Monki kjol



Köpt en ny kjol från Monki. Jobbar kväll idag, så jag ska vara hemma tills dess. Var och handla imorse, vad kallt det är! Snabbt går det..

Topshops snygga



Topshop fortsätter få in snygga skor. Jag vill klicka hem!!

Lördag!



Klänning, VILA, skinnjacka, Zara, skor, Topshop, väska, LV.

Haft en heldag med syrran. Druckit god latte. ätit brunch, shoppat..



Här drack vi latte, rekomenderas!

Nu är vi hemma hos mig och ska bara ta det lugnt!

Ny skinnjacka från Zara





Köpt en ny skinnjacka från Zara. Love it!

Snygg svart kappa


Mycket snygg kappa från H&M! Den skulle jag gärna bära när det är kallare. Nu tänker jag, hmm..jag har ingen svart kappa, så det behöver jag.. :)

Onsdag



Tunika, Monki, Stövlar, Acne, Overkneestumpor, MQ.

Den är så skön tunikan från Monki! Love it. Jobbar lunch idag, efter det ska jag träffa Carro, middag + bio blir det :)

Hörs sen!

Det är dags...



Chloé/net-a-porter.com

..med någonting varmt runt halsen. Jag gillar stoora halsdukar.

Manolo för coca cola light



Vill ha Coca cola light med Manolo Blahnik skor över hela flaskan. Nice flaska!

Snygg i färg



Snygg den rosa/lila är.. men även den röda.

Vill ha en Triwa klocka. Har varit intresserad av den röda, men nu har jag fått upp ögonen för den rosa/lila...

Ska se filmen Taken ikväll. Blev tipsad om den. Det är en action film, vilket jag gillar! Det blir såklart chips o dip till!

Nytt i badrumsskåpet



Köpt ett par nya produkter idag. En concealer från Helena Rubinstein, Magic Concealer och en ögonkräm från Lumene. Inte provat någon av dessa produkter innan. Men det ska bli spännande. De verkar bra iaf. Idag har jag haft en heldag med syrran, lunch, bio (Beck), fika.. Mycket trevligt!

Personlig almanacka





Johanna modeskytt.se

Jag gillar min nya almanacka från personligalmanacka.  =)

Söndag!



Godmorgon! Jag gillar Leighton Meesters outfit här. Skinnjacka, t-shirt och tighta jeans. Jag skulle vilja köpa en ny skinnjacka.. Snart ska åka till jobbet. Jobbar hela dagen. Ses sen eller imorn! Kram

Ölmässan!



Carro o jag :)

Jag o Carro ska till ölmässan snart. Ska bli trevligt! Vi ska möta upp några till och bli ett gäng! :) Ha en trevlig kväll.

Fikat!



Fikat- blåbärspaj och latte på Barista/NK. Lovely!

Dagens vill ha!



Goodmorning! Dagens vill ha är dessa ankelboots från H&M i mocka. Snygga va!? Vill ha!

T-shirten



Grymt snygga t-shirts från Kain. Jag gillar annars Acnes. Men dessa i silkblandning är fina..

Dotted



Denna fina klänning från Acne kan vara fin på. Måste prova den...

Onsdag



Igår hade jag på mig; klänning, ACNE, stövlar, Kors By Michael Kors, skinnjacka, H&M, väska Zadig & Voltaire.

Godmorgon! Jag kickar igång dagen med kaffe och frukost framför tv:n. Jag vet inte än vad dagen bjuder på. Rätt skönt det också..

Love it





Jag gillar verkligen min väska från Zadig & Voltaire. Jag hade spanat in den tidigare och hade turen att hitta den på rean. Då blir man extra glad! Jag älskar det ljusa skinnet som passar lika bra på sommaren som på vintern.

Sommar och sol



Jag har haft en bra sommar men några extra månader med sol vore inte så tokigt. Bilden ovan är från i somras när jag och Angelica åt yoghurtglass vid Nybrokajen.

En resa till London? Ja tack!



Jag utanför Primark.



Jag och Angelica med latte från Starbucks.



Stephanie och jag.


