Middag ikväll!

67191-451   67191-452 

Middag ikväll klockan sju. Så skönt och avkopplande att äta ute tycker jag. Lite lyx det. Har på mig min röda asos klänning. En tunnt stickad kofta från MQ med en brosh från H&M. Leggins med spets. Tillsammans med mina nya pumps från La Redoute. =) Och min nya Trench från Zara.

Ha så trevligt ikväll, Kramis.

Höst vädret.

Nu ska jag snart iväg i det höstliga vädret och dricka en latte. Har på mig min nya tröjklänning från H&M =). Sen väntas det  middag ute ikväll! Måste hitta nåt att ha på mig..

Ha en trevlig dag, ses senare :)

Kramis ♥

Fötterna värker..

Puhh..nu ä jag trött. Efter en dag med högklackade stövlar värker fötterna! I förmiddags var jag på en smink kurs hos Make Up Store;

67191-444 

Det vart en sminkning med mörk och ljus färg. Köpte därefter: Kajalpenna i färgen: Golden Days. Lösögonskugga: inka. Och ett läppglans: clue. Fick även mina ögonbryn plockade på köpet =). Och ett magasin.

Därefter träffa jag en vän på stan. Tanken var att vi skulle gå runt och kolla i secondhand butiker och försöka fynda lite. Nja.. vi kom inte så långt. Finns rätt många butiker på söder, men där var vi inte. Men en titt på Antik, gammalt och nytt fann jag:


Ett par söta örhängen, hjärtan med en rosett över. Sen ett par röda stiliga. En riktigt fin butik, liiten är den. Men de har massa fina smycken som man kan vara ensam om att ha.

Köpte även en tröjklänning på H&M i beige. Priset gjorde det lätt att köpa den. (149kr)


67191-445

Den första bilden var min outfit idag, den andra tröjklänningen jag köpte! :)

Nu vill jag bara vila fötterna, äta salta katten i påse och se på Idol!

Trevlig kväll!


Utmaning, 10-topp bästa klädda kändisar!

Oj, 10 i topp bäst klädda kändisar ska jag visa här..Fick utmaningen av Camilla:


1) Lindsay Lohan. Jag gillar hennes stil mycket!  Med det allra enklaste plagg kan hon bära dom och se snygg ut!


2) Rachel Bilson. Sockersöta Rachel klär sig så bra, hennes klänningar vill jag gärna ha i garderoben hemma!


3) Jennifer Aniston. Hennes sofistikerande stil faller mig i smak!


4) Christina Aguilera. Klär sig mycket bättre nu än förrut, mer som en kvinna, om man säger så. Och hennes nuvarande frisyr är den snyggaste jag sett henne ha!


5) Jessica Alba. Ingen jag tänker på i första hand.. Men klär sig enkelt, och det gillar jag ibland!


6) Mary-Kate & Ashley Olsen. Behöver nog inte säga så mycket om dom..


7) Kate Moss. Hon klär sig bra i det mesta. Hon klär sig coolt tycker jag.  Hon är även Lindsay Lohans stilförebild.


8) Kate Hudson. Hon har ett så sött ansikte och klär sig snyggt och inte sådär sött. Det gör hon bra!


9)  Ebba von Sydow. Hon har mycket som jag gärna vill ha...


10) Sofie Fahrman. Likaså hos Sofi, Läser hennes tips i Klick bilagan varje fredag =).

Jag gillar olika stilförebilder på olika sätt. Inte bara en. Som jag gärna kombinerar och vill inte ha endast en stil. Utan kan klä mig lite efter humör, och hur jag vill se ut!
Det var mina tio =).

Ses imorn ♥!

Bilder; google.se och celebworld.com

Onsdags shopping.




Beställde ett par svarta pumps från La Redoute! Dessa hämtade jag idag, riktig hög (9cm) bred klack och en liten rosett fram. Jag gillar dom! Sen på stan så hittade jag en snygg trench på Zara, i svart blankt tyg. Den går strax ovanför knäna. I love it! Gillar att tyget var blankt och inte matt, de runda svarta knapparna utan hål i..

Annars blev det en lunch på ett café på drottninggatan, och en latte med minimjölk, perfekt. Inte sett nåt café som gör latte på den mjölken, men super god var den :).

Nu vill jag bara läsa och ta det lugnt ;) ♥

D.H


67191-429
Snart.. Desperate Housewifes. Då vi får reda på sanningen om Gabrielle och Carlos barn och Bree hamnar i domstol p.g.a hennes drickande, och Lynette ska vittna.

D.H är bara så spännande..

Johanna testar Dior..

Wow! Vilken make up remover. Jag brukar sminka mig rätt ofta, och mycket. Och då behöver man en bra remover som tar bort sminket! Speciellt mascara brukar vara jobbigt att få bort.. Men när jag testade denna remover så gick det hur smidigt som helst! Först ska man skaka flaskan noggrant, sen tog jag en bomullsrondell och hällde lite remover på. Sen drog jag den över ögat ett par gånger, och allt gick bort! Inget svart under ögonen, gick smidigt och den luktade inget heller. Sved inte heller i ögonen. Sen så kompletterar jag med en vanlig rengöring som Dior har; For face, lips and eyes. Så får man en rengjort ansikte innan man ska sova. Jag måste säga att jag gillar denna remover mycket! Rekomenderar den! Den kostar 215kr, och jag köpte min på Åhléns.

Fick ju med ett litet prov på en fuktkräm som jag prova i morse, och den kändes skön mot ansiktet! Har inte provat Diors anisktskrämer förr, men denna gilla jag. Kanske köper jag den sen, när min andra tagit slut =)

Dior har jag aldrig varit besviken på, så rekomenderar märket mycket! ♥

En trevlig eftermiddag!

67191-428

Lunchen var mycket trevlig med min vän! Efter det vart det lite shopping, min vän köpte massa fint smink på Make Up Store. Jag hitta min present till min vän, som jag inte kan säga vad det är.. Till mig själv så köpte jag rengöringen ovan! Från Dior. Fick bra betyg från senaste VR! Ska prova den ikväll.. Med fick jag också ett prov från Dior, en fuktkräm för ansiktet. Den ska provas också!

Ikväll kommer pojkvännen hit, äta middag. Nåt nyttigt, vad det nu blir. Sugen på att fortsätta läsa min bok också.. =)

Ha en trevlig kväll!


Lite höstväder idag.

Har börjat läsa på min nya bok nu, och den verkar bra! Nu läser jag dom inte i följd, visste inte direkt ordningen, men kollade upp det, och denna var den näst sista boken i serien :).

Idag ska jag äta lunch med en vän och sen köpa en present till en vän som fyller år snart, jag tror jag vet vad jag ska köpa.. :)

Dagens outfit blir..

67191-427
Hmm vad tittar jag på!?

♥ Ses!

Sköna söndag..

Helgen har varit trevlig, med film, trevliga middagar och fest igår kväll hos en god vän.


Nu idag blir det avkoppling, med kanske läsa en ny bok!? Är sugen på att köpa Shopaholic and Sister. Fortsättningen på En shopaholics bekännelser. Finns ju många böcker efter denna bok.. som jag är sugen på att läsa..

 Outfit igår kväll =).

Vad ska Ni göra idag? ♥


67191-425 Jaa, köpte boken idag. Ska börja läsa den snart :)



Ny borste till sminkborstfamiljen.

67191-423  Foundationborste från MAC.

Jag har hittils använt makeupsvampar, när jag applicerat min foundation. Men har tröttnat på att använda dom. Dels får man dom inte riktigt rena, man måste kasta dom efter  några gångers användning. Min kompis som jag var med i London, köpte denna foundationborste från MAC, och sa att den var ljuvlig! Jag var tvungen att testa den själv, och köpte den igår. Måste säga att den är bra! Den kostar 375kr, som anses mycket pengar för en borste, men värt pengarna! Tvätta den med diskmedel och vatten. Och du kan använda den många många gånger! Jag tar lite foundation på handen, sen tar jag borsten och duttar lite foundation i den, och börjar från nästippen utåt på ansiktet. Blir jämt och snyggt! Nu dissar jag svamparna och kommer inte använda dessa till foundation nån mer. Rekomenderar mycket att investera i en foundationborste!

Vardagslyx!

Nu väntas det Indisk mat, take-a-way. Två filmer; "Hemma Bäst" och "Hostel". Små godis och coca cola.

Vardagslyx på en torsdag det :)

Ha en trevlig kväll, ♥

Torsdag!

67191-420 67191-422

Omlottklänning, MQ
Strumpbyxor rutad mönster, Twilfit
Svart ribbat linne, American Apparel (Nelly.se)
Stövlar, Scorett.
Armband, Dior med läppglans.
Dazzling diadem i håret som är utsläppt.

Smink, nya mascaran och lite läppglans och blush mousse.
67191-421 
Mascaran var bra! Nöjd med den, påminner om Dior Show med den tjocka borsten..

Jacka, behövs det!? Soligt ute!
Väska, vet inte än..

Ska följa med syrran på lite ärenden, sen träffa en vän vid halv fem, på lite äventyr på stan!

Vi ses!


Coola bilder i Top Model.

67191-419

Spännande fotografering kvällens Top Model hade! Jag skulle vilja prova att ha en plastmössa på huvudet och massa swarovski kristaller fastklistrade. Coolt tycker jag ;) Ser snyggt ut på bild. Men inget man går omkring med :)

Ses imorn! Kramis Johanna ♥

Bilden fick jag tag på genom google.se

Utmaning med frågor.

Camilla ville att jag skulle göra utmaningen nedan. Jag gillar utmaningar och är rätt snabb på att göra dom! =)

Vad heter du?
Johanna
Vart bor du?
Stockholm, Nacka.

När är du född?

24 November 1981
Beskriv din stil med 3 ord?
Klassisk, avslappnad och varierande.
Vad innebär mode för dig?
Att bli inspirerad men att hitta en stil och kläder man trivs i, blanda plagg och våga prova färg.  
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
H&M, MQ, ZARA.
Shoppar du second hand?
Nej, blir inte så. Har varit i second hand affärer, men har inte det "ögat" att hitta nåt..
Vilken är din favoritdesigner?
Chloé!
Vad är din favorit i höst?
Tröjklänningen, tightsen och ankelbootsen.
Hur mycket shoppar du för i månaden?
2000-5000kr
Dyraste plagget respektive billigaste?
Min svarta dunväst för 2500kr och billigaste ett par tights kanske (!?)

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Ja! Om inte mera.. :)
Brukar du tröstshoppa?
Ja, det händer.. Då kan det vara väldigt spontant som man inte planerat att köpa..
Högklackat eller lågklackat?
Högklackat!
Vilken är din drömväska?
Chloé Paddington..
Vilket blir ditt nästa köp?
En svart kappa!
Favoritblogg?
Amandas, hannahsthlm och Debbie. =). Finns ju såå många.
Vilka är dina stilikoner?

Lindsay Lohan
När upptäckte du ditt intresse för mode?
Jag har alltid varit intresserad av kläder och mode sen jag börja skolan.

Vad vill du jobba med i framtiden?
Sjuksköterska.
Favoritplagg just nu?
Min gråa tröjklänning från TopShop.
Favoritaccessoarer?
Väskor! Men också skor :)

Jag utmanar ALLA som vill göra denna! Så vad väntar ni på!? =)


Min shopping idag.

Varmt det har varit idag, puh.. Men hemma nu i mysbyxor och linne. Kom hem med...

    

Stövlarna från Scorett med ett enkelt spänne upp till, en kofta som jag köpte i en storlek större för en lite oversize på den, JC, ett par mysiga tofflor som är super sköna att ha på sig, spec. när man har ont i fötterna efter ha gått i högklackat, H&M. Till sist en randig halsduk, Åhléns.

Eleven paketet hämtades också...

67191-415

BAD Gal mascara från Benefit köpte jag! Ska prova den imorn, och se om den håller vad den lovar...

I Blush paketet som jag öppna igår låg..



Essie lack, Sequin Sash. En bronzfärgad med lite skimmer i. Den gav inte så mycket färg som jag önska, men fint! Gillade att den hade skimmer i, och inte så matt i nyansen.



Mina röda handskar från H&M kom igår med, de var fina! Snygg röd färg. Sen fick jag även ett par natur vita tights, som är ej på bild.

Det var nog allt ;).

Ikväll blir den pannkakor, Idol och Top Model på TV.

Ha en trevlig kväll alla! ♥





Behöver mer skor ;)

Skönt att vakna och ha fått sova! På sjukhus sover man rätt dåligt..

Men vad händer idag? Jag ska åka och kolla på de stövlar jag blogga om, ska köpa dom idag! Även kikade på ett annat par på DInSko, som var sköna. Blir sko köp iaf! Som är ju favorit kategorin av att inköp hos mig! =)

Dagens outfit blir..

