Beauty



Idag e jag ledig. Badat bastu och hämtat ut paket. En concealer från Lancome, som e grym! En handkräm från Elizabeth Arden- 8 hour. Och en ansiktskräm från Dermalogica.

De två första produktera beställde jag från DonnaBeauty. Leverenas efter 2 dagar. Grymt snabbt! Bra priser också, handkräm 59kr- Jag såg samma storlek på handkräm på Kicks för 135kr (!). Och 209kr för concealern. Frakten är 29kr!

Ansiktkrämen beställde jag från Hudvårdsbutik.se Lägre priser där också. Ingen frakt. Och snabb leverenas där också. Jag betalade 349kr för 50ml. Krämen är riktigt ljuvlig för ansiktet, speciellt för mig som har lite torr hud.

Snart blir det sen lunch. Annars ska jag bara vila idag. Behövs!


Kommentarer
Postat av: Ray Ban UK

Ray Ban Uk→ rayban.uk.com sunglasses are quite possibly the most iconic of all the sunglasses brands and are certainly one of the most popular. Many of the Ray Ban sunglasses including the Ray Ban Wayfarer and Ray Ban Aviators, have featured in many hit films ever since the 1950's such as Men in Black and Breakfast at Tiffany's.

2011-10-29 | 09:37:38
Bloggadress: http://www.rayban.uk.com
Postat av: breitling bentley

In the same way, brand http://www.uggbootslife.com/

and luxury watches were for the rich

Postat av: TVD

Ett Vampire Diaries fan?

På min nystartade fan blogg kommer ni hitta de senaste fan-videosarna och bilderna! Välkommen in för att fan-girla :D

2012-01-17 | 07:20:50
Bloggadress: http://fortvdfans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback