Sexy back

image1261

Kom hem igår kväll från Göteborg. Var på ett födelsedagsfirande direkt i Gamla Stan sen. Man e rätt trött nu. Klippning idag och packning inför nästa äventyr. Ska åka till kompisens land imorn. I en vecka.

Men konserten då, eller showen var riktigt bra! Justin, Timbaland och de andra gjorde det mycket bra. Stod ganska nära så lite bilder som är halvbra kunde man ta ;)
Det var riktigt kul med andra ord!



Psst.. Fick denna vita t-shirt på posten. En AA som jag vunnit på en av Modettes tävling. Den ska jag ta med till landet!!

Så jag säger Hej då nu igen. Tillbaka den 5:e Juli.

Ha så bra alla!

Kramis.

Justin i Gbg

image1260

Imorn bitti åker vi till Göteborg med bil. Och ska gå på Justin Timberlakes konsert :) Ska bli kul det! Tillbaka i Stockholm på tisdag kväll, men bloggar på onsdag.

Ha så bra!

Vi ses, kramis!

Min midsommar

image1258

image1259

Firandet var trevligt igår. God mat, trevligt sällskap, gitarr spel och dans. Vädret var inte på topp, men det var okey!

Nu blir det vila.. Kanske hyra film och inviga gummistövlarna, :)

Midsommarafton



Ha en trevlig midsommar!

* Klänning, H&M
* Skärp, Lindex
* Sandaler, DinSko


Ses ♥

Material Girls

image1255

Vilken dag! Har varit och handlat inför morgondagen. Nu ska jag bara ta det lugnt. Har hyrt Material Girls där systrarna Hillary och Haylie Duff medverkar. Ska bli kul att se den, smatidigt som den verkar lättsam att se!

Två, tre gånger..

image1253

Sådär. Hårfärgen som bara fördjupades och det känns fräsht inför sommaren. Gick lite runt på stan. Förbi Mariatorget och in på Två, tre gånger. Snygga väskor fanns där!
Åhléns har också börjat sälja Essie nagellack och andra Essie produkter. Mycket bra. Då kan man se färgerna närmare.. Det gillar vi!
Fötterna tog stryk efter min runda. Men jag avslutade med en lätt middag med syster på medborgarplatsen. I solen. Kan det bli bättre!?

Färgnings dags.

image1252

Dags att färga håret. Frisörbesök snart. Men först en lunch med pojkvännens syster. Började morgonen med träning. Utmärkt start!

Dagens blir...

* Förklädesklänning, Mangoshop.com
* Tights, Gina Tricot
* Kilklackar, TopShop
* Cherry-Tee linne
* Tunn kort kofta, VILA
* Väska, Rizzo
* Armband, Cocoo

Retro gummistövlar

image1251
www.have2have.se

Ett par gummistövlar är på väg hem till mig. Har inga gummistövlar alls och det behövs ibland :)
Valde svart men tänkt mig rosa innan.. Fanns ett par andra skor jag gillade. Men storleken var slut. Tur det kanske.

Veckans väska v. 25

image1250

Denna underbara kuvertväska måste bli veckans väska. Vad snygg! Gillar att lädret går i två färger. Grått och gult =)

Finns på www.fifibags.se och kostar 795kr.


Nya armband. Igen.

  

Nya armband igen. :) Angela Gotborn och Cocoo ormarmbandet. Sen ett silver från Cocoo.

Nöjd med alla tre!


Testar Define a lash

image1245

Köpt en ny mascara! Var nyfiken på Maybellines Define A Lash. Borsten är mjuk, ska inte klumpa och separera även de minsta fransarna. Jag köpte den i brunt. Mascaran separerar bra och klumpar inte, vad jag vet nu. Mascaror har en tendes att klumpa efter ett tag. Men det är en bra mascara som även kommer åt underfransarna bra!

Pris: 135kr

Funkar för mig till vardags, därav den bruna färgen. Vid fest vill jag ha mera volym.