Vet ni vad jag skulle behöva just nu? En shoppingresa till London! Jag var där i augusti förra året tillsammans med Angelica och Stephanie. Vi shoppade under en weekend och jag måste åka dit snart igen! Kanske blir det en resa senare under hösten eller till våren.

Dagens vill ha


Skinnjacka från 3.1 Phillip Lim


Boots från Jimmy Choo


Två godbitar från Net-a-porter som jag gärna vill ha i höst! Skinnjackan från Phillip Lim vore grym till en klänningen eller ett par enkla jeans. Synd att den kostar runt 12 000 kronor!

Blog Awards!











Snart var det ett år sedan VeckoRevyns Blog Awards.
Tänk vad tiden går fort!


Goodmorning!



Bild- blush.se

Hej på er! Sitter med nybryggt kaffe som jag dricker ur glas, kaffe är godast i glas tycker jag. Vill köpa ett nytt mörkt nagellack, kanske Heart My Mr Jewels. Det vore nåt!

Today :)



Linne + kjol American Apparel, stövlar, Acne, lpfta H&M, väska, Zadig & Voltaire. Måste dra nu! Bråttom! Ses! :)

Monkiworld




Snyggingar från Monki. Vill prova! Fredag idag igen, jobba ikväll. Kanske nattbio sen.

Någonting vitt



Två snygga från Acne. Den andra i vitt då.

Bilder: Acne Online shop

Shit! Inte varit här på ett tag. Men nu börjar jag få ett regelbundet schema på jobbet.
Börjar få lite höstvibbar nu. Mina höststövlarhar flyttat till mig nu. Ser framemot att använda stora halsdukar, koftor, strumpbyxor, stövlar.. En vit kofta vore nåt för mig.

Ikväll ska jag se Idol och äta en "hälsotallrik" med lax, avocado, tomat, mozzarella... Mums.


Sjukt snygga skor



Sjukt snygga skor!

Nu ska jag sova. Det e mycket jobb för mig nu. Men imorn blir det en trevlig dag :)

Natti!

Modeskytt -

Monki kjol



Köpt en ny kjol från Monki. Jobbar kväll idag, så jag ska vara hemma tills dess. Var och handla imorse, vad kallt det är! Snabbt går det..

Topshops snygga



Topshop fortsätter få in snygga skor. Jag vill klicka hem!!

Lördag!



Klänning, VILA, skinnjacka, Zara, skor, Topshop, väska, LV.

Haft en heldag med syrran. Druckit god latte. ätit brunch, shoppat..



Här drack vi latte, rekomenderas!

Nu är vi hemma hos mig och ska bara ta det lugnt!

Ny skinnjacka från Zara





Köpt en ny skinnjacka från Zara. Love it!

Snygg svart kappa


Mycket snygg kappa från
H&M! Den skulle jag gärna bära när det är kallare. Nu tänker jag, hmm..jag har ingen svart kappa, så det behöver jag.. :)

Onsdag



Tunika, Monki, Stövlar, Acne, Overkneestumpor, MQ.

Den är så skön tunikan från Monki! Love it. Jobbar lunch idag, efter det ska jag träffa Carro, middag + bio blir det :)

Hörs sen!

Det är dags...



Chloé/net-a-porter.com

..med någonting varmt runt halsen. Jag gillar stoora halsdukar.

Manolo för coca cola light



Vill ha Coca cola light med Manolo Blahnik skor över hela flaskan. Nice flaska!

Snygg i färg



Snygg den rosa/lila är.. men även den röda.

Vill ha en
Triwa klocka. Har varit intresserad av den röda, men nu har jag fått upp ögonen för den rosa/lila...

Ska se filmen Taken ikväll. Blev tipsad om den. Det är en action film, vilket jag gillar! Det blir såklart chips o dip till!

Nytt i badrumsskåpet



Köpt ett par nya produkter idag. En concealer från Helena Rubinstein, Magic Concealer och en ögonkräm från Lumene. Inte provat någon av dessa produkter innan. Men det ska bli spännande. De verkar bra iaf. Idag har jag haft en heldag med syrran, lunch, bio (Beck), fika.. Mycket trevligt!

