Stöveldags

 

Stella McCartney och DinSko



Jag har börjat använda stövlar nu Älskar stövlar! Stella McCartney har en snygg stövel med lite rynk och DinSko en lite tuffare med lägre skaft och snörning.

dricker en vitamin dryck. go o

MMS

dricker en vitamin dryck. go och bra :)


sitter på barista på nk och ät

MMS

sitter på barista på nk och äter en lätt lunch, kyckling smörgås med färskpressad juice.


Inspirerande



Allt; H&M

Inspirerande till 100. Kavaj, väst och en vit tunn klänning ser det ut att vara. Grova strumpbyxor och stövlar till skulle vara fint. Skulle gärna ha på mig detta!

Söt blus



Söt blus från H&M. Skulle ha den till jeans och klackar.
Gillas?

Till stan



Ska snart träffa en vän från Göteborg samt hennes kille. Vi ska in till stan och nån öl lär det bli. Har på mig Acne klänningen med vinröda strumpbyxor från H&M, svarta stövlar från Scorett och nitväska från Divided.

Vi ses!

London pics



Foto från Angelicas och Stephanies kamera.

1) Vi på väg hem. Väntar på bussen till flygplatsen..
2) Starbucks måste man besöka!
3) Streetstyle bild på Angelica och mig när vi går längs Oxfordstreet.
4) Christian Louboutin skyltfönster
5) Jag fotograferar
6) Angelicas och jag dricker första kaffet från starbucks när vi kom fram.
7) Angelica och Stephanie sitter utanför Primark, som fler gjorde..
8) Angelica har shoppat :)
9) Ost på rummet :)
10) En till bild på det underbara skyltfönstret.

Lite blandade bilder som vi tog. London är en stad man alltid kan åka tillbaka till. London är Aldrig tråkig.

Ännu mer..



Mer shopping- Daisy parfymen från Marc Jacobs, Party väska från samma ställe, Nitskärp från Dorothy Perkins, Marinblått skärp från Primark och en body-handlotion från Victoria Secret, Lovespell. Väldigt go doft... Och sist ett duo pack av min favorit mascara, YSL Effet Faux Cils.

Nitskärpet ska jag ha till klänning, så fint!


Tre par svarta skor



Yes, jag lever! Hade otur med att min kamera gick sönder första dagen i London, så det blir att köpa en ny snart.. Ska ta del av lite bilder från London sen. Men jag kan visa vad jag köpt. Tre par svarta skor. Ett par ballerina i läder, ett par höga pumps från Primark, billigt såklart. Sen ett par paljettpumps från New Look. Där fanns det mycket fina skor!
Det kommer mer shopping inlägg snart...

Ses!


Bye Stockholm!





Alldeles snart åker vi till London. Vi har varit uppe tills nu och snart kommer våran skjuts till flygplatsen. Vi landar 7.55 lokal tid och det väntas tre underbara dagar i storstaden! Kommer hem igen på torsdag kväll och vi ses på fredag! Ha det fint!

Frisördags



Snygga topshop skor! Vill ha!

Packat väskan och ska in till stan snart. Ett frisörbesök väntas och sen ska jag till Angelicas jobb. Därefter åker vi till Stephanie och tänker vara vakna till 03, då vi åker till flygplatsen.

På återseende!


Last night in pink


Bild: Lånad av Stephanie

Tack alla Girls för igår! Det var mycket trevligt! Nu e man rätt trött och vädret är inte direkt på topp. Ska ta det lugnt idag och lite senare träffa Angelica och Stephanie.

Rätt i rutigt

  

Rutig skjorta, Lindex, Ski-pant, Twilfit, Stövlar, Scorett, Väska, Friis & Company

Köpte den fina och sköna rutiga skjortan på Lindex igår. Tog en storlek större på den! Den har jag på mig idag på dagen. På kvällen ska jag på Pink Party hos Stephanie. Men först på dagen ska jag se Mamma Mia.

Roliga lördagsplaner för er?


Grill


Foto: Micael Engström

Är inne på Grills hemsida. Blir så sugen på ett besök där! Inredningen ser ut att vara väldigt mysig.. Nån som vart där?

MQ:s senaste kampanj!



Kampanjen går upp i nästa vecka och heter "Fashion of MQ" . Och det är Brolle som frontar den tillsammans med tre svenska supermodeller- Elsa Sylwan, Adina Fohlin och Madeleine Blomberg. De har tillsammans gjort en cover på Bowies låt "Fashion".
Bilderna är tagna av Eric Broms och videon är regisserad av Jonas Åkerlund.




