Snygging blake!



Snygging Blake Lively! Gillar allt hon har på sig! Inspirerande. Idag blir det jobb för mig hela dagen, även imorn. Ha en fin solig helg! Kramis

Nytt solpuder



Mitt solpuder gick sönder igår på jobbet. Fick därför köpa ett nytt idag. Det blev ett från Lancôme, Star Bronzer heter det. Nyans: 10. 370kr kostar det. Doftar godis!

Ett regnigt Stockholm



Regnigt stockholm idag! Jag har på mig: jeans, H&M, tunika, H&M, väska, DKNY, skor, Nilson, skinnjacka, H&M den med.. Syrran har på sig: Jeans, H&M, Skor, Zara, T-shirt, H&MJ, skinnjacka, Hollies, Väska, Marc by marc jacobs. 
Har packat rätt mycket idag, jobbar hela helgen så mycket tid till det finns inte. 4 dagar kvar nu!! Sen bor jag på söder :).


Nyfärgat hår.



Färgade håret igår! Nöjd är jag :). Snart flyttar jag! Oj, packa packa blir det...

Jag vill också ha en svart kavaj



En längre svart kavaj vill jag ha. Leighton Meester är snygg i sin!

Jag hjärta dessa armband


Överst; Topshop, Fr.v längst ner, Mi Lajki, Accessora.

Dessa fyra armband får gärna pryda min arm i sommar. Har du nån favorit!? Berätta! Snart ska jag åka till jobbet. Vad ska ni göra? Lediga idag kanske!?
Ha en trevlig kväll!

Påfyllning i sminkväskan



Behövde lite nytt smink. Så det blev ett mineralpuder från MAC och en ny mascara från HR. Lash Queen från Feather Collection. Snygg hylsa va!? :)

Jag vill testa!



Jag älskar att köpa läppglans, läppstift och allt annat i sminkväg. Nu vill jag testa Lipstick Queen. Fasta som pennor, lena som läppstift. 215kr kostar en penna och finns hos Blush.

Dagens inspiration



Godmorgon! Dagens inspiration får Diane Kruger stå för. Söt klänning, tuffa skor och skinnjacka. Detta skulle vara snyggt en kväll. Det är rätt kallt på kvällarna fortfarande, så strumpbyxorna har jag inte slängt än. När kommer sommaren på riktigt!?

Nätshoppat skor



Snygga! Påväg hem till mig :) Från Nelly.com

Elle gånger 2


T-shirt, Asos.com, jeans, H&M, Kilklackar, Topshop, Skinnjacka, H&M






Denna söndag är jag ledig. Skönt känner jag. Har köpt två ELLE magasin, det svenska och UK.  Ska läsa dom, dricka latte och inte göra något speciellt på dagen.

Snygga Reese är på omslaget, det lockade mig att köpa numret.



Love hennes hår, Vill ha! Det påminner mig lite om att jag måste tvätta håret idag...

Lyx för öronen!



Riktigt snygga örhängen från Kenneth Jay Lane. Jag tar gärna dom!

Sommar outfit



Skulle jag vara ledig denna torsdag hade jag gärna haft på mig en söt klänning från Topshop, ballerina med nitar från samma butik och en clucth från Marc Jacobs. Solen skiner skönt idag. Härligt! Jobb om en timme för mig. Ha en fin dag!

Sommar dress



Denna vill jag ha! Prova den häromdagen på H&M. Sval och snygg på.

Åh så gott! Yogurt glass efter

MMS

Åh så gott! Yogurt glass efter lunchen.


Ville bara säga..



att jag ska gå på Britney Spears konsert den 13:e Juli!!! Längtar!

Sommar inspiration!



Inspiration! Sval lite vippig klänning, svart kavaj. sandaler med klack, bara ben. Me like!

Min kväll!

   

Vilken myskväll hos Annica! Ost, kex, Lanson, jordgubbar...m.m Ska börja äta av detta snart! Vi ses!

Stiligt par!



Jag börjar morgonen med att visa vilket stiligt par Justin och Jessica är! Här ses de på The 2009 Costume Institute Gala i N.Y.
Snart jobb. Sen efter det hem till Annica på Lanson :)

XL



Gosh vad snygg XL clutch från Topshop! Den vill jag ha i sommar! Idag tycks vädret vara något helt annat, regn och grått. Jobbar lunch idag så nån sol efter jobbet blir det nog inte.. Ha en fin dag!

Är så glad! Sitter i solen på

MMS

Är så glad! Sitter i solen på söder o äter lunch. Jag o min vän/kollega var o kolla på en lägenhet på söder som vi ska flytta till! Idag har jag på mig en ny topp från Monki och min jeansväst från topshop.


