det gillar jag..

67191-1867

Avslappnat, ledigt och bekvämt. Det gillar jag. Byxorna är jag nyfiken på.. Byxmodellen känns inte passa mig. Men vem vet. Finns på H&M för 298kr.

skicka en glass!

67191-1866

Gb kommer med lite nyheter. Gamla favoriter är tillbaka, bl.a Lakrits pucken! Det gillas :) Nu kan du skicka en glass till en vän genom mobilen. Följ bara instruktionerna ovan! Tjänsten kan bara beställas av Tele2:s kunder men kan skickas till alla operatörer. Nu har ju jag inte Tele2, jag som ville överraska nån.. Men kanske får jag en glass !? =)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

lip plumper

image1864
Jag saknar en lip plumper i sminkväskan. DuWop har jag erfarenhet av och gillar den. Men på Eleven finns det en ny från CITY lips som verkar suverän och finns i olika nyanser. Jag föredrar pensel när det gäller läppglans. Ja vi får se vilken det blir..

Använder du lip plumper?

Kjol idag!

28eb08

- T-shirt Anna Larsson/Modemecka
- Kjol, H&M Som är lite för stor
- Strumpbyxor, Twilfit
- Ny klackade stövlar, Scorett
- Skärp, Lindex

Snart ska jag träffa en vän på stan!

Ses!

Aura cosmetics

image1861

Accessora har fått in ett nytt sminkmärke. Aura Cosmetics. Auras poppiga färger och fina förpackningar är designade för att tilltala den moderna kvinnan; Aura jobbar efter ledorden feminine & fabulous när de tar fram nya produkter.
Jag vill prova Beam Supreme Face Tint! - En ansiktsfärg för att ge ansiktet en glöd och lyster..

Rachel i lugg

image1859

Rachel Bilson har blivit med lugg. Kände inte igen henne först. Gillas? Ogillas? Jag tycker om henne utan luggen.

Nån som sett filmen Jumper, som hon är med i? Jag vill se..


världens dyraste väska

image1858

322 000kr kostar denna väska. Det är världens dyraste väska! Axelbandet är gjort av guld och den kommer ifrån Louis Vuitton. Den lockar inte mig iaf. Jag undrar vem som köpt den..

svarta platå

image1856  image1857

Chloé/Net-a-porter & Topshop

Visst gillar jag skor som syns i starka färger. Men ett par svarta platå får gärna flytta in hos mig. Jag bara älskar platå skor..

Lyx trench

image1855

Net-a-porter


En lyxig trench som skulle sitta gjutet på en! Miu Miu har denna skapelse i nappaläder för ca: 20 000kr. Lyx rakt igenom..

Vill byta hårfärg

image1853

Jag vill byta hårfärg. Är lite "trött" på mitt bruna. Vill ha något i stil med Mischa Barton eller Sarah Jessica Parker på bilderna. Kanske dags snart!

Lipsy

image1850
Under april månad kommer Misskate att få in kläder från Lipsy. Vad vet jag inte, men jag kollade in sidan och fann massa fint! Mycket söta plagg med rosetter, volanger och tunna material. Klänningarna och blusarna var otroligt fina! Mycket vår och sommarkänslor får man!

Diaz på oscars galan

image1849

Jag gillade Cameron Diaz klänning mest bland de på Oscars galan! Snygg beige ljus färg och skärning. Nästan så att man skulle kunna gifta sig i den..

Usch vad kallt, det blåser.. Promenaden blev en trip till vällingby.

DSC00603.JPG
Usch vad kallt, det blåser.. Promenaden blev en trip till vällingby. Har nämligen sökt jobb där och ville kolla in lite. Massa butiker och trevligt område. Topshop ska öppna där i mars :-). Två par strumpbyxor fick jag med mig. De går ju sönder och blir en förbrukningsvara hos mig. Ha en trevlig söndag!


hep friend

image1847

Jag gillar Hep Friend modellen och färgen hos Acne. De skulle jag vilja ha i vår!

Nu ska jag på promenad, här visas temperaturen på 12 grader..


shoes forever

image1846
Tre par jätte fina skor från Forever21. Alla tre skulle passa min garderob. Mer färg på skorna, tack!