67191-410

* Nya jeans H&M, &Denim. (Kom i paktetet igår)
* Ankelboots, Nilson skor
* Linne ljuslila, H&M (Kom i paketet igår)
* Kofta, FCUK
* Väska, Accessorize
* Smycken, Pilgrim.

Jeansen passade bra, beställde en storlek större i dom, sitter super tight! Men är nöjd! Passa på att beställa ett par jeans från H&M, och få rabatt 25%, gäller tills imorn, kod; 7269.


Ses lite senare!

Äntligen hemma!

67191-409


Äntligen är jag hemma, efter en vecka på Sös. Mår betydligt bättre nu, mycket mindre smärtor.
TACK alla för era söta kommentarer!! Värmde mycket! ♥ Kram till Er!

Nu är jag tillbaka här, och det ska uppdateras! När jag kom hem låg två paket från H&M, ett från Blush och en avi från Eleven. Ska hämta det imorn! Bilden ovan ser Ni mina velour byxor från H&M, mycket sköna! Dessa blir min outfit idag hemma med mitt gråa Cherry-Tee linne :). Resten av allt jag fick får Ni se imorn =). Mycket fint var det!!

Under vistelsen på Sös, läste jag rätt mycket. Mode tidningar och böcker. Avslutade Bergdorf Blondiner och sen började jag läsa En Shopaholics bekännelser. Båda böckerna var mycket roliga att läsa, man skrattade åt många saker i dom. Jag rekomenderar båda mycket, lättlästa, mycket mode, shopping och beroende av just shopping ;).

Kortfattat handlade Bergdorf Blondiner om..

New York tjejer som ägnar sig åt shopping och allt lyx. Modevisningar, speciella inbjudningar världen över. Jakten på den perfekta mannen ägnas nästan fullt åt, fast man inte erkänner det. Istället säger man att karriären är viktigast, för att inte verka desperat.Och det ska inte vara vem som helst. Rik, snygg och ha en herrgård ska han helst ha. Ansiktsbehandling används som terapi för att prata ut om kärleksproblem.Hur det går för tjejerna i boken, säger jag bara Läs den! Mycket rolig!

En shopaholics bekännelser säger allt. En tjej som älskar shopping! Skuldsatt för att överskridit sina kredit kort. Räkningar kommer, men de kastar hon.. För omgivningen döljer hon detta väl. Saker och ting går snett, hur hon än gör. Hon har två alternativ; öka sina inkomster eller sänka utgifterna..vilket inte går så bra... Mycket lättläst bok, och den ska man absolut läsa!

Nu blir det avkoppling med  nya Cosmo som jag inte läst än, se på tv.. Hörs senare!

Kram på Er!!

Ett meddelande..

Hej alla!

Jag är inte hemma just nu. Befinner mig på Södersjukhuset. Åkte in i måndags natt till akuten, för att jag hade jätte ont i magen. Blev inlagd på en medicinavdelning här. För att få smärtlindring.. Imorn bitti ska jag göra en undersökning och det blir även en röntgen nån dag. Vart helt oförberett detta akuta besök. Men det brukar vara så för mig. Har en kronisk tarmsjukdom, chrons sjukdom som jag lever med. Blir även en operation den 5 oktober för mig. Hör av mig när jag kommer hem igen! Ville bara säga detta till Er,

Kramisar ♥

Nya byxor snart!

67191-40767191-408

Klickade hem dessa byxor från H&M.

Gråa jeans &Denim och ett par mjuka sköna svarta byxor i skön Velour känsla. Dessutom 25% rabatt på valfria byxor från H&M vid beställning senast 21 september. Rabattkod: 7269

Monday!

Go morgon! Solen verkar skina idag också. Måste säga att jag känner för mera höst nu, så man kan ha på sig sköna koftor och halsdukar =).

Köpte ett skärp i Göteborg som jag tänkte visa här. Har letat efter ett sådant men inte hittat, så hittade jag ett på Wedins där. Svart i krokodils mönster. Finns nog här i Sthlm också, men inte sett det iaf ;).

67191-406



Mina rosa kanin öron, riktigt heta va!? Haha. Och även min H&M basker från H&M jag beställt =)

67191-405





MakeUpStore fan som jag är, såg nu imorse att de gjort om deras hemsida. Tycker att den var riktigt tråkig innan. Och väntade mig en förändrig, kolla in den! MakeUpStore fyller nu också 10 år, och de har lagt ut ett jubilee kit som man kan köpa till ett reducerat pris med det tio bäst säljande produkterna sedan 1996.

Ha en trevlig dag! ♥

Tillbaka till Stockholm.

Hemma från Göteborg! Trött och seeg är man.  Men har haft det riktigt kul. Soligt men lite blåsigt har det varit. På fredagen var vi på Liseberg, vilket var mitt första besök. Åkte "bara" två saker där. Balder och Kållerado. I Kållerado satt man i en rund båt, och åkte runt i vatten. Blöt blev man! Men så skoj ;). Balder ville jag inte åka först, men Gabriel och mina två vänner fick mig att åka den... Scary som bara den var den! Inget fan av sådana saker.. :), men man har iaf åkt den. Lite spel på lyckohjul och köpte även rosa kanin öron =). Lördagen vart det en runda på stan, köpte en snyggt skärp, som jag visar sen vid en outfit. Gick runt en massa vid hamnen och avenyn. Sen på kvällen var det 25 års fest som stod på schemat. 40 personer trängdes i en villa. Men det var riktigt kul! Trött på söndagen.. men bara att åka hem.. Jag körde inget på hemvägen.. Men mådde smått illa, att åka bil länge är inte det roligaste.. Har precis badat med philosophy i badet, men inget speciellt som badskum tycker jag. Men som duschcremé- underbart!

Ska lägga mig i soffan, med en bok. Och sen kolla vad som finns på tv ikväll!

Hoppas er helg varit bra, ses!

Frisörbesöket gick bra.

67191-404

Frisör besöket gick bra. Vart mycket nöjd. Slingor och toning som sist. Och klipp. Håret blir ljusare ju mera man behandlar det. Vart mittbena denna gång, lite variation ;). Sen kom ett litet paket på posten. Trodde det var nåt jag beställt, men det vart från söta Hannah! Jag vann Desperate Housewifes tävlingen hos henne =). Fick ett diadem från DAZZLING. Och ett läppbalsam.- cinnamon bay. God kanel doft! Tack Hannah :). Har packat nu inför Göteborg resan, ikväll åker jag till min vän som ska med imorn. Vi ska bila ner som sagt. Ska bli trevligt med en liten roadtrip genom Sverige, nåja halva Sverige :)

Ha en trevlig helg så ses vi på söndag! Nu ska jag se lite av Idol som är kvar.

