Som en butik

image1973

Bild

Drömmer om en välorganiserad och fylld walk-in-closet som Eva Longoria Parker har. Hyllor att ha sina skor på, väskorna uppställade efter färg, heltäckningsmatta och en stor spegel. Lite som en lyxbutik hemma.

Tack för alla kommentarer som Ni ger! Ikväll blir det film hemma. Helt slut efter igår som var en mycket trevlig kväll!


Ikväll har jag på mig rosa.

67191-1972


- Body, Gina Tricot
- Kjol, H&M Trend
- Party strumpbyxor, Twilfit
- Pumps, Bianco
- Skärp, Saddler/MQ
- Armband, CC-skye

Ikväll ska jag ut på middag och sen ska vi ut! Två vänner har nämligen fyllt 25 år.

Ses imorn!

P.S Ser Ni en tjej med massa rosa, säg gärna hej :)

Vem av dom?

image1970

Väldigt fin klänning från Chanel.

Jessica Alba lika söt som vanlig i klänning. Hon bär den enkel med svarta strumpbyxor och skor. Celine Dion kör med skinntights? till. Jag gillar Jessicas stil mest!

Vilken gillar du? 

Art by..

image1969
Art by är en ny kollektion på H&M. Ett samarbete med nya talanger. Jag fastna för t-shirten ovan då jag såg den i Sofis Mode för några nummer sen.

Frukost på stan

67191-1968

Gooda mackor och latte med lättmjölk.


En frukost på Kofi Birger Jarlsgatan har jag ätit med Angelica. Det var mycket trevligt och det hördes operamusik i högtalarna, som fick tankarna till Italien!  Sen kikade vi runt på stan och såg bl.a fina neccesärer från DKNY, i rosa.

Dagens frisyr

image1967

Bild; Instyle.co.uk

Dagens snyggaste frisyr har Sarah Michelle Gellar. Jag skulle behöva två händer till som hjälp för att få ihop denna frisyr. Och det har säkert hon också fått.

Love Label



L o v e L a b e l


Tre fina godbitar från Halens.
- Brun sandalett med spännen och nitar
- Öppen tå och dragkedja som detalj.
- Korsade breda remmar.

Höga klackar på alla tre. Ca: 10cm, skinn och bra pris på dom!



Våfflor till efterrätt

våffeldagen

Bild; Egen.

Glömde bort att det var våffeldagen idag. Det hör till att äta våfflor då tycker jag :) Ätit sushi till middag och nu våfflor till efterrätt med jordgubbssylt och Milda grädde. Lite lättare alternativ..

Så här skulle man kunna se ut

image1957

Så här fin skulle man vara en härlig vårdag..Lik Blake Lively.

- Topp, H&M
- Doublewrap armband, CC-skye/Kyssjohanna
- Jeans, H&M
- Kavaj, Lindex
- Skor, Steve Madden/Asos

Lovely!

Blake Lively

image1956

Väldigt inspirerande vårlook. Kavaj med guldknappar, vill ha en, jeans, linne och höga pumps. Sen kan jag ta håret också. Snälla kan våren komma hit! Jag är inte gjord för vintern.

Ikväll blir det So you think you can dance scandinavia och Wallander.

T-shirt med stort T

image1955

Just nu drömmer jag om denna t-shirt från Lanvin. Speciell och snyggt plagg detta. Skulle vårda och ta hand om den väl. :)

Ikväll har jag varit och sett P.S I Love You, igen. Syrran har inte sett den och jag hade inget emot att se denna film. Underbar kärleksfilm det.

Mera transparent..

image1953

Förvara dina skor i genomskinliga skolådor. Fina som väskor! Topshop säljer dom för runt en hundring för två! Jag skulle behöva fleer skolådor. Kanske ett gäng ovan?

Transparent

image1951 image1952

Ingen har väl missat trenden transparent nu till våren. Kate Bosworth och Nicole Kidman har båda en klänning som visar lite hud. Nicoles klänning kändes för mycket medans Kates ser fin ut med sina skyhöga klackar till. Gillar du trenden?

