Från böcker..

image1316

...till skor. Jag hade en låg Billy bokhylla hemma med böcker. Men tog bort dom och lade mina (några av dom) skor där istället. Köpte en hylla till idag. Innan låg skorna på golvet.

Sen en efterlysning. Vill gärna ha hjälp av nån som kan göra om min design lite (igen). Vill ha ny header där uppe bl.a

Maila mig gärna om du vill hjälpa mig! [email protected]

Ny färgat!

image1315
Har färgat utväxten idag, så nu känns det fräscht igen! Nästa gång ska jag färga lite mörkare än detta. Jag tror på det! Nya frisörstolar hade dom och även en massage stol vid schamponeringen. Det var skönt :)

Nu blir det en sväng till IKEA, sko förvaring behövs!

Dessa armband

image1314
..pryder så snyggt armen. Skulle gärna ha dessa hos mig.

1) Från Urban kan du få detta gröna.
2) KJL gör snygga djurarmband, speciellt ormen..
3) Cocoo har fantastiska armband till bra priser. Svarta läderarmbandet var enkelt och snyggt!
4) Topshops vita/svarta är fräscht!
5) Ännu ett läderarmband, med nitar från Cocoo
6) KJL gör även andra snygga armband som de vita med guld..

Grått

Grått kan vara riktigt snyggt. Jag gillar grått på det mesta. Ett par pumps i grått skulle jag vilja ha, såg ett par från DinSko.

image1313


Gråa pumps i syntet, DinSko, stövlett La Redoute och kjol i lätt utställd modell, H&M.

Kjolen verkar fin, kommer hem till mig i svart. Pumpsen kanske jag köper!


Vill ha i höst!

image1312

Bild: Från Elin Klings blogg. http://www.stureplan.se/blogs/elin/

Ska snart iväg till Barkaby. Såg denna snygga kofta på Elin Kling nu. Den kommer komma till H&M i Augusti. Den vill jag ha i höst! Precis en sådan oversize kofta vill jag bära i höst. Så snyggt plagg!

Hej så länge!

Under 100kr på Asos

image1311

Asos har mycket kvar på sin rea. Finns massa att köpa för under 100kr (+frakt).

Jag vill ha passfodralet, 59kr går den på.

Solo Augusti

image1310

Köpte nya Solo som jag ska läsa idag, med i tidningen fick man en tunika. Som Tilde Fröling har på omslaget. Jag valde den svarta.

Bio ikväll blir det också. Inte så stor lust med något annat när det bara ska regna var varannan dag. Ska bli skönt med solsemester snart. Bara 12 dagar kvar nu!

Veckans väska v. 30

image1309
Bild: kooba.com

.. Är en Kooba Nicole. Har upptäckt Kooba väskorna nu och de är riktigt snygga! Denna skulle jag gärna ha i höst. Kostar $595. Sen skulle shipping bli $50 till Sverige.

Sweet Juicy

image1307
Söta rosa förvaring till iPod nano och laptopen. Skulle tänka mig iPod fodralet! Gillar den kraftiga kedjan.
Nu på Rea hos net-a-porter.

Underbara dag

image1306


* A-linjeformad klänning, H&M

* Sandaler, Asos

* Väska, Wedins
* Solisar, YSL


Var ute en sväng på stan igår kväll, det var mycket trevligt! En bloggerska kom fram till mig också och fråga om jag skrev Modeskytt bloggen. Glad och överraskad blev jag! Kul när ni kommer fram och säger hej!


Börjat dagen med en 1 timmes promenad och snart ska jag åka till Hagaparken och hälsa på min vän som jobbar på cafeét där. Perfekt väder och därav en sval och enkel outfit!


Favoriter i sin garderob

image1305

Ibland har man favorit plagg eller accessoarer som man använder ofta. Jag tycker om Camerons stövlar som passar så bra till det mesta, men även Mischas Missoni klänning är underbar.

Har du några favoriter du använder ofta?

Till stan

image1303
* Tunika, H&M
* Ski-pants, Asos
* Lackballerina, Miss Selfridge
* Jeansjacka, H&M Barn
* Mulberry Euston
* Cocoo & Angela Gotborn

En liten sväng till stan nu!

