Today



Nya tröja, MONKI, tights med dragkedja, H&M, skor, DinSko, väska, Zara.

Det är jag idag! Vi ses :)

Nya jeans



Nya jeans från Monki. Jag gillar detaljerna. Annars då? Jobb för mig ikväll. Blir en massa kvällspass för mig nu då vi söker personal. Kanske blir det en sväng på stan innan jag börjar!

Work!



Allvarlig jag ser ut, haha.

Jobb är det som gäler för mig idag. Har på mig; gammal skjorta, MQ, jeans leggins, VILA, skor, DinSko. Lite seg just nu, men lite kaffe väcker en snart. Ha en lovely dag!

Gårdagens




Klänning, Acne, kavaj, Zara, skor, DinSko, väska, Zadig & Voltaire.

Kvällen igår var trevlig! Vi åt middag, drack skumpa och snacka om det mesta.

Nu ska jag snart till jobbet. Heldag för mig!

Ha en lovely söndag alla Ni!

Nya pumps



Hello! Är ledig idag, härligt. Igår köpte jag dessa DinSko pumps i äkta mocka. En femhundring gick det på. Ikväll ska jag på tjejmiddag hos Louise. Innan dess träffa syrran..

Hörs sen!

Redo!



Klänning, MQ (samma som den blommiga jag blogga om), skor, Nelly.se, armband, cocoo.se o från VR.

Sådärja! Ska snart bege mig in mot stan. Ses på Café Opera?


Ny parfym. Nytt läppstift.



Poppy från Make Up Store, Prada Infusion D´Iris.

Två av mina favorit parfymer har tagit slut,nämligen Clean Showerfresh och Marc Jacobs, Daisy. Så jag fyllde ut hyllan med Pradas doft. Riktigt god. Läppstiftet är en lagom rosa/röd färg. Ska ha det ikväll då jag ska på Café Opera, Stockholm Fashion Week.

MQ news



Såg denna fina klänning på MQ igår. Finns i svart också. Ska nog prova den idag...

Godmorgon Torsdag!



Kedjearmband, Hm.com, rosa nitarmband, cocoo.se

Godmorgon! Ska snart åka till jobbet! Redan torsdag dessutom..

Lila kofta



Det ser kallt ut ute. Jag tänker ha på mig min nya lila kofta från H&M. Jobbar heldag idag så mycket mer än så blir det inte idag.

Modeskytt -

Today



Nya tröja, MONKI, tights med dragkedja, H&M, skor, DinSko, väska, Zara.

Det är jag idag! Vi ses :)

Nya jeans



Nya jeans från Monki. Jag gillar detaljerna. Annars då? Jobb för mig ikväll. Blir en massa kvällspass för mig nu då vi söker personal. Kanske blir det en sväng på stan innan jag börjar!

Work!



Allvarlig jag ser ut, haha.

Jobb är det som gäler för mig idag. Har på mig; gammal skjorta, MQ, jeans leggins, VILA, skor, DinSko. Lite seg just nu, men lite kaffe väcker en snart. Ha en lovely dag!

Gårdagens




Klänning, Acne, kavaj, Zara, skor, DinSko, väska, Zadig & Voltaire.

Kvällen igår var trevlig! Vi åt middag, drack skumpa och snacka om det mesta.

Nu ska jag snart till jobbet. Heldag för mig!

Ha en lovely söndag alla Ni!

Nya pumps



Hello! Är ledig idag, härligt. Igår köpte jag dessa DinSko pumps i äkta mocka. En femhundring gick det på. Ikväll ska jag på tjejmiddag hos
Louise. Innan dess träffa syrran..

Hörs sen!

Redo!



Klänning, MQ (samma som den blommiga jag blogga om), skor, Nelly.se, armband, cocoo.se o från VR.

Sådärja! Ska snart bege mig in mot stan. Ses på Café Opera?


Ny parfym. Nytt läppstift.



Poppy från Make Up Store, Prada Infusion D´Iris.

Två av mina favorit parfymer har tagit slut,nämligen Clean Showerfresh och Marc Jacobs, Daisy. Så jag fyllde ut hyllan med Pradas doft. Riktigt god. Läppstiftet är en lagom rosa/röd färg. Ska ha det ikväll då jag ska på Café Opera, Stockholm Fashion Week.

MQ news



Såg denna fina klänning på
MQ igår. Finns i svart också. Ska nog prova den idag...

Godmorgon Torsdag!



Kedjearmband,
Hm.com, rosa nitarmband, cocoo.se

Godmorgon! Ska snart åka till jobbet! Redan torsdag dessutom..

Lila kofta



Det ser kallt ut ute. Jag tänker ha på mig min nya lila kofta från
H&M. Jobbar heldag idag så mycket mer än så blir det inte idag.


Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91