En Blomig siden jacka från Gina Tricot prova jag häromdagen. Rätt tuff

DSC00670.JPG
En Blomig siden jacka från Gina Tricot prova jag häromdagen. Rätt tuff och cool. Men inget köp blev det. Ha en fortsatt trevlig påsk!

Lucky words armbanden

67191-1952

I veckan kom Lucky Words armbanden från Cocoo. Lite stora, men man kan reglera det! Det andra var ett rosa med texten; Faith, Hope, Love.


Djuriska armband från topshop. 399kr. Jag gillar dom!

DSC00667.JPG
Djuriska armband från topshop. 399kr. Jag gillar dom!

Skärtorsdag



- Kofta, Twilfit. 85% bomull och 15% cashmere. Riktigt fynd för 150kr! Köptes i Sicklas nya butik.
-
T-shirt, H&M
- Kjol, American Apparel Syns inte..
- Strumpbyxor, Twilfit
- Stövlar, Kors By Michael Kors



Snygg kavaj

image1945
Denna snygga kavaj från Topshop har jag sett hos Elin och Hotspot.
Verkligen Snygg. Vill ha!

Snygg och gla´ i Marc



Inte direkt ett peppande vårväder nu. Men kika på fina vårplagg kan man man göra ändå.. Marc by Marc Jacobs har en hel rad fina plagg att bära..

- Beige snygg topp med knytdetalj. Jeans till skulle jag bära.
- En glad klänning. Svarta ballerina till, åhh..
- Lekfullt linne med hjärtan.
- Vårfin klänning i orange-rött. Fin rosett runt midjan.

Kolla in alla plaggen här!

Dagens fynd!

67191-1942

T-shirt, H&M

T-shirt i 100%bomull för 49,50kr. Köpte en i rosa! Mycket bra pris!

Färglatt!

image1939

Färglatt och speciellt armband från Topshop! Pyssla ihop ett själv? Nja, sånt tålamod har jag inte! Mycket fint var det iaf!

Belle!

belleskor

Nya skor! Köpte idag på götgatsbacken.

99kr betalade jag för dessa tjusiga skor på Belle! Ser lyxiga ut. Spelkvällen var förövrigt riktigt kul! Men det tog långt tid att spela, vilket gjorde att vi avbröt spelet.
Blev en runda på stan idag där jag prova lite kjolar, men ingen som jag fastnade för..

Ha det fint!

Kjolfeber




Ibland kollar jag extra mycket efter klänningar eller något annat. Nu är det kjolar. Vill ha fler snygga kjolar i olika modeller och färger. De två första Topshop kjolarna ser fina ut! Även Lindex gråa kjol.

Spelkväll

67191-1934

Snart kommer lite vänner hit och ska spela The Urban Jungle spelet och dricka lite vin. Nog ska man klara av frågorna i spelet? Vi säger så!

latte fika

latte
67191-193167191-1929

I VR goodiebagen fick man en kupong på en gratis latte som vi utnyttjade :)

En trevlig söndagsfika på Wayne´s med Stephanie och Angelica har jag varit på. Nu blir det tv resten av kvällen! Kanske Wallander på fyran..

Voluspa

image1924 image1925 image1926

Jag gillar Voluspa. Doftljusen är ljuvliga.. Skulle gärna ha en snygg flaska med bodylotion hemma.

Voluspa finns hos bl.a Eleven.

Randigt idag! Ny tröja från Logg/H&M. Tillsammans med svart kjol.

DSC00659.JPG
Randigt idag! Ny tröja från Logg/H&M. Tillsammans med svart kjol. Syrran har köpt en snygg plånbok från Marc by Marc Jacobs, riktigt fin i puder rosa färg. Vi ses!

Svart med guldnitar

image1922

En svart väska med guldnitar. Divided säljer den för 249kr! Snygg, tuff liten väska att ha på nästa party kanske!?

Pink is the new black


67191-192167191-1921

Marc Jacobs och YSL

Två väskor i olika nyanser av rosa. En svart väska funkar alltid, men en rosa skulle funka lika bra men vara mer ögonfallande. Jag måste nog ha en rosa väska  :)

Frukost ute

fredag

- Grå kjol, H&M
- Gråa strumpbyxor, Twilfit
- Stövlar, Nilson
- T-shirt, H&M
- Armband, Cocoo.se och CC-skye

Syrran bjuder mig på frukost ute! Bra start på denna fredag.