Ja just det, prova de stövlar jag visade. Vilka sköna! Skinnet är mjukt, så sköna på fötterna. De var så pass vida att man kan ha stuprör instoppat. Klacken tror jag är på 5cm. Vill ha! Ska nog köpa dom sen =)

Kramis! ♥


Kanske dessa stövlar!?

67191-403


Jag letar efter ett par svarta skinn stövlar till höst/vinter. Såg dessa på Scorett idag. Lagom klack. Och spets-rund tå. Enkla med ett spänne upp till. Min stil på stövlar! Ska nog prova dessa i affären... :)
Pris; 1 699kr.


Bild tagen från
scoretts hemsida.

Blåsigt och kallt..

En blåsig onsdag idag, man börjar känna att hösten är på väg. Har på mig mina nya gråa tights från H&M som jag fick igår. Jätte sköna! Och min tröjklänning från TopShop. Idag blir det läsa lite och göra inget speciellt. Snart klar med Bergdorf blondiner. Imorn blir det en rolig dag, ska till frisören och klippa mig och slinga/färga mitt hår =). Älskar frisör besök. Nu i helgen ska jag åka bort igen..Ska till Göteborg. En god vän har flyttat ner dit, och hennes pojkvän fyller år i helgen, så en fest på lördagen blir det. Vi ska bila ner dit, jag och tre andra. Bo på hotell där nere. Ska bli mysigt! Blir nog lite höst outfits då, kan tänka mig att det blåser kallt där nere också...

Ha en skön onsdag ni alla!

Förresten, vet Ni hur man ändrar texten som syns på bloggtoppen.se som ger en beskrivning av ens blogg? Loggar in där, men hittar ingen stans att göra det, hoppas nån vet. Tack på förhand. ♥

Utmaning!

En rolig utmaning av Cicci fick jag, här kommer den =)

1. Nämn en skönhetsprodukt du inte skulle klara dig utan!

Det skulle vara en bra rengöring! Att ansiktet känns frächt och rengjort.

2. Vad kommer du att införskaffa till hösten/vintern?

Svarta stövlar i skinn. (Har i mocka), en svart kappa.

3. Nämn ett plagg eller en kombination av flera som vi aldrig kommer få se dig i.

Tröjor med massa text!

4. Vad gillar du bäst hos dig själv utseendemässigt?

Ansiktet-ögonen, håret.. Någonting jag alltid varit nöjd med, och får komplimanger för :)

5. Sveriges bäst klädda enligt dig.

Oj..svårt.. Men Sofi Fahrman tycker jag klär snyggt, och Lena Ph.

6. Sveriges sämst klädda enligt dig.

Victoria Silvstedt klär sig inte i min smak alls..

7. Nämn en bloggare som du tycker klär sig i din smak!

Amanda!

8. Vilket är ditt drömjobb?

Sjuksköterska.

9. Vad är det som utmärker just din blogg och varför tror du att folk läser den?

Vad som utmärker den? Ja det tror jag mina läsare kan svara på.. Och varför de läser den? Jag hoppas de tycker att den är intressant, därför de läser den =)

10. Vad ligger högst upp på din önskelista just nu?

Att få må bra resten av året med min hälsa. En rosa mobil,en skön randig halsduk i flera färger.. :)

Trevligt!

Ikväll ska jag mysa i soffan och se Idol & D.H. Har även fått ett litet H&M paket. Och nya VR. Trevlig tisdag kväll med andra ord =)

Kraaaam!

Bilder från London del: 2

Dessa kläder köpte jag från London!

En vit stickad polo klänning från Top Shop,den är lite genomskinlig så man får ha nåt linne under och ev strumpbyxor/tights till, en kofta FCUK, söt med fickor och stora knappar, en oversize grå tröj klänning till tights eller utan. Jätte skön på! Också från Top Shop. En svart mjuk tröja med luva och fickor fram från Miss Selfridge och en rutig kort kjol från samma ställe.

Det fanns så mycket mer man kunde köpa! Men plånboken sa nej. Men det blir klart fler London besök. Varuhusen är som drömmarnas hus med alla designers kläder,väskor, skor... Var inne på Harrods och höll i en Chloé Paddington och såg i spegeln hur snygg den var ;). Smink från märken som Benefit, hard candy, urban decay.. i mängder. Som godis nästan! Men jag är nöjd med min resa, allt gick bra. Och det blir en ny London trip nästa år igen =)


Bilder från London del: 1

67191-387 67191-388
Philosophy melon daiquiri  och en liten väska i mörk lila färg från Dorothy Perkins.


 En skön halsduk från Debenhams, från designen Matthew Williamson.



En grå väska från Accessorize, köpte den så fort jag såg den. Perfekt till hösten!


Smink! Ögonskugga från Urban Decay-Midnight cowboy rides again. En glittrig skugga, inte så mycket färg! De hade hur många skuggor som helst. Köptes på Debenhams. Mac blush- Peaches. En härlig aprikos färg. Köpte jag på Heathrow. Mascara- high definition lashes från Clinique i färgen; svart-brun. Borsten har två kammar. Mycket bra! Den gillar jag. Rött läppstift-colour surge lipstick. Också från Clinique i färgen Peach pop.

67191-397
En härlig  röd nyans som passade bra på mig tycker jag, skön på läpparna!


Låga skor i svart lack med en rosett fram från Miss Selfridge.




Lite bilder från London, klicka för större bild!! =)

Imorn visar jag kläderna jag köpte som outfit bilder =)

Ses imorn raringar! ♥





Hemma!!

Yeahh..nu är jag hemma efter en intensiv helg i London. Kom hem 02.30 imorse, efter lite förseningar..

Men vi har haft det jätte kul! Shopping, starbucksbesök, caffe Nero besök(en annan stor kedja av café i England)..Lunch på FIFTEEN-som hade gudomligt god mat! Helt otroligt, bra service och snygg inredning, trevlig personal. Rekomenderas att gå dit när man är i London! Under lunch tid behöver man inte boka bord heller..

Hotellet var jätte bra, bra service och fint! Nära till oxfordstreet.
Vi besökte varuhus som Harrods, Selfridge c/o, Harvey Nichols, Debenhams, John Lewis... Och massa butiker omkring.

Ska visa vad jag köpt sen här och visa lite bilder, ska packa upp lite först och vakna till ;)

Ses snart!! ♥

Modeskytt -

Middag ikväll!