El dorado

autopainet

67191-1841 67191-1840

Jag beställde ett Auto Paint. Det blev 62´ El Dorado. Vårig ljus pastell lila färg! Kommer bli perfekt till en solbränna som jag längtar lite efter nu..

acne dresses

acne2   acne

Acne har mycket fina klänningar. Dessa två gillar jag. Enkla med ändå speciella. Vill prova!

Klockor hos Cocoo

image1834

Cocoo.se finns det många fina klockor! De ovan gillar jag extra mycket. Har "bara" en armbandsklocka. Så en ny vore lite kul. Alla klockor kostar mellan 195-295kr! Mycket bra pris!

Friends in fashion



Här är en bit av reklamfilmen som kommer att visas på tv i helgen!

67191-1832  image1833

Victoria Silvstedt är med i Sisters kampanjen igen, så även hennes syster Veronica! Snygga de är tillsammans :)

Min storlek har varit slut överallt. Men på Bianco i skärholmen fanns%

DSC00596.JPG
Min storlek har varit slut överallt. Men på Bianco i skärholmen fanns dom! Öppningserbjudan de, 20 procent hade dom. Så jag slog självklart till!

It bag från Chloé

image1830
Den nya It väskan från Chloé heter Saskia. Jag älskar Chloés väskor och denna var snygg den med! Åh.. vill ha!

färgchocka!

67191-1829

Nu ska det synas i vår. Mycket färg! Jag är inte rädd för färg alls. Vågar du färg?

- Ballerina, Lanvin. Mycket fina!
- Armband, Angela Gotborn.
- Väska, Fifibags har förstått med färg
- Sandaler, Miu Miu
- Pumps, Topshop. Turkosa vill jag ha!

Fina vårblusar

image1825 image1826image1827
Vårblusar; H&M, Topshop, Topshop

En fin vårblus vill jag ha i garderoben. Gärna lite speciella med mönster, spets och andra detaljer.

Hallondröm

image1824

Vilken dröm Scarlett Johansson hade på sig på Film Festivalen i Berlin. En hallonröd dröm från Oscar de la Renta. Wow...


lip scrub

67191-1826

När man blir förkyld så torkar läpparna ut och blir väldigt torra. En lip scrub har jag velat prova. Sara Happ har en som verkar bra!

Testat lip scrub? Ge tips på fler i butik eller på nätet!


auto paint

image1822

Jag vill ha ett nagellack från Auto Paint. 10 exklusiva färger finns och alla har en koppling till bilmodeller från 60-talet. Det sägs vara riktigt bra kvalitée också. 99kr kostar en flaska hos Satine.


Naglarna går i orange från depend idag. Första gången jag mms blogga

DSC00588.JPG
Naglarna går i orange från depend idag. Första gången jag mms bloggar också. Just nu äter jag en thai lunch!

Rosa kjolen på

67191-1819 67191-1820

Så här ser kjolen ut på! Hade linnet och Topshop skorna på mig i lördags! Fick komplimanger av kjolen ute. Den känns speciell måste jag säga!

Tack alla för era kommentarer! Alltid lika kul!

Söndagens

67191-1817  67191-1816

- Trefärgadklänning, H&M
- Gråa strumpbyxor, Twilfit
- Stövlar, DinSko
- Jacka, H&M


Shoppat H&M

image1812



För mina H&M checkar på 550kr köpte jag dessa plagg! Fick lägga till lite..

- En knallrosa kjol med hög midja. Blev kär när jag såg den! Så fin. H&M/Trend
- En svart topp med djupare urringning på ryggen. Blir snygg till kjolen! H&M/Trend
- En trefärgad tight klänning. H&M

Allt köptes på H&M i Gallerian. Mötte även Kelly spontant i stan och hon introducerade Yogurt Shopen för mig som jag bara tidigare gått förbi..Mycket gott!



Ska inviga kjolen och toppen då jag ska ut med Stephanie och Kelly ikväll!

Miniformat

mini


Miniformat av nagellack från Depend nr; 83 och en Eight hour hand treatment. Handkrämen kosta 90kr och finns på Kicks!