Det rasar in snygga klänningar

image1916image1917image1918

Lovely! Vad snygga klänningar H&M fått in. Alla tre lyser upp och det skulle räcka med ett par enkla skor till.

Veckorevyn.com

67191-1910

Allt detta fanns i påsarna!



Goda wraps, muffins i flera våningar, loka och en del av panelen.

Kom precis hem med ont i fötterna och armarna är nästan av p.g.a bärandet av påsar! Men vad gör det när man träffat många trevliga bloggmänniskor under en trevlig kväll! Det bjöds på lite mat och dryck och man fick gå runt och kika på vad olika sponsorer hade att visa. Wet n´Wild är tillbaka med sitt smink, ni kommer ihåg sminkmärket? Vero Moda, Halens och Bianco visade upp godbitar. En panel fick svara på frågor och diskkutera om bloggandet. Efter detta mingel gick Stephanie, Angelica och John och jag till East för en drink och pratade om kvällen. Tack Veckorevyn.com!

Kvällens

67191-1907Snart ska jag åka till minglet! Här är alla som kommer. Det blir rosettkofta från Divided, kjol, H&M och Topshop skor.

Sen tar jag nog skinnjacka till.

Ses senare!


Lucky words

67191-190767191-1906

Cocoo.se kommer att få in läderarmband med olika betydelser. "Follow your dreams" och "Live With Passion" skulle passa mig.


Hmm..konstigt. Det går inte att kommentera efter att en person gjort det. Då har kommentarrutan försvunnit?! Har mailat och frågat vad som är fel. Irriterande.

Bows



Rosetter är fint. Topshop laddar upp med rosetter på toppar, linnen, väskor etc. Jag vill ha alla tre!

The Starter Wife

image1899

Jag är nyfiken på The Starter Wife och ska se det ikväll! Start 21:00 med dubbelavsnitt!

Dagens inspiration

image1898

Joy Bryant i en Matthew Williamson klänning, jeansjacka och skor med öppen tå. Svalt och snyggt. Så vill jag se ut när solen är framme mer!

Jens snabba cash

67191-1896  image1897

Idag såg jag Jens Lapidus på Kungsholmen. Han är otroligt snygg! Vilken utstrålning han har. Bara för det så måste jag läsa hans bok; Snabba Cash. Haha jag vet. Men boken sägs vara bra. Läst den någon?

Träna i high heels!?

67191-1895

Bild/Källa: Hollywoodrag.com

Victoria Beckham vägrar att gå till gymmet för att hon inte kan ha höga klackar på sig då. Hon gillar inte idén med att ha på sig platta sneakers. Ursäkt för att inte träna!? Och visst skulle inte jag ha något emot att gå omkring i ett par Christian Louboutins nån gång ibland. Eller ofta.

Rosettkofta

67191-1894

Hitta en söt kort kofta från Divided, 249kr. Och en grå kjol som ni får se på onsdag! Nu när jag vet vad jag ska ha på mig så slipper jag tänka på det ;) Hoppas bara det inte regnar, då måste jag ha andra skor..

Guld i detalj

67191-1893

Fann denna jacka bland andra vårjackor hemma. Guldknappar som detalj! Det gillar jag. Jackan är köpt på MQ för nåt år sedan. Snart ska jag iväg och se om jag hittar något att ha på mig på onsdag.. Känns tomt och trist i garderoben just nu..

Söndag!

67191-1892

- Klänning, Acne
- Poncho, Lindex
- Strumpbyxor, Twilfit
- Stövlar, Kors By Michael Kors
- Väska, LV
- Långa skinnhandskar, Accent/Wedins

Det regnar, men vad gör det känner jag. Hallonmojiton var verkligen god! :) Ha en trevlig söndag!

