Söndags shopping.

Hej alla! Hade en kul party kväll igår. Och idag förklarar det tröttheten. Men har varit och shoppat, ätit lunch med Sofie idag. Köpte en ny parfym, ett par skor, örhängen..



Skorna kommer ifrån dna.



Nya DKNY parfymen, fresh blossom. Lovely doft!



Örhängen från Gina Tricot. Stoora och härliga!

Såg filmen Patrik 1,5 idag och ätit god vegetarisk lasagne! Nu är jag trött så det blir att sova snart..

Vår feelings!?

 


Såå fin klänning! Vår feelings!? Från Asos.com

Yay! Solen skiner och det är fredag! Ikväll ska jag festa, imorn är jag ledig. Söndag jobba. Hoppas solen skiner hela helgen.

Kram!


Just nu; på E.H



Bättre bild på plånboken!?

Börjar fyra idag och just nu sitter jag på E.H i Forum Nacka och dricker en te, grön passion och mineralvatten till. Snart är det helg, härligt! På lördag är jag ledig och på fredag ska jag träffa lite vänner. Nu på fredag öppnar en ny club också, Club Rewind på Berns salonger.

En ny plånbok





Idag efter jobbet åkte jag in till stan. På NK köpte jag en Marc By Marc Jacobs plånbok. Fungerar som en liten kuvertväska också, där mobil, nycklar även får plats i!

The winners are..

- Sussi
- Ellinor
- Helena

Vinner i min Krusell tävling! Ni har fått mail!

Helena, din mailadress verkar vara fel! Maila mig på [email protected].

Vacker som tusan



Vacker som tusan är SJP i Dior Couture på Oscars galan. Passar henne utmärkt! Känns mycket Carrie över den...

Den svarta skinnjackan

 

Hos Asos finns denna jacka.

Jag vill köpa en ny svart skinnjacka. För snart är det väl dags att använda den!? Eller ja... just nu öser snön ner, men ändå.. Provade en snygging på Zara idag. Men skulle nog behöva en storlek större på den.
Idag däremot ska jag bara vara inomhus. Kolla på SATC kanske. Äta godis och dricka cola light.

Rosett



Rosettarmband hos Cocoo. Har ni sett det? Snyggt!

Jag hade en trevlig kväll med Stephanie igår. Drack mycket vatten också, så man orkar idag :). Har ni några planer idag? Nä nu måste jag gå! Ha en fin dag!

Hello!


Sjukt snygga skor till våren, kan inte sluta tänka på vår, värme, sol... Marni först sen Kors By Michael Kors.

Hej! Vad tycks om min nya design? I like it! Kommit hem från jobbet och ska snart hoppa i badet. Senare ikväll ska jag ut och ha det kul! Imorn jobbar jag heldag och på söndag är jag ledig. En bra helg det.

Ny svart skinnväska



Igår köpte jag en ny svart skinnväska. Flätade handtag och rosa foder innuti. MQ har den!

Nu ska jag snart till jobbet. Vi ses!

Dagens utomhus



Idag innan
jobbet träffa jag Angelica. Vi fika på Coffee Place på drottninggatan. Solen sken men det var kallt. Nu e jag hemma efter jobbet. Blir inte så mycket mer än så här nu.

Tävling; Krusell Coco bags



Du kan vinna Krusells Coco bags i rosa. En dataväska, två mobil/kamera väskor! Jag lottar ut tre vinnare. Som vinner något av följande ovan. Kommentera i inlägget och du är med i utlottningen!! Tävlingen avslutas; 24 februari kl: 12.00. Lycka till :)

Vin på måndag



Idag efter jobbet träffa jag Stephanie. Vi drack lite vin och snacka. Mycket trevligt! Sen gick vi till Coffee Culture och drack latte. Hemma nu i värmen. Sovmorgon imorn, mycket bra :).

Skinnväska



Snygg skinnväska från H&M, 798kr går den på. En kompis till mig köpte den idag. Finns i marinblått också, såg jag i Gallerian. Själv köpte jag två plagg från H&M idag. Visar sen! Rätt trött nu.. Kom hem för en 20 min sen.