Modeskytt -

Snygging blake!



Snygging Blake Lively! Gillar allt hon har på sig! Inspirerande. Idag blir det jobb för mig hela dagen, även imorn. Ha en fin solig helg! Kramis

Nytt solpuder



Mitt solpuder gick sönder igår på jobbet. Fick därför köpa ett nytt idag. Det blev ett från Lancôme, Star Bronzer heter det. Nyans: 10. 370kr kostar det. Doftar godis!

Ett regnigt Stockholm



Regnigt stockholm idag! Jag har på mig: jeans, H&M, tunika, H&M, väska, DKNY, skor, Nilson, skinnjacka, H&M den med.. Syrran har på sig: Jeans, H&M, Skor, Zara, T-shirt, H&MJ, skinnjacka, Hollies, Väska, Marc by marc jacobs. 
Har packat rätt mycket idag, jobbar hela helgen så mycket tid till det finns inte. 4 dagar kvar nu!! Sen bor jag på söder :).


Nyfärgat hår.



Färgade håret igår! Nöjd är jag :). Snart flyttar jag! Oj, packa packa blir det...

Jag vill också ha en svart kavaj



En längre svart kavaj vill jag ha. Leighton Meester är snygg i sin!

Jag hjärta dessa armband


Överst;
Topshop, Fr.v längst ner, Mi Lajki, Accessora.

Dessa fyra armband får gärna pryda min arm i sommar. Har du nån favorit!? Berätta! Snart ska jag åka till jobbet. Vad ska ni göra? Lediga idag kanske!?
Ha en trevlig kväll!

Påfyllning i sminkväskan



Behövde lite nytt smink. Så det blev ett mineralpuder från MAC och en ny mascara från HR. Lash Queen från Feather Collection. Snygg hylsa va!? :)

Jag vill testa!



Jag älskar att köpa läppglans, läppstift och allt annat i sminkväg. Nu vill jag testa Lipstick Queen. Fasta som pennor, lena som läppstift. 215kr kostar en penna och finns hos
Blush.

Dagens inspiration



Godmorgon! Dagens inspiration får Diane Kruger stå för. Söt klänning, tuffa skor och skinnjacka. Detta skulle vara snyggt en kväll. Det är rätt kallt på kvällarna fortfarande, så strumpbyxorna har jag inte slängt än. När kommer sommaren på riktigt!?

Nätshoppat skor



Snygga! Påväg hem till mig :) Från
Nelly.com

Elle gånger 2


T-shirt, Asos.com, jeans, H&M, Kilklackar, Topshop, Skinnjacka, H&M






Denna söndag är jag ledig. Skönt känner jag. Har köpt två ELLE magasin, det svenska och UK.  Ska läsa dom, dricka latte och inte göra något speciellt på dagen.

Snygga Reese är på omslaget, det lockade mig att köpa numret.



Love hennes hår, Vill ha! Det påminner mig lite om att jag måste tvätta håret idag...

Lyx för öronen!



Riktigt snygga
örhängen från Kenneth Jay Lane. Jag tar gärna dom!

Sommar outfit



Skulle jag vara ledig denna torsdag hade jag gärna haft på mig en söt klänning från Topshop, ballerina med nitar från samma butik och en clucth från Marc Jacobs. Solen skiner skönt idag. Härligt! Jobb om en timme för mig. Ha en fin dag!

Sommar dress



Denna vill jag ha! Prova den häromdagen på H&M. Sval och snygg på.

Åh så gott! Yogurt glass efter

MMS

Åh så gott! Yogurt glass efter lunchen.


Ville bara säga..



att jag ska gå på Britney Spears konsert den 13:e Juli!!! Längtar!

Sommar inspiration!



Inspiration! Sval lite vippig klänning, svart kavaj. sandaler med klack, bara ben. Me like!

Min kväll!

   

Vilken myskväll hos Annica! Ost, kex, Lanson, jordgubbar...m.m Ska börja äta av detta snart! Vi ses!

Stiligt par!



Jag börjar morgonen med att visa vilket stiligt par Justin och Jessica är! Här ses de på The 2009 Costume Institute Gala i N.Y.
Snart jobb. Sen efter det hem till Annica på Lanson :)

XL



Gosh vad snygg XL clutch från Topshop! Den vill jag ha i sommar! Idag tycks vädret vara något helt annat, regn och grått. Jobbar lunch idag så nån sol efter jobbet blir det nog inte.. Ha en fin dag!

Är så glad! Sitter i solen på

MMS

Är så glad! Sitter i solen på söder o äter lunch. Jag o min vän/kollega var o kolla på en lägenhet på söder som vi ska flytta till! Idag har jag på mig en ny topp från Monki och min jeansväst från topshop.



Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91