Jag idag. Ett par latten, nytt

MMS

Jag idag. Ett par latten, nytt läppstift, ny klänning har det blivit idag.


Fina frans



Jag vill ha dessa fina frans ankelboots!

Vad tycker du om dessa?

Sen finns ju dessa jag också gillar.

Candy



Lite sprakande  godis, glassar runt halsen har kommit in hos Cocoo.se. Även annat nytt som en fin klocka runt halsen. Den vill jag ha!

Ser ni något? Knappt jag gör d

MMS

Ser ni något? Knappt jag gör det. väldigt kallt och dimmigt är det. Ska till buttricks nu i stan.


Så här såg jag ut..




..en del av dagen. Mest på förmiddagen. Kappa, MQ, Gummistövlar, Viking, Strumpbyxor, Twilfit, Kofta, MQ, Väska, Zara, halsduk H&M. I Åhléns kassen fanns det inpackning och shampoo från Redken.



Så här såg jag inte ut idag, m

MMS

Så här såg jag inte ut idag, men iaf :). lila, svart & grått som jag gillar till hösten. Har varit på arbetsintervjun som jag skulle gått på tidigare. Gick bra tycker jag. Nu ska jag återgå till latten jag dricker. Har jag sagt att jag saknar min kamera?! En vecka har jag varit utan..


Måndag



Fin kjol från Whyred jag sett i butik. Like it!

Hejsan alla, det har varit en lugn dag. Träffat en vän för lite shopping. Köpte en ljus ögonskugga på M.U.S och en kajal penna. De har de bästa pennorna! Mjuka och kan suddas ut.

hemma igen. känns bra, sov hel

MMS

hemma igen. känns bra, sov hela natten och man känner sig piggare. är i nya forum nacka. köpt nya strumpbyxor o ett par overknee. behövs alltid.


Hösten 2008





Hittade en höstlista hos Amanda, som jag också gjort. Gör en du med!

* Plagg Absolut Koftan!
* Färg Svart, lila och grått
* Nagellack Gärna svart, lila eller mörkblått
* Skor Ankelboots bl.a
* Hösten-vill-ha En ny väska skulle inte vara fel.
* Dryck Latte
* Läsning Kriminalromaner av Mari Jungstedt
* Resmål Planerar en resa till Rom
* Tidsfördriv Promenader
* Designer Stella McCartney
* Accessoar Halsduken!

Höstfin skulle man vara



Jag vill vara höst fin i Monki klänning i lila tillsammans med mönstrade strumpbyxor från H&M, Topshop skor och en Marni väska. Istället har man en vit skjorta med lanstingets logga på.

Akutbesök

Hej alla!

Jag befinner mig på SÖS igen. Blev därför inget frisörbesök eller någon intervju idag. Ska boka om dessa tider sen. Åkte in för svåra magsmärtor och feber. Ska röntga magen idag och se om de hittar något. Hoppas jag kommer hem snart. Ha det så fint så ses vi sen!

Måndag



Snygga overknee stövlar, Topshop.

Min vecka-


Måndag-
Ringa ett x antal samtal. Hunnit med några nu iaf! Frisörbesök 16.00 Boka ny tid sen.
Tisdag- Arbetsintervju 16.00  Boka ny tid sen.
Onsdag-
Torsdag- Presslunch 11.30 MQ Sturegallerian.
Fredag-

Så ser det ut nu iaf!

Ses senare!

Höstpromenad



Sov länge idag. Vakna runt 12.00. Känner att jag måste ut och ta en frisk promenad. Finns inget mer uppiggande än det. Man känner av höstvädret mer och mer. Solen skiner men lite kyligt är det. Men jag gillar det!

Lite pics från i torsdags!



Lite bilder tagna av mig, Ellinor och Angelica. Från att jag vakna i torsdags tills att jag åkte hem sena kvällen var det i stort sett hålligång hela tiden. Lagom stressad var man tills vi satt i limousinen. Mycket trevlig kväll och många priser delades ut! Goodiebag påsen är designad av Anna Larsson. Mycket fin! Den ska användas! Av alla Ebbas ombyten så gillade jag den vita klänningen mest! Svart och vitt är en hit!

