En romantisk thriller







Såklart jag köpte Twilight filmen som kommit ut på DVD! :) Nu kan jag se den när jag vill ;)

Psst. Twilight 2 New moon kommer på bio 20 november 2009. Haha, ett tag dit.

Shorts väder!?


Ovan; Topshop, t.v. Topshop, t.h Citizens of Humanity/Net-a-porter

Jag har inte börjat använda shorts än. Men har sett många ha det, med strumpbyxor under och utan.. En vacker dag ska jag börja använda shorts :)


Jag gillar Stella McCartney nu



Jaa, ge mig denna clucth från Stella McCartney! Även toppen e fin :)

Sitter i skrivande stund på ut

MMS

Sitter i skrivande stund på utecompagniet med Angelica. dricker ett glas rosé o äter en dessert. så varmt är det inte just nu!


Hello!

 

Igår kväll var jag och dansa hela kvällen! På vägen mötte jag Kelly som skulle till Fridays, så det blev en sväng dit först. Mycket trevligt! Ser ut att vara sol ute. Men inte tillräckligt varmt för min nya jeansväst från Topshop..Men sol ska jag få innan jobbet!

I sommar bär jag gärna min väs

MMS

I sommar bär jag gärna min väska som köptes då debenhams låg på drottninggatan. Butterfly by Matthew Williamson. Har ni kollat in hans kollektion på H&M? Jag gjorde det en snabbis idag. Kanske kikar mer sen. Snart jobb! Vi ses.


Me like!



Kortare ärmar på jackor är lite av min grej. Me like, från Acne! :)

Bed Head





Godmorgon!
Imorse använde jag min nya inpacknng från Bed Head. Verkar lovande..
Mitt i veckan redan! Jobbar lunch idag sen träffa Annie. Ska bli trevligt! Var så länge sen. Måste rusa nu! Vi ses.

Jeansvästen



Topshop

Snygg jeansväst som skulle passa till; klänning, över skinnjackan,över t-shirten... Me like!

Pressfrukost; Dove







Doves några produkter




Fint uppdukad frukost som var väldigt god!

 



Produkterna jag fick med mig.



Imorse
har jag varit på en pressfrukost med Dove som Bindefeld anordnat. De presenterade en deodorant som gör håret i armhålan fint, mjukt och mindre synligt. Vid frekvent rakning och användning av uttorkande anti-perspiranter är påfrestande för huden. Därför har Dove utvecklat en ny unik produktserie, Dove Hair Minimising. En väldigt fint uppdukad frukost serverades medans vi lyssnade på historien bakom dofter och olika betydelser. Fick även med mig produker att testa, ska bli intressant!

Liten väska



Idag hade jag min lilla väska från Indiska. Köptes i veckan! En hundring kostar den. Gäller dock att välja det viktigaste att ta med.. Inte fullt så lätt.

Islatte i solen



Skjorta, VILA, Syrrans kavaj, H&M/Divided, Kilklackar, Topshop, Speedy 30, Solbrillor, H&M, Islatte, E.H

Sitter med Angelica vid vattnet, bloggar, dricker islatte, som tyvärr är slut nu, 15 grader visade temperaturen när jag åkte hemifrån. Härligt! Kommer bli en bra dag. Kram!

Sitter i solen och dricker en

MMS

Sitter i solen och dricker en islatte. Är ledig hela helgen! Har lackat naglarna med essie; can't filmfest.


Har på mig jeans, MQ, linne, A

MMS

Har på mig jeans, MQ, linne, Acne, sandaler, H&M, skinnjacka, H&M.


Min smak



En enkel klänning i min smak! Från Acne.
Jobbar kväll idag sen ska jag ut med jobbet. Några iaf.. Sen ledig tre dagar :)!
Glad Påsk!

Ett kort på posten



Fick ett fint kort av min goa vän Annie! Tack... för att du är en så bra kompis stod det i kortet. TACK! ♥

Today

 



Jeans, Sunshine 365/MQ, T-shirt, Asos.com, Skor, Topshop, Väska, Syrrans, Jacka, Divided/H&M.Solisar, H&M

En mycket skön dag idag! Druckit en islatte på EH med syrran, absolut sommarens favorit kaffedryck. (Förrutom Strawberry Daiquiri)

Stracciatella

 

Precis ätit en GB Sandwich, Stracciatella (vanilj med krossad choklad). Uttala det lite fint på Italienska också, :). Den var god, men ingen speciell. Ska se filmen Vicky, Cristina, Barcelona som jag hyrt tillsammans med syrran, när hon nån gång snackat klart i telefon!

Hej!



Jag får låna syrrans Marc by Marc Jacobs väska veckan ut =)

Godmorgon! Man kan inte annat än bli på bra humör med detta fina väder. Ska snart till jobbet. Hej så länge!

Rosé på Snaps

 

Igår efter jobbet mötte jag upp Elinor för ett glas rosé på Snaps uteservering! Mycket folk och trevligt var det!

Inviger min rosa trench från o

MMS

Inviger min rosa trench från oasis idag, äntligen kan jag använda den! Skön sol idag och jag ska äta lunch snart innan jobbet. min blogg fyller dessutom 3 år idag :).


