Randigt



Snygg kort randig klänning från American Apparel. Den skulle jag gärna testa!

Byta profilbild.

Varför kan jag inte byta profilbild? Den nya finns i min profil, har sparat, men den syns inte.. La in den igår kväll.. Nån som vet vad som kan vara fel!?

Hit lr miss?



Häromdagen såg jag en kille med limegröna glasögon som ovan. Hit lr miss? Jag föredrar vanliga solisar :)

LA Sthlm



Nytt märke hos Kyssjohanna. LA Sthlm by LennseAndell. Snygg kraftig länk med ett hjärta. Riktigt lovely.

Var e solen?

Jag som hade planer på att sola idag. Men mulet är det nu... Ska försöka trixa med en inställning på min mobil. Har köpt en ringsignal men kan inte öppna den..

Säljes; Gucci solisar.



Klicka för större!

Jag tänker sälja mina Gucci solisar. Använder dom inte så jag säljer hellre dom! Köpte dom på Synsam i Gallerian för runt 2000kr. Kvittot har jag tyvärr inte kvar.
Pris: 900kr

Maila vid frågor eller intresse! Jag kan skicka dom eller mötas upp i Sthlm.
[email protected]

Sålda!



A/W Topshop samt en dajmstrut



Sitter ute och äter en dajmstrut samt kollar på höstmodet hos Topshop. Får man längta efter höst!? Nja, jag vill ha mycker mera sommar. Men nyfiken blir man på kommande säsong. Kanske kommer jag hem med något ovan från Topshop när jag åker till London den 19:e augusti. Vi får väl se..

Lunch ute



Klänning med fickor, Indiska, skor, Nilson, väska, Longchamp, solisar, Tom Ford.  

Nästan 27 grader varmt visar temperaturen ute. Ska in til stan snart för en lunch med Angelica. Vi kör nog på Zanzibar, för lite omväxling ;). Ha en fin dag!

Back home






Kom hem från en stund sen. Min semestervecka i Haverdal nära Halmstad har varit mycket trevlig! Vi bodde nära en fin sandstrand och inte så långt ifrån Halmstad där vi var ute en kväll. Fina minnen man fått.. Nu ska jag vila lite framför tv:n. Är lite sugen på film..

Fräsch i vitt


Sommarfräsch i vitt. Snyggt avslappnat.

Idag har varit en städa-tvätta söndag. Imorn åker jag till Haverdal, som ligger nära Halmstad. Hela veckan är jag borta! Ska bli så skönt att byta miljö ett tag. Ska försöka packa ikväll så det inte blir i sista minuten! Trevlig kväll!

Mi Lajki starlet



Jag gillar Mi Lajkis smycken! Dessa Starlet örhängen skulle passa fint i mina öron. 399kr/Kyssjohanna.

Till stan!

Hej! Nu ska jag snart in till stan och träffa Stephanie och Angelica för lite London talk.
Igår hade vi alla på oss lackpumps. Mina i rosa och min väns i svart :).

Svart och rosa från tre

 

Yay! Ny mobil har jag. Det blev den som jag ville ha. Fick även ett mobilt bredband på köpet. Jag surfar gratis året ut, :).  Mitt från Tele2 funkar sådär.. Så jag blev bara glad! Ikväll ska jag ut med lite girls. Ha en fin kväll!

Röd liten



En liten sak att ha sina kort och mynt i när man går ut. Skulle passa bra i väskan! Vill ha den!

Kaffepaus

 

Just nu har jag en kaffepaus med syrran. Vi sitter på Mocco i Kungsholmen. Kaffekanna, latte och mineralvatten. Påvägen hit gick vi förbi Piperska muren. Såg väldigt fint ut! Har på mig Acne t-shirt, jeansshorts från Topshop och kilklackar från Friis & Comapny.

Vi ses!

Svart, tunn och stilig



Dags för en ny mobil. Jag har suktat efter HTC Diamond ett tag.. Så den får det bli! Ska till 3 på onsdag, yay!

Långklänningen



Klänningen har rätt mycket vidd, det syntes ännu mer då de blåste.

Sid and Sally fann jag klänningen i rätt storlek. Halva priset och jag gillar den mycket!
Snart kommer en vän hit med hennes man och dotter. Vi ska grilla och sitta ute i solen! Ska bli mysigt!
Ses!

Trevligt med fruktiga drinkar



Igår träffa jag min vän som kom hem från N.Y!  Det blev lite goa fruktiga drinkar och uppdates om det senaste. Jag fick en rosa liten söt mugg och en nyckelring som det står New York på.  Själv hade hon bl.a köpt LV pochetten som jag också vill ha..

Stjärnor hos Cocoo



Cocoo
har fått in en massa nytt! Jag gillar stjärnhalsbandet ovan. Lite YSL inspirerat..

F.d mörk



Gosh! Kommer knappt ihåg när jag hade såhär mörkt hår. Denna bild togs oktober-07. Nu tänker jag vara blond ett tag... Men jag gillade det mörka också :)

Servetter



Fina servetter att ha i väskan för en uppfräschning och rengöring av make-up, även vattenfast! Jag älskar min facemist från Make Up Store men skulle gärna ha några servetter med mig också! Jag har idag provat att göra lite lockar med plattången. Går ganska bra. Men man kanske ska ha nån produkt i håret innan.. Vill ha ett snyggt svall!

Svart liten sak





Underbar svart sak från YSL. Vore det inte en perfekt svart liten clutch!?

Idag gick jag i ösregn med min iPod. Kändes bara så bra då.

Ojojoj

   

Syrran och jag åkte in till stan på dagen. Bussarna började gå idag. Planen var att dricka en latte på nya mysiga stället Ojojoj bistro bar på medborgarplatsen. Men det slutade med lite goa drinkar också. Sist blev vi bjudna på en cosmo. Kändisspan på stället var Peter Haber och hans fru. Han e ju grym i Beck ;). Nu e jag hemma och ska dricka lite drinkar hemma!

Stor låda



Ett Eleven paket hämta jag igår! En stoor låda som innehöll en rosa plattång från Vidal Sasson och en handkräm från Cake Beauty. Handkrämen är riktigt mjukgörande. Jag ska också lära mig att göra lockar av plattången.. Vill ju så gärna ha det.


Dior lover


Jag är svag för Diors läppglans och läppstift. Bra kvalité och snygga hylsor. Nu vill jag ha stiftet ovan! Wow vad snyggt glans man får!

Min torsdag

   

Jag har på mig nya sköna ski-pant från Twilfit, AA-kjol, gammal skjorta från gina tricot, väska, LV och armband, Topshop.

Trevlig dag har det varit. Lunchat med en vän i Sickla. God caesar sallad. Köpte Make out mint tabletter som är formade som små rosa hjärtan i mint smak och body splash kit i olika dofter från H&M.


Idag..



Vitt american apparel linne, jeansshorts, kofta och armband Topshop, väska DKNY.

Man har vaknat till liv nu efter helgen :) Idag har jag inte gjort något speciellt, varit på stan en sväng och ätit lunch med syrran! Massa skön sol har man njutit av men nu regnar det..


Modeskytt -

Randigt



Snygg kort randig klänning från American Apparel. Den skulle jag gärna testa!

Byta profilbild.

Varför kan jag inte byta profilbild? Den nya finns i min profil, har sparat, men den syns inte.. La in den igår kväll.. Nån som vet vad som kan vara fel!?

Hit lr miss?



Häromdagen såg jag en kille med limegröna glasögon som
ovan. Hit lr miss? Jag föredrar vanliga solisar :)

LA Sthlm



Nytt märke hos
Kyssjohanna. LA Sthlm by LennseAndell. Snygg kraftig länk med ett hjärta. Riktigt lovely.

Var e solen?

Jag som hade planer på att sola idag. Men mulet är det nu... Ska försöka trixa med en inställning på min mobil. Har köpt en ringsignal men kan inte öppna den..

Säljes; Gucci solisar.



Klicka för större!

Jag tänker sälja mina Gucci solisar. Använder dom inte så jag säljer hellre dom! Köpte dom på Synsam i Gallerian för runt 2000kr. Kvittot har jag tyvärr inte kvar.
Pris: 900kr

Maila vid frågor eller intresse! Jag kan skicka dom eller mötas upp i Sthlm.
[email protected]

Sålda!



A/W Topshop samt en dajmstrut



Sitter ute och äter en dajmstrut samt kollar på höstmodet hos Topshop. Får man längta efter höst!? Nja, jag vill ha mycker mera sommar. Men nyfiken blir man på kommande säsong. Kanske kommer jag hem med något ovan från Topshop när jag åker till London den 19:e augusti. Vi får väl se..

Lunch ute



Klänning med fickor, Indiska, skor, Nilson, väska, Longchamp, solisar, Tom Ford.  

Nästan 27 grader varmt visar temperaturen ute. Ska in til stan snart för en lunch med
Angelica. Vi kör nog på Zanzibar, för lite omväxling ;). Ha en fin dag!

Back home






Kom hem från en stund sen. Min semestervecka i Haverdal nära Halmstad har varit mycket trevlig! Vi bodde nära en fin sandstrand och inte så långt ifrån Halmstad där vi var ute en kväll. Fina minnen man fått.. Nu ska jag vila lite framför tv:n. Är lite sugen på film..

Fräsch i vitt


Sommarfräsch i vitt. Snyggt avslappnat.

Idag har varit en städa-tvätta söndag. Imorn åker jag till Haverdal, som ligger nära Halmstad. Hela veckan är jag borta! Ska bli så skönt att byta miljö ett tag. Ska försöka packa ikväll så det inte blir i sista minuten! Trevlig kväll!

Mi Lajki starlet



Jag gillar Mi Lajkis smycken! Dessa Starlet örhängen skulle passa fint i mina öron. 399kr/
Kyssjohanna.

Till stan!

Hej! Nu ska jag snart in till stan och träffa Stephanie och Angelica för lite London talk.
Igår hade vi alla på oss lackpumps. Mina i rosa och min väns i svart :).

Svart och rosa från tre

 

Yay! Ny mobil har jag. Det blev den som jag ville ha. Fick även ett mobilt bredband på köpet. Jag surfar gratis året ut, :).  Mitt från Tele2 funkar sådär.. Så jag blev bara glad! Ikväll ska jag ut med lite girls. Ha en fin kväll!

Röd liten



En
liten sak att ha sina kort och mynt i när man går ut. Skulle passa bra i väskan! Vill ha den!

Kaffepaus

 

Just nu har jag en kaffepaus med syrran. Vi sitter på Mocco i Kungsholmen. Kaffekanna, latte och mineralvatten. Påvägen hit gick vi förbi
Piperska muren. Såg väldigt fint ut! Har på mig Acne t-shirt, jeansshorts från Topshop och kilklackar från Friis & Comapny.

Vi ses!

Svart, tunn och stilig



Dags för en ny mobil. Jag har suktat efter HTC Diamond ett tag.. Så den får det bli! Ska till
3 på onsdag, yay!

Långklänningen



Klänningen har rätt mycket vidd, det syntes ännu mer då de blåste.

Sid and Sally fann jag klänningen i rätt storlek. Halva priset och jag gillar den mycket!
Snart kommer en vän hit med hennes man och dotter. Vi ska grilla och sitta ute i solen! Ska bli mysigt!
Ses!

Trevligt med fruktiga drinkar



Igår träffa jag min vän som kom hem från N.Y!  Det blev lite goa fruktiga drinkar och uppdates om det senaste. Jag fick en rosa liten söt mugg och en nyckelring som det står New York på.  Själv hade hon bl.a köpt LV pochetten som jag också vill ha..

Stjärnor hos Cocoo



Cocoo
har fått in en massa nytt! Jag gillar stjärnhalsbandet ovan. Lite YSL inspirerat..

F.d mörk



Gosh! Kommer knappt ihåg när jag hade såhär mörkt hår. Denna bild togs oktober-07. Nu tänker jag vara blond ett tag... Men jag gillade det mörka också :)

Servetter



Fina
servetter att ha i väskan för en uppfräschning och rengöring av make-up, även vattenfast! Jag älskar min facemist från Make Up Store men skulle gärna ha några servetter med mig också! Jag har idag provat att göra lite lockar med plattången. Går ganska bra. Men man kanske ska ha nån produkt i håret innan.. Vill ha ett snyggt svall!

Svart liten sak





Underbar svart sak från YSL. Vore det inte en perfekt svart liten clutch!?

Idag gick jag i ösregn med min iPod. Kändes bara så bra då.

Ojojoj

   

Syrran och jag åkte in till stan på dagen. Bussarna började gå idag. Planen var att dricka en latte på nya mysiga stället Ojojoj bistro bar på medborgarplatsen. Men det slutade med lite goa drinkar också. Sist blev vi bjudna på en cosmo. Kändisspan på stället var
Peter Haber och hans fru. Han e ju grym i Beck ;). Nu e jag hemma och ska dricka lite drinkar hemma!

Stor låda



Ett
Eleven paket hämta jag igår! En stoor låda som innehöll en rosa plattång från Vidal Sasson och en handkräm från Cake Beauty. Handkrämen är riktigt mjukgörande. Jag ska också lära mig att göra lockar av plattången.. Vill ju så gärna ha det.


Dior lover


Jag är svag för Diors läppglans och läppstift. Bra kvalité och snygga hylsor. Nu vill jag ha stiftet
ovan! Wow vad snyggt glans man får!

Min torsdag

   

Jag har på mig nya sköna ski-pant från Twilfit, AA-kjol, gammal skjorta från gina tricot, väska, LV och armband, Topshop.

Trevlig dag har det varit. Lunchat med en vän i Sickla. God caesar sallad. Köpte Make out mint tabletter som är formade som små rosa hjärtan i mint smak och body splash kit i olika dofter från H&M.


Idag..



Vitt american apparel linne, jeansshorts, kofta och armband Topshop, väska DKNY.

Man har vaknat till liv nu efter helgen :) Idag har jag inte gjort något speciellt, varit på stan en sväng och ätit lunch med syrran! Massa skön sol har man njutit av men nu regnar det..



Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91