Alla hjärtans dag



God morgon! Vad ska Ni hitta på idag? Fira alla hjärtans dag? Själv ska jag jobba hela dagen. Solen skiner lite, men det är kallt för det. Accessora har fri frakt t.o.m 16 februari! Kika in och se om du hittar något fint. Nåja, ska snart gå till bussen.. Ha en fin dag allihop! Kram,

Vårskor snart!?



Ett kap, H&Ms sneakers för 129kr.

God morgon alla! Dricker lite gott lavendel kamomill te och sminkar mig. Heldag på jobbet idag. Ingen överdrift att jag längtar efter vår och sol. Vill ha vårskor på fötterna, sneakers, sandaler...

Fin utsikt



Fin utsikt va!? Vi var på en mysig plats och kolla in Rom från höjden. Stort är det! Idag jobbar jag från fyra till stängning.
Får se vad dagen bjuder på innan dess!

Sista dagen i Rom



Sista dagen i Rom. Tiden gar alltid sa fort nar man ar borta. Ar hemma hos en van till min syster som lagar Pasta Pomodoro, doftar gott..ar sa hungrig nu! Man hinner inte med allt som man vill men tillbaks kommer man.. Coloseum har vi akt forbi med taxi, men inte varit inne. Sa maktig och vacker pa kvallen! Men det ar alla byggnader har.. Nu tror jag att  pastan ar klar. Vi ses imorn! Ciao!

Grymma skor



Sitter uppe. Packar väskan till Rom. Alltid lika svårt att packa varje gång.. Tre heldagar har jag där. Man får vara lite begränsad och inte ta med för mycket. Har ni sett skorna ovan!? Nytt på H&Ms hemsida. Grymt snygga..  349kr går de loss på.

Torsdag



Snygg scarlett är i sin Oscar de la Renta klänning. Just nu är det mest svart, grått för mig..

Dricker en
sojalatte och ska snart till jobbet. Lagade en lunch hemma som blev totalt misslyckad, bränd.. orkar inte göra något nytt. Hur hände det!? Får väl äta på jobbet kanske. Imorn jobbar jag lunch, sen på lördag åker jag till Rom med två vänner.
Idag däremot såg jag en snygg svart skinnväska på MQ jag vill ha. Stor och rymlig, perfekt för allt onödigt (!) jag släpar med mig, flätade handtag och i skinn. Hmm.. vi får se.

Vi ses!

Rosa med röd sula


net-a-porter

Riktigt fina skor. Rosa, röd sula. Längtar efter vår nu!

Tävling; vinn Hanky Panky!



Gå in på Bodhis hemsida och tävla om två Hanky Panky Thongs. Välj först vilken färgkombination du gillar mest, sen fyll i namn och e-post och sist en motivering varför du ska få en valentinask med Hanky Pankys i. Alla som deltar i tävlingen får en rabattkod på 25% rabatt vid köp av Hanky Pankyvaror hos Bodhi. Gäller t.o.m 8 Mars och vid ett tillfälle.

Den 14:e februari, alla hjärtans dag koras 25 vinnare, priset är en valentinask med två Hanky Panky Thongs i.

Helsvart och med lite metallic

 

Såg Twilight idag, för tredje gången med två vänner som inte sett filmen. Lika bra var den som de två första gångerna. En fika och ett par öl blev det innan. Hade på mig helsvart; poloklänning, Oasis, strumpbyxor, Twilfit, Acne Pistols och mina nya armband som är i metallicfärger som jag fick i goodiebagen, de kommer ifrån Bados- som är ett eget smyckesmärke från Bar O´d Mar. Grymma! Snyggt till det helsvarta...

Goodiebagen från i Fredags!



 

Twilfit underklädes set
Från senaste kollektionen som släppts inför Alla hjärtans dag.

Soaked in Luxury kuvertväska

Armband, nagelfilar, parfym och skoputs från www.bianco.se

Tygpåse från www.4everyoung.se och 20% rabatt på ett köp t.om 15 feb.

