Fredag!





Fredag, härligt! Köpt fina rosor idag. Älskar den färgen! Har på mig, Ny kjol från Vila med dragkedjor, Topp, Gina Tricot, Jeansväst Topshop, sandaler, Asos.com, väska, Zara, solisar, Tom Ford.

Jobbar kväll idag. Innan dess ska jag ut i solen för kaffe.

Ha en fin dag!

Ny väska, Zara



Jag gillar min nya väska från Zara. 279kr går den loss på!

Nya skor!



Fick ett sms av Carro igår när jag var på jobbet att jag fått 2 st avier, mina skor med andra ord hade kommit. Ett par låga vita converse och ett par boots med nitar från Topshop. Love them!

Regn regn...



Snygga Acne jeans, vill prova dom.

Jag börjar bli trött på detta regn väder! När kommer sommaren på riktigt!? Dessutom väntar jag på två par skor som jag beställt. Nåja, ledig denna söndag. Tvättstuga först, sen träffa Angelica. En fika ser det ut att bli.

Update 10.41

Haha, vilken koll man har. Jag trodde att jag bokat tvättstuga idag. Den 13:e är en söndag trodde jag då jag boka. Så måndag kväll får det bli istället..

Tokyo Jane



Nya armand från Tokyo Jane, köpta på Åhléns. 149kr/styck.
Hemma just nu och tar det lugnt. Om ett par timmar ska jag träffa Stephanie för lite drinkar..

Lördag!




Chinos, MQ,  Kavaj, H&M/Divided, Ballerina, Primark, Väska, H&M/Divided

Ska åka snart och möta syrran. Tänkte bjuda henne på lunch. Ledig idag och imorn! Senare ikväll ska jag träffa Stephanie.

Just nu i sturegallerian. Lunc

MMS

Just nu i sturegallerian. Lunch bestående av foccacia kyckling. gott!


Rosa väska



Jeans, seven, skor, Topshop, skjorta, Vila, skinnjacka, H&M, Ny väska, H&M/Divided

Den rosa snygga väskan fick jag av syrran igår! Tack sis. Gillar den. Ösregn just nu och jag ska snart iväg. Jobb ikväll för mig, men ledig i helgen. Ha en fin fredag!

Today!



jeans, seven, t-shirt, Acne, skinnjacka, H&M, skor, Topshop

Det var länge sen jag var här, jag vet. Igår flyttade jag det sista av sakerna hit. Imorse var jag i Sickla med Carro, handlat på Willys och ätit frukost på E.H..mycket trevligt!

vita converse



Jag klickade hem ett par låga vita converse från Asos.com. 620kr gick det på med frakten. Nu ska jag åka till jobbet! Jobbar hela dagen. Ha en fin dag alla!

Dagens sallad!



Volia! Dagens sallad med bl.a kalkon, mozzarella..Mycket god!

Dagens 4 juni

  

Klänning, Acne, sandaler, Asos.com, kavaj, Zara, halsband, Kenneth Jay Lane.
Min roomie Carro =)

Hej! Vad trist att det ska regna. Jag e hemma just nu. Idag ska jag och min roomie göra en sallad till lunch, gott!

Nytt shampoo!



Hemma från jobbet och med mig i påsen fanns ett nytt shampoo och balsam från L´oreal Proffesional och en spray från Redken vid användning av plattång. Motverkar frizz och ger glans. Min frisör använde denna spray och jag blev frälst..

Kavaj idag igen



Godmorgon! Jobbar lunch idag och efter jobbet ska jag träffa syrran. Jag ska köpa schampo, balsam och en hårtork. Jag har på mig; jeans, MQ, skor, Friis & Company, T-shirt, Junkfood/Urban Outfitters, Kavaj, Zara.

Vi ses lite senare!

Ciao!

Dagens, 2 juni



Flytten har gått bra. Sovit bra och ska snart till jobbet. Jobbar hela dagen. Jag har på mig idag; jeans, H&M, sandaler, Asos.com, T-shirt, Asos.com, Kavaj, Zara, Ny!! Ha en bra dag!

