Dragkedja

   Fick en tröja i julklapp från H&M Trend. En dragkedja som detalj. Går att dra upp den helt eller lite grand som jag nu gjort. Tack Sis!

Stephanies födelsedag



Igår fira vi Stephanie som fyller år idag! Grattis sötis! Först middag och tårta hemma hos henne, sen dans och party på Village. Mycket trevlig kväll var det.

Rutat



Den rutiga långskjortan gillar jag mycket. Har inte tröttnat på den alls..

Idag sov jag till 12. Det behövdes kände jag. Lite småförkyld men ikväll ska jag hem till Stephanie och fira hennes födelsedag som är snart. Ska bli trevligt!

Så j-vla trist bara

Fick reda på nu idag av en kille som betyder något för mig, som har fått sitt bankkort kopierat och blivit av med alla sina pengar. Mycket pengar. Fy f-n. Så tråkigt när man får höra det. Han är ledsen, jag är det och arg. Tyvärr finns det ligor idag som kopierar kort och länsar konton. Jag har själv blivit varnad två gånger av min bank. Då de spärrat mitt kort då mina kortsiffror hamnat hos ovälkomna händer. Jag betalar mycket med kort och shoppar online. Men är inte rädd för att något ska hända. Men visst. Man vet aldrig! Bara så j-vla trist. Att nån jävel ska ta ens pengar. Och tycka att det är okey.

Betalar du själv mycket med kort? Online? Hänt något ovälkomnande?

Annandag jul

Har varit mestadels sjuk under julhelgen med feber, hosta.. Men mår bättre nu och idag var jag på stan med Angelica. Jag köpte en parfym från Åhléns med ett presentkort jag fick i julklapp. Chloé. Doftar så gott.


Min nya parfym och ett glas färskpressad apelsinjuice.

God Jul! + Tävling




Tävling!

Vinst: 3 läderarmband från den nya kollektionen hos Cocoo.se

Tävlingsuppgift:

Gå in på cocoo.se och välj ett smycke som du skulle vilja ge till nån som står dig nära. En vän, syster/bror eller kanske moster? Vilket smycke och varför till den personen skulle det bli?

Tävlingen avslutas 7:e januari 2009. Kl: 23:59

Glöm inte skriva din mailadress (det är bara jag som ser den) och välj vilket armband du helst skulle vilja vinna! (Se ovan)

Jag väljer sedan 3 vinnare!

God Jul och Lycka till!

My day, 22dec08

Lång dag! Varit på aukten med syster som inte mått så bra. Senare idag var det bio. Twilight. Wow. I love the movie. Vilken känsla man fick av filmen. Se den! Fick en fin julklapp, en flaska Absolut Vodka med röd paljettdräkt. Just nu är paljetter hett... Men insidan på denna är alltid rätt..  Mycket bra rim! :) Thai mat efter. Och sen fick vi lite cravings på Espresso Houses Tomtelatte. Åkte därför till centralen där de hade öppet till 22. Nice avslut på denna kväll. Förövrigt har jag inga julkänslor alls. Kanske baka lite pepparkakor imorn?

Har ni julkänslor hos er?

Marinblå kappa



Jag vill ha denna kappa från Topshop. Marinblå och helt fantastisk!

Lördagens



- Kjol, H&M, - Strumpbyxor, Twilfit, Skor, H&M, Linne, H&M, Kofta, Zara, Halsband, MQ, Väska, Divided.

Idag är jag trött och har en illa huvudvärk. Det vart rödvin och drinks igår kväll. Det säger allt.

Skor från H&M



Fina pumps, tänker våren.



Gräddvita ankelboots. Ännu mera vår..



Dessa gillade jag mycket! Fanns tyvärr inte i stl: 37 på hamngatan.
 

Min dag



Hade på mig mina nya skor när jag träffa Angelica.



Acne dress, Strumobyxor, Twilfit, Skor, Tophop, Väska, Divided.

Träffa Angelica en stund idag. Lite lunch på Zanzibar och julklappasspaning. Hitta en fin present till en vän. Senare idag ska jag träffa Stephanie. Fika och tjejsnack. Måste berätta om Rom!

Paket



Nya skor. Topshop. De är i marinblå som inte syns. Väldigt sköna att ha på sig. Men kanske något svåra att gå i på Roms gator, haha.

Roma


-Stazione Termini by night.- Ett glas rött vi drack på en uteservering när solen tittade fram.



-En av de goda pastarätterna vi åt. -En Frappucino på Kastrup när vi mellanlandade.


Fontana Di Trevi by Night. Så fint var det!

Lite bilder från Rom. Vill redan tillbaka. Och kommer åka tillbaka också.



Avojuice från OPI



Avojiuce från OPI

Jag har fått hem tre vårdande lotions som innehåller Aloe Vera och avokadoolja som återfuktar huden. Jag har testat dom nu och tycker de doftar jättegott samt går de snabbt in i huden vilket är mycket viktigt med en lotion.
Avojuice kostar 180kr och finns hos Kicks, Åhléns, NK och utvalda parfymerier.



Ny kjol från Zara





Var på stan en sväng. Köpte en kjol från Zara. Men dragkedjefickor. Snygg detalj. Och sen ett halsband från Zoul/MQ.

I´m Back!



Jag vid Fontana Di Trevi.



Fontana Di Trevi igen.

Nu är jag hemma igen efter en resa som jag aldrig glömmer. Har haft det jättebra och längtar redan tillbaka. Ska se filmen The Dark Night nu!

Ses imorn istället!

Smile!

 

Jag fick en kommentar om att jag aldrig ler. Att jag såg ut som en buttertant. Självklart är det trevligare med ett leende på bild! Även IRL. Ska tänka på det. Strax ska jag bege mig mot Arlanda. Kommer hem från Rom på måndag !

Ciao!

Det regnar lite här och var


Klänning, Rodebjer, kappa, MQ, Stövlar, Acne, Väska, H&M/Divided, pälskrage, GIna Tricot. Otvättat hår och trött.

Det regnar hemma, det regnar i Rom. Hoppas ändå på lite mer värme.

Juicy loves Sephora



Imorn åker jag till Rom! Ska bli underbart det. Detta armband från Sephora vill jag kika på. I berlocken finns ett läppglans. Och detta säljs endast hos dom.

Fynd!

 

Mitt dagens fynd måste vara detta linne från Lindex. 99kr. Snyggt att ha under kjol eller kanske sova i :)

Läcker


Topshop

Läcker sak. Härlig färg och snygg modell. Jag behöver en ny att varva min svarta med.

En present!



Denna fina supersköna tröja fick jag av Stephanie och Kelly i present. Den kommer ifrån Velour. En min typ av plagg! Motivet är ett hästtryck. Tack! Love it girls.

Last night

  

Cosmodrinkar fylls på

En mycket trevlig kväll igår. Kom hem 06 imorse. Det vart tapas, vin hos Ellinor och mer drinks på söder.



kl: 03.00, pigg? Erik ställde upp på bild iaf.

   

sangria, tapas på mysiga La Cucaracha.




Dags att sova.


Fr.v. Angelica, Louise, Jag, Stephanie. Bild lånad av Stephanie.

Hemma från en riktig trevlig kväll. BangerHead.se hade invigning av deras nya webbshop av hårvårdsprodukter. Sen middag på Village.  Dags att sova nu, vi ses!


Mitt halsband från MayaDesign

 

När jag var på Eventet med Maya Design bl.a så beställde jag detta halsband som kom idag. Två kedjor med en flaskpost med "guld" i och en bok, en önskebok tror jag att det är(!). Mycket fint iaf!

Suddigt

 

Lite suddigt och lite klarare.

- Fodral, Indiska
- Strumpbyxor, Twilfit kanske.
- Overkneestrumpor, Lindex
- Gamla stövlar, Nilson
- Väska, LV

Det vart en låång dag på stan. Förkylningen gjorde en trött. Men lussebullar och te botar lite grand + att jag prova ett par snygga skor från Topshop.



Lekt med plattången



Armband- Stephanie, CC-skye och Cocoo.se samt strasskorset/MQ.


Mitt försök att inte ha så platt hår jämt.

Vakna med en förkylning, sånt är alltid kul! Har lekt med plattången idag och ska snart åka in till stan för att träffa Angelica som med säkerhet är brun och fräsch efter sin resa och Stephanie som alltid är lika söt! Yes, vi börjar dagen så.

Rosa


Från Net-a-porter

Denna rosa sak från Miu Miu önskar jag mig. Lovely, som jag brukar säga.

Day?

Snygg stickad med stora paljetter på. Och fickor fram, syns kanske inte så väl. Denna klänning var kategoriserad under dresses-Day. Jag skulle ha den under kvällstid. Like it iaf!

