Bloggdrinky!

Ett fint engagemang av Kelly! Vi var ett gäng tjejer som träffades för lite drinks och prat. Överraskningen som Kelly hade var, att alla fick goodiebags! Välfyllda...

   

Vårat bord på T.G.I Fridays med alla påsar. En god Appletini drack jag.

Men. Nu ska jag sova. Kommer hem sent imorn, så bloggning blir då. Då visar jag allt som fanns i!

Nattinatti.

Fridays



Hemma en snabbis för att äta lite. Det blev tomatsoppa och en bit knäckebröd. Serframemot kvällen även om jag inte ska med ut sen, ett 12h pass väntar mig imorn..
Har på mig helsvart med lila skor!

Trevlig kväll alla!

Helg!


Skönt med fredag! Idag blir det jobb till 16. Sen hem för ombyte, på kvällen ska jag på en "bloggydrink". Lördag, jobb hela dagen.. Sen söndag, ledig!

Hi!

 

Fint vårplagg från Acnes s/s09 kollektion! En blandning av silk och cashmere. Vill ha.
Har tagit ett efterlängtat bad och ska snart träffa lite jobbarkompisar och dricka lite drinks..

Trevlig kväll!

Trött...



Idag hade jag en inbakad fläta som en vän gjorde på mig innan jobbet..

Snart. Ska jag lägga mig. Trött och orkar inte ha datan på.. Kom hem för drygt en timme sen från jobbet. Nä, nu måste jag tvätta bort mitt smink, somnar här.. Nattinatti.

Morning tea

'

Good Morning, Ska snart åka till jobbet. Dricker en kopp nytt te jag köpt. Lavender Camomille. Sjukt gott! Finns på Hemköp för 40kr. Måste prova fler sorter... Ha en fin dag!

Min söndag..

 

"Stor" tröja, H&M Trend, Strumpbyxor, Bleu Foret, Acne Pistols, Kedjehalsband, MQ, Nya ringen, H&M.

Söndag=ledigt för mig. Träffade en på söder idag för en fika. Köpte en "vår" ring på H&M och lite annat nödvändigt..

Resten av dagen blir det film tror jag, ut vill jag inte mer iaf!

Kram!

Bio, ensam?!



Jag såg två Bourne filmer, sen den sista dagen efter. Mycket bra Action! Är sugen på att gå på bio. Nu. Om 45min ungefär. Men gå själv!? Någon som gjort det? Varför inte egentligen. Carrie gick ju på bio själv och hade en date med sin stad.. Medans Charlotte tyckte det var konstigt att gå själv på en datekväll. Nåja, vi får se. Måste bestämma mig Snart!

Så var det fredag, igen.



God morgon! Godbitar till skor ovan. Jag ska till Rom snart så dessa får vänta. Jobbar först, sen träffa en vän på stan.

Kramis!

Jason Bourne



Är han inte snygg Matt Damon?! :)

Jag har hyrt alla tre Jason Bourne filmerna. Se alla ikväll!? Vi får se..

Min rosa.

   

Trenchen kommer ifrån Oasis.

Godmorgon, tänkte visa min rosa trench som jag köpte. Lite utsvängd och väldgt fin! Den finns i svart också. Kunde inte motstå denna när jag provade den...Nu lär det dröja ett tag innan jag kan använda den.

Headrush



Här är min glansspray. Bed Head Headrush från Tigi. Min frisör använde den på mig, och den ger ett fint glans, lagom mycket. Och den doftar gott! Men inte en alltför stark doft. Ca pris: 249kr.

Blått i vår



Blåa och fina, Topshop

Godmorgon! Idag börjar jag inte förräns vid fyra. Alltså en dag att spendera.När våren kommer vill jag gå på stan i ett par blåa skor.. Gosh vad snyggt.

Min räddning!



Min räddning för mina händer är Elisabeth Arden Eight Hour Handthreatment. Köpte en liten rosa tub och en stor. Lilla kostar 105kr och stora 225kr. Köptes på Åhléns!

Jag igår.

 

Rodebjer klänning, Tights med dragkedja, Åhléns, Skor, H&M, Skärp, MQ= jag igår.

 Igår köpte jag den snyggaste trenchen, i rosa!! Visar sen! Ska jobba idag till 16. Kram!

Söndag!


Skulle gärna matcha min väska med allt detta från Topshop.

Söndag. För mig betyder det ledigt idag. Ska träffa Angelica snart. Måste köpa Handkrämen! Mina händer har blivit torra och nariga, efter all kontakt med vatten.

-10



Luella Bartley vann priset för årets internationella designer.

-10 grader ute känns inte helt okey. Men skönt att vara inomhus nu! Några av ELLE-galavinnarna 2009 är..

Årets bäst klädde man: Håkan Hellström
Årets bäst klädde kvinna: Lykke Li
Årets modedesigner: Fifth Avenue Shoe Repair.
Årets bäst scen- och festklädda: Carina Berg.

Här finns alla vinnare!



Tre parfymer



Mina tre parfymer.

Daisy- Marc Jacobs, Clean- Shower Fresh, Chloé. Gillar alla tre väldigt mycket! Idag bär jag Daisy :)

Nu; iväg till min vän! Hörde att hon köpt muffins..gott.

Rutat

 

Fodral, Indiska, Stövlar, Acne, Kofta, MQ, Jacka, Zara

Jackan köptes på rea, men inte visat den än. Precis fått mina bryn plockade och en ögonskugga följde med. Kan köpa hur många som helst! Thailunch har jag avverkat och senare ska jag till en vän och hennes baby som fyller 7 månader idag!

Jag är här!



God kväll! Imorn är jag ledig, vilket är skönt. Ska få mina ögonbryn plockade, fika hos en vän, kanske shoppa!? Behöver en Eight Hour handkräm. Mina händer har blivit så torra. Och den krämen hjälper väldigt bra. Vad snygg toppen är ovan, från Topshop. Den vill jag kika på...

Min gudson



Fick en jättesöt bild på posten med min gudson Aaron på. Sötis han är!

Nyfärgat!



Åh vad skönt med nyfärgat hår! Ingen utväxt alls. Ska kolla på Lipstick Jungle på trean om ett par minuter..

Glans



Olika glanssprayer från Eleven.


God morgon!

En ny vecka väntas och jag börjar denna dag med jobb. Sen ska jag till frisören. Äntligen. Håret ska färgas. En glansspray måste jag köpa, ska fråga frisören om tips där.


Kändispar på lunch



Idag på restuarangen där jag jobbar, var det ett kändispar som åt lunch där. Nämligen Victoria och Daniel. Det var trevligt att se dom! :)

Torsdag..


Kyckling sallad med sweetchili.

Kom hem för en kort stund sen. Åt en god sallad till lunch på Fresco med Angelica. Sen strosa jag lite runt på stan innan mitt pass på jobbet. Nu börjar man komma in mer och mer i rutinerna där. Känns bra!

Tänkte dra vinnarna också;

Grattis till-

-Anni Honey
-Hanna
-Susanne

som vinner ett varsitt armband från Cocoo.

Mail kommer till er strax!

Natti säger jag nu!

Good Morning!

Good Morning! Förlåt för mina lite tråkiga inlägg nu... Ska jobba från 10 idag framtill lunch. Sen träffa Angelica en sväng. Känns som man börjar komma in i jobbet. Kul! Efterlysningen nedan är avslutad, de fann henne kraftigt nedkyld utanför hennes landställe. Känns bra att hon är välbehållen och tillbaka.
Glöm inte att tävla om ett armband!! Tävlingen avslutas ikväll, 23:59!

Ses sen!!

Efterlysning



Jag vill börja med att lägga ut en efterlysning av en äldre dam som försvann på lördagen (3/1) runt kl:11. Efter lite ordväxlingar hemma gick hon ut. Och har sen dess inte kommit tillbaka hem. Ingen mobil hade hon med sig heller. På expressen har de skrivit om denna efterlysning.
Jag är nära familjen som söker efter sin mamma, farmor.. Därför skriver jag om detta. All hjälp och tips är bra. Hoppas hon kommer hem snart. Finns ingen värre känsla att inte veta och vara orolig.

Glad!

Har jobbat 10-19 idag. På ett nytt jobb! På en italiensk restaurang. Känns mycket bra och personalen är trevliga. Jobbar imorn med till stängning. Bra start på detta år!

Kaffe med mjölk



Bild: Google.

Jag sitter och dricker kaffe med mjölk hemma. Ibland är det gott, ibland inte. Som just nu. Då skulle en latte smaka bättre. -8 visar temperaturen ute. Kaaallt. För kallt. Jag trivs bäst i plusgrader. Halva söndagen har gått och jag har inte gjort så mycket. Tidigt imorse var jag och lämna syrran på Arlanda. Hon ringde för en stund sen och sa; fint väder det är här i Rom. Jaha. Kul. Vill också dit. Man kanske ska flytta!? Ser framemot detta år. Och att inte riktigt veta vad som kommer hända..

Ha en fin söndag!

Hey!



Vill se filmen, :)


Hej alla! Hur mår ni? Här är det bra. Ni har väl inte glömt tävlingen? Där tre vinnare vinner ett varsitt armband från Cocoo? Imorn åker syrran tillbaka till Rom. Vill följa med! Det blir bara kallare här..


Modeskytt -

Bloggdrinky!