Lite bilder

image1244
Det var trevligt igår. Göteborg är en trevlig plats att vara på. Solen sken och vi satt ute på bryggan. Varje gång man är där så vill man flytta dit.. Så fint där. Mina nya sköna sandaler och vita tunika hade jag på mig!


Färgglada!

image1243


Armbandshysteri! Ännu fler färgglada armband från Cocoo. Det rosa tre radiga skärparmbandet gillade jag extra mycket. Farligt tycker jag som vill ha mer armband. Beräknas komma på tisdag och i fler färger!


Lördag!

image1240   

Nya sandaler och kjol. Asos var snabba med leveransen! Kjol från Nelly/Ichi. Två ribbade linnen. Vitt från H&M och svart från AA. Mulberry Euston och skärparmband, Cocoo.

Trevlig dag alla!!

Ikväll ska jag till Göteborg i Hammarby Sjöstad. Dricka Strawberry Daiquiris..

Veckans väska v. 24

image1239
Bild: shopbop.com

Veckans väska måste bli en riktigt stor en! Denna läder väska kommer ifrån Italien. Märket är Erotokritos. Jag gillar okända märken. Vore kul att ha en sådan väska. Även om man drömmer om Chloé..
Men en stooor väska skulle mer gärna få bli min! I läder.

Vita pumpsen..

image1237
Vita pumps från t.v Scorett, Dinsko, Scorett och MrsH.

De vita pumpsen förknippas mycket med bröllop och studenter. Själv är jag sugen på ett par! Snyggt att ha det till en svart klänning t.ex. som Cameron Diaz har.

Fin present

image1233

Varit på en trevlig lunch med min vän Annica. Fick en fin present från Italien. En Sephora neccesär med go doftande duschcremer! Blir perfekt på resorna =). Vi prata lite om Grekland, kanske blir det av i Augusti..hoppas :)


Köpt ett par Havaianas för några dagar sen hos MrsH, sköna =)


Den var fin

image1232
Bild: www.glitzy.se

Jätte fin klänning, tre olika färger som matchar varann bra. Längden är 99cm så den skulle gå strax under knäna på mig. Mjukt material och snyggt fall. Den vill jag ha! Skulle behöva pigga upp min klännings garderob lite grand..

Dagens tips

image1231

Angela Gotborns smycken finns att köpa på Accessora som många kanske vet. Men man kan också köpa på hemsidan direkt! Jag tycker om designen på smyckerna. Tre kategorier finns; Fashion, Classic och Finest.  Armbandet ovan är riktigt snyggt. Kraftig länk med sidenband. (Finns under Fashion)

www.gotborn.se

För under 100kr..

image1230
..fick jag en latte, en tygväska från Indiska som funkar tills jag hittar en annan och ett par fina örhängen från C/O Stockholm. 10kr betalade jag för dom. Ord.pris 650kr. Ett riktigt kap

Nytt hos Cocoo.

image1229

Cocoo har fått in nya snygga armband. Här visar jag tre av dom.. Svart armband med nitar, finns också i vitt! Pris: 165kr Ormarmbandet gillar jag mycket. Har velat ha ett ormarmband ett tag då jag sett KJLs. Detta skulle jag vilja ha runt min armled, pris: 145Kr. Sen har vi ett snyggt stelt armband som skulle passa en bränna i sommar. Pris: 145kr.

Alla smycken levereras fraktfritt och är nickelfria!

Stela armband är min grej just nu =)


Vit klänning.

image1227

Så fin. En Velvet från Nellys rea. 695kr kostar den nu. Ord Pris: 1195kr. Vad fin den skulle vara i sommar. Kanske midsommar!? Att den är i 100% bomull gör att den är finare.

Mina naglar.

image1228

Nagellack; Make Up Store i nyansen Lynn.

Sådär blev det! Ovant med långa naglar. Men det ska nog gå bra :) Nyansen gillar jag. Somrigt aprikos är det.
Jag som tänkte sola lite nu, men solen e borta.. Hoppas inte för länge!

