September önskningar

image1364

En stooor kofta. På bild från See By Chloé. Gärna en lång sådan. H&M har fina budget varianter har jag sett! Sen behöver jag ett par nya svarta pumps, dessa i lack kommer ifrån Tiamo/Scorett till ett bra pris! Covet parfymen har jag inte doftat på ännu. Men kan tänka mig att den doftar gott. Isf önskar jag mig denna snygga flaska i höst. Ett par stövlar med ingen eller låg klack. Dessa svarta från Vagabond är riktigt sköna, men vet inte om jag vill ha svarta.. Sist ett riktigt mörkt lack. Siberian Nights från OPI låter intressant...

Torsdagen

image1362

* Poloklänning, MQ
* Strumpbyxor, H&M
* Skärp, H&M
* Jacka med trekvartsärm, H&M
* Ankelboots med rosett, Scorett
* Väska, Friis & Company
* Stor ring, H&M
* Armband, FASR

Idag har jag inga speciella planer. Var en sväng på stan då syrran skaffa sig en ny mobil. Ska städa och rensa i garderoben snart. Behövs!

Läste nu att tidningen Modette läggs ner! Varken antalet läsare eller annonsörer lyckades leva upp till förväntningarna står det i Dagens Media. Kommer du att sakna tidningen?

Höstnytt!

image1361

Åh vad jag vill beställa mer från Cocoo. Prisvärda och snygga smycken. Snart kommer bl.a detta in..

Svart ormarmband, 195kr
Stelt cuffarmband, 195kr
Armband med bling bling stenar, 165kr
Stora ringar, 145kr

Den stora ringen

image1360

Ring från H&M

Jag tycker om den stora ringen som accessoar. Använder inte annars så mycket ringar. Men tycker det är riktigt snyggt med en som syns!


Vad tycker du?


Fika outfit

image1359

Ikväll ska jag fika med syrran och en vän från Uppsala. Rätt passande att sitta inne i detta dåliga (höst) väder. Blir Café Foam (Karlavägen 75) vi besöker.

* T-shirt klänning, H&M Organic
* Ribbade strumpbyxor, H&M
* Skor med bred klack, H&M
* Kuvertväska, H&M
* Cashmere kofta, La Redoute

Kanske kanske byter jag skorna till gummistövlar. Vore lämpligt.

Covet

image1358

Jag gillar Sarah Jessica Parkers parfym, Lovely. Nu har hon släppt en ny. Covet, som jag är väldigt nyfiken på! Flaskan är riktigt snygg med en blomma på toppen. Parfymen ser riktigt lyxig ut när hon håller i den. Fin bild förövrigt.

Brunt skärp

image1357
Snyggt att markera midjan med ett lagom brett skärp i brunt. Något jag vill ha! Jag har börjat gilla mera brunt nu och vill gärna ha en brun väska i höst!

Instyle och american apparel

image1356

En kort sväng på stan idag. American Apparel butiken besöktes. Köpte ett mörklila linne. Kommer bli mycket lila i höst! Sen en Instyle fick följa med också.

Dinner and movie

image1355

Började dagen med en en timmes promenad. Och snart ska jag iväg till en vän då det blir middag och bio. Acne klänningen ska jag ha och gula kilklackarna. Skönt att man kan fortfarande gå barbent!

Ha en trevlig kväll!

Åh så snyggt :)

image1354


Bild från Tidningen Klick!

I veckans Klick! Har Sofi Fahrman på sig Acne klänningen som jag köpt. Det var riktigt snyggt med pumps till! :)


Ny lackat!

image1352

Lackat mina naglar i silver. Lacket kommer ifrån Scratch Nails och det sitter som berget! Jag gillar mer denna silver nyans än den från Mavala. Pris på deras lack är 110kr.

Snart kommer en god vän hit. Vi ska in till stan, äta lunch och kika runt!

Höstkappan.

image1351
Jag vill ha en ny höstkappa. I svart eller grått. Men det känns som det lutar mot grått. På H&M har de fått in fina till bra priser. Den första som även finns i grått kostar 298kr. Den andra går på 798kr. Vill gärna prova båda!