Ett fint engagemang av Kelly! Vi var ett gäng tjejer som träffades för lite drinks och prat. Överraskningen som Kelly hade var, att alla fick goodiebags! Välfyllda...

   

Vårat bord på T.G.I Fridays med alla påsar. En god Appletini drack jag.

Men. Nu ska jag sova. Kommer hem sent imorn, så bloggning blir då. Då visar jag allt som fanns i!

Nattinatti.

Fridays



Hemma en snabbis för att äta lite. Det blev tomatsoppa och en bit knäckebröd. Serframemot kvällen även om jag inte ska med ut sen, ett 12h pass väntar mig imorn..
Har på mig helsvart med lila skor!

Trevlig kväll alla!

Helg!


Skönt med fredag! Idag blir det jobb till 16. Sen hem för ombyte, på kvällen ska jag på en "bloggydrink". Lördag, jobb hela dagen.. Sen söndag, ledig!

Hi!

 

Fint vårplagg från Acnes s/s09 kollektion! En blandning av silk och cashmere. Vill ha.
Har tagit ett efterlängtat bad och ska snart träffa lite jobbarkompisar och dricka lite drinks..

Trevlig kväll!

Trött...



Idag hade jag en inbakad fläta som en vän gjorde på mig innan jobbet..

Snart. Ska jag lägga mig. Trött och orkar inte ha datan på.. Kom hem för drygt en timme sen från jobbet. Nä, nu måste jag tvätta bort mitt smink, somnar här.. Nattinatti.

Morning tea

'

Good Morning, Ska snart åka till jobbet. Dricker en kopp nytt te jag köpt. Lavender Camomille. Sjukt gott! Finns på Hemköp för 40kr. Måste prova fler sorter... Ha en fin dag!

Min söndag..

 

"Stor" tröja, H&M Trend, Strumpbyxor, Bleu Foret, Acne Pistols, Kedjehalsband, MQ, Nya ringen, H&M.

Söndag=ledigt för mig. Träffade en på söder idag för en fika. Köpte en "vår" ring på H&M och lite annat nödvändigt..

Resten av dagen blir det film tror jag, ut vill jag inte mer iaf!

Kram!

Bio, ensam?!



Jag såg två Bourne filmer, sen den sista dagen efter. Mycket bra Action! Är sugen på att gå på bio. Nu. Om 45min ungefär. Men gå själv!? Någon som gjort det? Varför inte egentligen. Carrie gick ju på bio själv och hade en date med sin stad.. Medans Charlotte tyckte det var konstigt att gå själv på en datekväll. Nåja, vi får se. Måste bestämma mig Snart!

Så var det fredag, igen.



God morgon! Godbitar till
skor ovan. Jag ska till Rom snart så dessa får vänta. Jobbar först, sen träffa en vän på stan.

Kramis!

Jason Bourne



Är han inte snygg Matt Damon?! :)

Jag har hyrt alla tre Jason Bourne filmerna. Se alla ikväll!? Vi får se..

Min rosa.

   

Trenchen kommer ifrån Oasis.

Godmorgon, tänkte visa min rosa trench som jag köpte. Lite utsvängd och väldgt fin! Den finns i svart också. Kunde inte motstå denna när jag provade den...Nu lär det dröja ett tag innan jag kan använda den.

Headrush



Här är min glansspray. Bed Head Headrush från Tigi. Min frisör använde den på mig, och den ger ett fint glans, lagom mycket. Och den doftar gott! Men inte en alltför stark doft. Ca pris: 249kr.

Blått i vår



Blåa och fina, Topshop

Godmorgon! Idag börjar jag inte förräns vid fyra. Alltså en dag att spendera.När våren kommer vill jag gå på stan i ett par blåa skor.. Gosh vad snyggt.

Min räddning!



Min räddning för mina händer är Elisabeth Arden Eight Hour Handthreatment. Köpte en liten rosa tub och en stor. Lilla kostar 105kr och stora 225kr. Köptes på Åhléns!

Jag igår.

 

Rodebjer klänning, Tights med dragkedja, Åhléns, Skor, H&M, Skärp, MQ= jag igår.

 Igår köpte jag den snyggaste trenchen, i rosa!! Visar sen! Ska jobba idag till 16. Kram!

Söndag!


Skulle gärna matcha min väska med allt detta från Topshop.

Söndag. För mig betyder det ledigt idag. Ska träffa
Angelica snart. Måste köpa Handkrämen! Mina händer har blivit torra och nariga, efter all kontakt med vatten.

-10



Luella Bartley vann priset för årets internationella designer.

-10 grader ute känns inte helt okey. Men skönt att vara inomhus nu! Några av ELLE-galavinnarna 2009 är..

Årets bäst klädde man: Håkan Hellström
Årets bäst klädde kvinna: Lykke Li
Årets modedesigner: Fifth Avenue Shoe Repair.
Årets bäst scen- och festklädda: Carina Berg.

Här finns
alla vinnare!



Tre parfymer



Mina tre parfymer.

Daisy- Marc Jacobs, Clean- Shower Fresh, Chloé. Gillar alla tre väldigt mycket! Idag bär jag Daisy :)

Nu; iväg till min vän! Hörde att hon köpt muffins..gott.

Rutat

 

Fodral, Indiska, Stövlar, Acne, Kofta, MQ, Jacka, Zara

Jackan köptes på rea, men inte visat den än. Precis fått mina bryn plockade och en ögonskugga följde med. Kan köpa hur många som helst! Thailunch har jag avverkat och senare ska jag till en vän och hennes baby som fyller 7 månader idag!

Jag är här!



God kväll! Imorn är jag ledig, vilket är skönt. Ska få mina ögonbryn plockade, fika hos en vän, kanske shoppa!? Behöver en Eight Hour handkräm. Mina händer har blivit så torra. Och den krämen hjälper väldigt bra. Vad snygg toppen är ovan, från Topshop. Den vill jag kika på...

Min gudson



Fick en jättesöt bild på posten med min gudson Aaron på. Sötis han är!

Nyfärgat!



Åh vad skönt med nyfärgat hår! Ingen utväxt alls. Ska kolla på Lipstick Jungle på trean om ett par minuter..

Glans



Olika glanssprayer från
Eleven.


God morgon!

En ny vecka väntas och jag börjar denna dag med jobb. Sen ska jag till frisören. Äntligen. Håret ska färgas. En glansspray måste jag köpa, ska fråga frisören om tips där.


Kändispar på lunch



Idag på
restuarangen där jag jobbar, var det ett kändispar som åt lunch där. Nämligen Victoria och Daniel. Det var trevligt att se dom! :)

Torsdag..


Kyckling sallad med sweetchili.

Kom hem för en kort stund sen. Åt en god sallad till lunch på Fresco med
Angelica. Sen strosa jag lite runt på stan innan mitt pass på jobbet. Nu börjar man komma in mer och mer i rutinerna där. Känns bra!

Tänkte dra vinnarna också;

Grattis till-

-Anni Honey
-Hanna
-Susanne

som vinner ett varsitt armband från Cocoo.

Mail kommer till er strax!

Natti säger jag nu!

Good Morning!

Good Morning! Förlåt för mina lite tråkiga inlägg nu... Ska jobba från 10 idag framtill lunch. Sen träffa Angelica en sväng. Känns som man börjar komma in i jobbet. Kul! Efterlysningen nedan är avslutad, de fann henne kraftigt nedkyld utanför hennes landställe. Känns bra att hon är välbehållen och tillbaka.
Glöm inte att
tävla om ett armband!! Tävlingen avslutas ikväll, 23:59!

Ses sen!!

Efterlysning



Jag vill börja med att lägga ut en efterlysning av en äldre dam som försvann på lördagen (3/1) runt kl:11. Efter lite ordväxlingar hemma gick hon ut. Och har sen dess inte kommit tillbaka hem. Ingen mobil hade hon med sig heller. På expressen har de skrivit om
denna efterlysning.
Jag är nära familjen som söker efter sin mamma, farmor.. Därför skriver jag om detta. All hjälp och tips är bra. Hoppas hon kommer hem snart. Finns ingen värre känsla att inte veta och vara orolig.

Glad!

Har jobbat 10-19 idag. På ett nytt jobb! På en italiensk restaurang. Känns mycket bra och personalen är trevliga. Jobbar imorn med till stängning. Bra start på detta år!

Kaffe med mjölk



Bild: Google.

Jag sitter och dricker kaffe med mjölk hemma. Ibland är det gott, ibland inte. Som just nu. Då skulle en latte smaka bättre. -8 visar temperaturen ute. Kaaallt. För kallt. Jag trivs bäst i plusgrader. Halva söndagen har gått och jag har inte gjort så mycket. Tidigt imorse var jag och lämna syrran på Arlanda. Hon ringde för en stund sen och sa; fint väder det är här i Rom. Jaha. Kul. Vill också dit. Man kanske ska flytta!? Ser framemot detta år. Och att inte riktigt veta vad som kommer hända..

Ha en fin söndag!

Hey!



Vill se filmen, :)


Hej alla! Hur mår ni? Här är det bra. Ni har väl inte glömt
tävlingen? Där tre vinnare vinner ett varsitt armband från Cocoo? Imorn åker syrran tillbaka till Rom. Vill följa med! Det blir bara kallare här..



Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91