67191-451   67191-452 

Middag ikväll klockan sju. Så skönt och avkopplande att äta ute tycker jag. Lite lyx det. Har på mig min röda asos klänning. En tunnt stickad kofta från MQ med en brosh från H&M. Leggins med spets. Tillsammans med mina nya pumps från La Redoute. =) Och min nya Trench från Zara.

Ha så trevligt ikväll, Kramis.

Höst vädret.

Nu ska jag snart iväg i det höstliga vädret och dricka en latte. Har på mig min nya tröjklänning från H&M =). Sen väntas det  middag ute ikväll! Måste hitta nåt att ha på mig..

Ha en trevlig dag, ses senare :)

Kramis ♥

Fötterna värker..

Puhh..nu ä jag trött. Efter en dag med högklackade stövlar värker fötterna! I förmiddags var jag på en smink kurs hos Make Up Store;

67191-444 


Det vart en sminkning med mörk och ljus färg. Köpte därefter: Kajalpenna i färgen: Golden Days. Lösögonskugga: inka. Och ett läppglans: clue. Fick även mina ögonbryn plockade på köpet =). Och ett magasin.

Därefter träffa jag en vän på stan. Tanken var att vi skulle gå runt och kolla i secondhand butiker och försöka fynda lite. Nja.. vi kom inte så långt. Finns rätt många butiker på söder, men där var vi inte. Men en titt på Antik, gammalt och nytt fann jag:


Ett par söta örhängen, hjärtan med en rosett över. Sen ett par röda stiliga. En riktigt fin butik, liiten är den. Men de har massa fina smycken som man kan vara ensam om att ha.

Köpte även en tröjklänning på H&M i beige. Priset gjorde det lätt att köpa den. (149kr)


67191-445

Den första bilden var min outfit idag, den andra tröjklänningen jag köpte! :)

Nu vill jag bara vila fötterna, äta salta katten i påse och se på Idol!

Trevlig kväll!


Utmaning, 10-topp bästa klädda kändisar!

Oj, 10 i topp bäst klädda kändisar ska jag visa här..Fick utmaningen av Camilla:


1) Lindsay Lohan. Jag gillar hennes stil mycket!  Med det allra enklaste plagg kan hon bära dom och se snygg ut!


2) Rachel Bilson. Sockersöta Rachel klär sig så bra, hennes klänningar vill jag gärna ha i garderoben hemma!


3) Jennifer Aniston. Hennes sofistikerande stil faller mig i smak!


4) Christina Aguilera. Klär sig mycket bättre nu än förrut, mer som en kvinna, om man säger så. Och hennes nuvarande frisyr är den snyggaste jag sett henne ha!


5) Jessica Alba. Ingen jag tänker på i första hand.. Men klär sig enkelt, och det gillar jag ibland!


6) Mary-Kate & Ashley Olsen. Behöver nog inte säga så mycket om dom..


7) Kate Moss. Hon klär sig bra i det mesta. Hon klär sig coolt tycker jag.  Hon är även Lindsay Lohans stilförebild.


8) Kate Hudson. Hon har ett så sött ansikte och klär sig snyggt och inte sådär sött. Det gör hon bra!


9)  Ebba von Sydow. Hon har mycket som jag gärna vill ha...


10) Sofie Fahrman. Likaså hos Sofi, Läser hennes tips i Klick bilagan varje fredag =).

Jag gillar olika stilförebilder på olika sätt. Inte bara en. Som jag gärna kombinerar och vill inte ha endast en stil. Utan kan klä mig lite efter humör, och hur jag vill se ut!
Det var mina tio =).

Ses imorn ♥!

Bilder; google.se och celebworld.com

Onsdags shopping.




Beställde ett par svarta pumps från La Redoute! Dessa hämtade jag idag, riktig hög (9cm) bred klack och en liten rosett fram. Jag gillar dom! Sen på stan så hittade jag en snygg trench på Zara, i svart blankt tyg. Den går strax ovanför knäna. I love it! Gillar att tyget var blankt och inte matt, de runda svarta knapparna utan hål i..

Annars blev det en lunch på ett café på drottninggatan, och en latte med minimjölk, perfekt. Inte sett nåt café som gör latte på den mjölken, men super god var den :).

Nu vill jag bara läsa och ta det lugnt ;) ♥

D.H


67191-429
Snart.. Desperate Housewifes. Då vi får reda på sanningen om Gabrielle och Carlos barn och Bree hamnar i domstol p.g.a hennes drickande, och Lynette ska vittna.

D.H är bara så spännande..

Johanna testar Dior..

Wow! Vilken make up remover. Jag brukar sminka mig rätt ofta, och mycket. Och då behöver man en bra remover som tar bort sminket! Speciellt mascara brukar vara jobbigt att få bort.. Men när jag testade denna remover så gick det hur smidigt som helst! Först ska man skaka flaskan noggrant, sen tog jag en bomullsrondell och hällde lite remover på. Sen drog jag den över ögat ett par gånger, och allt gick bort! Inget svart under ögonen, gick smidigt och den luktade inget heller. Sved inte heller i ögonen. Sen så kompletterar jag med en vanlig rengöring som Dior har; For face, lips and eyes. Så får man en rengjort ansikte innan man ska sova. Jag måste säga att jag gillar denna remover mycket! Rekomenderar den! Den kostar 215kr, och jag köpte min på Åhléns.

Fick ju med ett litet prov på en fuktkräm som jag prova i morse, och den kändes skön mot ansiktet! Har inte provat Diors anisktskrämer förr, men denna gilla jag. Kanske köper jag den sen, när min andra tagit slut =)

Dior har jag aldrig varit besviken på, så rekomenderar märket mycket! ♥

En trevlig eftermiddag!

67191-428

Lunchen var mycket trevlig med min vän! Efter det vart det lite shopping, min vän köpte massa fint smink på Make Up Store. Jag hitta min present till min vän, som jag inte kan säga vad det är.. Till mig själv så köpte jag rengöringen ovan! Från Dior. Fick bra betyg från senaste VR! Ska prova den ikväll.. Med fick jag också ett prov från Dior, en fuktkräm för ansiktet. Den ska provas också!

Ikväll kommer pojkvännen hit, äta middag. Nåt nyttigt, vad det nu blir. Sugen på att fortsätta läsa min bok också.. =)

Ha en trevlig kväll!


Lite höstväder idag.

Har börjat läsa på min nya bok nu, och den verkar bra! Nu läser jag dom inte i följd, visste inte direkt ordningen, men kollade upp det, och denna var den näst sista boken i serien :).