Modeskytt -

Fredag!





Fredag, härligt! Köpt fina rosor idag. Älskar den färgen! Har på mig, Ny kjol från Vila med dragkedjor, Topp, Gina Tricot, Jeansväst Topshop, sandaler, Asos.com, väska, Zara, solisar, Tom Ford.

Jobbar kväll idag. Innan dess ska jag ut i solen för kaffe.

Ha en fin dag!

Ny väska, Zara



Jag gillar min nya väska från Zara. 279kr går den loss på!

Nya skor!



Fick ett sms av Carro igår när jag var på jobbet att jag fått 2 st avier, mina skor med andra ord hade kommit. Ett par låga vita converse och ett par boots med nitar från Topshop. Love them!

Regn regn...



Snygga Acne jeans, vill prova dom.

Jag börjar bli trött på detta regn väder! När kommer sommaren på riktigt!? Dessutom väntar jag på två par skor som jag beställt. Nåja, ledig denna söndag. Tvättstuga först, sen träffa
Angelica. En fika ser det ut att bli.

Update 10.41

Haha, vilken koll man har. Jag trodde att jag bokat tvättstuga idag. Den 13:e är en söndag trodde jag då jag boka. Så måndag kväll får det bli istället..

Tokyo Jane



Nya armand från
Tokyo Jane, köpta på Åhléns. 149kr/styck.
Hemma just nu och tar det lugnt. Om ett par timmar ska jag träffa Stephanie för lite drinkar..

Lördag!




Chinos, MQ,  Kavaj, H&M/Divided, Ballerina, Primark, Väska, H&M/Divided

Ska åka snart och möta syrran. Tänkte bjuda henne på lunch. Ledig idag och imorn! Senare ikväll ska jag träffa
Stephanie.

Just nu i sturegallerian. Lunc

MMS

Just nu i sturegallerian. Lunch bestående av foccacia kyckling. gott!


Rosa väska



Jeans, seven, skor, Topshop, skjorta, Vila, skinnjacka, H&M, Ny väska, H&M/Divided

Den rosa snygga väskan fick jag av syrran igår! Tack sis. Gillar den. Ösregn just nu och jag ska snart iväg. Jobb ikväll för mig, men ledig i helgen. Ha en fin fredag!

Today!



jeans, seven, t-shirt, Acne, skinnjacka, H&M, skor, Topshop

Det var länge sen jag var här, jag vet. Igår flyttade jag det sista av sakerna hit. Imorse var jag i Sickla med Carro, handlat på Willys och ätit frukost på E.H..mycket trevligt!

vita converse



Jag klickade hem ett par låga vita converse från
Asos.com. 620kr gick det på med frakten. Nu ska jag åka till jobbet! Jobbar hela dagen. Ha en fin dag alla!

Dagens sallad!



Volia! Dagens sallad med bl.a kalkon, mozzarella..Mycket god!

Dagens 4 juni

  

Klänning, Acne, sandaler, Asos.com, kavaj, Zara, halsband, Kenneth Jay Lane.
Min roomie Carro =)

Hej! Vad trist att det ska regna. Jag e hemma just nu. Idag ska jag och min roomie göra en sallad till lunch, gott!

Nytt shampoo!



Hemma från jobbet och med mig i påsen fanns ett nytt shampoo och balsam från L´oreal Proffesional och en spray från Redken vid användning av plattång. Motverkar frizz och ger glans. Min frisör använde denna spray och jag blev frälst..

Kavaj idag igen



Godmorgon! Jobbar lunch idag och efter jobbet ska jag träffa syrran. Jag ska köpa schampo, balsam och en hårtork. Jag har på mig; jeans, MQ, skor, Friis & Company, T-shirt, Junkfood/Urban Outfitters, Kavaj, Zara.

Vi ses lite senare!

Ciao!

Dagens, 2 juni



Flytten har gått bra. Sovit bra och ska snart till jobbet. Jobbar hela dagen. Jag har på mig idag; jeans, H&M, sandaler, Asos.com, T-shirt, Asos.com, Kavaj, Zara, Ny!! Ha en bra dag!


Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91