Tisdagens.

image1225

Snart ska jag åka till skanstull och få mina naglar fixade. Ska bli så kul att få dom fina. Det var 5år sen sist jag hade nagelförlängning. Har på mig förklädesklänningen från Mango, korta tights, MQ, silverballerina, La Redoute, topp under, Monki, väska, Accessorize. Armband blir två skärparmband. FASR och Cocoo sen jordgubbshalsbandet.

Äldre bilder..



Klicka för större.

Denna klänning ska jag leta fram. Hade den förra sommaren. Och den är så skön och sval! Kul att kika på äldre bilder från bloggen med olika outfits. Den bilden togs juli-06.

Imorn ska jag göra nagelförlängning. Ska bli kul! :)


Lite läsning..

image1223

Soligt och varmt idag. Köpt jordgubbar, det tröttnar man inte på.
Har på mig-

* Klänning, H&M (gammal..)
* Halsband, svart jordgubbe I.me.my
* Skärparmband, Cocoo.
* Ballerina, La Redoute
* Solisar, Tom Ford.
* Väska med långt handtag, Indiska.

Ska läsa lite, har varit "dålig" på det.. Beställt en ny bok också, Läppstiftsdjungeln. Snart ska jag börja på den!

Sandalerna.

image1222
Ett par svarta sandaler vill jag ha. Helst svarta. Scorett har en fin variant från Novita. La Redoute har ett par med minipris! Men sen är det leveranstiden, som brukar vara lång.. Sandaler nåt för dig?

Some twist and tango

   

Twist and Tangos vår/sommar kollektion har mycket fint. Jag gillar det märket!

♥ Den första korta jeanskjolen gillar jag mycket. Skulle absolut kunna tänka mig den. Jag söker efter en sådan kjol.

♥ Den vita klänningen är enkel men fin med sin spetskant. Låga lädersadaler till skulle bli perfekt. Sett den klänningen i butik och den är fin!

♥ Den sista har fickor fram. Jag tycker om fickor på klänningar mer och mer.. Lägg märke till broderiet på också!

Pirates

image1217
Ikväll ska jag äntligen se Pirates of the caribbean 3. Jag tyckte om de två första filmerna. Så hoppas denna e bra! Johnny Depp gör bra som sin roll Jack Sparrow. Han lyckas med sina ofta annorlunda roller.

Förresten drack jag min första Strawberry Daiquiri idag, mycket god! Den var efterlängtad :)

Juni önskningar

image1216

Härliga juni. Trots så skön sol så vill jag gärna åka bort. Grekland lockar.. Ett guld namnhalsband i Carrie anda skulle gärna få hänga runt min hals. Nagelförlängning har jag gått och tänkt på. Gjorde det senast för ca: 5 år sen. Ska nog göra det igen hos Scratch nails som har bra elevbehandlingar! Älskade missoni mönstret. Gärna som klänning. Läcker den skulle vara..

Kvälls shopping..

image1215
Kjol från Ichi.

En vit kjol känns rätt nu i sommar. Denna från Nelly beställdes nu! 100% bomull också :)
Hoppas den e fin på!

Pris: 149kr exkl. frakt!

Veckans väska v. 23

image1214

Stråväskorna finns överallt. Inte så charmiga kanske. Men bra att ha när man ska till stranden eller picknicken. Denna från Indiska har jag sett i butik och den e fin!  

Pris endast 99.50kr och finns i andra färger!

Trollsländor!

image1213
Trollsländor på smycken är så fint tycker jag. Dessa två örhängen fann jag på Cocoo. Vet inte längden på dom, men de ser lagom långa ut!

Pris: 185kr/st.

Nationaldag picknick.

image1212
Ett sånt underbar väder vi har det. Ska börja dagen med en picknick i solen.

♣ Linne, TopShop
♣ Avklippta jeans, Replay
♣ Väska, Matthew Williamson (Debenhams)
♣ Skor med stenar, DInSko

Ha en jätte trevlig dag!

Allergi..

Mitt internet har inte funkat idag och igår kväll kom brudparet hem! De hade haft det jätte mysigt och bra. De bjöd mig på en tre rätters middag, italienskt. Mycket gott och trevligt!

Annars så är jag förkyld, allergi och ögonen rinner.. Kestine tar jag men det hjälper inte fullt ut. Nåt annat som hjälper?

D.H ikväll med efterrätt bestående av färska jordgubbar, Kesella jordgubb och lime och krossas digestivekex.  Mycket gott! Prova om du inte gjort det =)

Trevlig kväll alla!


Ibland..

67191-1210

...så behöver man inget. Men köper nåt iaf. En söt neccesär från H&M. Prasslig och ganska rymlig. Läppstift från Maybelline #61 Rose Glamour. Mitt från Isadora har varit borta ett tag.. Sen en liten hårborste från Åhléns för 15kr (!).

Nu vart jag väldigt sugen på jordgubbar, undrar om de har det i Ica här nere.. Kanske går jag en sväng. Så fint fortfarande ute!

Söndag!

image1209
* Rutig klänning, MQ/Zoul
* Leggins bruna, H&M (Två pack till bra pris)
* Kilklackar, Topshop
* I hand; solisar, YSL.

Det var riktigt kul igår. Grillning är dock inte min starka sida. Inget tålamod alls ;) Tur att man fick hjälp =)
Min näsa rinner av allergi, Kestine tar jag varje dag. En nässpray kanske vore nåt. Idag händer inget spec. Bara ha det skönt i solen!

Äntligen sool

image1208
Klänning från Chloé. Net-a-porter

Äntligen kom solen, den har varit väntad! Idag ska jag ha en liten grillfest. Kyckling från Kronfågel har jag fått från Buzzador. Ska bli trevligt! Klänningen ovan är en typisk sommarklänning för mig. Tubtopmodell och den blå färgen gillar jag! Nån klänning blir det iaf att ha ikväll.

En MJ klocka runt halsen, tack.

image1206  image1207

Jag är förtjust i MJ klockorna. Mina favoriter som finns hos MrsH är stjärnan och hjärtat.

Pris: 1795-1995kr

Modeskytt -

Sexy back

image1261

Kom hem igår kväll från Göteborg. Var på ett födelsedagsfirande direkt i Gamla Stan sen. Man e rätt trött nu. Klippning idag och packning inför nästa äventyr. Ska åka till kompisens land imorn. I en vecka.

Men konserten då, eller showen var riktigt bra! Justin, Timbaland och de andra gjorde det mycket bra. Stod ganska nära så lite bilder som är halvbra kunde man ta ;)
Det var riktigt kul med andra ord!



Psst.. Fick denna vita t-shirt på posten. En AA som jag vunnit på en av Modettes tävling. Den ska jag ta med till landet!!

Så jag säger Hej då nu igen. Tillbaka den 5:e Juli.

Ha så bra alla!

Kramis.

Justin i Gbg

image1260

Imorn bitti åker vi till Göteborg med bil. Och ska gå på Justin Timberlakes konsert :) Ska bli kul det! Tillbaka i Stockholm på tisdag kväll, men bloggar på onsdag.

Ha så bra!

Vi ses, kramis!

Min midsommar

image1258

image1259

Firandet var trevligt igår. God mat, trevligt sällskap, gitarr spel och dans. Vädret var inte på topp, men det var okey!

Nu blir det vila.. Kanske hyra film och inviga gummistövlarna, :)

Midsommarafton



Ha en trevlig midsommar!

* Klänning, H&M
* Skärp, Lindex
* Sandaler, DinSko


Ses ♥

Material Girls

image1255

Vilken dag! Har varit och handlat inför morgondagen. Nu ska jag bara ta det lugnt. Har hyrt Material Girls där systrarna Hillary och Haylie Duff medverkar. Ska bli kul att se den, smatidigt som den verkar lättsam att se!

Två, tre gånger..

image1253

Sådär. Hårfärgen som bara fördjupades och det känns fräsht inför sommaren. Gick lite runt på stan. Förbi Mariatorget och in på
Två, tre gånger. Snygga väskor fanns där!
Åhléns har också börjat sälja Essie nagellack och andra Essie produkter. Mycket bra. Då kan man se färgerna närmare.. Det gillar vi!
Fötterna tog stryk efter min runda. Men jag avslutade med en lätt middag med syster på medborgarplatsen. I solen. Kan det bli bättre!?

Färgnings dags.

image1252

Dags att färga håret. Frisörbesök snart. Men först en lunch med pojkvännens syster. Började morgonen med träning. Utmärkt start!

Dagens blir...

* Förklädesklänning, Mangoshop.com
* Tights, Gina Tricot
* Kilklackar, TopShop
* Cherry-Tee linne
* Tunn kort kofta, VILA
* Väska, Rizzo
* Armband, Cocoo

Retro gummistövlar

image1251
www.have2have.se

Ett par gummistövlar är på väg hem till mig. Har inga gummistövlar alls och det behövs ibland :)
Valde svart men tänkt mig rosa innan.. Fanns ett par andra skor jag gillade. Men storleken var slut. Tur det kanske.

Veckans väska v. 25

image1250

Denna underbara kuvertväska måste bli veckans väska. Vad snygg! Gillar att lädret går i två färger. Grått och gult =)

Finns på
www.fifibags.se och kostar 795kr.


Nya armband. Igen.

  

Nya armband igen. :) Angela Gotborn och Cocoo ormarmbandet. Sen ett silver från Cocoo.

Nöjd med alla tre!


Testar Define a lash

image1245

Köpt en ny mascara! Var nyfiken på Maybellines Define A Lash. Borsten är mjuk, ska inte klumpa och separera även de minsta fransarna. Jag köpte den i brunt. Mascaran separerar bra och klumpar inte, vad jag vet nu. Mascaror har en tendes att klumpa efter ett tag. Men det är en bra mascara som även kommer åt underfransarna bra!

Pris: 135kr

Funkar för mig till vardags, därav den bruna färgen. Vid fest vill jag ha mera volym.

Lite bilder

image1244
Det var trevligt igår. Göteborg är en trevlig plats att vara på. Solen sken och vi satt ute på bryggan. Varje gång man är där så vill man flytta dit.. Så fint där. Mina nya sköna sandaler och vita tunika hade jag på mig!


Färgglada!

image1243


Armbandshysteri! Ännu fler färgglada armband från Cocoo. Det rosa tre radiga skärparmbandet gillade jag extra mycket. Farligt tycker jag som vill ha mer armband. Beräknas komma på tisdag och i fler färger!


Lördag!

image1240   

Nya sandaler och kjol. Asos var snabba med leveransen! Kjol från Nelly/Ichi. Två ribbade linnen. Vitt från H&M och svart från AA. Mulberry Euston och skärparmband, Cocoo.

Trevlig dag alla!!

Ikväll ska jag till Göteborg i Hammarby Sjöstad. Dricka Strawberry Daiquiris..

Veckans väska v. 24

image1239
Bild: shopbop.com

Veckans väska måste bli en riktigt stor en! Denna läder väska kommer ifrån Italien. Märket är Erotokritos. Jag gillar okända märken. Vore kul att ha en sådan väska. Även om man drömmer om Chloé..
Men en stooor väska skulle mer gärna få bli min! I läder.

Vita pumpsen..

image1237
Vita pumps från t.v Scorett, Dinsko, Scorett och MrsH.

De vita pumpsen förknippas mycket med bröllop och studenter. Själv är jag sugen på ett par! Snyggt att ha det till en svart klänning t.ex. som Cameron Diaz har.

Fin present

image1233

Varit på en trevlig lunch med min vän Annica. Fick en fin present från Italien. En Sephora neccesär med go doftande duschcremer! Blir perfekt på resorna =). Vi prata lite om Grekland, kanske blir det av i Augusti..hoppas :)


Köpt ett par Havaianas för några dagar sen hos MrsH, sköna =)


Den var fin

image1232
Bild:
www.glitzy.se

Jätte fin klänning, tre olika färger som matchar varann bra. Längden är 99cm så den skulle gå strax under knäna på mig. Mjukt material och snyggt fall. Den vill jag ha! Skulle behöva pigga upp min klännings garderob lite grand..