Modeskytt -

Dragkedja

   Fick en tröja i julklapp från H&M Trend. En dragkedja som detalj. Går att dra upp den helt eller lite grand som jag nu gjort. Tack Sis!

Stephanies födelsedag



Igår fira vi
Stephanie som fyller år idag! Grattis sötis! Först middag och tårta hemma hos henne, sen dans och party på Village. Mycket trevlig kväll var det.

Rutat



Den rutiga långskjortan gillar jag mycket. Har inte tröttnat på den alls..

Idag sov jag till 12. Det behövdes kände jag. Lite småförkyld men ikväll ska jag hem till
Stephanie och fira hennes födelsedag som är snart. Ska bli trevligt!

Så j-vla trist bara

Fick reda på nu idag av en kille som betyder något för mig, som har fått sitt bankkort kopierat och blivit av med alla sina pengar. Mycket pengar. Fy f-n. Så tråkigt när man får höra det. Han är ledsen, jag är det och arg. Tyvärr finns det ligor idag som kopierar kort och länsar konton. Jag har själv blivit varnad två gånger av min bank. Då de spärrat mitt kort då mina kortsiffror hamnat hos ovälkomna händer. Jag betalar mycket med kort och shoppar online. Men är inte rädd för att något ska hända. Men visst. Man vet aldrig! Bara så j-vla trist. Att nån jävel ska ta ens pengar. Och tycka att det är okey.

Betalar du själv mycket med kort? Online? Hänt något ovälkomnande?

Annandag jul

Har varit mestadels sjuk under julhelgen med feber, hosta.. Men mår bättre nu och idag var jag på stan med Angelica. Jag köpte en parfym från Åhléns med ett presentkort jag fick i julklapp. Chloé. Doftar så gott.


Min nya parfym och ett glas färskpressad apelsinjuice.

God Jul! + Tävling




Tävling!

Vinst: 3 läderarmband från den nya kollektionen hos Cocoo.se

Tävlingsuppgift:

Gå in på cocoo.se och välj ett smycke som du skulle vilja ge till nån som står dig nära. En vän, syster/bror eller kanske moster? Vilket smycke och varför till den personen skulle det bli?

Tävlingen avslutas 7:e januari 2009. Kl: 23:59

Glöm inte skriva din mailadress (det är bara jag som ser den) och välj vilket armband du helst skulle vilja vinna! (Se ovan)

Jag väljer sedan 3 vinnare!

God Jul och Lycka till!

My day, 22dec08

Lång dag! Varit på aukten med syster som inte mått så bra. Senare idag var det bio. Twilight. Wow. I love the movie. Vilken känsla man fick av filmen. Se den! Fick en fin julklapp, en flaska Absolut Vodka med röd paljettdräkt. Just nu är paljetter hett... Men insidan på denna är alltid rätt..  Mycket bra rim! :) Thai mat efter. Och sen fick vi lite cravings på Espresso Houses Tomtelatte. Åkte därför till centralen där de hade öppet till 22. Nice avslut på denna kväll. Förövrigt har jag inga julkänslor alls. Kanske baka lite pepparkakor imorn?

Har ni julkänslor hos er?

Marinblå kappa



Jag vill ha denna kappa från
Topshop. Marinblå och helt fantastisk!

Lördagens



- Kjol, H&M, - Strumpbyxor, Twilfit, Skor, H&M, Linne, H&M, Kofta, Zara, Halsband, MQ, Väska, Divided.

Idag är jag trött och har en illa huvudvärk. Det vart rödvin och drinks igår kväll. Det säger allt.

Skor från H&M



Fina pumps, tänker våren.



Gräddvita ankelboots. Ännu mera vår..



Dessa gillade jag mycket! Fanns tyvärr inte i stl: 37 på hamngatan.
 

Min dag



Hade på mig mina nya skor när jag träffa
Angelica.



Acne dress, Strumobyxor, Twilfit, Skor, Tophop, Väska, Divided.

Träffa Angelica en stund idag. Lite lunch på Zanzibar och julklappasspaning. Hitta en fin present till en vän. Senare idag ska jag träffa Stephanie. Fika och tjejsnack. Måste berätta om Rom!

Paket



Nya skor. Topshop. De är i marinblå som inte syns. Väldigt sköna att ha på sig. Men kanske något svåra att gå i på Roms gator, haha.

Roma


-Stazione Termini by night.- Ett glas rött vi drack på en uteservering när solen tittade fram.