Cocoo Charity Bracelet från www.cocoo.se/

Armband i olika färger vars intäkt går till välgörenhet.

Armband från Bar O´d Mar, tepåsar och parfym (www.accessora.se)

Pilgrim berlock från www.leshop.se
\'
Susanne Friis Bjorner Copenhagen armband

Schwarzkopf Professional hårprodukter från organiska kollektionen Essensity.

Sidenscarf av franska designern Michel Klein (http://www.laredoute,se/)

Senaste numret av Cosmopolitan.

Shampokaka alt. massageolje-kaka från Lush

Shampo och balsam från Aussie

Fluffbabe Darling Voodoll
Framtagen endast för www.fluffbabes.se

50% rabatt på order från www.pinkywebshop.se

40% rabatt på order från www.melba.se

15% rabatt på order från www.glitzy.se

25% rabatt på ett köp i februari månad på www.funkymariedesign.se

Läppglans från Too Faced och produkter från Wet n´Wild sponsrat av http://pashion.nu/, Pashionbutiken i SOUK gallerian)

300 kr presentkort att handla för på www.gadgetgirl.se

\"Limited edition\" plånbok från www.walkonwater.se
Finns endast i 58 exemplar av varje sort i hela världen!

Heaven Devil boost cards

Nya spray-deos från AXE (för killar!)

Pepsodent tandborste designad av Pininfarina som bl a designat bilar till Ferarri.

2 stycken Hanky Panky´s från Bodhi + 25% rabatt vid köp av Hanky´s Panky´s (om man lägger upp en banner för tävling på bloggen).

Knot rosettarmband från http://mihi.se/

Rött läppglans från FACE Stockholm

DISP Core Straightener

DISP Core Star Shine

Armband från http://bracy.se/

\"Angel Blissing\" armand från http://kyssjohanna.se/

Olja från Libero.

20% på www.4everyoung.se

30% rabatt på www.missbella.se


Det var en hel del fina grejer!!

Modeskytt -

Söndags shopping.

Hej alla! Hade en kul party kväll igår. Och idag förklarar det tröttheten. Men har varit och shoppat, ätit lunch med Sofie idag. Köpte en ny parfym, ett par skor, örhängen..



Skorna kommer ifrån
dna.



Nya DKNY parfymen, fresh blossom. Lovely doft!



Örhängen från Gina Tricot. Stoora och härliga!

Såg filmen Patrik 1,5 idag och ätit god vegetarisk lasagne! Nu är jag trött så det blir att sova snart..

Vår feelings!?

 


Såå fin klänning! Vår feelings!? Från
Asos.com

Yay! Solen skiner och det är fredag! Ikväll ska jag festa, imorn är jag ledig. Söndag jobba. Hoppas solen skiner hela helgen.

Kram!


Just nu; på E.H



Bättre bild på plånboken!?

Börjar fyra idag och just nu sitter jag på E.H i Forum Nacka och dricker en te, grön passion och mineralvatten till. Snart är det helg, härligt! På lördag är jag ledig och på fredag ska jag träffa lite vänner. Nu på fredag öppnar en ny club också,
Club Rewind på Berns salonger.

En ny plånbok





Idag efter jobbet åkte jag in till stan. På NK köpte jag en Marc By Marc Jacobs plånbok. Fungerar som en liten kuvertväska också, där mobil, nycklar även får plats i!

The winners are..

- Sussi
-
Ellinor
- Helena

Vinner i min Krusell tävling! Ni har fått mail!

Helena, din mailadress verkar vara fel! Maila mig på [email protected].

Vacker som tusan



Vacker som tusan är SJP i Dior Couture på Oscars galan. Passar henne utmärkt! Känns mycket Carrie över den...

Den svarta skinnjackan

 

Hos Asos finns denna jacka.

Jag vill köpa en ny svart skinnjacka. För snart är det väl dags att använda den!? Eller ja... just nu öser snön ner, men ändå.. Provade en snygging på Zara idag. Men skulle nog behöva en storlek större på den.
Idag däremot ska jag bara vara inomhus. Kolla på SATC kanske. Äta godis och dricka cola light.