Jeansjackan

image1302

Trevligt att få hem ett H&M paket på denna gråa trista dag. I det innehöll bl.a min jeansjacka jag beställt från barnavdelningen som dessutom var nedsatt till hälften! (Finns på outlet). Jag tog stl: 158. Har vikt upp ärmarna på den och den sitter tight! Jag gillar den! Sen kom en tunika i skön viskos, kuvertväska.

Tisdagens

image1301

* Hoodieklänning, MQ/Sunshine 365
* T-shirt, American Apparel
* Knästrumpor, H&M
* Gummistövlar, Viking
* Oversize väska, Wedins
* Armband, One of a kind

Sola smart

image1300
Eva Longoria i en snygg bränna, vill ha!

Dags för mig att köpa solskyddsfaktor snart. Jag brukar bli lätt brun, men också bränna mig lätt. På niveas hemsida finns ett "soltest" (klicka på Råd sen Solvård)som man kan göra. Man fyller bl.a i var man ska åka och under vilken månad. Och därefter få ett resultat på vilken solskyddsfaktor man bör ha. Jag kommer även skydda håret med en scarf och använda solglasögon.
Cosmo har även en "Cosmos smarta solguide", kika in den om du inte gjort det!


News

   

Cocoo får återigen in en massa snygga armband.

1) Två stycken till priset 149kr. Ser ut som ett plast och ett i metall.
2) Färgglada i plast! Ett orange vore nåt kanske!? 85kr/st
3) Skärparmband med svart skinn. 145kr
4) Armbandet med handklovar och nycklar var coolt! 145kr/st

Dessa och många andra nyheter kommer inom 2dygn så håll utkik!

Oversize

image1295

Jag är en av dom som köpte denna oversize kuvertväska från Wedins på rea. Gillar den mycket! Blir snygg till vardags.

Fick mail av Wedins att f.r.o.m onsdag till fredag så är det halva reapriset för medlemmar.. då skulle ju väskan nästan bli gratis!
Reapris nu; 49kr


Randigt

image1294

Visst kan randigt vara snyggt!? Jag gillar det på vissa plagg. Klänningen från Asos säljs nu på rea. Snygg tycker jag!

Nya höstskor

image1293

På H&M hitta jag dessa skor, i skinn. För endast 198kr. Rundad tå med ett spänne över och tjockklack. Blir fina i höst till en klänning och strumpbyxor. Fanns i brunt också. Ett fynd i skinn vill jag säga!

Fina tunikor

image1292
Skulle jag beställa nåt från Asos rean skulle det bli nån av dessa. Precis sånt mönster vill jag ha på en tunika! Kanske finns det i butik nån stans?

Span på topshop, hösten..

image1290  image1291

Topshop har bland dom snyggaste skor som finns. Dessa två godingar ska jag spana på till hösten! Hmm..nästan så man ser framemot hösten.

Thassos soon.

image1289
Nu har jag och en vän bokat en resa till Grekland. Vi ska till Thassos som är känd för sina fina sandstränder. 8:e augusti åker vi! Ska bli väldigt trevligt det. Ikväll är det kryssningsdags. Igen. ;).
Fynda en tygväska som jag kikat på förrut. Nedsatt till 110kr, halva priset. Den ska med till Thassos sen!

Ses imorn!

Röd lack!

image1288

Till hösten kan vi fortfarande se lack på skor, skärp och även väskor. Miu Miu har en röd snygg lackväska som ser åtråvärd ut. Finns en billigare variant från La Redoute i rött lackat skinn. Ser ut som väskan på bild. Kostar under en tusenlapp. (se sid: 215 i höst/vinter katalogen)

Mmm.. kanske en väska till hösten.

Platå längts fram

image1287
Varit på gröna lund idag! Var väldigt trevligt även om vi inte åkte nåt. Spela, åt lite och rosa sockervadd blev det!
Rätt trött efter en hel dag. Imorn kväll ska jag på kryssning, då skulle ovanstående skor passa. Åh vad jag gillar platå längst fram!! Finns på Asos.

Tre väskor.

image1286

Tre budgetväskor från Asos som jag gillar. Kostar runt 300kr styck och alla har en sak gemensamt. Långa axelband! Snyggt att ha den tvärs över till en klänning t.ex.

Enkel sommarklänning

image1285
Gwyneth i Stella McCartney

Jag gillar ofta det enkla. Som denna svarta sommarklänning från The Stray Boys. Snyggt till ett par pumps. Klänningen kostar 250kr och kan köpas på www.strayboys.com

A HIT!

image1284
pepole.com

Tunikor måste vara bland det snyggaste och enklaste plagg att kombinera på. Till jeans, bara ben eller till tights. Alla kombos är lika snygga. Penélope Cruz gör det snyggt med sin vita tunika att bära den till jeans och sen ta av sig jeansen för en shopping tur..

I´m not a..

image1283

..PLASTIC BAG skulle jag gärna vilja ha. En miljövänlig bomullsshoppingkasse från Anya Hindmarch. Kiera Kneightley har bl.a synts med denna kasse, Snygg tycker jag! Och miljövänlig, vilket är mycket bra.

Det får bli veckans väska det..

Lördag

image1282

Varmt idag, så då blir det;

* Svart kjol, FCUK
* Orange T-shirt, H&M
* Sandaler, DinSko

Sisters höst

image1281

Snygga bilder på en mörkhårig Victoria Silvstedt för höstens kampanj hos Sisters. Jag gillar extra mycket den blåa blusen. Passa riktig bra till hennes hårfärg. Långklänningen ser riktigt läcker ut tillsammans med Marc Jacobs skorna..

Absolut värt att kolla in kollektionen då!

Gråa pumps.

image1280

Igår kom mina gråa pumps som jag beställt från Ellos. Jag gillar den gråa färgen, annars var de blåa snygga också.. Använd rabattkoden; 165802 och få 30% på valfri vara ur höst/vinter sortimentet.

Nyheter hos TopShop

     

Fina nyheter hos TopShop.

* Långklänning i Missoni anda. Inte van vid långa klänningar, men skulle gärna prova denna. ZigZag mönster är ett favorit mönster hos mig.

* Gummistövlar i rosa. Synas skulle man defintivt göra i dom! Men en aningens glansiga, eller vad tycker ni!?

* Rosa pumps. Vill jag ha. Dessa var så snygga. Tänk svart kort klänning. Ser bilden framför mig..

Inte varit hemma så mycket idag annars, solen har kommit fram mera, det gillar vi. Snart ska jag se PussyCat Dolls finalen med en kopp te.

Imorn ses vi. ♥


Onsdag.

image1276


* Tröjklänning, Rodebjer
* Ski-pants, Asos
* Herrsko med klack, DinSko
* Klocka, Guess
* Nagellack, silver från Mavala

Kvällen igår var riktigt kul! Var på en spansk restaurang på bondegatan, La Cucaracha. Mycket trevligt ställe, lite trångt bara. Deras Sangria är väldigt god! Sen lite drinkar på söder. Bra avslutning på kvällen =)


Hel svart

image1275
Sienna Miller i svart

Instyle

Jag har valt hel svart ikväll. Ska först fixa naglarna. Sen träffa lite vänner för en middag ute. Har noll inspiration för vad jag ska ha på mig. Så det blev svart. Men snyggt det också!

Vita jeans

image1274

www.instyle.com

Vita jeans är snyggt på sommaren. I stuprörsmodellen tillsammans med ett par pumps. Något jag skulle tänka mig att ha. Både Cameron och Hillary kombinerar det snyggt både med svart topp och kofta.

Vita jeans, snyggt tycker du?

Juli önskningar

image1273

I Juli vill jag ha det snygga armbandet från misskate.se, ett rött snyggt lack från Essie, Fifth Avenue verkar ha den snygga röda nyansen. Clean sprayen som får håret fräscht snabbt! Sen den snygga lilla svarta från Asos..Behöver en ny svart klänning.

Veckans väska v. 27

image1272
www.mytheresa.com

Denna blåa ljuvliga sak från Miu Miu är riktigt snygg. Enkel men ändå en väska som syns. Rea priset är 319 Euro.

Vad tycker du om den?


Regn outfit!

image1271

Gummistövlarna har använts mycket! Sköna och inte så tunga alls.

* Förklädesklänning, Mangoshop
* Tights, Gina Tricot
* Gummistövlar, Viking
* AA linne
* Skinnjacka, H&M
* Kuverthalsband, Urban Outfitters

Idag hem till en vän för att titta på film. Perfekt väder för det!

Ha en skön söndag!

Enkelt idag..

image1270

* Klänning, Rodebjer
* Converse
* Ormarmband, Cocoo
* Lackväska, Zara

Lite dåligt väder men ska in till stan med syster. Vad ska ni göra?

Ses sen.

Sprayer..

image1269
Eleven.se, Eleven.se och Blush.se

..för ansikte, kropp och hår är väldigt bra på sommaren. Jag har Håkanssons vitamin spray som känns återfuktande och fräscht. Vill gärna prova Clean sprayen för håret som får håret att alltid dofta gott och nytvättat och kropps sprayen som doftar persika och aprikos. Härligt!

Nya väskan idag..

image1268

Idag ska jag ha nya väskan med min vita tunika. Jag ska åka till Djurgården idag, hoppas bara det inte börja regna...

Ses sen!


Plastic!

image1265

Plastarmband är lite speciella tycker jag. Snart kommer dessa in hos Cocoo. Jag gillar det breda extra mycket. Breda; 195kr, smala; 165kr och ringarna; 125kr.
Mer nyheter kommer inom kort på hemsidan!

Klockrent!

image1264
c e l e b w o r l d. o r g

Klockrent Kirsten Dunst. Rosa Converse med en röd Chanel väska. Och förövrigt en enkel outfit. Detta gillar jag mycket! Skulle absolut ha detta på mig, om jag hade den röda chanel väskan...

Home sweet home..

image1263

Tillbaka till Stockholm. Känns skönt att vara hemma och veckan har varit bra på landet. Har grillat, solat, läst och mycket mer. Fynda en väska på en loppmarknad för 20kr (!)

Modeskytt -

Från böcker..

image1316

...till skor. Jag hade en låg Billy bokhylla hemma med böcker. Men tog bort dom och lade mina (några av dom) skor där istället. Köpte en hylla till idag. Innan låg skorna på golvet.

Sen en efterlysning. Vill gärna ha hjälp av nån som kan göra om min design lite (igen). Vill ha ny header där uppe bl.a

Maila mig gärna om du vill hjälpa mig!
[email protected]

Ny färgat!

image1315
Har färgat utväxten idag, så nu känns det fräscht igen! Nästa gång ska jag färga lite mörkare än detta. Jag tror på det! Nya frisörstolar hade dom och även en massage stol vid schamponeringen. Det var skönt :)

Nu blir det en sväng till IKEA, sko förvaring behövs!

Dessa armband

image1314
..pryder så snyggt armen. Skulle gärna ha dessa hos mig.

1) Från
Urban kan du få detta gröna.
2) KJL gör snygga djurarmband, speciellt ormen..
3) Cocoo har fantastiska armband till bra priser. Svarta läderarmbandet var enkelt och snyggt!
4) Topshops vita/svarta är fräscht!
5) Ännu ett läderarmband, med nitar från Cocoo
6) KJL gör även andra snygga armband som de vita med guld..

Grått

Grått kan vara riktigt snyggt. Jag gillar grått på det mesta. Ett par pumps i grått skulle jag vilja ha, såg ett par från DinSko.

image1313


Gråa pumps i syntet, DinSko, stövlett La Redoute och kjol i lätt utställd modell, H&M.

Kjolen verkar fin, kommer hem till mig i svart. Pumpsen kanske jag köper!


Vill ha i höst!

image1312

Bild: Från Elin Klings blogg.
http://www.stureplan.se/blogs/elin/

Ska snart iväg till Barkaby. Såg denna snygga kofta på Elin Kling nu. Den kommer komma till H&M i Augusti. Den vill jag ha i höst! Precis en sådan oversize kofta vill jag bära i höst. Så snyggt plagg!

Hej så länge!

Under 100kr på Asos

image1311

Asos har mycket kvar på sin rea. Finns massa att
köpa för under 100kr (+frakt).

Jag vill ha passfodralet, 59kr går den på.

Solo Augusti

image1310

Köpte nya Solo som jag ska läsa idag, med i tidningen fick man en tunika. Som Tilde Fröling har på omslaget. Jag valde den svarta.

Bio ikväll blir det också. Inte så stor lust med något annat när det bara ska regna var varannan dag. Ska bli skönt med solsemester snart. Bara 12 dagar kvar nu!

Veckans väska v. 30

image1309
Bild: kooba.com

.. Är en Kooba Nicole. Har upptäckt Kooba väskorna nu och de är riktigt snygga! Denna skulle jag gärna ha i höst. Kostar $595. Sen skulle shipping bli $50 till Sverige.

Sweet Juicy

image1307
Söta rosa förvaring till iPod nano och laptopen. Skulle tänka mig iPod fodralet! Gillar den kraftiga kedjan.
Nu på Rea hos net-a-porter.

Underbara dag

image1306


* A-linjeformad klänning, H&M

* Sandaler, Asos

* Väska, Wedins
* Solisar, YSL


Var ute en sväng på stan igår kväll, det var mycket trevligt! En bloggerska kom fram till mig också och fråga om jag skrev Modeskytt bloggen. Glad och överraskad blev jag! Kul när ni kommer fram och säger hej!


Börjat dagen med en 1 timmes promenad och snart ska jag åka till Hagaparken och hälsa på min vän som jobbar på cafeét där. Perfekt väder och därav en sval och enkel outfit!


Favoriter i sin garderob

image1305

Ibland har man favorit plagg eller accessoarer som man använder ofta. Jag tycker om Camerons stövlar som passar så bra till det mesta, men även Mischas Missoni klänning är underbar.

Har du några favoriter du använder ofta?

Till stan

image1303
* Tunika, H&M
* Ski-pants, Asos
* Lackballerina, Miss Selfridge
* Jeansjacka, H&M Barn
* Mulberry Euston
* Cocoo & Angela Gotborn

En liten sväng till stan nu!

Jeansjackan

image1302

Trevligt att få hem ett H&M paket på denna gråa trista dag. I det innehöll bl.a min jeansjacka jag beställt från barnavdelningen som dessutom var nedsatt till hälften! (Finns på outlet). Jag tog stl: 158. Har vikt upp ärmarna på den och den sitter tight! Jag gillar den! Sen kom en tunika i skön viskos, kuvertväska.

Tisdagens

image1301

* Hoodieklänning, MQ/Sunshine 365
* T-shirt, American Apparel
* Knästrumpor, H&M
* Gummistövlar, Viking
* Oversize väska, Wedins
* Armband, One of a kind

Sola smart

image1300
Eva Longoria i en snygg bränna, vill ha!

Dags för mig att köpa solskyddsfaktor snart. Jag brukar bli lätt brun, men också bränna mig lätt. På niveas hemsida finns ett "soltest" (klicka på Råd sen Solvård)som man kan göra. Man fyller bl.a i var man ska åka och under vilken månad. Och därefter få ett resultat på vilken solskyddsfaktor man bör ha. Jag kommer även skydda håret med en scarf och använda solglasögon.
Cosmo har även en "Cosmos smarta solguide", kika in den om du inte gjort det!


News

   

Cocoo får återigen in en massa snygga armband.

1) Två stycken till priset 149kr. Ser ut som ett plast och ett i metall.
2) Färgglada i plast! Ett orange vore nåt kanske!? 85kr/st
3) Skärparmband med svart skinn. 145kr
4) Armbandet med handklovar och nycklar var coolt! 145kr/st

Dessa och många andra nyheter kommer inom 2dygn så håll utkik!

Oversize

image1295

Jag är en av dom som köpte denna oversize kuvertväska från Wedins på rea. Gillar den mycket! Blir snygg till vardags.

Fick mail av Wedins att f.r.o.m onsdag till fredag så är det halva reapriset för medlemmar.. då skulle ju väskan nästan bli gratis!
Reapris nu; 49kr


Randigt

image1294

Visst kan randigt vara snyggt!? Jag gillar det på vissa plagg. Klänningen från Asos säljs nu på rea. Snygg tycker jag!

Nya höstskor

image1293

På H&M hitta jag dessa skor, i skinn. För endast 198kr. Rundad tå med ett spänne över och tjockklack. Blir fina i höst till en klänning och strumpbyxor. Fanns i brunt också. Ett fynd i skinn vill jag säga!

Fina tunikor

image1292
Skulle jag beställa nåt från Asos rean skulle det bli nån av dessa. Precis sånt mönster vill jag ha på en tunika! Kanske finns det i butik nån stans?

Span på topshop, hösten..

image1290  image1291

Topshop har bland dom snyggaste skor som finns. Dessa två godingar ska jag spana på till hösten! Hmm..nästan så man ser framemot hösten.

Thassos soon.

image1289
Nu har jag och en vän bokat en resa till Grekland. Vi ska till Thassos som är känd för sina fina sandstränder. 8:e augusti åker vi! Ska bli väldigt trevligt det. Ikväll är det kryssningsdags. Igen. ;).
Fynda en tygväska som jag kikat på förrut. Nedsatt till 110kr, halva priset. Den ska med till Thassos sen!

Ses imorn!

Röd lack!

image1288

Till hösten kan vi fortfarande se lack på skor, skärp och även väskor. Miu Miu har en röd snygg lackväska som ser åtråvärd ut. Finns en billigare variant från La Redoute i rött lackat skinn. Ser ut som väskan på bild. Kostar under en tusenlapp. (se sid: 215 i höst/vinter katalogen)

Mmm.. kanske en väska till hösten.

Platå längts fram

image1287
Varit på gröna lund idag! Var väldigt trevligt även om vi inte åkte nåt. Spela, åt lite och rosa sockervadd blev det!
Rätt trött efter en hel dag. Imorn kväll ska jag på kryssning, då skulle ovanstående skor passa. Åh vad jag gillar platå längst fram!! Finns på Asos.

Tre väskor.

image1286

Tre budgetväskor från Asos som jag gillar. Kostar runt 300kr styck och alla har en sak gemensamt. Långa axelband! Snyggt att ha den tvärs över till en klänning t.ex.

Enkel sommarklänning

image1285
Gwyneth i Stella McCartney

Jag gillar ofta det enkla. Som denna svarta sommarklänning från The Stray Boys. Snyggt till ett par pumps. Klänningen kostar 250kr och kan köpas på
www.strayboys.com

A HIT!

image1284
pepole.com

Tunikor måste vara bland det snyggaste och enklaste plagg att kombinera på. Till jeans, bara ben eller till tights. Alla kombos är lika snygga. Penélope Cruz gör det snyggt med sin vita tunika att bära den till jeans och sen ta av sig jeansen för en shopping tur..

I´m not a..

image1283

..PLASTIC BAG skulle jag gärna vilja ha. En miljövänlig bomullsshoppingkasse från
Anya Hindmarch. Kiera Kneightley har bl.a synts med denna kasse, Snygg tycker jag! Och miljövänlig, vilket är mycket bra.

Det får bli veckans väska det..

Lördag

image1282

Varmt idag, så då blir det;

* Svart kjol, FCUK
* Orange T-shirt, H&M
* Sandaler, DinSko

Sisters höst

image1281

Snygga bilder på en mörkhårig Victoria Silvstedt för höstens kampanj hos Sisters. Jag gillar extra mycket den blåa blusen. Passa riktig bra till hennes hårfärg. Långklänningen ser riktigt läcker ut tillsammans med Marc Jacobs skorna..

Absolut värt att kolla in kollektionen då!

Gråa pumps.

image1280

Igår kom mina gråa pumps som jag beställt från Ellos. Jag gillar den gråa färgen, annars var de
blåa snygga också.. Använd rabattkoden; 165802 och få 30% på valfri vara ur höst/vinter sortimentet.

Nyheter hos TopShop

     

Fina nyheter hos TopShop.

* Långklänning i Missoni anda. Inte van vid långa klänningar, men skulle gärna prova denna. ZigZag mönster är ett favorit mönster hos mig.

