Lite presenter

 

 

 



Jag fyllde 28 i tisdags. Igår fick jag lite presenter. Det mesta går i rosa :). Tack! 1:a advent idag, redan. Lite pepparkakor o julmust måste det bli. Hoppas Ni får en fin söndag!

 


Lackat från LV



Lackat. Snygg plånbok från LV. En gäst idag på jobbet hade en sådan. Like it!


Party dress

 
Bilder; H&M.com

 

Riktigt fina festklänningar. Den gröna var riktigt fin och skulle passa till en nyårsfest kanske!? Fler finns här.


Home



Kökshandduk med stadsmotiv, satinlakan..


Rosa handduk, gästhandduk med motiv.




Hey! Länge sen var det, jag vet. Idag är jag ledig och är hemma. Jag ska flytta om en månad. Och kollar på inredningssaker, vilket jag tycker är kul!

Allt ovan kommer ifrån H&Ms HOME avdelning. Nån som beställt därifrån!?


Modeskytt -

Lite presenter

 

 

 



Jag fyllde 28 i tisdags. Igår fick jag lite presenter. Det mesta går i rosa :). Tack! 1:a advent idag, redan. Lite pepparkakor o julmust måste det bli. Hoppas Ni får en fin söndag!

 


Lackat från LV



Lackat. Snygg plånbok från LV. En gäst idag på jobbet hade en sådan. Like it!


Party dress

 
Bilder;
H&M.com

 

Riktigt fina festklänningar. Den gröna var riktigt fin och skulle passa till en nyårsfest kanske!? Fler finns här.


Home



Kökshandduk med stadsmotiv, satinlakan..


Rosa handduk, gästhandduk med motiv.




Hey! Länge sen var det, jag vet. Idag är jag ledig och är hemma. Jag ska flytta om en månad. Och kollar på inredningssaker, vilket jag tycker är kul!

Allt ovan kommer ifrån
H&Ms HOME avdelning. Nån som beställt därifrån!?



Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91