En lördags drink. Hallonmojito :-)

DSC00647.JPG
En lördags drink. Hallonmojito :-)

Lovely SJP

image1890

Alltid lika fräscha SJP. Mr Big står i bakgrunden och bär på alla LV väskor. Just nu längtar jag efter en resa till Rom, sitta ute med solisar och bara njuta. Börjas kännas vår nu..

Nya veckorevyn.com

image1889


Nya veckorevyn.com har nu lanserats! Kika in!

Jumper ikväll

image1888

Ikväll ska jag se Jumper. Ska bli kul att se filmen!

Trevlig kväll!

Fendi inspirerat armband från glitter köpte jag idag. Finns i orange och

DSC00634.JPG
Fendi inspirerat armband från glitter köpte jag idag. Finns i orange och svart också för 80kr!

Topshop shippar till Sverige

image1886
Läste hos Engla att Topshop shippar nu till Sverige! Frakten ligger på 5 pund och leveranstiden går på 5 dagar. Nu kan man ta del av en massa plagg och skor!

Just nu dricker jag en cappucino. Min kompis har blivit besatt av denna

DSC00628.JPG
Just nu dricker jag en cappucino. Min kompis har blivit besatt av denna kaffe dryck. Inte alls mitt fel som fick henne att börja :-)

Fina färger

67191-1886

Denna t-shirtklänning hämtade jag idag! Så fin den kommer att vara i sommar till bara ben och ballerinaskor eller höga klackar. Kanske beställer jag en till!  Ett par svarta ballerina följde med också, men storleken var för stor.

Souk street fashion award

image1883

Nu är det dags igen för SOUK Street Fashion Award. 5-7 mars mellan kl: 12-19 kan Du komma och bli fotad i din persoliga stil! Och tävla om priser.

Läs mer om tävlingen här!


Bloggmingel

image1882

Vad kul! Nästa onsdag är det bloggmingel som gäller! Snygg inbjudan man fick på mailen.

Nu ska jag tillbaka till tv:n :)

Detalj; guldknappar

image1881

Kavaj/jacka; Topshop

Jag gillar detaljen med guldknappar. På kavajer, jackor och shorts. På Gina Tricot såg jag en fin svart kavaj med guldknappar! Den vill jag ha!

Pilates!

67191-1880

Ikväll har jag kört ett Pilates pass. Inte fullt så lätt. Men bra träning! Snart sista avsnittet av Gynning för säsongen!

Buda på scarlett?!

image1879

På E-bay kan du buda på en date med Scarlett Johansson! Det ingår två biljetter till premiären av hennes film He´s Just Not That Into You, hår & makeup.. I skrivande stund ligger högsta budet på 12 000 dollar! Pengarna kommer att gå till Oxfam.

Vilken kändis skulle du vilja buda på?

Hmm... Johnny Deep kanske!?

peace

image1878
Väldigt snygga örhängen från Gold Digger! Finnas i fyra material/färger. Svart, Guld, Matt Guld och Rhodium. Pris; 395kr. Ge mig i guld!


Plaztic

67191-1879

Nu lanseras Plaztic i Sverige. En sandal gjord helt av plast. Med sin luftiga bekvämlighet ger den känslan av att inte ha några skor på sig alls. Den kommer kosta 99kr och börjar säljas på bl.a Åhléns.

Nåt på semestern kanske?

Flamingos!

image1875  image1876
1299kr resp 499kr

Åh vad fina Mi lajkis flamingo örhängen och armband är! De vill ja bära i sommar. Lite små crazy och speciella smycken. Finns hos Accessora.

Coccos mums

67191-1874 67191-1873


Har varit och brunchat på Mocco med vänner idag. Perfekt söndag! En latte och en coccos mums köpte jag med mig hem. Snart blir det film!

Nytt skärp!



Nytt skärp har jag köpt. Från Saddler/MQ. Miu Miu vibbar får jag av det! Ikväll ska jag på en födelsedagsfest! Har just ätit pasta med tomatsås och druckit mousserande till. :)

Trevlig kväll!

Skinnjackan på

brunskinnjacka

Kallt och regnigt. Men ville absolut ha skinnjacka på mig. Det blev min bruna! Snyggaste jackan jag vet just nu är skinnjackan.