* Gummistövlar i rosa. Synas skulle man defintivt göra i dom! Men en aningens glansiga, eller vad tycker ni!?

* Rosa pumps. Vill jag ha. Dessa var så snygga. Tänk svart kort klänning. Ser bilden framför mig..

Inte varit hemma så mycket idag annars, solen har kommit fram mera, det gillar vi. Snart ska jag se PussyCat Dolls finalen med en kopp te.

Imorn ses vi. ♥


Onsdag.

image1276


* Tröjklänning, Rodebjer
* Ski-pants, Asos
* Herrsko med klack, DinSko
* Klocka, Guess
* Nagellack, silver från Mavala

Kvällen igår var riktigt kul! Var på en spansk restaurang på bondegatan, La Cucaracha. Mycket trevligt ställe, lite trångt bara. Deras Sangria är väldigt god! Sen lite drinkar på söder. Bra avslutning på kvällen =)


Hel svart

image1275
Sienna Miller i svart

Instyle

Jag har valt hel svart ikväll. Ska först fixa naglarna. Sen träffa lite vänner för en middag ute. Har noll inspiration för vad jag ska ha på mig. Så det blev svart. Men snyggt det också!

Vita jeans

image1274

www.instyle.com

Vita jeans är snyggt på sommaren. I stuprörsmodellen tillsammans med ett par pumps. Något jag skulle tänka mig att ha. Både Cameron och Hillary kombinerar det snyggt både med svart topp och kofta.

Vita jeans, snyggt tycker du?

Juli önskningar

image1273

I Juli vill jag ha det snygga armbandet från misskate.se, ett rött snyggt lack från Essie, Fifth Avenue verkar ha den snygga röda nyansen. Clean sprayen som får håret fräscht snabbt! Sen den snygga lilla svarta från Asos..Behöver en ny svart klänning.

Veckans väska v. 27

image1272
www.mytheresa.com

Denna blåa ljuvliga sak från Miu Miu är riktigt snygg. Enkel men ändå en väska som syns. Rea priset är 319 Euro.

Vad tycker du om den?


Regn outfit!

image1271

Gummistövlarna har använts mycket! Sköna och inte så tunga alls.

* Förklädesklänning, Mangoshop
* Tights, Gina Tricot
* Gummistövlar, Viking
* AA linne
* Skinnjacka, H&M
* Kuverthalsband, Urban Outfitters

Idag hem till en vän för att titta på film. Perfekt väder för det!

Ha en skön söndag!

Enkelt idag..

image1270

* Klänning, Rodebjer
* Converse
* Ormarmband, Cocoo
* Lackväska, Zara

Lite dåligt väder men ska in till stan med syster. Vad ska ni göra?

Ses sen.

Sprayer..

image1269
Eleven.se, Eleven.se och Blush.se

..för ansikte, kropp och hår är väldigt bra på sommaren. Jag har Håkanssons vitamin spray som känns återfuktande och fräscht. Vill gärna prova Clean sprayen för håret som får håret att alltid dofta gott och nytvättat och kropps sprayen som doftar persika och aprikos. Härligt!

Nya väskan idag..

image1268

Idag ska jag ha nya väskan med min vita tunika. Jag ska åka till Djurgården idag, hoppas bara det inte börja regna...

Ses sen!


Plastic!

image1265

Plastarmband är lite speciella tycker jag. Snart kommer dessa in hos Cocoo. Jag gillar det breda extra mycket. Breda; 195kr, smala; 165kr och ringarna; 125kr.
Mer nyheter kommer inom kort på hemsidan!

Klockrent!

image1264
c e l e b w o r l d. o r g

Klockrent Kirsten Dunst. Rosa Converse med en röd Chanel väska. Och förövrigt en enkel outfit. Detta gillar jag mycket! Skulle absolut ha detta på mig, om jag hade den röda chanel väskan...

Home sweet home..

image1263

Tillbaka till Stockholm. Känns skönt att vara hemma och veckan har varit bra på landet. Har grillat, solat, läst och mycket mer. Fynda en väska på en loppmarknad för 20kr (!)


Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91