En rosa kappa kanske..



Jag vill ha en kappa i en annan färg än svart och grått. En rosa kanske!? Kappan ovan kommer ifrån La Redoute.

High boot



Jag vill ha en stövel i höst med högt skaft. Denna från DinSko ser inte så tokig ut. I skinn och priset är 999kr. Måste testa!

Åhh, så snyggt



Åh vilka snygga saker från Acnes höstkollektion. Vill ha det mesta! Om exakt en vecka är vi på väg till London. Very Exciting..

Rött paraply



Vill också vara så snygg när jag går ut i regnet. Stort rött paraply vill jag ha! Jag har kollat på sjätte säsongen av SATC och vill gärna se filmen, igen. Skulle passa perfekt dagen som denna. Eller nån annan film för den delen.

Klocka runt halsen



En klocka att hänga runt halsen från Cocoo. Ser antik och gammal ut! Nyhet i shoppen.



Navy



En marinblå väska skulle jag gärna investerai till hösten! Jag gillar Stella McCartneys.
Hur länge orkar man ha regn? Visst kan det vara mysigt, men jag föredrar sol just nu.. Please, kom hit.

Kiss and Tell






Jag är med och tävlar om boken Kiss And Tell hos Felicia. Sex And The City fan som jag e vill gärna ha boken!


SATC filmen igen.



U n d e r b a r klänning!

Idag på dagen ska jag se Sex And The City filmen igen. Ska gå med två vänner som inte sett den än.. Ser gärna filmen en andra gång.. Ett glas vin ska vi hinna med innan!

Trevlig söndag på er! Vad ska ni göra?

Stor koftorna



Storkoftorna är ju så mysiga. Fin orange från H&M med kabbelstickade kanter. Den vill jag ha!

Rutat


Bild; Google och Lindex online shop.

Rutat till max! Jag gillar Lindex rutiga storskjorta. Prova den i butik igår. Härligt mjuk och skön. Skulle passa denna regniga dag..
Gillar du rutiga skjortor?

Modeskytt -

Stöveldags

 

Stella McCartney och DinSko



Jag har börjat använda stövlar nu Älskar stövlar! Stella McCartney har en snygg stövel med lite rynk och DinSko en lite tuffare med lägre skaft och snörning.

dricker en vitamin dryck. go o

MMS

dricker en vitamin dryck. go och bra :)


sitter på barista på nk och ät

MMS

sitter på barista på nk och äter en lätt lunch, kyckling smörgås med färskpressad juice.


Inspirerande



Allt; H&M

Inspirerande till 100. Kavaj, väst och en vit tunn klänning ser det ut att vara. Grova strumpbyxor och stövlar till skulle vara fint. Skulle gärna ha på mig detta!

Söt blus



Söt blus från
H&M. Skulle ha den till jeans och klackar.
Gillas?

Till stan



Ska snart träffa en vän från Göteborg samt hennes kille. Vi ska in till stan och nån öl lär det bli. Har på mig Acne klänningen med vinröda strumpbyxor från H&M, svarta stövlar från Scorett och nitväska från Divided.

Vi ses!

London pics



Foto från Angelicas och Stephanies kamera.

1) Vi på väg hem. Väntar på bussen till flygplatsen..
2) Starbucks måste man besöka!
3) Streetstyle bild på Angelica och mig när vi går längs Oxfordstreet.
4) Christian Louboutin skyltfönster
5) Jag fotograferar
6) Angelicas och jag dricker första kaffet från starbucks när vi kom fram.
7) Angelica och Stephanie sitter utanför Primark, som fler gjorde..
8) Angelica har shoppat :)
9) Ost på rummet :)
10) En till bild på det underbara skyltfönstret.

Lite blandade bilder som vi tog. London är en stad man alltid kan åka tillbaka till. London är Aldrig tråkig.

Ännu mer..



Mer shopping- Daisy parfymen från Marc Jacobs, Party väska från samma ställe, Nitskärp från Dorothy Perkins, Marinblått skärp från Primark och en body-handlotion från Victoria Secret, Lovespell. Väldigt go doft... Och sist ett duo pack av min favorit mascara, YSL Effet Faux Cils.

Nitskärpet ska jag ha till klänning, så fint!