Idag ska jag äta lunch med en vän och sen köpa en present till en vän som fyller år snart, jag tror jag vet vad jag ska köpa.. :)

Dagens outfit blir..

67191-427
Hmm vad tittar jag på!?

♥ Ses!

Sköna söndag..

Helgen har varit trevlig, med film, trevliga middagar och fest igår kväll hos en god vän.


Nu idag blir det avkoppling, med kanske läsa en ny bok!? Är sugen på att köpa Shopaholic and Sister. Fortsättningen på En shopaholics bekännelser. Finns ju många böcker efter denna bok.. som jag är sugen på att läsa..

 Outfit igår kväll =).

Vad ska Ni göra idag? ♥


67191-425 Jaa, köpte boken idag. Ska börja läsa den snart :)



Ny borste till sminkborstfamiljen.

67191-423  Foundationborste från MAC.

Jag har hittils använt makeupsvampar, när jag applicerat min foundation. Men har tröttnat på att använda dom. Dels får man dom inte riktigt rena, man måste kasta dom efter  några gångers användning. Min
kompis som jag var med i London, köpte denna foundationborste från MAC, och sa att den var ljuvlig! Jag var tvungen att testa den själv, och köpte den igår. Måste säga att den är bra! Den kostar 375kr, som anses mycket pengar för en borste, men värt pengarna! Tvätta den med diskmedel och vatten. Och du kan använda den många många gånger! Jag tar lite foundation på handen, sen tar jag borsten och duttar lite foundation i den, och börjar från nästippen utåt på ansiktet. Blir jämt och snyggt! Nu dissar jag svamparna och kommer inte använda dessa till foundation nån mer. Rekomenderar mycket att investera i en foundationborste!

Vardagslyx!

Nu väntas det Indisk mat, take-a-way. Två filmer; "Hemma Bäst" och "Hostel". Små godis och coca cola.

Vardagslyx på en torsdag det :)

Ha en trevlig kväll, ♥

Torsdag!

67191-420 67191-422

Omlottklänning, MQ
Strumpbyxor rutad mönster, Twilfit
Svart ribbat linne, American Apparel
(Nelly.se)
Stövlar, Scorett.
Armband, Dior med läppglans.
Dazzling diadem i håret som är utsläppt.

Smink, nya mascaran och lite läppglans och blush mousse.
67191-421 
Mascaran var bra! Nöjd med den, påminner om Dior Show med den tjocka borsten..

Jacka, behövs det!? Soligt ute!
Väska, vet inte än..

Ska följa med syrran på lite ärenden, sen träffa en vän vid halv fem, på lite äventyr på stan!

Vi ses!


Coola bilder i Top Model.

67191-419

Spännande fotografering kvällens Top Model hade! Jag skulle vilja prova att ha en plastmössa på huvudet och massa swarovski kristaller fastklistrade. Coolt tycker jag ;) Ser snyggt ut på bild. Men inget man går omkring med :)

Ses imorn! Kramis Johanna ♥

Bilden fick jag tag på genom google.se

Utmaning med frågor.

Camilla ville att jag skulle göra utmaningen nedan. Jag gillar utmaningar och är rätt snabb på att göra dom! =)

Vad heter du?
Johanna
Vart bor du?
Stockholm, Nacka.

När är du född?

24 November 1981
Beskriv din stil med 3 ord?
Klassisk, avslappnad och varierande.
Vad innebär mode för dig?
Att bli inspirerad men att hitta en stil och kläder man trivs i, blanda plagg och våga prova färg.  
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
H&M, MQ, ZARA.
Shoppar du second hand?
Nej, blir inte så. Har varit i second hand affärer, men har inte det "ögat" att hitta nåt..
Vilken är din favoritdesigner?
Chloé!
Vad är din favorit i höst?
Tröjklänningen, tightsen och ankelbootsen.
Hur mycket shoppar du för i månaden?
2000-5000kr
Dyraste plagget respektive billigaste?
Min svarta dunväst för 2500kr och billigaste ett par tights kanske (!?)

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Ja! Om inte mera.. :)
Brukar du tröstshoppa?
Ja, det händer.. Då kan det vara väldigt spontant som man inte planerat att köpa..
Högklackat eller lågklackat?
Högklackat!
Vilken är din drömväska?
Chloé Paddington..
Vilket blir ditt nästa köp?
En svart kappa!
Favoritblogg?
Amandas, hannahsthlm och Debbie. =). Finns ju såå många.
Vilka är dina stilikoner?

Lindsay Lohan
När upptäckte du ditt intresse för mode?
Jag har alltid varit intresserad av kläder och mode sen jag börja skolan.

Vad vill du jobba med i framtiden?
Sjuksköterska.
Favoritplagg just nu?
Min gråa tröjklänning från TopShop.
Favoritaccessoarer?
Väskor! Men också skor :)

Jag utmanar ALLA som vill göra denna! Så vad väntar ni på!? =)


Min shopping idag.

Varmt det har varit idag, puh.. Men hemma nu i mysbyxor och linne. Kom hem med...

    

Stövlarna från Scorett med ett enkelt spänne upp till, en kofta som jag köpte i en storlek större för en lite oversize på den, JC, ett par mysiga tofflor som är super sköna att ha på sig, spec. när man har ont i fötterna efter ha gått i högklackat, H&M. Till sist en randig halsduk, Åhléns.

Eleven paketet hämtades också...

67191-415

BAD Gal mascara från Benefit köpte jag! Ska prova den imorn, och se om den håller vad den lovar...

I Blush paketet som jag öppna igår låg..



Essie lack, Sequin Sash. En bronzfärgad med lite skimmer i. Den gav inte så mycket färg som jag önska, men fint! Gillade att den hade skimmer i, och inte så matt i nyansen.



Mina röda handskar från H&M kom igår med, de var fina! Snygg röd färg. Sen fick jag även ett par natur vita tights, som är ej på bild.

Det var nog allt ;).

Ikväll blir den pannkakor, Idol och Top Model på TV.

Ha en trevlig kväll alla! ♥





Behöver mer skor ;)

Skönt att vakna och ha fått sova! På sjukhus sover man rätt dåligt..

Men vad händer idag? Jag ska åka och kolla på
de stövlar jag blogga om, ska köpa dom idag! Även kikade på ett annat par på DInSko, som var sköna. Blir sko köp iaf! Som är ju favorit kategorin av att inköp hos mig! =)

Dagens outfit blir..