Dansa på is!



Wow! Ser på Stjärnor på is. Introt av proffsen var riktigt snyggt och coolt. Jag vill också dansa på isen :)

Min kamera vill inte


Köpte en pälskrage idag på Gina Tricot. Såg nu att den finns i svart på hemsidan!

Min kamera var jag tvungen att lämna in på service. Haft den i en månad bara! Men linsen vill inte stängas ordentligt.  3 veckor kan det ta.. Jag har ofta otur med teknikprylar.  Jag ska vara hemma ikväll. En vän fyller år och ska fira det med middag ute. Men jag har ingen energi för det idag alls.

Ha en toppen lördag!

Kramis

Nytt smink från MAC



Puder och foundation från MAC och en mask man fick igår.

Tagit ett varmt bad, kändes behövligt imorse! Bilder kommer lite senare från igår.  Köpte en ny foundation och puder igår  från MAC. Foundationen heter Mineralize Satinfinnish och pudret Mineralize Skinfinish natural. Väldigt skonsamma mot hyn och man får ett fint resultat.

Inför Galan



Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt och tänkte vara i stan imorn vid 10. Köpa det sista inför imorn!

Gör en lista jag med som jag sett hos några bloggare!

Klänning- Blir en svart tror jag.
Skor- Mina svarta paljett pumps.
Make-up- Lite sotad make-up, ljusa läppar.
Fördrink- Champagen i Limo
Smycken- Bling-bling örhängen
Väska- En clutch. Vet ej vilken nu.
Ytterplagg- Låna en svart kappa av syrran
Hår- Lockar! Har alltid rakt så det ska bli kul att ha lockigt.
Strumpbyxor- Svarta tunna.

Svart, långa ärmar



YWFS.se


I höst vill jag ha en klänning som ovan. Svart med långa ärmar. Finns ju lite överallt. Men denna från Ida Sjöstedt var ju fin!
Nu har gästlistan på Blog Awards kommit upp. Jag är inte den enda Johanna imorn kväll. 5 till står på listan. Här är ALLA som kommer!

Ses!

Finbilen till blog awards..



Ett gäng glada tjejer som är; Anna, Anni, Angelica, Maria, Ellinor ,Therese och jag ska göra snygg entré och åka med en 8 meter lång limousine från Haga Limo till Veckorevyn.com Blog Award. Ska bli kul att sitta med alla tjejer och dricka champagne innan det hela börjar. Inte långt kvar nu!

Svart funkar.



Inte långt kvar tills torsdag. Jag har inte en outfit klar än och funderar lite att köra på svart. Som alltid funkar! Ska in till stan imorn och kika. Är Ni som ska gå, klar med Blog Award outfiten?

Dagens i svart



Mestadels svart idag. Kappa, MQ, Acne Pistols, Tights, Twilfit, Väska, LV

Idag känner jag mig pigg och har varit på stan en kort sväng. Köpte halsduken på H&M, baslack och värmeskydd spray för håret.

Ha en fin fredag!

Stickat


Blev kär i denna tröja från Topshop. Skulle vara perfekt till stuprör och stövlar till. Den måste jag kika på i butik om den finns där!

Kokbok för badet



En kokbok
för badet. Jag badar inte så ofta. Men avslappnande är det. I denna bok så finns det olika badskum, vad sägs som white chocolate och peach and apricot. Låter som Yoggi yoghurts tycker jag..

Torsdag



- Nya koftan från MQ, rea!
- Strumpbyxor, H&M
- Skor, DinSko

Koftan är stor och mysig. Har den som klänning. Halva priset fick jag den för!

Svart halsduk

Fin och varm halsduk från Friis & Company. Det e en svart jag vill ha! Sen är det små söta Pom-Pom bollar på :) En annan variant är den från H&M.

Svart FCUK



Jag har provat denna klänning från FCUK. Så fin. Funderar lite på den till Veckorevyn.com Blog Award..

