Blond





Bilder från Sofis Mode Nr 7/2010.

Det e dags snart. På fredag ska jag till frisören och få håret färgat. Såg i senaste numret av Sofis Mode ett inslag, där jag gillade håret mycket. Färgen och längden!! Just nu är det kaffe och tvättstuga.

Glass till frukost



Jag fick inbjudan till Ben & Jerrys glassiga frukost. Ben & Jerry landar för första gången på svensk mark och ska berätta historien om skapelsen av Ben & Jerrys. Spännande, och gott :) 23:e februari är det.

Modeskytt -

Blond





Bilder från Sofis Mode Nr 7/2010.

Det e dags snart. På fredag ska jag till frisören och få håret färgat. Såg i senaste numret av Sofis Mode ett inslag, där jag gillade håret mycket. Färgen och längden!! Just nu är det kaffe och tvättstuga.

Glass till frukost



Jag fick inbjudan till Ben & Jerrys glassiga frukost. Ben & Jerry landar för första gången på svensk mark och ska berätta historien om skapelsen av Ben & Jerrys. Spännande, och gott :) 23:e februari är det.


Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91