Torsdag

image1350

* Tunika, H&M
* Leggins, H&M
* Flätat skärp, H&M
* Rosa Converse
* Stor kuvertväska, Wedins
* Halsband med kam, H&M/Divided

Pressfrukost

image1348

* Nya klänningen från Acne.
* Ballerina, La Redoute
* Väska, Secondhand
* Jeansjacka, H&M Barn
* Armband, FASR och Decibelle.

Idag på morgonen ska jag på pressfrukost. Det är på Brothers butiken på Drottninggatan som öppnat en avdelning för hudvårdsprodukter, parfym. VD Lea Rytz Goldman inviger, Christina Mattson från Kemisk Tekniska Förbundet samt Daniel Lindström från Café Magazine talar om manlig skönhetsindustri.  

Ses sen!

Uppdate;

image1349

En mycket bra idé att sälja parfym och hudvårdsprodukter på Brothers. Att kunna handla allt som gör en snygg och fräsch i samma butik. En massa kända märken som Hugo Boss, Calvin Klein, Puma kommer att finnas. Absolut värt ett besök, alla killar :)

Dagens köp!

image1347

Har sett denna Acne klänning på galge förrut. Men idag prova jag den och var bara tvungen att köpa den. En speciell klänning med lite rynk i mitten. Super skön!

Billiga smycken..

image1345

..kan vara kul att köpa. Dessa från H&M Divided köpte jag igår. Örhängen i gummi och långt halsband med en kam.

Ny Layout!

image1341

Jag har fått en ny layout av Anna från TopLook. http://toplook.blogg.se/ Stort Tack för hjälpen!
Känns clean och snygg. Tycker jag :)


Frey Wille

image1338

Just nu önskar jag mig ett armband från Frey Wille. De finns i härliga färgkombinationer mönster. Säljs på Stureplan 13. Rätt dyra, men så snygga..

Skinnjackan

image1335
Jag gillar verkligen den korta skinnjackan. Har själv en svart och en brun. Skulle gärna utöka med en till. Kanske i grått?

Lördagen.

image1334

* Tunika, H&M
* Leggins, H&M
* Skor, Topshop
* Cashmere kofta, La Redoute
* Armband, Cocoo & Taxfree

Ska snart åka till en vän och kommer hem imorn!

Ha en toppen lördag ♥

Stora örhängen

image1333

Stora örhängen använder jag rätt sällan. Men dessa som är nyinkomna på Cocoo ser riktigt fina ut! Tunga är dom inte heller. 165kr går dom på.

Smyckes byrå

image1332

Åhléns idag köpte jag den lilla byrå från Muji. Snygg att ha smycken i. De har annars mycket fin förvaring i plexiglas. Denna byrå kosta 169kr.

Taxfree köpet

image1331

På taxfree köpte jag;

* Cliniques gula fuktkräm.
* Ansiktsspray från Kenzoki. Härlig doft av lotus och bra spray för ansiktet.
* Läppglans 'Kiss kiss gloss' från Guerlain, # 840. Snygg orange nyans!
* Parfym. Davidoff Cool Water Wave. En mycket fräsch doft!

Back Home.

image1330

Hemma igen efter en mycket skön vecka! Sol, bad, god mat och lite shopping har veckan bestått av. Tre fina stränder var vi på, bl.a den mest kända; Golden Beach. Den stranden var verkligen fin!
Thassos är en mycket fin ö. Fina berg, grönt överallt och fina stränder.

Det orange nitarmbandet köpte jag på stan på Thassos.

Nu åker jag!

image1329

Klockan är inte alls mycket och snart åker jag till Thassos. Ska bli lovely det :)

Ses när jag kommer hem!

Nylackat

image1327 

Fransk manikyr fick jag igår. Känns fräscht inför resan. Gör inget om jag lackar ett annat lack ovanpå, det sitter permanent! Har packat och tvättat lite idag. Ska fortsätta med det snart igen. Ska ta en paus och sitta i solen!

Sommar klänning

image1326

Riktigt fin var denna sommarklänning från Topshop i 100% bomull. Keira Knightley har den blåa på sig och den ser riktigt snygg ut med en stor väska och platta skor till.