Prisförfrågan



emma, en läsare ville ha en prisförfrågan på första paret av DonDonna skorna som kommer i höst. Första paret kostar 1295kr och de andra paret kostar 699kr!

Höstväska


En snygg höstig färgglad clutch från MiuMiu. Den skulle jag klara mig med i höst! Ja nästan iaf.. Inte så liten heller, så det skulle rymmas lite grand där.

Varannan



Jag testade först att måla blått och svart för att se hur det blev. Sen fortsatte jag med varannan. Like it?

DonDonna flyttar till Rizzo



Bild på Rizzobutiken. Biblioteksgatan.



Två höstnyheter som kommer in till Rizzo.

Varumärket DonDonna kommer att flytta till Rizzobutiker. Där kommer märket får en egen inspirerande plats där hela dess sortiment av välgjorda väskor och skor i naturmaterial kommer att presenteras. DonDonnas väsksortiment kan man även handla hos Accent butikerna.

Låter bra tycker jag! Jag måste spana in butiken. Den ser verkligen fin ut och inspirerande. Brukar du handla på Rizzo?

Sparkle



Idag tog jag mig ut en sväng. Fika med en vän, sojalatte blev det. Köpte två nagellack; black sparkle och blue sparkle. Mitt svarta Chanel lack har nämligen lackat för sista gången. Nu e man slut på energi. Tar på krafterna när man inte är så välmående än. Men bättre ska det bli! Ikväll blir det Idol, måste kolla. Illa att Linda åkte i går tycker jag.. Kikar du på Idol?

Härlig sak



Härligt puffig klänning in style of Sarah Jessica Parker. Jag skulle också ha skärp till! Jag vet inte än vad jag ska på mig på Veckorevyn.com Blog Awards.

Var e bollarna?



hm.com

Jag gillar den här halsduken med bollar. Men när man klickar på varan, så är den i fransar!? Varför? Jag vill ha den med bollar!

Modeskytt -

Jag idag. Ett par latten, nytt

MMS

Jag idag. Ett par latten, nytt läppstift, ny klänning har det blivit idag.


Fina frans



Jag vill ha
dessa fina frans ankelboots!

Vad tycker du om dessa?

Sen finns ju dessa jag också gillar.

Candy



Lite sprakande  godis, glassar runt halsen har kommit in hos
Cocoo.se. Även annat nytt som en fin klocka runt halsen. Den vill jag ha!

Ser ni något? Knappt jag gör d

MMS

Ser ni något? Knappt jag gör det. väldigt kallt och dimmigt är det. Ska till buttricks nu i stan.


Så här såg jag ut..




..en del av dagen. Mest på förmiddagen. Kappa, MQ, Gummistövlar, Viking, Strumpbyxor, Twilfit, Kofta, MQ, Väska, Zara, halsduk H&M. I Åhléns kassen fanns det inpackning och shampoo från
Redken.



Så här såg jag inte ut idag, m

MMS

Så här såg jag inte ut idag, men iaf :). lila, svart & grått som jag gillar till hösten. Har varit på arbetsintervjun som jag skulle gått på tidigare. Gick bra tycker jag. Nu ska jag återgå till latten jag dricker. Har jag sagt att jag saknar min kamera?! En vecka har jag varit utan..


Måndag



Fin kjol från Whyred jag sett i butik. Like it!

Hejsan alla, det har varit en lugn dag. Träffat en vän för lite shopping. Köpte en ljus ögonskugga på M.U.S och en kajal penna. De har de bästa pennorna! Mjuka och kan suddas ut.

hemma igen. känns bra, sov hel

MMS

hemma igen. känns bra, sov hela natten och man känner sig piggare. är i nya forum nacka. köpt nya strumpbyxor o ett par overknee. behövs alltid.


Hösten 2008





Hittade en höstlista hos
Amanda, som jag också gjort. Gör en du med!

