All work



Tunika, Velour, skor, H&M (gamla), väska Zadig & Voltaire

All work today! Måste gå nu till bussen. :)


Nytt till skönhetshyllan



Ibland behöver man fylla på en del till badrummet. Har köpt i olika omgångar, en rengöringsmjölk från DIOR. Mycket bra för känslig hud. En grym fuktkräm från DIOR som gör sitt jobb bra. Min hud blir väldigt känslig lätt, speciellt då det e kallt ute. EN mascara från Helena Rubinstein, Lash Queen. En foundation från MAC, Studio Fix. Täcker mycket bra, den jag hade innan, från mineral serien täcker inte fullt ut. Så som jag vill ha det.


döskallar runt armleden





Det damp ner ett armband från Cocoo.se som jag beställt. Döskallar runt.. Mycket snyggt!

Hola!



Klänning, Acne, kofta, Fcuk, Stövlar, Nilson sko (gamla)

Hey!

Blogawards är det ikväll. Tyvärr kan jag inte gå, det hade varit kul annars! Så Ni som ska gå, ha en mycket trevlig kväll! :)

Nu: åka till jobbet.

Kramis!

Brrr..kallt e det



Snygga!

Skinnjackan har jag nästan lagt undan, trenchen känns sådär att ha på sig. Kallt som tusan, speciellt på kvällen när man ska åka hem efter jobbet. Ska kolla på en ny vinterjacka snart, jag mår verkligen dåligt när jag fryser.. När det gäller skor däremot behöver man inte direkt ha några varma (inte just nu), gärna hög klack för mig. Jobbar dagpasset idag sen ska jag hem till Annie som fyller 27år! Grattis igen!




Kalla o varma toner



Det behövdes. Färga håret syftar jag på. Det blev en blandning av varma o kalla toner, bra till höst/vinter. Ledig ikväll och det blir DH. Missat en massa, men ska kika ikväll. Får köpa en säsong och sträckkolla nån dag, då man inte vill ut i kylan...

Idag onsdag



Idag onsdag; skjorta Lindex, tights med dragkedja längst ner BikBok, skor, Topshop.

Gammal favorit är skjortan!! Nu ska jag på secondhand runda på söder. Jag brukar inte ha tålamod, men vi får se idag...

Coco Mademoiselle


Denna måste bli min nästa parfym. Coco Mademoiselle från Chanel. Ljuvlig doft!!

Modeskytt -

All work



Tunika, Velour, skor, H&M (gamla), väska Zadig & Voltaire

All work today! Måste gå nu till bussen. :)


Nytt till skönhetshyllan



Ibland behöver man fylla på en del till badrummet. Har köpt i olika omgångar, en rengöringsmjölk från DIOR. Mycket bra för känslig hud. En grym fuktkräm från DIOR som gör sitt jobb bra. Min hud blir väldigt känslig lätt, speciellt då det e kallt ute. EN mascara från Helena Rubinstein, Lash Queen. En foundation från MAC, Studio Fix. Täcker mycket bra, den jag hade innan, från mineral serien täcker inte fullt ut. Så som jag vill ha det.


döskallar runt armleden





Det damp ner ett armband från
Cocoo.se som jag beställt. Döskallar runt.. Mycket snyggt!

Hola!



Klänning, Acne, kofta, Fcuk, Stövlar, Nilson sko (gamla)

Hey!

Blogawards är det ikväll. Tyvärr kan jag inte gå, det hade varit kul annars! Så Ni som ska gå, ha en mycket trevlig kväll! :)

Nu: åka till jobbet.

Kramis!

Brrr..kallt e det



Snygga!

Skinnjackan har jag nästan lagt undan, trenchen känns sådär att ha på sig. Kallt som tusan, speciellt på kvällen när man ska åka hem efter jobbet. Ska kolla på en ny vinterjacka snart, jag mår verkligen dåligt när jag fryser.. När det gäller skor däremot behöver man inte direkt ha några varma (inte just nu), gärna hög klack för mig. Jobbar dagpasset idag sen ska jag hem till Annie som fyller 27år! Grattis igen!




Kalla o varma toner



Det behövdes. Färga håret syftar jag på. Det blev en blandning av varma o kalla toner, bra till höst/vinter. Ledig ikväll och det blir DH. Missat en massa, men ska kika ikväll. Får köpa en säsong och sträckkolla nån dag, då man inte vill ut i kylan...

Idag onsdag



Idag onsdag; skjorta Lindex, tights med dragkedja längst ner BikBok, skor, Topshop.

Gammal favorit är skjortan!! Nu ska jag på secondhand runda på söder. Jag brukar inte ha tålamod, men vi får se idag...

Coco Mademoiselle


Denna måste bli min nästa parfym. Coco Mademoiselle från Chanel. Ljuvlig doft!!


Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91