Vi gillar små förpackningar!

Crystal

image1808
Jag gillar detta armband från Angela Gotborn. Jag har mycket stela armband så detta i samlingen skulle vara fint! Crystal heter det och kostar 395kr!

Valentine´s day

image1806

Essie Hard to get, armband 82, Sweezeheart-pincett, Voluspa ljus.

Vaknade lite förkyld men njuter av att solen skiner idag! Så skönt. Hoppas ni får en fin alla hjärtans dag!


Modemiddagen

image1803
Rightnow, Louise Adolphson har anordnat en påkostad middag på Sturecompagniet.
Modemiddagen låter som en gala för mig! Verkar hur trevligt som helst att få gå på den. Jag vill vinna för att jag vill träffa fler bloggerskor och samtala om det mesta. Att knyta kontakter och ha en minnesvärd & trevlig kväll!

Lookbook

lookbook





Idag fick jag hem en Lookbook från Net-a-porter. Massa härliga bilder och vår inspiration!

Espresso house och armband

sistersarmband  delfin

Sisters & Delfin



Bild; Kyssjohanna


Min syster drog med mig till Espresso House för en frukost nu. Dessa två fina armband fick jag av henne. Dogeared Sisters och ett delfinarmband. Båda kommer ifrån Kyssjohanna.


Maräng maräng

image1794

Lätt att dölja sin gravida mage i denna maräng liknade skapelse från Marchesa. Hon klär i klänningen! Och inga smycken behövs till!

skor som syns

image1792
La Redoute

Nu till våren finns det mycket skor i olika mönster, färger och modeller som ska synas! Converse har satt lite mönster på skon, gillas det?

Jag kör på mina rosa!


Beauty shopping

beauty

Köpte ett paketpris på SOUK Haircare. Maria Nila har bra produkter. Betalade endast 199kr för shampoo, balsam och inpackning! Sen en handkräm från The Bodyshop, en favorit hos mig.

Måndagens

image1790

- Klänning, H&M
- Strumpbyxor, Falke
- Stövlar, Kors By Michael Kors.

Idag måste jag fylla på med schampoo, handkräm och sådant hem! Ska se om jag hittar något på DinSko också..

Ha en fin månag!

Made with love

image1789

Hos TopLook kan du vinna detta armband! Det är hennes egen design, Made With Love.  Som även kommer att säljas i en butik i Göteborg f.r.o.m 1:a mars!

DinClub-för skoälskare

image1788
Fick detta mail idag! Att DinSko ska starta en skoclub, DinClub för dig som älskar skor! Registrera dig före den 9:e mars så får du 20% rabatt som välkomstpresent.

Gå med du också!

Mix-and-match spring

image1787
En skön mix av en söt klänning med volym nedtill. En svart skinnjacka med hög krage och ett par skor med dragkedja på sidan från Scorett.
Anne Hathaway har en liknande look på sig.

Skön dag idag då solen sken när jag var ute på promenad i morse!

Drinks på Nox

drinks2  drinks

Mycket trevlig kväll med tjejerna! Goa drinkar med krossad is och frukter från Nox drack vi. Kelly gav mig fina nitörhängen, gillar dom mycket! Och Stephanies kjol var fin, snygg färg!

Nu blir det en kopp te!



Fredags drinks

outfitfredag

- T-shirt, Topshop
- Kjol, Divided/H&M
- Strumpbyxor, Twilfit
- Stövlar, Nilson

Sen LV och svart kappa!

Om några timmar ska jag möta upp Kelly och Stephanie för lite drinks!
Sen ska jag kanske hem till en kompis som bor vid Gullmarsplan.


Plaza Kvinna

plazanyaimage1778

Nya omslaget och gamla.

Plaza Kvinna har fått en ny look! Snyggare och lyxigare tycker jag. Vad tycker du? Läser du tidningen?

Flerfärgat

ombre3ombre2ombre

Topshop alla tre.

Färger som smälter ihop gillar jag! Skorna är snygga och den andra klänningen. Då får resten av outfiten vara enkel. Kanske skulle det passa en själv? Finns ett sätt att ta reda på det! Alltid kul att prova något nytt.