* Plagg Absolut Koftan!
* Färg Svart, lila och grått
* Nagellack Gärna svart, lila eller mörkblått
* Skor Ankelboots bl.a
* Hösten-vill-ha En ny väska skulle inte vara fel.
* Dryck Latte
* Läsning Kriminalromaner av Mari Jungstedt
* Resmål Planerar en resa till Rom
* Tidsfördriv Promenader
* Designer Stella McCartney
* Accessoar Halsduken!

Höstfin skulle man vara



Jag vill vara höst fin i
Monki klänning i lila tillsammans med mönstrade strumpbyxor från H&M, Topshop skor och en Marni väska. Istället har man en vit skjorta med lanstingets logga på.

Akutbesök

Hej alla!

Jag befinner mig på SÖS igen. Blev därför inget frisörbesök eller någon intervju idag. Ska boka om dessa tider sen. Åkte in för svåra magsmärtor och feber. Ska röntga magen idag och se om de hittar något. Hoppas jag kommer hem snart. Ha det så fint så ses vi sen!

Måndag



Snygga overknee stövlar,
Topshop.

Min vecka-


Måndag-
Ringa ett x antal samtal. Hunnit med några nu iaf! Frisörbesök 16.00 Boka ny tid sen.
Tisdag- Arbetsintervju 16.00  Boka ny tid sen.
Onsdag-
Torsdag- Presslunch 11.30 MQ Sturegallerian.
Fredag-

Så ser det ut nu iaf!

Ses senare!

Höstpromenad



Sov länge idag. Vakna runt 12.00. Känner att jag måste ut och ta en frisk promenad. Finns inget mer uppiggande än det. Man känner av höstvädret mer och mer. Solen skiner men lite kyligt är det. Men jag gillar det!

Lite pics från i torsdags!



Lite bilder tagna av mig,
Ellinor och Angelica. Från att jag vakna i torsdags tills att jag åkte hem sena kvällen var det i stort sett hålligång hela tiden. Lagom stressad var man tills vi satt i limousinen. Mycket trevlig kväll och många priser delades ut! Goodiebag påsen är designad av Anna Larsson. Mycket fin! Den ska användas! Av alla Ebbas ombyten så gillade jag den vita klänningen mest! Svart och vitt är en hit!

Dansa på is!



Wow! Ser på Stjärnor på is. Introt av proffsen var riktigt snyggt och coolt. Jag vill också dansa på isen :)

Min kamera vill inte


Köpte en pälskrage idag på Gina Tricot. Såg nu att den finns i
svart på hemsidan!

Min kamera var jag tvungen att lämna in på service. Haft den i en månad bara! Men linsen vill inte stängas ordentligt.  3 veckor kan det ta.. Jag har ofta otur med teknikprylar.  Jag ska vara hemma ikväll. En vän fyller år och ska fira det med middag ute. Men jag har ingen energi för det idag alls.

Ha en toppen lördag!

Kramis

Nytt smink från MAC



Puder och foundation från MAC och en mask man fick igår.

Tagit ett varmt bad, kändes behövligt imorse! Bilder kommer lite senare från igår.  Köpte en ny foundation och puder igår  från MAC. Foundationen heter Mineralize Satinfinnish och pudret Mineralize Skinfinish natural. Väldigt skonsamma mot hyn och man får ett fint resultat.

Inför Galan



Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt och tänkte vara i stan imorn vid 10. Köpa det sista inför imorn!

Gör en lista jag med som jag sett hos några bloggare!

Klänning- Blir en svart tror jag.
Skor- Mina
svarta paljett pumps.
Make-up- Lite sotad make-up, ljusa läppar.
Fördrink- Champagen i Limo
Smycken- Bling-bling örhängen
Väska- En clutch. Vet ej vilken nu.
Ytterplagg- Låna en svart kappa av syrran
Hår- Lockar! Har alltid rakt så det ska bli kul att ha lockigt.
Strumpbyxor- Svarta tunna.