Modeskytt -

Som en butik

image1973

Bild

Drömmer om en välorganiserad och fylld walk-in-closet som Eva Longoria Parker har. Hyllor att ha sina skor på, väskorna uppställade efter färg, heltäckningsmatta och en stor spegel. Lite som en lyxbutik hemma.

Tack för alla kommentarer som Ni ger! Ikväll blir det film hemma. Helt slut efter igår som var en mycket trevlig kväll!


Ikväll har jag på mig rosa.

67191-1972


- Body, Gina Tricot
- Kjol, H&M Trend
- Party strumpbyxor, Twilfit
- Pumps, Bianco
- Skärp, Saddler/MQ
- Armband, CC-skye

Ikväll ska jag ut på middag och sen ska vi ut! Två vänner har nämligen fyllt 25 år.

Ses imorn!

P.S Ser Ni en tjej med massa rosa, säg gärna hej :)

Vem av dom?

image1970

Väldigt fin klänning från Chanel.

Jessica Alba lika söt som vanlig i klänning. Hon bär den enkel med svarta strumpbyxor och skor. Celine Dion kör med skinntights? till. Jag gillar Jessicas stil mest!

Vilken gillar du? 

Art by..

image1969
Art by är en ny kollektion på H&M. Ett samarbete med nya talanger. Jag fastna för t-shirten ovan då jag såg den i Sofis Mode för några nummer sen.

Frukost på stan

67191-1968

Gooda mackor och latte med lättmjölk.


En frukost på Kofi Birger Jarlsgatan har jag ätit med
Angelica. Det var mycket trevligt och det hördes operamusik i högtalarna, som fick tankarna till Italien!  Sen kikade vi runt på stan och såg bl.a fina neccesärer från DKNY, i rosa.

Dagens frisyr

image1967

Bild;
Instyle.co.uk

Dagens snyggaste frisyr har Sarah Michelle Gellar. Jag skulle behöva två händer till som hjälp för att få ihop denna frisyr. Och det har säkert hon också fått.

Love Label



L o v e L a b e l


Tre fina godbitar från Halens.
- Brun sandalett med spännen och nitar
- Öppen tå och dragkedja som detalj.
- Korsade breda remmar.

Höga klackar på alla tre. Ca: 10cm, skinn och bra pris på dom!



Våfflor till efterrätt

våffeldagen

Bild; Egen.

Glömde bort att det var våffeldagen idag. Det hör till att äta våfflor då tycker jag :) Ätit sushi till middag och nu våfflor till efterrätt med jordgubbssylt och Milda grädde. Lite lättare alternativ..

Så här skulle man kunna se ut

image1957

Så här fin skulle man vara en härlig vårdag..Lik
Blake Lively.

- Topp, H&M
- Doublewrap armband, CC-skye/Kyssjohanna
- Jeans, H&M
- Kavaj, Lindex
- Skor, Steve Madden/Asos

Lovely!

Blake Lively

image1956

Väldigt inspirerande vårlook. Kavaj med guldknappar, vill ha en, jeans, linne och höga pumps. Sen kan jag ta håret också. Snälla kan våren komma hit! Jag är inte gjord för vintern.

Ikväll blir det So you think you can dance scandinavia och Wallander.

T-shirt med stort T

image1955

Just nu drömmer jag om denna
t-shirt från Lanvin. Speciell och snyggt plagg detta. Skulle vårda och ta hand om den väl. :)

Ikväll har jag varit och sett P.S I Love You, igen. Syrran har inte sett den och jag hade inget emot att se denna film. Underbar kärleksfilm det.

Mera transparent..

image1953

Förvara dina skor i genomskinliga skolådor. Fina som väskor! Topshop säljer dom för runt en hundring för två! Jag skulle behöva fleer skolådor. Kanske ett gäng ovan?

Transparent

image1951 image1952

Ingen har väl missat trenden transparent nu till våren. Kate Bosworth och Nicole Kidman har båda en klänning som visar lite hud. Nicoles klänning kändes för mycket medans Kates ser fin ut med sina skyhöga klackar till. Gillar du trenden?

