Just nu!

Hittade denna lista här:

Så jag fyller i jag med.. =)


KLÄDER

1. vad använder du just nu för jacka?
Mina två trench, en svart kort och en lång beige.
2. vad använder du just nu för skor? Ballerina och högklackat.
3. favoritfärg på kläder? Oj! vitt bl.a.
4. favoritmaterial på kläder? Bomull.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Chloé klänningar, Acne jeans, juicy couture setTrue Religion jeans,  etc.
6. favoritaffärer? H&M, MQ, Vila, Make Up Store, Top Shop, Fcuk..
7. favoritmärke? Chloé, Gucci, Dior, Marc Jacobs, Fcuk,


GREJER

vad har du för:
2. plånbok?
En LV, och en svart skinn, ”Prada”
3. smycken? Bismarc, Pilgrim och massa andra!
4. solglasögon? Gucci, ett par stora från Indiska, ett par svarta från Åhléns.
5. nagellack? Lila, mörklila, röda, rosa, svart, vit…..
6. mp3? En liten som det får plats med 20 låtar (!), Gratis grej. Men vill ha en iPod Shuffle.
7. mobil? Samsung, Z500.

BLANDAT

1. vad har du i din:

a) jackficka just nu? Inget alls.
b) handväska eller liknande just nu? Massor!
2. vad är du beroende av? Latte :) och läppglans.
3. vilken sorts lipsyl använder du? Rosebud
4. vad tror du på? Att klara min utbildning sen.
5. vad köpte du senast? En Latte(Igår kväll)
6. har du nåt husdjur? Nää..
7. vad bor du i? Radhus, gult.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback