Halsband


By Topshop

Snyggt halsband! Det skulle passa till en enkel topp. Me like.

Schysta strumpbyxor

 

 Tummen upp för dessa strumpbyxor från Lindex! Måste köpa ett par till, ifall de går sönder..

Söndag



Annie & jag igår kväll

Hade en trevlig kväll igår med middag och massa dans. Nu ska jag till MQ och lämna tillbaka en väska vars dragkedja gått sönder... Trist med reklamationer.

Och! Jag kan säga att Lumenes Energy Coctail är bra. Provat den två gånger iaf. Men min hud känns inte torr iaf.

Energy Coctail



Köpt en  ny fuktkräm och ska denna gång prova ifrån Lumene. Sensitive Touch heter dagkrämen och sen ett serum, Energy Coctail att ha under dagkrämen. Hört att den ska vara bra! Ikväll ska jag på fest och innan dess ska jag laga middag hemma till några vänner!

I min väska



Tänk vad mycket man kan få i sin Speedy. Detta har jag i den idag;

- Data Acer
- Plånbok Marc By Marc Jacobs
- Kalender+ skrivbok
- Sminkväska, Make Up Store
- Clean Showerfresh parfym
- Hårspray mini, Björn Axén
- Hårborste
- Dior Bronzer
- Dior läppglans
- Puderborste
- Alvedon
- Nycklar
- Solbrillor
- Tuggummi
- Nagelfil
- Kamera
- Sladd till kameran
- Mobilt bredband

Den väger en heldel om man säger så...

Nu blir det snart lunch på stan!

Budget solisar



Jaa, solen skiner idag! Jag ska njuta av denna dag. Köpt nya budgetsolisar från H&M för 80kr. Jag föredrar större modeller på solisar. Ska börja jobba om ett par timmar. Nytt läppglans från Dior och lösögonfranstippar, heter dom så!? blev det också.

C´ya!

Ny skjorta från Vila har jag p

MMS

Ny skjorta från Vila har jag på mig. slutat jobbet och är på fridays med carro.


Lunchtime



Lånade syrrans kappa från Oasis idag. Snygg lila färg!



Dagens lunch Lax.

Just nu sitter jag med Angelica på Jimmys Steakhouse. Äter en god laxlunch! Jobb vid fyra idag. Vi ses!


Söndag



Okey bild på skorna jag prova från DonDonna

Var en sväng i "nya" sickla idag. Inne på Rizzo såg jag en snygg väska och ett par skor jag vill ha =). Är rätt trött nu men har ändå energi, ja jag vet inte riktigt hur det är. Trist väder och är hemma och ska kolla på nån film. Fast jag e sugen att gå på bio...

Fika på söder



Sitter på Coffee Culture nu och fikar med Annica. Snart ska vi  se En shopaholics bekännelser och efter det en middag någonstans. Vad ska ni göra?

Torsdag, 19mars

Hej! Sitter med min nya mini dator, en Acer. Och bloggar från Forum Nacka. Är väldigt nöjd med den!  Den ryms t.o.m i Speedyn. Är så trött på att ha kappa på mig så jag tog trenchen istället.






Min nya darling

En ledig f.m



Den snygga skinnjackan på Zara. Snygg outfit, inspiration! 

Hej hallå! Ätit lunch i Forum Nacka idag, sen vart det en latte på E.H. En barista tävling pågår och de bjöd på kaffet. Den var extra god med nya bönor de hade. Är på jakt efter en ny skinnjacka och prova en på Zara, vi får se sen... Nu ska jag snart till bussen! Jobbet väntar.

Ses!

Småblommig klänning, Acne stöv

MMS

Småblommig klänning, Acne stövlar, svarta strumpbyxor blir det idag. Snart börjar jag jobba!


Lekfullt







Jag gör tummen upp för Rules By Marys vår/sommarkollektion 09. Lekfullt och färgglatt!

Turkost



Snyggt armband från Cocoo. Turkost är riktigt snyggt till sommaren! Skulle gärna bära detta då.

Afterwork helt enkelt

'

Min frisyr, jag och Caroline från jobbet.

Vad vill jag med detta!? Ja, denna frisyr hade jag idag, Varit på Friday´s på östermalmstorg. Afterwork med Caroline.

Ljusblått i vår








Jag prova idag ett par snygga ljusblåa chinos på MQ, som jag ska ha. Även den randiga tröjan kommer därifrån! 399kr resp 199kr. Snyggt och vårigt! Me like.

Sitter på Mocco med Angelica.

MMS

Sitter på Mocco med Angelica. nu. En smoothie dricker jag. Sen ikväll blir det jobb!


Har köpt en flaska rödvin som

MMS

Har köpt en flaska rödvin som får bli till middagen ikväll.


Halsduken kan man inte riktigt

MMS

Halsduken kan man inte riktigt hänga undan. Jag lånar syrrans idag som köpt i Rom. snygg i ränder!


CC-skye hot



CC-skye nytt hos Kyssjohanna.se. 1995kr går det på. Jag gillar det mycket! Men nu måste jag gå till bussen!

Snygga partyskor



Snygga partyskor från Bianco för 600kr! Wow, ge mig!

Måndag

God morgon! Hur mår ni denna måndag? Jag mår bra. Idag kommer syrran hem från Rom. Hennes skola har slutat. Vad annorlunda det kommer bli.. men kul! Annars så har min måndag inte så mycket mer att bjuda på. Kanske kommer syrran in till stan sen och möter mig efter jobbet!?

Malin Åkerman inspirerar



Gosh! Vad snyggt. Rockigt och bara svart. Detta gillar jag. Acne jeans, vintage topp och stövlar och bälte från Topshop, hmm.. blev sugen på ett nytt bälte. Så vill jag gå klädd just nu!

Igår var jag på fridays, drack

MMS

Igår var jag på fridays, drack daiquiri med en kollega. Mycket trevligt var det! Just nu är jag på jobbet o äter en Gi pizza. grymt god!


klickklickhem



Klickade hem detta från H&M. Sött linne och ett par sandaler. Kommer i april...

Sandaler längtar jag efter



Asos

Åh vad jag längtar efter att ha sandaler på mig! Inga strumpbyxor, strumpor alls på.. Idag har jag acne stövlarna på mig. Jobb först, sen träffa en vän!

Ha en fab fredag!

Är hos Annie o fikar innan job

MMS

Är hos Annie o fikar innan jobbet. Har på mig rutig skjorta, svart kjol, halsband från MQ.


Min (hemma)kväll



Vad skönt att vara hemma. Det känns som det var länge sen man var det och gjorde ingenting. Jag har nya numret av VR, lite nötter, en EH latte, färskpressad juice och lite nagellack. Ska lacka tånaglarna i en metallicfärg; kaleidoscope från Chanel. Nice!

Onsdag!




Hallå! Redan onsdag. Igår lämnade jag tillbaka skorna jag köpte i helgen. Jag tvekade med klacken redan innan jag köpte dom. Den kändes för låg.. Igår hitta jag en beige kort jacka från Divided. Den ska jag ha idag under kappan.. tyvärr måste kappan på.

Ha en trevlig dag!

Det verkar inte komma fram. mm

MMS

Det verkar inte komma fram. mms blogga funkar ibland inte för mig.. men jag har iaf köpt en favorit foundation hos MAC. riktigt bra! så vill du testa nåt nytt, så har du ett tips där. Ett Acne linne följde med också. trevlig lunchshopping innan jobbet. nä, nu behöver jag kaffe!!:).


Modeskytt -

Halsband


By Topshop

Snyggt halsband! Det skulle passa till en enkel topp. Me like.

Schysta strumpbyxor

 

 Tummen upp för dessa strumpbyxor från
Lindex! Måste köpa ett par till, ifall de går sönder..

Söndag



Annie & jag igår kväll

Hade en trevlig kväll igår med middag och massa dans. Nu ska jag till MQ och lämna tillbaka en väska vars dragkedja gått sönder... Trist med reklamationer.

Och! Jag kan säga att Lumenes Energy Coctail är bra. Provat den två gånger iaf. Men min hud känns inte torr iaf.

Energy Coctail



Köpt en  ny fuktkräm och ska denna gång prova ifrån Lumene. Sensitive Touch heter dagkrämen och sen ett serum, Energy Coctail att ha under dagkrämen. Hört att den ska vara bra! Ikväll ska jag på fest och innan dess ska jag laga middag hemma till några vänner!

I min väska



Tänk vad mycket man kan få i sin Speedy. Detta har jag i den idag;

- Data Acer
- Plånbok Marc By Marc Jacobs
- Kalender+ skrivbok
- Sminkväska, Make Up Store
- Clean Showerfresh parfym
- Hårspray mini, Björn Axén
- Hårborste
- Dior Bronzer
- Dior läppglans
- Puderborste
- Alvedon
- Nycklar
- Solbrillor
- Tuggummi
- Nagelfil
- Kamera
- Sladd till kameran
- Mobilt bredband

Den väger en heldel om man säger så...

Nu blir det snart lunch på stan!

Budget solisar



Jaa, solen skiner idag! Jag ska njuta av denna dag. Köpt nya budgetsolisar från H&M för 80kr. Jag föredrar större modeller på solisar. Ska börja jobba om ett par timmar. Nytt läppglans från Dior och lösögonfranstippar, heter dom så!? blev det också.

C´ya!

Ny skjorta från Vila har jag p

MMS

Ny skjorta från Vila har jag på mig. slutat jobbet och är på fridays med carro.


Lunchtime



Lånade syrrans kappa från Oasis idag. Snygg lila färg!



Dagens lunch Lax.

Just nu sitter jag med
Angelica på Jimmys Steakhouse. Äter en god laxlunch! Jobb vid fyra idag. Vi ses!


Söndag



Okey bild på skorna jag prova från
DonDonna

Var en sväng i "nya" sickla idag. Inne på Rizzo såg jag en snygg väska och ett par skor jag vill ha =). Är rätt trött nu men har ändå energi, ja jag vet inte riktigt hur det är. Trist väder och är hemma och ska kolla på nån film. Fast jag e sugen att gå på bio...