Inte snyggt att frysa..

image1773

Ca: 5 grader visade termometern idag. Inte direkt varmt! Ikväll var jag lika påklädd som Liv Tyler, dock ingen mössa. Ugg´s värmer bra, likaså en stor halsduk. Vad kör du på när det är kallt? Massa tröjor under jackan? Mössa, vantar och halsduk kitet? Ullsockor?

För mig; varma skor och halsduk!


Glamour

glamour3glamour2glamour

Min sminkning! På sista bilden ser man att jag fick mörka läppar..

Var på en fotografering för en artikel i Glamour. Hår och makeup fick jag fixad av en makeup artist.
Artikeln ska handla om ekonomi och vad man önskar man kunde köpa... Ex. Dyra väskor, skor. Det gick bra, tror jag! Jag är inte ensam med i artikeln, fyra till tror jag att det var. Allt får vi se i April numret. Nervöst att se det sen!

Onsdagens

6feb08

- Klänning, Acne
- Strumpbyxor gråa, Twilfit (De nya!)
- Stövlar, Scorett
- Kappa, MQ
- Halsduk, Missoni
- Väska, LV

Regn och rusk idag! Snart ska jag iväg på en spännande grej på Glamour.

Så vi hörs ikväll!

Bangkok building

bagel

Bangkok Building Bagel

Kelly och jag var på Bagelstreet. Urgod bagel åt jag! Fanns en hel del på menyn.. S:t Eriksgatan 80 är adressen dit. Måste dit igen! Snart ska jag se hur Gynning "blir" popstjärna, kan Paris Hilton kan hon. Eller!? Ska bli kul att se iaf! =)


Bianco- som en godisbutik



Bianco är som en godisbutik för sko och väskälskare! Dessa tre fann mig intressanta idag-

- Rosa sköna ankelboots med låg klack i mocka. 500kr
- Kuvertväskan med en speciell skärning! 180kr
- Rosa pumps. Så snygga! 400kr





Gråa som jag vill ha

grått

Hittade gråa strumpbyxor idag, sådana som jag ville ha. Twilfit hade dom för 129kr. Blir gråa ben idag då jag ska träffa Kelly!

Steven Shein

image1757

Dessa coola träarmband från Steven Shein vill jag bära. Han är känd för sina smycken med plastfigurer och texter. Kul med något nytt. Och jag bär gärna armband..

Gråa ben

image1756

Jag blev inspirerad av Chloe Sevignys strumpbyxor hon hade på sig på Miss Sixty visningen under New York Fashion week som är igång. Snyggt gråa! Vill ha ett par!

Skinnjackan

image1754

HItta en rosa skinnjacka hos Ellos. Vad tycker ni om den? Jag föredrar svart eller brun, kanske en grå också..
Jag har däremot en röd skinnjacka, men har inte använt den på ett tag.. Kanske blir det nån användning. Min svarta från H&M gillar jag mycket!

Legend Will

OBH
Bra grej detta! Köpte den igår och den tar bort noppror och gör plagget snyggt igen. Clas Ohlson har den för 98kr.
Filmen igår var bra tycker jag. Will Smith spelar den sista levande människan på jorden då ett virus slagit ut hela jordens befolkning. Han har ett lab hemma där han forskar fram ett botemedel...Mycket saker händer hela tiden i filmen.  Spännande och känsloladdad! Jag trodde filmen hette I´m a Legend men den heter I´m Legend.. jag och min kompis tyckte det lät lite konstigt utan a..


Genomskinligt var det

plastic

H&M/Divided väska

Såg väskan först hos Sophie. Tycker den är grym! Så den köpte jag idag. Ikväll ska jag se I´m a Legend!

Trevlig kväll!

Promenad

image1751

Ska gå en promenad snart. Kate Holmes är snygg i jeans och ballerina! Jag ser framemot att kunna använda ballerina snart!

Ses!

Vårjackan!

vårjacka267191-1750

Min nya vårjacka. Snyggare i verkligheten! Får inte till det på bild. Kolla in detaljerna på fickan. Färgen är åt blå-grå hållet. Pris: 498kr

Modeskytt -

det gillar jag..

67191-1867

Avslappnat, ledigt och bekvämt. Det gillar jag.
Byxorna är jag nyfiken på.. Byxmodellen känns inte passa mig. Men vem vet. Finns på H&M för 298kr.

skicka en glass!

67191-1866

Gb kommer med lite nyheter. Gamla favoriter är tillbaka, bl.a Lakrits pucken! Det gillas :) Nu kan du skicka en glass till en vän genom mobilen. Följ bara instruktionerna ovan! Tjänsten kan bara beställas av Tele2:s kunder men kan skickas till alla operatörer. Nu har ju jag inte Tele2, jag som ville överraska nån.. Men kanske får jag en glass !? =)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

lip plumper

image1864
Jag saknar en lip plumper i sminkväskan. DuWop har jag erfarenhet av och gillar den. Men på
Eleven finns det en ny från CITY lips som verkar suverän och finns i olika nyanser. Jag föredrar pensel när det gäller läppglans. Ja vi får se vilken det blir..

Använder du lip plumper?

Kjol idag!

28eb08

- T-shirt Anna Larsson/
Modemecka
- Kjol, H&M Som är lite för stor
- Strumpbyxor, Twilfit
- Ny klackade stövlar, Scorett
- Skärp, Lindex

Snart ska jag träffa en vän på stan!

Ses!

Aura cosmetics

image1861

Accessora har fått in ett nytt sminkmärke. Aura Cosmetics. Auras poppiga färger och fina förpackningar är designade för att tilltala den moderna kvinnan; Aura jobbar efter ledorden feminine & fabulous när de tar fram nya produkter.
Jag vill prova Beam Supreme Face Tint! - En ansiktsfärg för att ge ansiktet en glöd och lyster..

Rachel i lugg

image1859

Rachel Bilson har blivit med lugg. Kände inte igen henne först. Gillas? Ogillas? Jag tycker om henne
utan luggen.

Nån som sett filmen Jumper, som hon är med i? Jag vill se..


världens dyraste väska

image1858

322 000kr kostar denna väska. Det är världens dyraste väska! Axelbandet är gjort av guld och den kommer ifrån Louis Vuitton. Den lockar inte mig iaf. Jag undrar vem som köpt den..

svarta platå

image1856  image1857

Chloé/Net-a-porter & Topshop

Visst gillar jag skor som syns i starka färger. Men ett par svarta platå får gärna flytta in hos mig. Jag bara älskar platå skor..

Lyx trench

image1855

Net-a-porter


En lyxig trench som skulle sitta gjutet på en! Miu Miu har denna skapelse i nappaläder för ca: 20 000kr. Lyx rakt igenom..

Vill byta hårfärg

image1853

Jag vill byta hårfärg. Är lite "trött" på mitt bruna. Vill ha något i stil med Mischa Barton eller Sarah Jessica Parker på bilderna. Kanske dags snart!

Lipsy

image1850
Under april månad kommer
Misskate att få in kläder från Lipsy. Vad vet jag inte, men jag kollade in sidan och fann massa fint! Mycket söta plagg med rosetter, volanger och tunna material. Klänningarna och blusarna var otroligt fina! Mycket vår och sommarkänslor får man!

Diaz på oscars galan

image1849

Jag gillade Cameron Diaz klänning mest bland de på Oscars galan! Snygg beige ljus färg och skärning. Nästan så att man skulle kunna gifta sig i den..

Usch vad kallt, det blåser.. Promenaden blev en trip till vällingby.

DSC00603.JPG
Usch vad kallt, det blåser.. Promenaden blev en trip till vällingby. Har nämligen sökt jobb där och ville kolla in lite. Massa butiker och trevligt område. Topshop ska öppna där i mars :-). Två par strumpbyxor fick jag med mig. De går ju sönder och blir en förbrukningsvara hos mig. Ha en trevlig söndag!


hep friend

image1847

Jag gillar Hep Friend modellen och färgen hos Acne. De skulle jag vilja ha i vår!

Nu ska jag på promenad, här visas temperaturen på 12 grader..


shoes forever

image1846
Tre par jätte fina skor från
Forever21. Alla tre skulle passa min garderob. Mer färg på skorna, tack!

El dorado

autopainet

67191-1841 67191-1840

Jag
beställde ett Auto Paint. Det blev 62´ El Dorado. Vårig ljus pastell lila färg! Kommer bli perfekt till en solbränna som jag längtar lite efter nu..

acne dresses

acne2   acne

Acne har mycket fina klänningar. Dessa två gillar jag. Enkla med ändå speciella. Vill prova!

Klockor hos Cocoo

image1834

Cocoo.se finns det många fina klockor! De ovan gillar jag extra mycket. Har "bara" en armbandsklocka. Så en ny vore lite kul. Alla klockor kostar mellan 195-295kr! Mycket bra pris!

Friends in fashion



Här är en bit av reklamfilmen som kommer att visas på tv i helgen!

67191-1832  image1833

Victoria Silvstedt är med i Sisters kampanjen igen, så även hennes syster Veronica! Snygga de är tillsammans :)

Min storlek har varit slut överallt. Men på Bianco i skärholmen fanns%

DSC00596.JPG
Min storlek har varit slut överallt. Men på Bianco i skärholmen fanns dom! Öppningserbjudan de, 20 procent hade dom. Så jag slog självklart till!

It bag från Chloé

image1830
Den nya It väskan från Chloé heter
Saskia. Jag älskar Chloés väskor och denna var snygg den med! Åh.. vill ha!

färgchocka!

67191-1829

Nu ska det synas i vår. Mycket färg! Jag är inte rädd för färg alls. Vågar du färg?

-
Ballerina, Lanvin. Mycket fina!
- Armband, Angela Gotborn.
- Väska, Fifibags har förstått med färg
- Sandaler, Miu Miu
- Pumps, Topshop. Turkosa vill jag ha!

Fina vårblusar

image1825 image1826image1827
Vårblusar; H&M, Topshop, Topshop

En fin vårblus vill jag ha i garderoben. Gärna lite speciella med mönster, spets och andra detaljer.

Hallondröm

image1824

Vilken dröm Scarlett Johansson hade på sig på Film Festivalen i Berlin. En hallonröd dröm från Oscar de la Renta. Wow...


lip scrub

67191-1826

När man blir förkyld så torkar läpparna ut och blir väldigt torra. En lip scrub har jag velat prova.
Sara Happ har en som verkar bra!

Testat lip scrub? Ge tips på fler i butik eller på nätet!


auto paint

image1822

Jag vill ha ett nagellack från Auto Paint. 10 exklusiva färger finns och alla har en koppling till bilmodeller från 60-talet. Det sägs vara riktigt bra kvalitée också.
99kr kostar en flaska hos Satine.


Naglarna går i orange från depend idag. Första gången jag mms blogga

DSC00588.JPG
Naglarna går i orange från depend idag. Första gången jag mms bloggar också. Just nu äter jag en thai lunch!

Rosa kjolen på

67191-1819 67191-1820

Så här ser kjolen ut på! Hade linnet och Topshop skorna på mig i lördags! Fick komplimanger av kjolen ute. Den känns speciell måste jag säga!

Tack alla för era kommentarer! Alltid lika kul!

Söndagens

67191-1817  67191-1816

- Trefärgadklänning, H&M
- Gråa strumpbyxor, Twilfit
- Stövlar, DinSko
- Jacka, H&M


Shoppat H&M

image1812



För mina H&M checkar på 550kr köpte jag dessa plagg! Fick lägga till lite..

- En knallrosa kjol med hög midja. Blev kär när jag såg den! Så fin. H&M/Trend
- En svart topp med djupare urringning på ryggen. Blir snygg till kjolen! H&M/Trend
- En trefärgad tight klänning. H&M

Allt köptes på H&M i Gallerian. Mötte även Kelly spontant i stan och hon introducerade Yogurt Shopen för mig som jag bara tidigare gått förbi..Mycket gott!



Ska inviga kjolen och toppen då jag ska ut med Stephanie och Kelly ikväll!

Miniformat

mini


Miniformat av nagellack från Depend nr; 83 och en Eight hour hand treatment. Handkrämen kosta 90kr och finns på Kicks!

Vi gillar små förpackningar!

Crystal

image1808
Jag gillar detta armband från
Angela Gotborn. Jag har mycket stela armband så detta i samlingen skulle vara fint! Crystal heter det och kostar 395kr!

Valentine´s day

image1806

Essie
Hard to get, armband 82, Sweezeheart-pincett, Voluspa ljus.

Vaknade lite förkyld men njuter av att solen skiner idag! Så skönt. Hoppas ni får en fin alla hjärtans dag!


Modemiddagen

image1803
Rightnow, Louise Adolphson har anordnat en påkostad middag på Sturecompagniet.
Modemiddagen låter som en gala för mig! Verkar hur trevligt som helst att få gå på den. Jag vill vinna för att jag vill träffa fler bloggerskor och samtala om det mesta. Att knyta kontakter och ha en minnesvärd & trevlig kväll!

Lookbook

lookbook





Idag fick jag hem en Lookbook från Net-a-porter. Massa härliga bilder och vår inspiration!

Espresso house och armband

sistersarmband  delfin

Sisters & Delfin



Bild; Kyssjohanna


Min syster drog med mig till Espresso House för en frukost nu. Dessa två fina armband fick jag av henne. Dogeared Sisters och ett delfinarmband. Båda kommer ifrån Kyssjohanna.


Maräng maräng

image1794

Lätt att dölja sin gravida mage i denna maräng liknade skapelse från Marchesa. Hon klär i klänningen! Och inga smycken behövs till!

skor som syns

image1792
La Redoute

Nu till våren finns det mycket skor i olika mönster, färger och modeller som ska synas! Converse har satt lite
mönster på skon, gillas det?

Jag kör på mina rosa!


Beauty shopping

beauty

Köpte ett paketpris på SOUK Haircare. Maria Nila har bra produkter. Betalade endast 199kr för shampoo, balsam och inpackning! Sen en handkräm från The Bodyshop, en favorit hos mig.

Måndagens

image1790

- Klänning, H&M
- Strumpbyxor, Falke
- Stövlar, Kors By Michael Kors.

Idag måste jag fylla på med schampoo, handkräm och sådant hem! Ska se om jag hittar något på DinSko också..

Ha en fin månag!

Made with love

image1789

Hos TopLook kan du
vinna detta armband! Det är hennes egen design, Made With Love.  Som även kommer att säljas i en butik i Göteborg f.r.o.m 1:a mars!

DinClub-för skoälskare

image1788
Fick detta mail idag! Att DinSko ska starta en skoclub, DinClub för dig som älskar skor! Registrera dig före den 9:e mars så får du 20% rabatt som välkomstpresent.

Gå med du också!

Mix-and-match spring

image1787
En skön mix av en
söt klänning med volym nedtill. En svart skinnjacka med hög krage och ett par skor med dragkedja på sidan från Scorett.
Anne Hathaway har en liknande look på sig.

Skön dag idag då solen sken när jag var ute på promenad i morse!

Drinks på Nox

drinks2  drinks

Mycket trevlig kväll med tjejerna! Goa drinkar med krossad is och frukter från Nox drack vi. Kelly gav mig fina nitörhängen, gillar dom mycket! Och Stephanies kjol var fin, snygg färg!

Nu blir det en kopp te!



Fredags drinks

outfitfredag

- T-shirt, Topshop
- Kjol, Divided/H&M
- Strumpbyxor, Twilfit
- Stövlar, Nilson

Sen LV och svart kappa!

Om några timmar ska jag möta upp
Kelly och Stephanie för lite drinks!
Sen ska jag kanske hem till en kompis som bor vid Gullmarsplan.


Plaza Kvinna

plazanyaimage1778

Nya omslaget och gamla.

Plaza Kvinna har fått en ny look! Snyggare och lyxigare tycker jag. Vad tycker du? Läser du tidningen?

Flerfärgat

ombre3ombre2ombre

Topshop alla tre.

Färger som smälter ihop gillar jag! Skorna är snygga och den andra klänningen. Då får resten av outfiten vara enkel. Kanske skulle det passa en själv? Finns ett sätt att ta reda på det! Alltid kul att prova något nytt.

Inte snyggt att frysa..

image1773

Ca: 5 grader visade termometern idag. Inte direkt varmt! Ikväll var jag lika påklädd som Liv Tyler, dock ingen mössa. Ugg´s värmer bra, likaså en stor halsduk. Vad kör du på när det är kallt? Massa tröjor under jackan? Mössa, vantar och halsduk kitet? Ullsockor?

För mig; varma skor och halsduk!


Glamour

glamour3glamour2glamour

Min sminkning! På sista bilden ser man att jag fick mörka läppar..

Var på en fotografering för en artikel i Glamour. Hår och makeup fick jag fixad av en makeup artist.
Artikeln ska handla om ekonomi och vad man önskar man kunde köpa... Ex. Dyra väskor, skor. Det gick bra, tror jag! Jag är inte ensam med i artikeln, fyra till tror jag att det var. Allt får vi se i April numret. Nervöst att se det sen!

Onsdagens

6feb08

- Klänning, Acne
- Strumpbyxor gråa, Twilfit (De nya!)
- Stövlar, Scorett
- Kappa, MQ
- Halsduk, Missoni
- Väska, LV

Regn och rusk idag! Snart ska jag iväg på en spännande grej på
Glamour.

Så vi hörs ikväll!

Bangkok building

bagel

Bangkok Building Bagel

Kelly och jag var på Bagelstreet. Urgod bagel åt jag! Fanns en hel del på menyn.. S:t Eriksgatan 80 är adressen dit. Måste dit igen! Snart ska jag se hur Gynning "blir" popstjärna, kan Paris Hilton kan hon. Eller!? Ska bli kul att se iaf! =)


Bianco- som en godisbutik



Bianco är som en godisbutik för sko och väskälskare! Dessa tre fann mig intressanta idag-

- Rosa sköna ankelboots med låg klack i mocka. 500kr
- Kuvertväskan med en speciell skärning! 180kr
- Rosa pumps. Så snygga! 400kr





Gråa som jag vill ha

grått

Hittade gråa strumpbyxor idag, sådana som jag ville ha. Twilfit hade dom för 129kr. Blir gråa ben idag då jag ska träffa
Kelly!

Steven Shein

image1757

Dessa coola
träarmband från Steven Shein vill jag bära. Han är känd för sina smycken med plastfigurer och texter. Kul med något nytt. Och jag bär gärna armband..

Gråa ben

image1756

Jag blev inspirerad av Chloe Sevignys strumpbyxor hon hade på sig på Miss Sixty visningen under New York Fashion week som är igång. Snyggt gråa! Vill ha ett par!

Skinnjackan

image1754

HItta en
rosa skinnjacka hos Ellos. Vad tycker ni om den? Jag föredrar svart eller brun, kanske en grå också..
Jag har däremot en röd skinnjacka, men har inte använt den på ett tag.. Kanske blir det nån användning. Min svarta från H&M gillar jag mycket!

Legend Will

OBH
Bra grej detta! Köpte den igår och den tar bort noppror och gör plagget snyggt igen. Clas Ohlson har den för 98kr.
Filmen igår var bra tycker jag. Will Smith spelar den sista levande människan på jorden då ett virus slagit ut hela jordens befolkning. Han har ett lab hemma där han forskar fram ett botemedel...Mycket saker händer hela tiden i filmen.  Spännande och känsloladdad! Jag trodde filmen hette I´m a Legend men den heter I´m Legend.. jag och min kompis tyckte det lät lite konstigt utan a..


Genomskinligt var det

plastic

H&M/Divided väska

Såg väskan först hos
Sophie. Tycker den är grym! Så den köpte jag idag. Ikväll ska jag se I´m a Legend!

Trevlig kväll!

Promenad

image1751

Ska gå en promenad snart. Kate Holmes är snygg i jeans och ballerina! Jag ser framemot att kunna använda ballerina snart!

Ses!

Vårjackan!

vårjacka267191-1750

Min nya vårjacka. Snyggare i verkligheten! Får inte till det på bild. Kolla in detaljerna på fickan. Färgen är åt blå-grå hållet. Pris: 498kr


Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91