Gott Nytt År!



Snygga Charlize Theron.


Hoppas Ni haft ett bra år, och nästkommandce år blir lika bra eller bättre! Jag tycker jag har haft ett bra år. Och ser framemot 2010.

Dagens outfit: Myskläder, ingen glamour idag inte.
Dagens dryck: Rosé Bubbel
Dagens humör: På topp!
Dagens sällskap: Vänner
Dagens färg: Grått

Ses nästa år!!

Snygga Miu Miu

Snygg Miu Miu väska. Jag gillar färgen!

Jag håller på att gå igenom mina jackor, kappor.. Jag har en del. Packning pågår då jag ska flytta om en vecka! Ser framemot det. Det ska målas och fixas. Jag skulle vilja klicka hem väskan ovan, men måste köpa massa annat till lägenheten..


På stan



En take-a-way varmchoklad från Waynes med Angelica idag medans vi gick runt på stan :).

Jag såg en vit juicy kofta idag, mycket fin i verkligheten.


Parfym



Jag vill ha en ny parfym, men det är så tråkigt att köpa det själv. Roligare att få i present :). Dessa ovan gillar jag dofterna på.


SR




Söta skor att ha inomhus.


Har ni kollat in Sonia Rykiel pour H&M? Det fanns mycket fint som man skulle kunna bära..

Hitta du något?


Dove



Jag har testat ett par Dove produker. En tvål och en handkräm. Handkrämen var suverän! Mina händer blir lätt torra, då de kommer i kontakt med vatten ofta. Denna handkräm är till för extra torr hud. Den kombinerar med  en närande olja och fuktgivande kräm. Tvålen ska man även kunna använda i ansiktet. Det har jag inte provat.


Söt kofta


Rachel Bilson

Snygg hon är här! Koftan från Juicy Couture var ju söt! Jobba snart, sen till stan. Vi ses!


Modeskytt -

Gott Nytt År!



Snygga Charlize Theron.


Hoppas Ni haft ett bra år, och nästkommandce år blir lika bra eller bättre! Jag tycker jag har haft ett bra år. Och ser framemot 2010.

Dagens outfit: Myskläder, ingen glamour idag inte.
Dagens dryck: Rosé Bubbel
Dagens humör: På topp!
Dagens sällskap: Vänner
Dagens färg: Grått

Ses nästa år!!

Snygga Miu Miu

Snygg Miu Miu väska. Jag gillar färgen!

Jag håller på att gå igenom mina jackor, kappor.. Jag har en del. Packning pågår då jag ska flytta om en vecka! Ser framemot det. Det ska målas och fixas. Jag skulle vilja klicka hem väskan ovan, men måste köpa massa annat till lägenheten..


På stan



En take-a-way varmchoklad från Waynes med
Angelica idag medans vi gick runt på stan :).

Jag såg en vit juicy kofta idag, mycket fin i verkligheten.


Parfym



Jag vill ha en ny parfym, men det är så tråkigt att köpa det själv. Roligare att få i present :). Dessa ovan gillar jag dofterna på.


SR




Söta skor att ha inomhus.


Har ni kollat in
Sonia Rykiel pour H&M? Det fanns mycket fint som man skulle kunna bära..

Hitta du något?


Dove



Jag har testat ett par Dove produker. En tvål och en handkräm. Handkrämen var suverän! Mina händer blir lätt torra, då de kommer i kontakt med vatten ofta. Denna handkräm är till för extra torr hud. Den kombinerar med  en närande olja och fuktgivande kräm. Tvålen ska man även kunna använda i ansiktet. Det har jag inte provat.


Söt kofta


Rachel Bilson

Snygg hon är här! Koftan från Juicy Couture var ju söt! Jobba snart, sen till stan. Vi ses!



Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91