En Blomig siden jacka från Gina Tricot prova jag häromdagen. Rätt tuff

DSC00670.JPG
En Blomig siden jacka från Gina Tricot prova jag häromdagen. Rätt tuff och cool. Men inget köp blev det. Ha en fortsatt trevlig påsk!

Lucky words armbanden

67191-1952

I veckan kom Lucky Words armbanden från
Cocoo. Lite stora, men man kan reglera det! Det andra var ett rosa med texten; Faith, Hope, Love.


Djuriska armband från topshop. 399kr. Jag gillar dom!

DSC00667.JPG
Djuriska armband från topshop. 399kr. Jag gillar dom!

Skärtorsdag



- Kofta, Twilfit. 85% bomull och 15% cashmere. Riktigt fynd för 150kr! Köptes i Sicklas nya butik.
-
T-shirt, H&M
- Kjol, American Apparel Syns inte..
- Strumpbyxor, Twilfit
- Stövlar, Kors By Michael Kors



Snygg kavaj

image1945
Denna snygga kavaj från Topshop har jag sett hos
Elin och Hotspot.
Verkligen Snygg. Vill ha!

Snygg och gla´ i Marc



Inte direkt ett peppande vårväder nu. Men kika på fina vårplagg kan man man göra ändå.. Marc by Marc Jacobs har en hel rad fina plagg att bära..

- Beige snygg topp med knytdetalj. Jeans till skulle jag bära.
- En glad klänning. Svarta ballerina till, åhh..
- Lekfullt linne med hjärtan.
- Vårfin klänning i orange-rött. Fin rosett runt midjan.

Kolla in alla plaggen här!

Dagens fynd!

67191-1942

T-shirt, H&M

T-shirt i 100%bomull för 49,50kr. Köpte en i rosa! Mycket bra pris!

Färglatt!

image1939

Färglatt och speciellt armband från Topshop! Pyssla ihop ett själv? Nja, sånt tålamod har jag inte! Mycket fint var det iaf!

Belle!

belleskor

Nya skor! Köpte idag på götgatsbacken.

99kr betalade jag för dessa tjusiga skor på
Belle! Ser lyxiga ut. Spelkvällen var förövrigt riktigt kul! Men det tog långt tid att spela, vilket gjorde att vi avbröt spelet.
Blev en runda på stan idag där jag prova lite kjolar, men ingen som jag fastnade för..

Ha det fint!

Kjolfeber




Ibland kollar jag extra mycket efter klänningar eller något annat. Nu är det kjolar. Vill ha fler snygga kjolar i olika modeller och färger. De två första Topshop kjolarna ser fina ut! Även Lindex gråa kjol.

Spelkväll

67191-1934

Snart kommer lite vänner hit och ska spela The Urban Jungle spelet och dricka lite vin. Nog ska man klara av frågorna i spelet? Vi säger så!

latte fika

latte
67191-193167191-1929

I VR goodiebagen fick man en kupong på en gratis latte som vi utnyttjade :)

En trevlig söndagsfika på Wayne´s med
Stephanie och Angelica har jag varit på. Nu blir det tv resten av kvällen! Kanske Wallander på fyran..

Voluspa

image1924 image1925 image1926

Jag gillar Voluspa. Doftljusen är ljuvliga.. Skulle gärna ha en snygg flaska med bodylotion hemma.

Voluspa finns hos bl.a
Eleven.

Randigt idag! Ny tröja från Logg/H&M. Tillsammans med svart kjol.

DSC00659.JPG
Randigt idag! Ny tröja från Logg/H&M. Tillsammans med svart kjol. Syrran har köpt en snygg plånbok från Marc by Marc Jacobs, riktigt fin i puder rosa färg. Vi ses!

Svart med guldnitar

image1922

En svart väska med guldnitar. Divided säljer den för 249kr! Snygg, tuff liten väska att ha på nästa party kanske!?

Pink is the new black


67191-192167191-1921

Marc Jacobs och YSL

Två väskor i olika nyanser av rosa. En svart väska funkar alltid, men en rosa skulle funka lika bra men vara mer ögonfallande. Jag måste nog ha en rosa väska  :)

Frukost ute

fredag

- Grå kjol, H&M
- Gråa strumpbyxor, Twilfit
- Stövlar, Nilson
- T-shirt, H&M
- Armband, Cocoo.se och CC-skye

Syrran bjuder mig på frukost ute! Bra start på denna fredag.