Dagens tips

image1231

Angela Gotborns smycken finns att köpa på Accessora som många kanske vet. Men man kan också köpa på hemsidan direkt! Jag tycker om designen på smyckerna. Tre kategorier finns; Fashion, Classic och Finest.  Armbandet ovan är riktigt snyggt. Kraftig länk med sidenband. (Finns under Fashion)

www.gotborn.se

För under 100kr..

image1230
..fick jag en latte, en tygväska från Indiska som funkar tills jag hittar en annan och ett par fina örhängen från C/O Stockholm. 10kr betalade jag för dom. Ord.pris 650kr. Ett riktigt kap

Nytt hos Cocoo.

image1229

Cocoo har fått in nya snygga armband. Här visar jag tre av dom.. Svart armband med nitar, finns också i vitt! Pris: 165kr Ormarmbandet gillar jag mycket. Har velat ha ett ormarmband ett tag då jag sett KJLs. Detta skulle jag vilja ha runt min armled, pris: 145Kr. Sen har vi ett snyggt stelt armband som skulle passa en bränna i sommar. Pris: 145kr.

Alla smycken levereras fraktfritt och är nickelfria!

Stela armband är min grej just nu =)


Vit klänning.

image1227

Så fin. En Velvet från Nellys rea. 695kr kostar den nu. Ord Pris: 1195kr. Vad fin den skulle vara i sommar. Kanske midsommar!? Att den är i 100% bomull gör att den är finare.

Mina naglar.

image1228

Nagellack; Make Up Store i nyansen Lynn.

Sådär blev det! Ovant med långa naglar. Men det ska nog gå bra :) Nyansen gillar jag. Somrigt aprikos är det.
Jag som tänkte sola lite nu, men solen e borta.. Hoppas inte för länge!

Tisdagens.

image1225

Snart ska jag åka till skanstull och få mina naglar fixade. Ska bli så kul att få dom fina. Det var 5år sen sist jag hade nagelförlängning. Har på mig förklädesklänningen från Mango, korta tights, MQ, silverballerina, La Redoute, topp under, Monki, väska, Accessorize. Armband blir två skärparmband. FASR och Cocoo sen jordgubbshalsbandet.

Äldre bilder..



Klicka för större.

Denna klänning ska jag leta fram. Hade den förra sommaren. Och den är så skön och sval! Kul att kika på äldre bilder från bloggen med olika outfits. Den bilden togs juli-06.

Imorn ska jag göra nagelförlängning. Ska bli kul! :)


Lite läsning..

image1223

Soligt och varmt idag. Köpt jordgubbar, det tröttnar man inte på.
Har på mig-

* Klänning, H&M (gammal..)
* Halsband, svart jordgubbe I.me.my
* Skärparmband, Cocoo.
* Ballerina, La Redoute
* Solisar, Tom Ford.
* Väska med långt handtag, Indiska.

Ska läsa lite, har varit "dålig" på det.. Beställt en ny bok också, Läppstiftsdjungeln. Snart ska jag börja på den!

Sandalerna.

image1222
Ett par svarta sandaler vill jag ha. Helst svarta. Scorett har en fin variant från Novita. La Redoute har ett par med minipris! Men sen är det leveranstiden, som brukar vara lång.. Sandaler nåt för dig?

Some twist and tango

   

Twist and Tangos vår/sommar kollektion har mycket fint. Jag gillar det märket!

♥ Den första korta jeanskjolen gillar jag mycket. Skulle absolut kunna tänka mig den. Jag söker efter en sådan kjol.

♥ Den vita klänningen är enkel men fin med sin spetskant. Låga lädersadaler till skulle bli perfekt. Sett den klänningen i butik och den är fin!

♥ Den sista har fickor fram. Jag tycker om fickor på klänningar mer och mer.. Lägg märke till broderiet på också!

