Sköna söndag. Ledig och är hemma o kollar ...

img_0141 (MMS)

Sköna söndag. Ledig och är hemma o kollar på tv.


Den här stora halsduken (80*200cm) vill ja...

img_0121 (MMS)

Den här stora halsduken (80*200cm) vill jag ha! Har halsduk idag, ett måste.. Den ovan kommer finns på www. Hm.com


Aftetwork!!

img_0106 (MMS)

Aftetwork!!


Väldigt mysig poncho från H&M. Bra pris, 1...

img_0099 (MMS)

Väldigt mysig poncho från H&M. Bra pris, 199kr.


Första arbetsveckan efter semestern. Ska b...

img_0070 (MMS)

Första arbetsveckan efter semestern. Ska bli great!


Önskeväskor..


Alexa Mulberry


Neverfull MM, LV.

Jag vill ha båda dessa väskor. En Alexa Mulberry. Och en Neverfull MM från LV. Riktigt snygga båda två och användbara, som min Speedy..

Lunch med SIS o mamma snart. Snart e semes...

img_0024 (MMS)

Lunch med SIS o mamma snart. Snart e semestern slut.


ABC..



Mysig kofta med bokstäver. Från Topshop. Me like!

Tvättstuga..



Bild: Google.se

Goodmorning! Jag ska snart springa till tvättstugan. Tänk om man hade en snygg sådan hemma..

Hårvård från Dove.

Jag fick hem ett gäng hårprodukter från Dove. En av fyra kvinnor är missnöjda med sitt hår visar Doves nya stora hårundersökning. Genomsnittkvinnan tvätta håret 2,9 gånger i veckan. Ungefär som jag. Jag själv är nöjd med mitt hår, jag går regelbundet till frisören för klipp och färg, tvättar det var tredje dag, använder bra produkter. I Doves undersökning visar att Jennifer Aniston toppar listan som den kändiskvinna som har snyggast hår. För mig är det långt hår som gäller.
Produkterna jag fick hem är: Dove repair therapy shampoo, balsam och en inpackning. Produkerna är till för hår som är slitet och skadat.


Kort jacka.


Bild: Lindex online shop.

Snygg jacka! Kommer ifrån Lindex. Nytt i butik. Måste prova den snart. Och lite annat från butiken....  :)

Modeskytt -

Sköna söndag. Ledig och är hemma o kollar ...

img_0141 (MMS)

Sköna söndag. Ledig och är hemma o kollar på tv.


Den här stora halsduken (80*200cm) vill ja...

img_0121 (MMS)

Den här stora halsduken (80*200cm) vill jag ha! Har halsduk idag, ett måste.. Den ovan kommer finns på www. Hm.com


Aftetwork!!

img_0106 (MMS)

Aftetwork!!


Väldigt mysig poncho från H&M. Bra pris, 1...

img_0099 (MMS)

Väldigt mysig poncho från H&M. Bra pris, 199kr.


Första arbetsveckan efter semestern. Ska b...

img_0070 (MMS)

Första arbetsveckan efter semestern. Ska bli great!


Önskeväskor..


Alexa Mulberry


Neverfull MM, LV.

Jag vill ha båda dessa väskor. En Alexa Mulberry. Och en Neverfull MM från LV. Riktigt snygga båda två och användbara, som min Speedy..

Lunch med SIS o mamma snart. Snart e semes...

img_0024 (MMS)

Lunch med SIS o mamma snart. Snart e semestern slut.


ABC..



Mysig kofta med bokstäver. Från
Topshop. Me like!

Tvättstuga..



Bild: Google.se

Goodmorning! Jag ska snart springa till tvättstugan. Tänk om man hade en snygg sådan hemma..

Hårvård från Dove.

Jag fick hem ett gäng hårprodukter från Dove. En av fyra kvinnor är missnöjda med sitt hår visar Doves nya stora hårundersökning. Genomsnittkvinnan tvätta håret 2,9 gånger i veckan. Ungefär som jag. Jag själv är nöjd med mitt hår, jag går regelbundet till frisören för klipp och färg, tvättar det var tredje dag, använder bra produkter. I Doves undersökning visar att Jennifer Aniston toppar listan som den kändiskvinna som har snyggast hår. För mig är det långt hår som gäller.
Produkterna jag fick hem är: Dove repair therapy shampoo, balsam och en inpackning. Produkerna är till för hår som är slitet och skadat.


Kort jacka.


Bild:
Lindex online shop.

Snygg jacka! Kommer ifrån Lindex. Nytt i butik. Måste prova den snart. Och lite annat från butiken....  :)


Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91