Söt!


Bild från Lindex Shop Online


Riktigt söt klänning från Lindex! Inte provat den, men man kanske ska!? 249kr går den loss på. Nån som provat?

lite nytt



Köpte en ny väska igår från Zadig & Voltaire. Rea var det! Kikade på den innan rean och därfär kändes det väldigt rätt.... Love it!

Svarta grova



Köpte dessa från DinSko idag. Love är ordet. Den grova dragkedjan är bara en detalj, då en svart dragkedja man öppnar med finns på insidan. 449kr kostar dom.

Today!



Enkelt kör jag på idag. Vita låga converse och Acne klänning. Har jobbat o jobbat i helgen. Ska snart gå en runda på söder med Carro. Ses senare!

kofta på kofta




Okey jag längtar lite, men bara lite att få ha koftor på sig. Gärna ett par stycken på en gång. Dessa från H&M ser mysiga ut. Jag vill gärna ha halsduken på den sista bilden och några koftor på det...

Enkelt och snyggt Aniston



Enkelt och snyggt det som Jennifer Aniston bär! Måste köpa ett vitt linne..

Tillbaka i Stockholm nu. Haft en grym helg i Göteborg trots regn, som alltid lyckas infinna sig var man än är!? Min semester är snart slut, några dagar till har jag..

Göteborg- hemma hos Nella





Varit hemma hos Nella och ätit god vegetarisk ceasarsallad! Druckit Rosévin till och snackat en massa. Ska sova snart så jag säger god natt!

Just nu!



Befinner mig i Göteborg nu! Bor på Novotel, fint hotell! Ska bli en grym helg här. Vi ses!

Lite smått



Shopping= Ett par mjuka jeansleggins med dragkedjor, finns på H&M. Sen köpte jag en ny puderborste, för jag tappat bort min.. Det blev en liten sådan, för om man vill att pudret ska täcka mer, så är den bättre.. Jag som trodde att en stor puderborste är att föredra. Min kommer från MAC. Som har grymma borstar! Rätt dyra, men håller. Har en för foundation också, som jag haft i många år.

Höst nyhet



En snygg väska i kalvskinn måste jag säga! Från La Redoute.

Hej!



Kavaj, Zara, Linne, Acne, kjol, VILA, skor, Friis & Company (gamla)

Kul kväll igår med Britneys konsert! Idag har man varit rätt seg, inte så konstigt.

Trasig iPod



Min gamla Ipod har gått sönder. Måste ha en ny! Snart gärna. Typiskt..

Dagens.



Linne, Acne, Jeansshorts, Topshop, Kavaj, H&M, väska, LV.

Snart! Så ska vi gå till Vitabergsparken och grilla. Engångsgrillar, hamburgare och annat trevligt tar vi med oss.


Daiquiri



Drack Friday´s goa daiquiri igår! Ikväll ska vi grilla hemma på söder.

Städat och klart!



Dessa två vill jag gärna ha!


STÄDAT var det nu hemma. All glas till insamlingen, rent från golv till tak. Jag tycker om cocoos läderarmband, vill gärna utöka med några till...

Uttråkad



Superfräsha Heidi Klum. Gillar det hon har på sig..

Det är ju inte bra! Men ibland känner man lite tristess. Ska snart städa hemma, slänga en massa glas i insamlingen etc.. Vill åka bort nånstans, helst nu. Men åker till Gbg om en vecka, det ska bli nice, sen är det Britney konsert på måndag också =). Vad ska ni göra idag?

Godis!



Godis bestående av jordgubbar och vattenmelon. Mycket gott!

Trist..



Klickade hem denna från Asos. Den kom idag, men den var inte lika fin IRL. Trist! Jag som hoppades lite grand, speciellt på denna regniga dag.

Hunter i regn

 

Ashley Olsen i sina svarta.


Gråa från Nelly.com

Det känns som att ett par gummistövlar blir sommarens sko här i Stockholm. Jag vill gärna ha ett par röda eller gråa Hunter.
Äger du ett par!? Vilken färg?

Depend; 157



Sådär! Snyggt, hett orange lack från Depend. Sommarens hetaste!?



Party på kryssning!



Ösregn innan vi skulle åka till färjan, så taxi fick det bli dit!




Nytt linne, Tjallamalla, kjol, VILA, väska, Zara



Solen tittade fram iaf sen.. Så en öl på soldäck blev det.



Orange tånaglar, skor från Nelly.com



Min kompis Annie och sen jag



Vi kolla på ett liveband och dansa till.. =)

Där var det bilder från Cinderella kryssningen som jag kom hem ifrån idag.  Vi hade det riktigt kul! Men kryssningar är alltid roliga...

Godmorgon fredag



Ösregn och grått är det jag ser från min balkong...just nu.

Vad är det som händer!? Jag vakna av att jag hör ösregn och åska! Det hade jag inte planerat idag. Utan att gå ut i solen och sola...

Då tar vi semester!



Då tar vi semester. Ledig i tre veckor nu. Sitter just nu i en park i närheten och dricker latte. Och fångar lite sol. Härligt! Man vill ju ha lite bränna...

Modeskytt -

Söt!


