Skimrande..

När huden börjat bli lite solbränd så vill jag gärna att huden ska skimra lite. Nuxe olja är en favorit hos mig, flaskan räcker länge! Man kan även använda oljan i håret. Oljan återfuktar och lugnar huden och gör den sammetslen. Min flaska börjar ta slut nu, men jag har haft den ett tag.. Priset på den flaskan går på ca: 400kr. Annars har Dove en utmärkt bodylotion som gör huden snyggt skimrande samt återfuktar den. Pris ca: 50kr. Jag har båda just nu.


Lite tidigt men..



jag kollar på höstskor! Dessa från H&M nedan har jag klickat hem.



Dessa från dinsko har jag provat, mycket snygga!



Är det nån sol ute? Jag tänker mig humlan, en filt...

Modeskytt -

Skimrande..

När huden börjat bli lite solbränd så vill jag gärna att huden ska skimra lite. Nuxe olja är en favorit hos mig, flaskan räcker länge! Man kan även använda oljan i håret. Oljan återfuktar och lugnar huden och gör den sammetslen. Min flaska börjar ta slut nu, men jag har haft den ett tag.. Priset på den flaskan går på ca: 400kr. Annars har Dove en utmärkt bodylotion som gör huden snyggt skimrande samt återfuktar den. Pris ca: 50kr. Jag har båda just nu.


Lite tidigt men..



jag kollar på höstskor! Dessa från
H&M nedan har jag klickat hem.



Dessa från dinsko har jag provat, mycket snygga!



Är det nån sol ute? Jag tänker mig humlan, en filt...


Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91