Det rasar in snygga klänningar

image1916image1917image1918

Lovely! Vad snygga
klänningar H&M fått in. Alla tre lyser upp och det skulle räcka med ett par enkla skor till.

Veckorevyn.com

67191-1910

Allt detta fanns i påsarna!



Goda wraps, muffins i flera våningar, loka och en del av panelen.

Kom precis hem med ont i fötterna och armarna är nästan av p.g.a bärandet av påsar! Men vad gör det när man träffat många trevliga bloggmänniskor under en trevlig kväll! Det bjöds på lite mat och dryck och man fick gå runt och kika på vad olika sponsorer hade att visa. Wet n´Wild är tillbaka med sitt smink, ni kommer ihåg sminkmärket? Vero Moda, Halens och Bianco visade upp godbitar. En panel fick svara på frågor och diskkutera om bloggandet. Efter detta mingel gick Stephanie, Angelica och John och jag till East för en drink och pratade om kvällen. Tack Veckorevyn.com!

Kvällens

67191-1907Snart ska jag åka till minglet! Här är alla som kommer. Det blir rosettkofta från Divided, kjol, H&M och Topshop skor.

Sen tar jag nog skinnjacka till.

Ses senare!


Lucky words

67191-190767191-1906

Cocoo.se kommer att få in läderarmband med olika betydelser. "Follow your dreams" och "Live With Passion" skulle passa mig.


Hmm..konstigt. Det går inte att kommentera efter att en person gjort det. Då har kommentarrutan försvunnit?! Har mailat och frågat vad som är fel. Irriterande.

Bows



Rosetter är fint. Topshop laddar upp med rosetter på toppar, linnen, väskor etc. Jag vill ha alla tre!

The Starter Wife

image1899

Jag är nyfiken på
The Starter Wife och ska se det ikväll! Start 21:00 med dubbelavsnitt!

Dagens inspiration

image1898

Joy Bryant i en Matthew Williamson klänning, jeansjacka och skor med öppen tå. Svalt och snyggt. Så vill jag se ut när solen är framme mer!

Jens snabba cash

67191-1896  image1897

Idag såg jag Jens Lapidus på Kungsholmen. Han är otroligt snygg! Vilken utstrålning han har. Bara för det så måste jag läsa hans bok; Snabba Cash. Haha jag vet. Men boken sägs vara bra. Läst den någon?

Träna i high heels!?

67191-1895

Bild/Källa:
Hollywoodrag.com

Victoria Beckham vägrar att gå till gymmet för att hon inte kan ha höga klackar på sig då. Hon gillar inte idén med att ha på sig platta sneakers. Ursäkt för att inte träna!? Och visst skulle inte jag ha något emot att gå omkring i ett par Christian Louboutins nån gång ibland. Eller ofta.

Rosettkofta

67191-1894

Hitta en söt kort kofta från Divided, 249kr. Och en grå kjol som ni får se på onsdag! Nu när jag vet vad jag ska ha på mig så slipper jag tänka på det ;) Hoppas bara det inte regnar, då måste jag ha andra skor..

Guld i detalj

67191-1893

Fann denna jacka bland andra vårjackor hemma. Guldknappar som detalj! Det gillar jag. Jackan är köpt på MQ för nåt år sedan. Snart ska jag iväg och se om jag hittar något att ha på mig på
onsdag.. Känns tomt och trist i garderoben just nu..

Söndag!

67191-1892

- Klänning, Acne
- Poncho, Lindex
- Strumpbyxor, Twilfit
- Stövlar, Kors By Michael Kors
- Väska, LV
- Långa skinnhandskar, Accent/Wedins

Det regnar, men vad gör det känner jag. Hallonmojiton var verkligen god! :) Ha en trevlig söndag!