Fika på söder



Sitter på Coffee Culture nu och fikar med Annica. Snart ska vi  se En shopaholics bekännelser och efter det en middag någonstans. Vad ska ni göra?

Torsdag, 19mars

Hej! Sitter med min nya mini dator, en Acer. Och bloggar från Forum Nacka. Är väldigt nöjd med den!  Den ryms t.o.m i Speedyn. Är så trött på att ha kappa på mig så jag tog trenchen istället.






Min nya darling

En ledig f.m



Den snygga skinnjackan på Zara. Snygg outfit, inspiration! 

Hej hallå! Ätit lunch i Forum Nacka idag, sen vart det en latte på
E.H. En barista tävling pågår och de bjöd på kaffet. Den var extra god med nya bönor de hade. Är på jakt efter en ny skinnjacka och prova en på Zara, vi får se sen... Nu ska jag snart till bussen! Jobbet väntar.

Ses!

Småblommig klänning, Acne stöv

MMS

Småblommig klänning, Acne stövlar, svarta strumpbyxor blir det idag. Snart börjar jag jobba!


Lekfullt







Jag gör tummen upp för
Rules By Marys vår/sommarkollektion 09. Lekfullt och färgglatt!

Turkost



Snyggt armband från
Cocoo. Turkost är riktigt snyggt till sommaren! Skulle gärna bära detta då.

Afterwork helt enkelt

'

Min frisyr, jag och Caroline från jobbet.

Vad vill jag med detta!? Ja, denna frisyr hade jag idag, Varit på Friday´s på östermalmstorg. Afterwork med Caroline.

Ljusblått i vår








Jag prova idag ett par snygga ljusblåa chinos på MQ, som jag ska ha. Även den randiga tröjan kommer därifrån! 399kr resp 199kr. Snyggt och vårigt! Me like.

Sitter på Mocco med Angelica.

MMS

Sitter på Mocco med Angelica. nu. En smoothie dricker jag. Sen ikväll blir det jobb!


Har köpt en flaska rödvin som

MMS

Har köpt en flaska rödvin som får bli till middagen ikväll.


Halsduken kan man inte riktigt

MMS

Halsduken kan man inte riktigt hänga undan. Jag lånar syrrans idag som köpt i Rom. snygg i ränder!


CC-skye hot



CC-skye nytt hos
Kyssjohanna.se. 1995kr går det på. Jag gillar det mycket! Men nu måste jag gå till bussen!

Snygga partyskor



Snygga partyskor från
Bianco för 600kr! Wow, ge mig!

Måndag

God morgon! Hur mår ni denna måndag? Jag mår bra. Idag kommer syrran hem från Rom. Hennes skola har slutat. Vad annorlunda det kommer bli.. men kul! Annars så har min måndag inte så mycket mer att bjuda på. Kanske kommer syrran in till stan sen och möter mig efter jobbet!?

Malin Åkerman inspirerar



Gosh! Vad snyggt. Rockigt och bara svart. Detta gillar jag. Acne jeans, vintage topp och stövlar och bälte från Topshop, hmm.. blev sugen på ett nytt bälte. Så vill jag gå klädd just nu!

Igår var jag på fridays, drack

MMS

Igår var jag på fridays, drack daiquiri med en kollega. Mycket trevligt var det! Just nu är jag på jobbet o äter en Gi pizza. grymt god!


klickklickhem



Klickade hem detta från
H&M. Sött linne och ett par sandaler. Kommer i april...

Sandaler längtar jag efter



Asos

Åh vad jag längtar efter att ha sandaler på mig! Inga strumpbyxor, strumpor alls på.. Idag har jag acne stövlarna på mig. Jobb först, sen träffa en vän!

Ha en fab fredag!

Är hos Annie o fikar innan job

MMS

Är hos Annie o fikar innan jobbet. Har på mig rutig skjorta, svart kjol, halsband från MQ.


Min (hemma)kväll



Vad skönt att vara hemma. Det känns som det var länge sen man var det och gjorde ingenting. Jag har nya numret av VR, lite nötter, en EH latte, färskpressad juice och lite nagellack. Ska lacka tånaglarna i en metallicfärg; kaleidoscope från Chanel. Nice!

Onsdag!




Hallå! Redan onsdag. Igår lämnade jag tillbaka skorna jag
köpte i helgen. Jag tvekade med klacken redan innan jag köpte dom. Den kändes för låg.. Igår hitta jag en beige kort jacka från Divided. Den ska jag ha idag under kappan.. tyvärr måste kappan på.

Ha en trevlig dag!

Det verkar inte komma fram. mm

MMS

Det verkar inte komma fram. mms blogga funkar ibland inte för mig.. men jag har iaf köpt en favorit foundation hos MAC. riktigt bra! så vill du testa nåt nytt, så har du ett tips där. Ett Acne linne följde med också. trevlig lunchshopping innan jobbet. nä, nu behöver jag kaffe!!:).



Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91