Liten lackplånbok

image1325

Köpte denna lilla lackplånbok idag på Ordning & Reda. Ska ha med den i Grekland och annars också! 79kr går den på.

Söndag

image1324

Ska in till stan och bara gå runt. Genom slussen till kungsträdgården och vidare. Solen skiner skönt idag också!

* Skjortklänning, Vero Moda
* Gammal skinnväska jag hitta på vinden.
* Ballerina, La Redoute
* Ormarmband, Cocoo.

Dagens köp!

image1323

En lite oversize skjortklänning som är grå med smala vita streck. Köpt på Vero Moda. Tre kvarts ärmar och den är lite längre där bak. Blir en favorit nu och i höst!

Olika nyanser av grått

 image1322

* Tunn tröjklänning, H&M Organic (Köpt igår!)
* Strumpbyxor, H&M
* Skor, Dinsko
* Armband, One Of A Kind
* Väska, Accessorize

Till Kista Centrum ska jag snart åka till! Ha en toppen lördag!

Önskar mig..

image1320
Armband från kyssjohanna.se, stövlar, topshop och väska från marc by marc jacobs.


I Augusti önskar jag mig ett par schysta stövlar till hösten. Topshop och Vagabond har snygga!

Ett armband från Kenneth Jay Lane, ormen gillar jag mycket. Sen en snygg väska till hösten. Kanske en röd!? Vi får se..


Cashmere koftan

image1319
Active Endeavors, La Redoute & Net-a-porter(Phillip Lim)

Cashmere koftor är verkligen ett plagg som gärna får finnas i gardroben. Gärna en längre modell och i grått eller svart.
Jag fick hem idag koftan från La Redoute i svart. Mysig och skön! Den kommer bli användbar i höst.

Någonting orange

image1318
Jag vill ha något orange i höst!

Tunikan från Lindex med stenar upptill. 149kr för den!
Asos omtalade fransväska gillar jag. Hermés armbandet är riktigt snyggt. O P I lacket Did someone say PARTY? har en härlig orange tonad färg jag gärna testar!

Nåt orange för dig?

Modeskytt -

September önskningar

image1364

En stooor kofta. På bild från See By Chloé. Gärna en lång sådan. H&M har fina budget varianter har jag sett! Sen behöver jag ett par nya svarta pumps, dessa i lack kommer ifrån Tiamo/Scorett till ett bra pris! Covet parfymen har jag inte doftat på ännu. Men kan tänka mig att den doftar gott. Isf önskar jag mig denna snygga flaska i höst. Ett par stövlar med ingen eller låg klack. Dessa svarta från Vagabond är riktigt sköna, men vet inte om jag vill ha svarta.. Sist ett riktigt mörkt lack. Siberian Nights från OPI låter intressant...

Torsdagen

image1362

* Poloklänning, MQ
* Strumpbyxor, H&M
* Skärp, H&M
* Jacka med trekvartsärm, H&M
* Ankelboots med rosett, Scorett
* Väska, Friis & Company
* Stor ring, H&M
* Armband, FASR

Idag har jag inga speciella planer. Var en sväng på stan då syrran skaffa sig en ny mobil. Ska städa och rensa i garderoben snart. Behövs!

Läste nu att tidningen Modette läggs ner! Varken antalet läsare eller annonsörer lyckades leva upp till förväntningarna står det i Dagens Media. Kommer du att sakna tidningen?

Höstnytt!

image1361

Åh vad jag vill beställa mer från Cocoo. Prisvärda och snygga smycken. Snart kommer bl.a detta in..

Svart ormarmband, 195kr
Stelt cuffarmband, 195kr
Armband med bling bling stenar, 165kr
Stora ringar, 145kr

Den stora ringen

image1360

Ring från H&M

Jag tycker om den stora ringen som accessoar. Använder inte annars så mycket ringar. Men tycker det är riktigt snyggt med en som syns!


Vad tycker du?


Fika outfit

image1359

Ikväll ska jag fika med syrran och en vän från Uppsala. Rätt passande att sitta inne i detta dåliga (höst) väder. Blir Café Foam (Karlavägen 75) vi besöker.

