Mina nya boots från dinsko. :)

img_0227 (MMS)

Mina nya boots från dinsko. :)


Testar Macarons i sturegallerian! Goda!

img_0208 (MMS)

Testar Macarons i sturegallerian! Goda!


Skärpet utanpå när kappan e på. Nu ska jag...

img_0186 (MMS)

Skärpet utanpå när kappan e på. Nu ska jag till skanstull. Sen till jobbet!


Kallt, varmt ute? Vet inte. Lite sommar, l...

img_0184 (MMS)

Kallt, varmt ute? Vet inte. Lite sommar, lite höst blir valet av kläder idag.


Till jobbet! Jobbar hela dagen idag.

img_0166 (MMS)

Till jobbet! Jobbar hela dagen idag.


Modeskytt -

Mina nya boots från dinsko. :)

img_0227 (MMS)

Mina nya boots från dinsko. :)


Testar Macarons i sturegallerian! Goda!

img_0208 (MMS)

Testar Macarons i sturegallerian! Goda!


Skärpet utanpå när kappan e på. Nu ska jag...

img_0186 (MMS)

Skärpet utanpå när kappan e på. Nu ska jag till skanstull. Sen till jobbet!


Kallt, varmt ute? Vet inte. Lite sommar, l...

img_0184 (MMS)

Kallt, varmt ute? Vet inte. Lite sommar, lite höst blir valet av kläder idag.


Till jobbet! Jobbar hela dagen idag.

img_0166 (MMS)

Till jobbet! Jobbar hela dagen idag.



Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91