Modeskytt -

En romantisk thriller







Såklart jag köpte Twilight filmen som kommit ut på DVD! :) Nu kan jag se den när jag vill ;)

Psst. Twilight 2 New moon kommer på bio 20 november 2009. Haha, ett tag dit.

Shorts väder!?


Ovan; Topshop, t.v. Topshop, t.h Citizens of Humanity/Net-a-porter

Jag har inte börjat använda shorts än. Men har sett många ha det, med strumpbyxor under och utan.. En vacker dag ska jag börja använda shorts :)


Jag gillar Stella McCartney nu



Jaa, ge mig denna clucth från Stella McCartney! Även
toppen e fin :)

Sitter i skrivande stund på ut

MMS

Sitter i skrivande stund på utecompagniet med Angelica. dricker ett glas rosé o äter en dessert. så varmt är det inte just nu!


Hello!

 

Igår kväll var jag och dansa hela kvällen! På vägen mötte jag
Kelly som skulle till Fridays, så det blev en sväng dit först. Mycket trevligt! Ser ut att vara sol ute. Men inte tillräckligt varmt för min nya jeansväst från Topshop..Men sol ska jag få innan jobbet!

I sommar bär jag gärna min väs

MMS

I sommar bär jag gärna min väska som köptes då debenhams låg på drottninggatan. Butterfly by Matthew Williamson. Har ni kollat in hans kollektion på H&M? Jag gjorde det en snabbis idag. Kanske kikar mer sen. Snart jobb! Vi ses.


Me like!



Kortare ärmar på jackor är lite av min grej. Me like, från
Acne! :)

Bed Head





Godmorgon!
Imorse använde jag min nya inpacknng från Bed Head. Verkar lovande..
Mitt i veckan redan! Jobbar lunch idag sen träffa Annie. Ska bli trevligt! Var så länge sen. Måste rusa nu! Vi ses.

Jeansvästen



Topshop

Snygg jeansväst som skulle passa till; klänning, över skinnjackan,över t-shirten... Me like!

Pressfrukost; Dove







Doves några produkter




Fint uppdukad frukost som var väldigt god!

 



Produkterna jag fick med mig.



Imorse
har jag varit på en pressfrukost med Dove som Bindefeld anordnat. De presenterade en deodorant som gör håret i armhålan fint, mjukt och mindre synligt. Vid frekvent rakning och användning av uttorkande anti-perspiranter är påfrestande för huden. Därför har Dove utvecklat en ny unik produktserie, Dove Hair Minimising. En väldigt fint uppdukad frukost serverades medans vi lyssnade på historien bakom dofter och olika betydelser. Fick även med mig produker att testa, ska bli intressant!

Liten väska



Idag hade jag min lilla väska från
Indiska. Köptes i veckan! En hundring kostar den. Gäller dock att välja det viktigaste att ta med.. Inte fullt så lätt.

Islatte i solen



Skjorta, VILA, Syrrans kavaj, H&M/Divided, Kilklackar, Topshop, Speedy 30, Solbrillor, H&M, Islatte, E.H

Sitter med
Angelica vid vattnet, bloggar, dricker islatte, som tyvärr är slut nu, 15 grader visade temperaturen när jag åkte hemifrån. Härligt! Kommer bli en bra dag. Kram!

Sitter i solen och dricker en

MMS

Sitter i solen och dricker en islatte. Är ledig hela helgen! Har lackat naglarna med essie; can't filmfest.


Har på mig jeans, MQ, linne, A

MMS

Har på mig jeans, MQ, linne, Acne, sandaler, H&M, skinnjacka, H&M.


Min smak



En enkel klänning i min smak! Från
Acne.
Jobbar kväll idag sen ska jag ut med jobbet. Några iaf.. Sen ledig tre dagar :)!
Glad Påsk!

Ett kort på posten



Fick ett fint kort av min goa vän Annie! Tack... för att du är en så bra kompis stod det i kortet. TACK! ♥

Today

 



Jeans, Sunshine 365/MQ, T-shirt, Asos.com, Skor, Topshop, Väska, Syrrans, Jacka, Divided/H&M.Solisar, H&M

En mycket skön dag idag! Druckit en islatte på EH med syrran, absolut sommarens favorit kaffedryck. (Förrutom Strawberry Daiquiri)

Stracciatella

 

Precis ätit en GB Sandwich, Stracciatella (vanilj med krossad choklad). Uttala det lite fint på Italienska också, :). Den var god, men ingen speciell. Ska se filmen Vicky, Cristina, Barcelona som jag hyrt tillsammans med syrran, när hon nån gång snackat klart i telefon!

Hej!



Jag får låna syrrans Marc by Marc Jacobs väska veckan ut =)

Godmorgon! Man kan inte annat än bli på bra humör med detta fina väder. Ska snart till jobbet. Hej så länge!

Rosé på Snaps

 

Igår efter jobbet mötte jag upp
Elinor för ett glas rosé på Snaps uteservering! Mycket folk och trevligt var det!

Inviger min rosa trench från o

MMS

Inviger min rosa trench från oasis idag, äntligen kan jag använda den! Skön sol idag och jag ska äta lunch snart innan jobbet. min blogg fyller dessutom 3 år idag :).



Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91