* T-shirt klänning, H&M Organic
* Ribbade strumpbyxor, H&M
* Skor med bred klack, H&M
* Kuvertväska, H&M
* Cashmere kofta, La Redoute

Kanske kanske byter jag skorna till gummistövlar. Vore lämpligt.

Covet

image1358

Jag gillar Sarah Jessica Parkers parfym, Lovely. Nu har hon släppt en ny. Covet, som jag är väldigt nyfiken på! Flaskan är riktigt snygg med en blomma på toppen. Parfymen ser riktigt lyxig ut när hon håller i den. Fin bild förövrigt.

Brunt skärp

image1357
Snyggt att markera midjan med ett lagom brett skärp i brunt. Något jag vill ha! Jag har börjat gilla mera brunt nu och vill gärna ha en brun väska i höst!

Instyle och american apparel

image1356

En kort sväng på stan idag. American Apparel butiken besöktes. Köpte ett mörklila linne. Kommer bli mycket lila i höst! Sen en Instyle fick följa med också.

Dinner and movie

image1355

Började dagen med en en timmes promenad. Och snart ska jag iväg till en vän då det blir middag och bio. Acne klänningen ska jag ha och gula kilklackarna. Skönt att man kan fortfarande gå barbent!

Ha en trevlig kväll!

Åh så snyggt :)

image1354


Bild från Tidningen Klick!

I veckans Klick! Har Sofi Fahrman på sig Acne klänningen som jag köpt. Det var riktigt snyggt med pumps till! :)


Ny lackat!

image1352

Lackat mina naglar i silver. Lacket kommer ifrån Scratch Nails och det sitter som berget! Jag gillar mer denna silver nyans än den från Mavala. Pris på deras lack är 110kr.

Snart kommer en god vän hit. Vi ska in till stan, äta lunch och kika runt!

Höstkappan.

image1351
Jag vill ha en ny höstkappa. I svart eller grått. Men det känns som det lutar mot grått. På H&M har de fått in fina till bra priser. Den första som även finns i grått kostar 298kr. Den andra går på 798kr. Vill gärna prova båda!

Torsdag

image1350

* Tunika, H&M
* Leggins, H&M
* Flätat skärp, H&M
* Rosa Converse
* Stor kuvertväska, Wedins
* Halsband med kam, H&M/Divided

Pressfrukost

image1348

* Nya klänningen från Acne.
* Ballerina, La Redoute
* Väska, Secondhand
* Jeansjacka, H&M Barn
* Armband, FASR och Decibelle.

Idag på morgonen ska jag på pressfrukost. Det är på Brothers butiken på Drottninggatan som öppnat en avdelning för hudvårdsprodukter, parfym. VD Lea Rytz Goldman inviger, Christina Mattson från Kemisk Tekniska Förbundet samt Daniel Lindström från Café Magazine talar om manlig skönhetsindustri.  

Ses sen!

Uppdate;

image1349

En mycket bra idé att sälja parfym och hudvårdsprodukter på Brothers. Att kunna handla allt som gör en snygg och fräsch i samma butik. En massa kända märken som Hugo Boss, Calvin Klein, Puma kommer att finnas. Absolut värt ett besök, alla killar :)

Dagens köp!

image1347

Har sett denna Acne klänning på galge förrut. Men idag prova jag den och var bara tvungen att köpa den. En speciell klänning med lite rynk i mitten. Super skön!

Billiga smycken..

image1345

..kan vara kul att köpa. Dessa från H&M Divided köpte jag igår. Örhängen i gummi och långt halsband med en kam.

Ny Layout!

image1341

Jag har fått en ny layout av Anna från TopLook.
http://toplook.blogg.se/ Stort Tack för hjälpen!
Känns clean och snygg. Tycker jag :)


Frey Wille

image1338

Just nu önskar jag mig ett armband från
Frey Wille. De finns i härliga färgkombinationer mönster. Säljs på Stureplan 13. Rätt dyra, men så snygga..

Skinnjackan

image1335
Jag gillar verkligen den korta skinnjackan. Har själv en svart och en brun. Skulle gärna utöka med en till. Kanske i grått?