En lördags drink. Hallonmojito :-)

DSC00647.JPG
En lördags drink. Hallonmojito :-)

Lovely SJP

image1890

Alltid lika fräscha SJP. Mr Big står i bakgrunden och bär på alla LV väskor. Just nu längtar jag efter en resa till Rom, sitta ute med solisar och bara njuta. Börjas kännas vår nu..

Nya veckorevyn.com

image1889


Nya
veckorevyn.com har nu lanserats! Kika in!

Jumper ikväll

image1888

Ikväll ska jag se Jumper. Ska bli kul att se filmen!

Trevlig kväll!

Fendi inspirerat armband från glitter köpte jag idag. Finns i orange och

DSC00634.JPG
Fendi inspirerat armband från glitter köpte jag idag. Finns i orange och svart också för 80kr!

Topshop shippar till Sverige

image1886
Läste hos
Engla att Topshop shippar nu till Sverige! Frakten ligger på 5 pund och leveranstiden går på 5 dagar. Nu kan man ta del av en massa plagg och skor!

Just nu dricker jag en cappucino. Min kompis har blivit besatt av denna

DSC00628.JPG
Just nu dricker jag en cappucino. Min kompis har blivit besatt av denna kaffe dryck. Inte alls mitt fel som fick henne att börja :-)

Fina färger

67191-1886

Denna t-shirtklänning hämtade jag idag! Så fin den kommer att vara i sommar till bara ben och ballerinaskor eller höga klackar. Kanske beställer jag en till!  Ett par svarta ballerina följde med också, men storleken var för stor.

Souk street fashion award

image1883

Nu är det dags igen för SOUK Street Fashion Award. 5-7 mars mellan kl: 12-19 kan Du komma och bli fotad i din persoliga stil! Och tävla om priser.

Läs mer om tävlingen
här!


Bloggmingel

image1882

Vad kul! Nästa onsdag är det bloggmingel som gäller! Snygg inbjudan man fick på mailen.

Nu ska jag tillbaka till tv:n :)

Detalj; guldknappar

image1881

Kavaj/jacka; Topshop

Jag gillar detaljen med guldknappar. På kavajer, jackor och shorts. På Gina Tricot såg jag en fin svart kavaj med guldknappar! Den vill jag ha!

Pilates!

67191-1880

Ikväll har jag kört ett Pilates pass. Inte fullt så lätt. Men bra träning! Snart sista avsnittet av Gynning för säsongen!

Buda på scarlett?!

image1879

På E-bay kan du
buda på en date med Scarlett Johansson! Det ingår två biljetter till premiären av hennes film He´s Just Not That Into You, hår & makeup.. I skrivande stund ligger högsta budet på 12 000 dollar! Pengarna kommer att gå till Oxfam.

Vilken kändis skulle du vilja buda på?

Hmm... Johnny Deep kanske!?

peace

image1878
Väldigt snygga örhängen från Gold Digger! Finnas i fyra material/färger. Svart, Guld, Matt Guld och Rhodium. Pris; 395kr.
Ge mig i guld!


Plaztic

67191-1879

Nu lanseras Plaztic i Sverige. En sandal gjord helt av plast. Med sin luftiga bekvämlighet ger den känslan av att inte ha några skor på sig alls. Den kommer kosta 99kr och börjar säljas på bl.a Åhléns.

Nåt på semestern kanske?

Flamingos!

image1875  image1876
1299kr resp 499kr

Åh vad fina Mi lajkis flamingo örhängen och armband är! De vill ja bära i sommar. Lite små crazy och speciella smycken. Finns hos
Accessora.

Coccos mums

67191-1874 67191-1873


Har varit och brunchat på
Mocco med vänner idag. Perfekt söndag! En latte och en coccos mums köpte jag med mig hem. Snart blir det film!

Nytt skärp!



Nytt skärp har jag köpt. Från Saddler/MQ. Miu Miu vibbar får jag av det! Ikväll ska jag på en födelsedagsfest! Har just ätit pasta med tomatsås och druckit mousserande till. :)

Trevlig kväll!

Skinnjackan på

brunskinnjacka

Kallt och regnigt. Men ville absolut ha skinnjacka på mig. Det blev min bruna! Snyggaste jackan jag vet just nu är skinnjackan.


Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91