Personlig almanacka





Johanna modeskytt.se

Jag gillar min nya almanacka från
personligalmanacka.  =)

Söndag!



Godmorgon! Jag gillar Leighton Meesters outfit här. Skinnjacka, t-shirt och tighta jeans. Jag skulle vilja köpa en ny skinnjacka.. Snart ska åka till jobbet. Jobbar hela dagen. Ses sen eller imorn! Kram

Ölmässan!



Carro o jag :)

Jag o Carro ska till ölmässan snart. Ska bli trevligt! Vi ska möta upp några till och bli ett gäng! :) Ha en trevlig kväll.

Fikat!



Fikat- blåbärspaj och latte på Barista/NK. Lovely!

Dagens vill ha!



Goodmorning! Dagens vill ha är dessa ankelboots från
H&M i mocka. Snygga va!? Vill ha!

T-shirten



Grymt snygga t-shirts från
Kain. Jag gillar annars Acnes. Men dessa i silkblandning är fina..

Dotted



Denna fina klänning från
Acne kan vara fin på. Måste prova den...

Onsdag



Igår hade jag på mig; klänning, ACNE, stövlar, Kors By Michael Kors, skinnjacka, H&M, väska Zadig & Voltaire.

Godmorgon! Jag kickar igång dagen med kaffe och frukost framför tv:n. Jag vet inte än vad dagen bjuder på. Rätt skönt det också..

Love it





Jag gillar verkligen min väska från Zadig & Voltaire. Jag hade spanat in den tidigare och hade turen att hitta den på rean. Då blir man extra glad! Jag älskar det ljusa skinnet som passar lika bra på sommaren som på vintern.

Sommar och sol



Jag har haft en bra sommar men några extra månader med sol vore inte så tokigt. Bilden ovan är från i somras när jag och
Angelica åt yoghurtglass vid Nybrokajen.

En resa till London? Ja tack!



Jag utanför Primark.



Jag och
Angelica med latte från Starbucks.



Stephanie och jag.


Vet ni vad jag skulle behöva just nu? En shoppingresa till London! Jag var där i augusti förra året tillsammans med Angelica och Stephanie. Vi shoppade under en weekend och jag måste åka dit snart igen! Kanske blir det en resa senare under hösten eller till våren.

Dagens vill ha


Skinnjacka från 3.1 Phillip Lim


Boots från Jimmy Choo


Två godbitar från Net-a-porter som jag gärna vill ha i höst! Skinnjackan från Phillip Lim vore grym till en klänningen eller ett par enkla jeans. Synd att den kostar runt 12 000 kronor!

Blog Awards!











Snart var det ett år sedan VeckoRevyns Blog Awards.
Tänk vad tiden går fort!


Goodmorning!



Bild-
blush.se

Hej på er! Sitter med nybryggt kaffe som jag dricker ur glas, kaffe är godast i glas tycker jag. Vill köpa ett nytt mörkt nagellack, kanske Heart My Mr Jewels. Det vore nåt!

Today :)



Linne + kjol American Apparel, stövlar, Acne, lpfta H&M, väska, Zadig & Voltaire. Måste dra nu! Bråttom! Ses! :)

Monkiworld




Snyggingar från
Monki. Vill prova! Fredag idag igen, jobba ikväll. Kanske nattbio sen.

Någonting vitt



Två snygga från Acne. Den andra i vitt då.

Bilder:
Acne Online shop

Shit! Inte varit här på ett tag. Men nu börjar jag få ett regelbundet schema på jobbet.
Börjar få lite höstvibbar nu. Mina höststövlarhar flyttat till mig nu. Ser framemot att använda stora halsdukar, koftor, strumpbyxor, stövlar.. En vit kofta vore nåt för mig.

Ikväll ska jag se Idol och äta en "hälsotallrik" med lax, avocado, tomat, mozzarella... Mums.


Sjukt snygga skor



Sjukt snygga skor!

Nu ska jag sova. Det e mycket jobb för mig nu. Men imorn blir det en trevlig dag :)

Natti!


Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91