Tre par svarta skor



Yes, jag lever! Hade otur med att min kamera gick sönder första dagen i London, så det blir att köpa en ny snart.. Ska ta del av lite bilder från London sen. Men jag kan visa vad jag köpt. Tre par svarta skor. Ett par ballerina i läder, ett par höga pumps från Primark, billigt såklart. Sen ett par paljettpumps från New Look. Där fanns det mycket fina skor!
Det kommer mer shopping inlägg snart...

Ses!


Bye Stockholm!





Alldeles snart åker vi till London. Vi har varit uppe tills nu och snart kommer våran skjuts till flygplatsen. Vi landar 7.55 lokal tid och det väntas tre underbara dagar i storstaden! Kommer hem igen på torsdag kväll och vi ses på fredag! Ha det fint!

Frisördags



Snygga topshop skor! Vill ha!

Packat väskan och ska in till stan snart. Ett frisörbesök väntas och sen ska jag till Angelicas jobb. Därefter åker vi till Stephanie och tänker vara vakna till 03, då vi åker till flygplatsen.

På återseende!


Last night in pink


Bild: Lånad av Stephanie

Tack alla Girls för igår! Det var mycket trevligt! Nu e man rätt trött och vädret är inte direkt på topp. Ska ta det lugnt idag och lite senare träffa Angelica och Stephanie.

Rätt i rutigt

  

Rutig skjorta, Lindex, Ski-pant, Twilfit, Stövlar, Scorett, Väska, Friis & Company

Köpte den fina och sköna rutiga skjortan på Lindex igår. Tog en storlek större på den! Den har jag på mig idag på dagen. På kvällen ska jag på Pink Party hos
Stephanie. Men först på dagen ska jag se Mamma Mia.

Roliga lördagsplaner för er?


Grill


Foto: Micael Engström

Är inne på Grills hemsida. Blir så sugen på ett besök där! Inredningen ser ut att vara väldigt mysig.. Nån som vart där?

MQ:s senaste kampanj!



Kampanjen går upp i nästa vecka och heter "Fashion of MQ" . Och det är Brolle som frontar den tillsammans med tre svenska supermodeller- Elsa Sylwan, Adina Fohlin och Madeleine Blomberg. De har tillsammans gjort en cover på Bowies låt "Fashion".
Bilderna är tagna av Eric Broms och videon är regisserad av Jonas Åkerlund.




En rosa kappa kanske..



Jag vill ha en kappa i en annan färg än svart och grått. En rosa kanske!? Kappan ovan kommer ifrån
La Redoute.

High boot



Jag vill ha en stövel i höst med högt skaft. Denna från DinSko ser inte så tokig ut. I skinn och priset är 999kr. Måste testa!

Åhh, så snyggt



Åh vilka snygga saker från Acnes höstkollektion. Vill ha det mesta! Om exakt en vecka är vi på väg till London. Very Exciting..

Rött paraply



Vill också vara så snygg när jag går ut i regnet. Stort rött paraply vill jag ha! Jag har kollat på sjätte säsongen av SATC och vill gärna se filmen, igen. Skulle passa perfekt dagen som denna. Eller nån annan film för den delen.

Klocka runt halsen



En klocka att hänga runt halsen från Cocoo. Ser antik och gammal ut! Nyhet i
shoppen.



Navy



En marinblå väska skulle jag gärna investerai till hösten! Jag gillar
Stella McCartneys.
Hur länge orkar man ha regn? Visst kan det vara mysigt, men jag föredrar sol just nu.. Please, kom hit.

Kiss and Tell






Jag är med och
tävlar om boken Kiss And Tell hos Felicia. Sex And The City fan som jag e vill gärna ha boken!


SATC filmen igen.



U n d e r b a r klänning!

Idag på dagen ska jag se Sex And The City filmen igen. Ska gå med två vänner som inte sett den än.. Ser gärna filmen en andra gång.. Ett glas vin ska vi hinna med innan!

Trevlig söndag på er! Vad ska ni göra?

Stor koftorna



Storkoftorna är ju så mysiga. Fin orange från H&M med kabbelstickade kanter. Den vill jag ha!

Rutat


Bild; Google och
Lindex online shop.

Rutat till max! Jag gillar Lindex rutiga storskjorta. Prova den i butik igår. Härligt mjuk och skön. Skulle passa denna regniga dag..
Gillar du rutiga skjortor?


Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91