67191-410

* Nya jeans H&M, &Denim. (Kom i paktetet igår)
* Ankelboots, Nilson skor
* Linne ljuslila, H&M (Kom i paketet igår)
* Kofta, FCUK
* Väska, Accessorize
* Smycken, Pilgrim.

Jeansen passade bra, beställde en storlek större i dom, sitter super tight! Men är nöjd! Passa på att beställa ett par jeans från H&M, och få rabatt 25%, gäller tills imorn, kod; 7269.


Ses lite senare!

Äntligen hemma!

67191-409


Äntligen är jag hemma, efter en vecka på Sös. Mår betydligt bättre nu, mycket mindre smärtor.
TACK alla för era söta kommentarer!! Värmde mycket! ♥ Kram till Er!

Nu är jag tillbaka här, och det ska uppdateras! När jag kom hem låg två paket från H&M, ett från Blush och en avi från Eleven. Ska hämta det imorn! Bilden ovan ser Ni mina velour byxor från H&M, mycket sköna! Dessa blir min outfit idag hemma med mitt gråa Cherry-Tee linne :). Resten av allt jag fick får Ni se imorn =). Mycket fint var det!!

Under vistelsen på Sös, läste jag rätt mycket. Mode tidningar och böcker. Avslutade Bergdorf Blondiner och sen började jag läsa En Shopaholics bekännelser. Båda böckerna var mycket roliga att läsa, man skrattade åt många saker i dom. Jag rekomenderar båda mycket, lättlästa, mycket mode, shopping och beroende av just shopping ;).

Kortfattat handlade Bergdorf Blondiner om..

New York tjejer som ägnar sig åt shopping och allt lyx. Modevisningar, speciella inbjudningar världen över. Jakten på den perfekta mannen ägnas nästan fullt åt, fast man inte erkänner det. Istället säger man att karriären är viktigast, för att inte verka desperat.Och det ska inte vara vem som helst. Rik, snygg och ha en herrgård ska han helst ha. Ansiktsbehandling används som terapi för att prata ut om kärleksproblem.Hur det går för tjejerna i boken, säger jag bara Läs den! Mycket rolig!

En shopaholics bekännelser säger allt. En tjej som älskar shopping! Skuldsatt för att överskridit sina kredit kort. Räkningar kommer, men de kastar hon.. För omgivningen döljer hon detta väl. Saker och ting går snett, hur hon än gör. Hon har två alternativ; öka sina inkomster eller sänka utgifterna..vilket inte går så bra... Mycket lättläst bok, och den ska man absolut läsa!

Nu blir det avkoppling med  nya Cosmo som jag inte läst än, se på tv.. Hörs senare!

Kram på Er!!

Ett meddelande..

Hej alla!

Jag är inte hemma just nu. Befinner mig på Södersjukhuset. Åkte in i måndags natt till akuten, för att jag hade jätte ont i magen. Blev inlagd på en medicinavdelning här. För att få smärtlindring.. Imorn bitti ska jag göra en undersökning och det blir även en röntgen nån dag. Vart helt oförberett detta akuta besök. Men det brukar vara så för mig. Har en kronisk tarmsjukdom, chrons sjukdom som jag lever med. Blir även en operation den 5 oktober för mig. Hör av mig när jag kommer hem igen! Ville bara säga detta till Er,

Kramisar ♥

Nya byxor snart!

67191-40767191-408

Klickade hem dessa byxor från H&M.

Gråa jeans &Denim och ett par mjuka sköna svarta byxor i skön Velour känsla. Dessutom 25% rabatt på valfria byxor från H&M vid beställning senast 21 september. Rabattkod: 7269

Monday!

Go morgon! Solen verkar skina idag också. Måste säga att jag känner för mera höst nu, så man kan ha på sig sköna koftor och halsdukar =).

Köpte ett skärp i Göteborg som jag tänkte visa här. Har letat efter ett sådant men inte hittat, så hittade jag ett på Wedins där. Svart i krokodils mönster. Finns nog här i Sthlm också, men inte sett det iaf ;).

67191-406



Mina rosa kanin öron, riktigt heta va!? Haha. Och även min H&M basker från H&M jag beställt =)

67191-405





MakeUpStore fan som jag är, såg nu imorse att de gjort om
deras hemsida. Tycker att den var riktigt tråkig innan. Och väntade mig en förändrig, kolla in den! MakeUpStore fyller nu också 10 år, och de har lagt ut ett jubilee kit som man kan köpa till ett reducerat pris med det tio bäst säljande produkterna sedan 1996.

Ha en trevlig dag! ♥

Tillbaka till Stockholm.

Hemma från Göteborg! Trött och seeg är man.  Men har haft det riktigt kul. Soligt men lite blåsigt har det varit. På fredagen var vi på Liseberg, vilket var mitt första besök. Åkte "bara" två saker där. Balder och Kållerado. I Kållerado satt man i en rund båt, och åkte runt i vatten. Blöt blev man! Men så skoj ;). Balder ville jag inte åka först, men Gabriel och mina två vänner fick mig att åka den... Scary som bara den var den! Inget fan av sådana saker.. :), men man har iaf åkt den. Lite spel på lyckohjul och köpte även rosa kanin öron =). Lördagen vart det en runda på stan, köpte en snyggt skärp, som jag visar sen vid en outfit. Gick runt en massa vid hamnen och avenyn. Sen på kvällen var det 25 års fest som stod på schemat. 40 personer trängdes i en villa. Men det var riktigt kul! Trött på söndagen.. men bara att åka hem.. Jag körde inget på hemvägen.. Men mådde smått illa, att åka bil länge är inte det roligaste.. Har precis badat med philosophy i badet, men inget speciellt som badskum tycker jag. Men som duschcremé- underbart!

Ska lägga mig i soffan, med en bok. Och sen kolla vad som finns på tv ikväll!

Hoppas er helg varit bra, ses!

Frisörbesöket gick bra.

67191-404

Frisör besöket gick bra. Vart mycket nöjd. Slingor och toning som sist. Och klipp. Håret blir ljusare ju mera man behandlar det. Vart mittbena denna gång, lite variation ;). Sen kom ett litet paket på posten. Trodde det var nåt jag beställt, men det vart från
söta Hannah! Jag vann Desperate Housewifes tävlingen hos henne =). Fick ett diadem från DAZZLING. Och ett läppbalsam.- cinnamon bay. God kanel doft! Tack Hannah :). Har packat nu inför Göteborg resan, ikväll åker jag till min vän som ska med imorn. Vi ska bila ner som sagt. Ska bli trevligt med en liten roadtrip genom Sverige, nåja halva Sverige :)

Ha en trevlig helg så ses vi på söndag! Nu ska jag se lite av Idol som är kvar.