Rosett



Rosettarmband hos
Cocoo. Har ni sett det? Snyggt!

Jag hade en trevlig kväll med Stephanie igår. Drack mycket vatten också, så man orkar idag :). Har ni några planer idag? Nä nu måste jag gå! Ha en fin dag!

Hello!


Sjukt snygga skor till våren, kan inte sluta tänka på vår, värme, sol...
Marni först sen Kors By Michael Kors.

Hej! Vad tycks om min nya design? I like it! Kommit hem från jobbet och ska snart hoppa i badet. Senare ikväll ska jag ut och ha det kul! Imorn jobbar jag heldag och på söndag är jag ledig. En bra helg det.

Ny svart skinnväska



Igår köpte jag en ny svart skinnväska. Flätade handtag och rosa foder innuti. MQ har den!

Nu ska jag snart till jobbet. Vi ses!

Dagens utomhus



Idag innan
jobbet träffa jag
Angelica. Vi fika på Coffee Place på drottninggatan. Solen sken men det var kallt. Nu e jag hemma efter jobbet. Blir inte så mycket mer än så här nu.

Tävling; Krusell Coco bags



Du kan vinna
Krusells Coco bags i rosa. En dataväska, två mobil/kamera väskor! Jag lottar ut tre vinnare. Som vinner något av följande ovan. Kommentera i inlägget och du är med i utlottningen!! Tävlingen avslutas; 24 februari kl: 12.00. Lycka till :)

Vin på måndag



Idag efter jobbet träffa jag
Stephanie. Vi drack lite vin och snacka. Mycket trevligt! Sen gick vi till Coffee Culture och drack latte. Hemma nu i värmen. Sovmorgon imorn, mycket bra :).

Skinnväska



Snygg skinnväska från H&M, 798kr går den på. En kompis till mig köpte den idag. Finns i marinblått också, såg jag i Gallerian. Själv köpte jag två plagg från H&M idag. Visar sen! Rätt trött nu.. Kom hem för en 20 min sen.

Alla hjärtans dag



God morgon! Vad ska Ni hitta på idag? Fira alla hjärtans dag? Själv ska jag jobba hela dagen. Solen skiner lite, men det är kallt för det.
Accessora har fri frakt t.o.m 16 februari! Kika in och se om du hittar något fint. Nåja, ska snart gå till bussen.. Ha en fin dag allihop! Kram,

Vårskor snart!?



Ett kap,
H&Ms sneakers för 129kr.

God morgon alla! Dricker lite gott lavendel kamomill te och sminkar mig. Heldag på jobbet idag. Ingen överdrift att jag längtar efter vår och sol. Vill ha vårskor på fötterna, sneakers, sandaler...

Fin utsikt



Fin utsikt va!? Vi var på en mysig plats och kolla in Rom från höjden. Stort är det! Idag jobbar jag från fyra till stängning.
Får se vad dagen bjuder på innan dess!

Sista dagen i Rom



Sista dagen i Rom. Tiden gar alltid sa fort nar man ar borta. Ar hemma hos en van till min syster som lagar Pasta Pomodoro, doftar gott..ar sa hungrig nu! Man hinner inte med allt som man vill men tillbaks kommer man.. Coloseum har vi akt forbi med taxi, men inte varit inne. Sa maktig och vacker pa kvallen! Men det ar alla byggnader har.. Nu tror jag att  pastan ar klar. Vi ses imorn! Ciao!

Grymma skor



Sitter uppe. Packar väskan till Rom. Alltid lika svårt att packa varje gång.. Tre heldagar har jag där. Man får vara lite begränsad och inte ta med för mycket. Har ni sett skorna ovan!? Nytt på
H&Ms hemsida. Grymt snygga..  349kr går de loss på.

Torsdag



Snygg scarlett är i sin Oscar de la Renta klänning. Just nu är det mest svart, grått för mig..