Svart, långa ärmar



YWFS.se

I höst vill jag ha en klänning som ovan. Svart med långa ärmar. Finns ju lite överallt. Men denna från Ida Sjöstedt var ju fin!
Nu har gästlistan på Blog Awards kommit upp. Jag är inte den enda Johanna imorn kväll. 5 till står på listan. Här är ALLA som kommer!

Ses!

Finbilen till blog awards..



Ett gäng glada tjejer som är;
Anna, Anni, Angelica, Maria, Ellinor ,Therese och jag ska göra snygg entré och åka med en 8 meter lång limousine från Haga Limo till Veckorevyn.com Blog Award. Ska bli kul att sitta med alla tjejer och dricka champagne innan det hela börjar. Inte långt kvar nu!

Svart funkar.



Inte långt kvar tills torsdag. Jag har inte en outfit klar än och funderar lite att köra på svart. Som alltid funkar! Ska in till stan imorn och kika. Är Ni som ska gå, klar med Blog Award outfiten?

Dagens i svart



Mestadels svart idag. Kappa, MQ, Acne Pistols, Tights, Twilfit, Väska, LV

Idag känner jag mig pigg och har varit på stan en kort sväng. Köpte halsduken på H&M, baslack och värmeskydd spray för håret.

Ha en fin fredag!

Stickat


Blev kär i denna tröja från
Topshop. Skulle vara perfekt till stuprör och stövlar till. Den måste jag kika på i butik om den finns där!

Kokbok för badet



En kokbok
för badet. Jag badar inte så ofta. Men avslappnande är det. I
denna bok så finns det olika badskum, vad sägs som white chocolate och peach and apricot. Låter som Yoggi yoghurts tycker jag..

Torsdag



- Nya koftan från MQ, rea!
- Strumpbyxor, H&M
- Skor, DinSko

Koftan är stor och mysig. Har den som klänning. Halva priset fick jag den för!

Svart halsduk

Fin och varm halsduk från Friis & Company. Det e en svart jag vill ha! Sen är det små söta Pom-Pom bollar på :) En annan variant är den från H&M.

Svart FCUK



Jag har provat denna klänning från FCUK. Så fin. Funderar lite på den till Veckorevyn.com Blog Award..

Prisförfrågan



emma, en läsare ville ha en prisförfrågan på första paret av DonDonna skorna som kommer i höst. Första paret kostar 1295kr och de andra paret kostar 699kr!

Höstväska


En snygg höstig
färgglad clutch från MiuMiu. Den skulle jag klara mig med i höst! Ja nästan iaf.. Inte så liten heller, så det skulle rymmas lite grand där.

Varannan



Jag testade först att måla blått och svart för att se hur det blev. Sen fortsatte jag med varannan. Like it?

DonDonna flyttar till Rizzo



Bild på Rizzobutiken. Biblioteksgatan.



Två höstnyheter som kommer in till Rizzo.

Varumärket DonDonna kommer att flytta till Rizzobutiker. Där kommer märket får en egen inspirerande plats där hela dess sortiment av välgjorda väskor och skor i naturmaterial kommer att presenteras. DonDonnas väsksortiment kan man även handla hos Accent butikerna.

Låter bra tycker jag! Jag måste spana in butiken. Den ser verkligen fin ut och inspirerande. Brukar du handla på Rizzo?

Sparkle



Idag tog jag mig ut en sväng. Fika med en vän, sojalatte blev det. Köpte två nagellack; black sparkle och blue sparkle. Mitt svarta Chanel lack har nämligen lackat för sista gången. Nu e man slut på energi. Tar på krafterna när man inte är så välmående än. Men bättre ska det bli! Ikväll blir det Idol, måste kolla. Illa att Linda åkte i går tycker jag.. Kikar du på Idol?

Härlig sak



Härligt puffig
klänning in style of Sarah Jessica Parker. Jag skulle också ha skärp till! Jag vet inte än vad jag ska på mig på Veckorevyn.com Blog Awards.

Var e bollarna?



hm.com

Jag gillar den här
halsduken med bollar. Men när man klickar på varan, så är den i fransar!? Varför? Jag vill ha den med bollar!


Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91