Lördagen.

image1334

* Tunika, H&M
* Leggins, H&M
* Skor, Topshop
* Cashmere kofta, La Redoute
* Armband, Cocoo & Taxfree

Ska snart åka till en vän och kommer hem imorn!

Ha en toppen lördag ♥

Stora örhängen

image1333

Stora örhängen använder jag rätt sällan. Men dessa som är nyinkomna på Cocoo ser riktigt fina ut! Tunga är dom inte heller. 165kr går dom på.

Smyckes byrå

image1332

Åhléns idag köpte jag den lilla byrå från Muji. Snygg att ha smycken i. De har annars mycket fin förvaring i plexiglas. Denna byrå kosta 169kr.

Taxfree köpet

image1331

På taxfree köpte jag;

* Cliniques gula fuktkräm.
* Ansiktsspray från Kenzoki. Härlig doft av lotus och bra spray för ansiktet.
* Läppglans 'Kiss kiss gloss' från Guerlain, # 840. Snygg orange nyans!
* Parfym. Davidoff Cool Water Wave. En mycket fräsch doft!

Back Home.

image1330

Hemma igen efter en mycket skön vecka! Sol, bad, god mat och lite shopping har veckan bestått av. Tre fina stränder var vi på, bl.a den mest kända; Golden Beach. Den stranden var verkligen fin!
Thassos är en mycket fin ö. Fina berg, grönt överallt och fina stränder.

Det orange nitarmbandet köpte jag på stan på Thassos.

Nu åker jag!

image1329

Klockan är inte alls mycket och snart åker jag till Thassos. Ska bli lovely det :)

Ses när jag kommer hem!

Nylackat

image1327 

Fransk manikyr fick jag igår. Känns fräscht inför resan. Gör inget om jag lackar ett annat lack ovanpå, det sitter permanent! Har packat och tvättat lite idag. Ska fortsätta med det snart igen. Ska ta en paus och sitta i solen!

Sommar klänning

image1326

Riktigt fin var denna sommarklänning från Topshop i 100% bomull. Keira Knightley har den blåa på sig och den ser riktigt snygg ut med en stor väska och platta skor till.

Liten lackplånbok

image1325

Köpte denna lilla lackplånbok idag på Ordning & Reda. Ska ha med den i Grekland och annars också! 79kr går den på.

Söndag

image1324

Ska in till stan och bara gå runt. Genom slussen till kungsträdgården och vidare. Solen skiner skönt idag också!

* Skjortklänning, Vero Moda
* Gammal skinnväska jag hitta på vinden.
* Ballerina, La Redoute
* Ormarmband, Cocoo.

Dagens köp!

image1323

En lite oversize skjortklänning som är grå med smala vita streck. Köpt på Vero Moda. Tre kvarts ärmar och den är lite längre där bak. Blir en favorit nu och i höst!

Olika nyanser av grått

 image1322

* Tunn tröjklänning, H&M Organic (Köpt igår!)
* Strumpbyxor, H&M
* Skor, Dinsko
* Armband, One Of A Kind
* Väska, Accessorize

Till Kista Centrum ska jag snart åka till! Ha en toppen lördag!

Önskar mig..

image1320
Armband från kyssjohanna.se, stövlar, topshop och väska från marc by marc jacobs.


I Augusti önskar jag mig ett par schysta stövlar till hösten. Topshop och Vagabond har snygga!

Ett armband från Kenneth Jay Lane, ormen gillar jag mycket. Sen en snygg väska till hösten. Kanske en röd!? Vi får se..


Cashmere koftan

image1319
Active Endeavors, La Redoute & Net-a-porter(Phillip Lim)

Cashmere koftor är verkligen ett plagg som gärna får finnas i gardroben. Gärna en längre modell och i grått eller svart.
Jag fick hem idag koftan från La Redoute i svart. Mysig och skön! Den kommer bli användbar i höst.

Någonting orange

image1318
Jag vill ha något orange i höst!

Tunikan från Lindex med stenar upptill. 149kr för den!
Asos omtalade fransväska gillar jag. Hermés armbandet är riktigt snyggt. O P I lacket Did someone say PARTY? har en härlig orange tonad färg jag gärna testar!

Nåt orange för dig?


Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91