Pirates

image1217
Ikväll ska jag äntligen se Pirates of the caribbean 3. Jag tyckte om de två första filmerna. Så hoppas denna e bra! Johnny Depp gör bra som sin roll Jack Sparrow. Han lyckas med sina ofta annorlunda roller.

Förresten drack jag min första Strawberry Daiquiri idag, mycket god! Den var efterlängtad :)

Juni önskningar

image1216

Härliga juni. Trots så skön sol så vill jag gärna åka bort. Grekland lockar.. Ett guld namnhalsband i Carrie anda skulle gärna få hänga runt min hals. Nagelförlängning har jag gått och tänkt på. Gjorde det senast för ca: 5 år sen. Ska nog göra det igen hos Scratch nails som har bra elevbehandlingar! Älskade missoni mönstret. Gärna som klänning. Läcker den skulle vara..

Kvälls shopping..

image1215
Kjol från Ichi.

En vit kjol känns rätt nu i sommar. Denna från Nelly beställdes nu! 100% bomull också :)
Hoppas den e fin på!

Pris: 149kr exkl. frakt!

Veckans väska v. 23

image1214

Stråväskorna finns överallt. Inte så charmiga kanske. Men bra att ha när man ska till stranden eller picknicken. Denna från Indiska har jag sett i butik och den e fin!  

Pris endast 99.50kr och finns i andra färger!

Trollsländor!

image1213
Trollsländor på smycken är så fint tycker jag. Dessa två örhängen fann jag på Cocoo. Vet inte längden på dom, men de ser lagom långa ut!

Pris: 185kr/st.

Nationaldag picknick.

image1212
Ett sånt underbar väder vi har det. Ska börja dagen med en picknick i solen.

♣ Linne, TopShop
♣ Avklippta jeans, Replay
♣ Väska, Matthew Williamson (Debenhams)
♣ Skor med stenar, DInSko

Ha en jätte trevlig dag!

Allergi..

Mitt internet har inte funkat idag och igår kväll kom brudparet hem! De hade haft det jätte mysigt och bra. De bjöd mig på en tre rätters middag, italienskt. Mycket gott och trevligt!

Annars så är jag förkyld, allergi och ögonen rinner.. Kestine tar jag men det hjälper inte fullt ut. Nåt annat som hjälper?

D.H ikväll med efterrätt bestående av färska jordgubbar, Kesella jordgubb och lime och krossas digestivekex.  Mycket gott! Prova om du inte gjort det =)

Trevlig kväll alla!


Ibland..

67191-1210

...så behöver man inget. Men köper nåt iaf. En söt neccesär från H&M. Prasslig och ganska rymlig. Läppstift från Maybelline #61 Rose Glamour. Mitt från Isadora har varit borta ett tag.. Sen en liten hårborste från Åhléns för 15kr (!).

Nu vart jag väldigt sugen på jordgubbar, undrar om de har det i Ica här nere.. Kanske går jag en sväng. Så fint fortfarande ute!

Söndag!

image1209
* Rutig klänning, MQ/Zoul
* Leggins bruna, H&M (Två pack till bra pris)
* Kilklackar, Topshop
* I hand; solisar, YSL.

Det var riktigt kul igår. Grillning är dock inte min starka sida. Inget tålamod alls ;) Tur att man fick hjälp =)
Min näsa rinner av allergi, Kestine tar jag varje dag. En nässpray kanske vore nåt. Idag händer inget spec. Bara ha det skönt i solen!

Äntligen sool

image1208
Klänning från Chloé. Net-a-porter

Äntligen kom solen, den har varit väntad! Idag ska jag ha en liten grillfest. Kyckling från Kronfågel har jag fått från Buzzador. Ska bli trevligt! Klänningen ovan är en typisk sommarklänning för mig. Tubtopmodell och den blå färgen gillar jag! Nån klänning blir det iaf att ha ikväll.

En MJ klocka runt halsen, tack.

image1206  image1207

Jag är förtjust i MJ klockorna. Mina favoriter som finns hos
MrsH är stjärnan och hjärtat.

Pris: 1795-1995kr


Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91