Ja just det, prova de stövlar jag visade. Vilka sköna! Skinnet är mjukt, så sköna på fötterna. De var så pass vida att man kan ha stuprör instoppat. Klacken tror jag är på 5cm. Vill ha! Ska nog köpa dom sen =)

Kramis! ♥


Kanske dessa stövlar!?

67191-403


Jag letar efter ett par svarta skinn stövlar till höst/vinter. Såg dessa på Scorett idag. Lagom klack. Och spets-rund tå. Enkla med ett spänne upp till. Min stil på stövlar! Ska nog prova dessa i affären... :)
Pris; 1 699kr.


Bild tagen från
scoretts hemsida.

Blåsigt och kallt..

En blåsig onsdag idag, man börjar känna att hösten är på väg. Har på mig mina nya gråa tights från H&M som jag fick igår. Jätte sköna! Och min tröjklänning från TopShop. Idag blir det läsa lite och göra inget speciellt. Snart klar med Bergdorf blondiner. Imorn blir det en rolig dag, ska till frisören och klippa mig och slinga/färga mitt hår =). Älskar frisör besök. Nu i helgen ska jag åka bort igen..Ska till Göteborg. En god vän har flyttat ner dit, och hennes pojkvän fyller år i helgen, så en fest på lördagen blir det. Vi ska bila ner dit, jag och tre andra. Bo på hotell där nere. Ska bli mysigt! Blir nog lite höst outfits då, kan tänka mig att det blåser kallt där nere också...

Ha en skön onsdag ni alla!

Förresten, vet Ni hur man ändrar texten som syns på bloggtoppen.se som ger en beskrivning av ens blogg? Loggar in där, men hittar ingen stans att göra det, hoppas nån vet. Tack på förhand. ♥

Utmaning!

En rolig utmaning av Cicci fick jag, här kommer den =)

1. Nämn en skönhetsprodukt du inte skulle klara dig utan!

Det skulle vara en bra rengöring! Att ansiktet känns frächt och rengjort.

2. Vad kommer du att införskaffa till hösten/vintern?

Svarta stövlar i skinn. (Har i mocka), en svart kappa.

3. Nämn ett plagg eller en kombination av flera som vi aldrig kommer få se dig i.

Tröjor med massa text!

4. Vad gillar du bäst hos dig själv utseendemässigt?

Ansiktet-ögonen, håret.. Någonting jag alltid varit nöjd med, och får komplimanger för :)

5. Sveriges bäst klädda enligt dig.

Oj..svårt.. Men Sofi Fahrman tycker jag klär snyggt, och Lena Ph.

6. Sveriges sämst klädda enligt dig.

Victoria Silvstedt klär sig inte i min smak alls..

7. Nämn en bloggare som du tycker klär sig i din smak!

Amanda!

8. Vilket är ditt drömjobb?

Sjuksköterska.

9. Vad är det som utmärker just din blogg och varför tror du att folk läser den?

Vad som utmärker den? Ja det tror jag mina läsare kan svara på.. Och varför de läser den? Jag hoppas de tycker att den är intressant, därför de läser den =)

10. Vad ligger högst upp på din önskelista just nu?

Att få må bra resten av året med min hälsa. En rosa mobil,en skön randig halsduk i flera färger.. :)

Trevligt!

Ikväll ska jag mysa i soffan och se Idol & D.H. Har även fått ett litet H&M paket. Och nya VR. Trevlig tisdag kväll med andra ord =)

Kraaaam!

Bilder från London del: 2

Dessa kläder köpte jag från London!

En vit stickad polo klänning från Top Shop,den är lite genomskinlig så man får ha nåt linne under och ev strumpbyxor/tights till, en kofta FCUK, söt med fickor och stora knappar, en oversize grå tröj klänning till tights eller utan. Jätte skön på! Också från Top Shop. En svart mjuk tröja med luva och fickor fram från Miss Selfridge och en rutig kort kjol från samma ställe.

Det fanns så mycket mer man kunde köpa! Men plånboken sa nej. Men det blir klart fler London besök. Varuhusen är som drömmarnas hus med alla designers kläder,väskor, skor... Var inne på Harrods och höll i en Chloé Paddington och såg i spegeln hur snygg den var ;). Smink från märken som Benefit, hard candy, urban decay.. i mängder. Som godis nästan! Men jag är nöjd med min resa, allt gick bra. Och det blir en ny London trip nästa år igen =)


Bilder från London del: 1

67191-387 67191-388
Philosophy melon daiquiri  och en liten väska i mörk lila färg från Dorothy Perkins.


 En skön halsduk från Debenhams, från designen Matthew Williamson.



En grå väska från Accessorize, köpte den så fort jag såg den. Perfekt till hösten!


Smink! Ögonskugga från Urban Decay-Midnight cowboy rides again. En glittrig skugga, inte så mycket färg! De hade hur många skuggor som helst. Köptes på Debenhams. Mac blush- Peaches. En härlig aprikos färg. Köpte jag på Heathrow. Mascara- high definition lashes från Clinique i färgen; svart-brun. Borsten har två kammar. Mycket bra! Den gillar jag. Rött läppstift-colour surge lipstick. Också från Clinique i färgen Peach pop.

67191-397
En härlig  röd nyans som passade bra på mig tycker jag, skön på läpparna!


Låga skor i svart lack med en rosett fram från Miss Selfridge.




Lite bilder från London, klicka för större bild!! =)

Imorn visar jag kläderna jag köpte som outfit bilder =)

Ses imorn raringar! ♥





Hemma!!

Yeahh..nu är jag hemma efter en intensiv helg i London. Kom hem 02.30 imorse, efter lite förseningar..

Men vi har haft det jätte kul! Shopping, starbucksbesök, caffe Nero besök(en annan stor kedja av café i England)..Lunch på FIFTEEN-som hade gudomligt god mat! Helt otroligt, bra service och snygg inredning, trevlig personal. Rekomenderas att gå dit när man är i London! Under lunch tid behöver man inte boka bord heller..

Hotellet var jätte bra, bra service och fint! Nära till oxfordstreet.
Vi besökte varuhus som Harrods, Selfridge c/o, Harvey Nichols, Debenhams, John Lewis... Och massa butiker omkring.

Ska visa vad jag köpt sen här och visa lite bilder, ska packa upp lite först och vakna till ;)

Ses snart!! ♥


Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91