-En av de goda pastarätterna vi åt. -En Frappucino på Kastrup när vi mellanlandade.


Fontana Di Trevi by Night. Så fint var det!

Lite bilder från Rom. Vill redan tillbaka. Och kommer åka tillbaka också.



Avojuice från OPI



Avojiuce från OPI

Jag har fått hem tre vårdande lotions som innehåller Aloe Vera och avokadoolja som återfuktar huden. Jag har testat dom nu och tycker de doftar jättegott samt går de snabbt in i huden vilket är mycket viktigt med en lotion.
Avojuice kostar 180kr och finns hos Kicks, Åhléns, NK och utvalda parfymerier.



Ny kjol från Zara





Var på stan en sväng. Köpte en kjol från Zara. Men dragkedjefickor. Snygg detalj. Och sen ett halsband från Zoul/MQ.

I´m Back!



Jag vid Fontana Di Trevi.



Fontana Di Trevi igen.

Nu är jag hemma igen efter en resa som jag aldrig glömmer. Har haft det jättebra och längtar redan tillbaka. Ska se filmen The Dark Night nu!

Ses imorn istället!

Smile!

 

Jag fick en kommentar om att jag aldrig ler. Att jag såg ut som en buttertant. Självklart är det trevligare med ett leende på bild! Även IRL. Ska tänka på det. Strax ska jag bege mig mot Arlanda. Kommer hem från Rom på måndag !

Ciao!

Det regnar lite här och var


Klänning, Rodebjer, kappa, MQ, Stövlar, Acne, Väska, H&M/Divided, pälskrage, GIna Tricot. Otvättat hår och trött.

Det regnar hemma, det regnar i Rom. Hoppas ändå på lite mer värme.

Juicy loves Sephora



Imorn åker jag till Rom! Ska bli underbart det. Detta
armband från Sephora vill jag kika på. I berlocken finns ett läppglans. Och detta säljs endast hos dom.

Fynd!

 

Mitt dagens fynd måste vara detta linne från Lindex. 99kr. Snyggt att ha under kjol eller kanske sova i :)

Läcker


Topshop

Läcker sak. Härlig färg och snygg modell. Jag behöver en ny att varva min svarta med.

En present!



Denna fina supersköna tröja fick jag av
Stephanie och Kelly i present. Den kommer ifrån Velour. En min typ av plagg! Motivet är ett hästtryck. Tack! Love it girls.

Last night

  

Cosmodrinkar fylls på

En mycket trevlig kväll igår. Kom hem 06 imorse. Det vart tapas, vin hos
Ellinor och mer drinks på söder.



kl: 03.00, pigg? Erik ställde upp på bild iaf.

   

sangria, tapas på mysiga La Cucaracha.




Dags att sova.


Fr.v.
Angelica, Louise, Jag, Stephanie. Bild lånad av Stephanie.

Hemma från en riktig trevlig kväll. BangerHead.se hade invigning av deras nya webbshop av hårvårdsprodukter. Sen middag på Village.  Dags att sova nu, vi ses!


Mitt halsband från MayaDesign

 

När jag var på Eventet med Maya Design bl.a så beställde jag detta halsband som kom idag. Två kedjor med en flaskpost med "guld" i och en bok, en önskebok tror jag att det är(!). Mycket fint iaf!

Suddigt

 

Lite suddigt och lite klarare.

- Fodral, Indiska
- Strumpbyxor, Twilfit kanske.
- Overkneestrumpor, Lindex
- Gamla stövlar, Nilson
- Väska, LV

Det vart en låång dag på stan. Förkylningen gjorde en trött. Men lussebullar och te botar lite grand + att jag prova ett par snygga skor från Topshop.



Lekt med plattången



Armband- Stephanie, CC-skye och
Cocoo.se samt strasskorset/MQ.


Mitt försök att inte ha så platt hår jämt.

Vakna med en förkylning, sånt är alltid kul! Har lekt med plattången idag och ska snart åka in till stan för att träffa Angelica som med säkerhet är brun och fräsch efter sin resa och Stephanie som alltid är lika söt! Yes, vi börjar dagen så.

Rosa


Från
Net-a-porter

Denna rosa sak från Miu Miu önskar jag mig. Lovely, som jag brukar säga.

Day?

Snygg stickad med stora paljetter på. Och fickor fram, syns kanske inte så väl. Denna klänning var kategoriserad under dresses-Day. Jag skulle ha den under kvällstid. Like it iaf!


Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91