Dricker en
sojalatte och ska snart till jobbet. Lagade en lunch hemma som blev totalt misslyckad, bränd.. orkar inte göra något nytt. Hur hände det!? Får väl äta på jobbet kanske. Imorn jobbar jag lunch, sen på lördag åker jag till Rom med två vänner.
Idag däremot såg jag en snygg svart skinnväska på MQ jag vill ha. Stor och rymlig, perfekt för allt onödigt (!) jag släpar med mig, flätade handtag och i skinn. Hmm.. vi får se.

Vi ses!

Rosa med röd sula


net-a-porter

Riktigt fina skor. Rosa, röd sula. Längtar efter vår nu!

Tävling; vinn Hanky Panky!



Gå in på
Bodhis hemsida och tävla om två Hanky Panky Thongs. Välj först vilken färgkombination du gillar mest, sen fyll i namn och e-post och sist en motivering varför du ska få en valentinask med Hanky Pankys i. Alla som deltar i tävlingen får en rabattkod på 25% rabatt vid köp av Hanky Pankyvaror hos Bodhi. Gäller t.o.m 8 Mars och vid ett tillfälle.

Den 14:e februari, alla hjärtans dag koras 25 vinnare, priset är en valentinask med två Hanky Panky Thongs i.

Helsvart och med lite metallic

 

Såg Twilight idag, för tredje gången med två vänner som inte sett filmen. Lika bra var den som de två första gångerna. En fika och ett par öl blev det innan. Hade på mig helsvart; poloklänning, Oasis, strumpbyxor, Twilfit, Acne Pistols och mina nya armband som är i metallicfärger som jag fick i goodiebagen, de kommer ifrån Bados- som är ett eget smyckesmärke från
Bar O´d Mar. Grymma! Snyggt till det helsvarta...

Goodiebagen från i Fredags!



 

Twilfit underklädes set
Från senaste kollektionen som släppts inför Alla hjärtans dag.

Soaked in Luxury kuvertväska

Armband, nagelfilar, parfym och skoputs från www.bianco.se

Tygpåse från www.4everyoung.se och 20% rabatt på ett köp t.om 15 feb.

Cocoo Charity Bracelet från www.cocoo.se/

Armband i olika färger vars intäkt går till välgörenhet.

Armband från Bar O´d Mar, tepåsar och parfym (www.accessora.se)

Pilgrim berlock från www.leshop.se
\'
Susanne Friis Bjorner Copenhagen armband

Schwarzkopf Professional hårprodukter från organiska kollektionen Essensity.

Sidenscarf av franska designern Michel Klein (
http://www.laredoute,se/)

Senaste numret av Cosmopolitan.

Shampokaka alt. massageolje-kaka från Lush

Shampo och balsam från Aussie

Fluffbabe Darling Voodoll
Framtagen endast för www.fluffbabes.se

50% rabatt på order från www.pinkywebshop.se

40% rabatt på order från www.melba.se

15% rabatt på order från www.glitzy.se

25% rabatt på ett köp i februari månad på www.funkymariedesign.se

Läppglans från Too Faced och produkter från Wet n´Wild sponsrat av http://pashion.nu/, Pashionbutiken i SOUK gallerian)

300 kr presentkort att handla för på www.gadgetgirl.se

\"Limited edition\" plånbok från www.walkonwater.se
Finns endast i 58 exemplar av varje sort i hela världen!

Heaven Devil boost cards

Nya spray-deos från AXE (för killar!)

Pepsodent tandborste designad av Pininfarina som bl a designat bilar till Ferarri.

2 stycken Hanky Panky´s från Bodhi + 25% rabatt vid köp av Hanky´s Panky´s (om man lägger upp en banner för tävling på bloggen).

Knot rosettarmband från http://mihi.se/

Rött läppglans från FACE Stockholm

DISP Core Straightener

DISP Core Star Shine

Armband från http://bracy.se/

\"Angel Blissing\" armand från http://kyssjohanna.se/

Olja från Libero.

20% på www.4everyoung.se

30% rabatt på www.missbella.se


Det var en hel del fina grejer!!


Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91