Bild från Lindex Shop Online


Riktigt söt klänning från Lindex! Inte provat den, men man kanske ska!? 249kr går den loss på. Nån som provat?

lite nytt



Köpte en ny väska igår från Zadig & Voltaire. Rea var det! Kikade på den innan rean och därfär kändes det väldigt rätt.... Love it!

Svarta grova



Köpte dessa från DinSko idag. Love är ordet. Den grova dragkedjan är bara en detalj, då en svart dragkedja man öppnar med finns på insidan. 449kr kostar dom.

Today!



Enkelt kör jag på idag. Vita låga converse och Acne klänning. Har jobbat o jobbat i helgen. Ska snart gå en runda på söder med Carro. Ses senare!

kofta på kofta




Okey jag längtar lite, men bara lite att få ha koftor på sig. Gärna ett par stycken på en gång. Dessa från
H&M ser mysiga ut. Jag vill gärna ha halsduken på den sista bilden och några koftor på det...

Enkelt och snyggt Aniston



Enkelt och snyggt det som Jennifer Aniston bär! Måste köpa ett vitt linne..

Tillbaka i Stockholm nu. Haft en grym helg i Göteborg trots regn, som alltid lyckas infinna sig var man än är!? Min semester är snart slut, några dagar till har jag..

Göteborg- hemma hos Nella





Varit hemma hos Nella och ätit god vegetarisk ceasarsallad! Druckit Rosévin till och snackat en massa. Ska sova snart så jag säger god natt!

Just nu!



Befinner mig i Göteborg nu! Bor på Novotel, fint hotell! Ska bli en grym helg här. Vi ses!

Lite smått



Shopping= Ett par mjuka jeansleggins med dragkedjor, finns på H&M. Sen köpte jag en ny puderborste, för jag tappat bort min.. Det blev en liten sådan, för om man vill att pudret ska täcka mer, så är den bättre.. Jag som trodde att en stor puderborste är att föredra. Min kommer från MAC. Som har grymma borstar! Rätt dyra, men håller. Har en för foundation också, som jag haft i många år.

Höst nyhet



En snygg väska i kalvskinn måste jag säga! Från
La Redoute.

Hej!



Kavaj, Zara, Linne, Acne, kjol, VILA, skor, Friis & Company (gamla)

Kul kväll igår med Britneys konsert! Idag har man varit rätt seg, inte så konstigt.

Trasig iPod



Min gamla Ipod har gått sönder. Måste ha en ny! Snart gärna. Typiskt..

Dagens.



Linne, Acne, Jeansshorts, Topshop, Kavaj, H&M, väska, LV.

Snart! Så ska vi gå till Vitabergsparken och grilla. Engångsgrillar, hamburgare och annat trevligt tar vi med oss.


Daiquiri



Drack Friday´s goa daiquiri igår! Ikväll ska vi grilla hemma på söder.

Städat och klart!



Dessa två vill jag gärna ha!


STÄDAT var det nu hemma. All glas till insamlingen, rent från golv till tak. Jag tycker om
cocoos läderarmband, vill gärna utöka med några till...

Uttråkad



Superfräsha Heidi Klum. Gillar det hon har på sig..

Det är ju inte bra! Men ibland känner man lite tristess. Ska snart städa hemma, slänga en massa glas i insamlingen etc.. Vill åka bort nånstans, helst nu. Men åker till Gbg om en vecka, det ska bli nice, sen är det Britney konsert på måndag också =). Vad ska ni göra idag?

Godis!



Godis bestående av jordgubbar och vattenmelon. Mycket gott!

Trist..



Klickade hem denna från
Asos. Den kom idag, men den var inte lika fin IRL. Trist! Jag som hoppades lite grand, speciellt på denna regniga dag.

Hunter i regn

 

Ashley Olsen i sina svarta.


Gråa från Nelly.com

Det känns som att ett par gummistövlar blir sommarens sko här i Stockholm. Jag vill gärna ha ett par röda eller gråa Hunter.
Äger du ett par!? Vilken färg?

Depend; 157



Sådär! Snyggt, hett orange lack från Depend. Sommarens hetaste!?



Party på kryssning!



Ösregn innan vi skulle åka till färjan, så taxi fick det bli dit!




Nytt linne, Tjallamalla, kjol, VILA, väska, Zara



Solen tittade fram iaf sen.. Så en öl på soldäck blev det.



Orange tånaglar, skor från
Nelly.com



Min kompis Annie och sen jag



Vi kolla på ett liveband och dansa till.. =)

Där var det bilder från Cinderella kryssningen som jag kom hem ifrån idag.  Vi hade det riktigt kul! Men kryssningar är alltid roliga...

Godmorgon fredag



Ösregn och grått är det jag ser från min balkong...just nu.

Vad är det som händer!? Jag vakna av att jag hör ösregn och åska! Det hade jag inte planerat idag. Utan att gå ut i solen och sola...

Då tar vi semester!



Då tar vi semester. Ledig i tre veckor nu. Sitter just nu i en park i närheten och dricker latte. Och fångar lite sol. Härligt! Man vill ju ha lite bränna...


Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91