Hemmakväll denna fredag!  Klick!, även vec...

img_0673 (MMS)

Hemmakväll denna fredag!  Klick!, även veckans Sofis Mode, Batiste torrshampoo, (som finns att köpa på Åhléns nu), lite godis o coca cola finns på mitt vardagsrumsbord. Ses!


Beauty



Idag e jag ledig. Badat bastu och hämtat ut paket. En concealer från Lancome, som e grym! En handkräm från Elizabeth Arden- 8 hour. Och en ansiktskräm från Dermalogica.

De två första produktera beställde jag från DonnaBeauty. Leverenas efter 2 dagar. Grymt snabbt! Bra priser också, handkräm 59kr- Jag såg samma storlek på handkräm på Kicks för 135kr (!). Och 209kr för concealern. Frakten är 29kr!

Ansiktkrämen beställde jag från Hudvårdsbutik.se Lägre priser där också. Ingen frakt. Och snabb leverenas där också. Jag betalade 349kr för 50ml. Krämen är riktigt ljuvlig för ansiktet, speciellt för mig som har lite torr hud.

Snart blir det sen lunch. Annars ska jag bara vila idag. Behövs!


Batiste

 

Jag vill prova detta torr shampoo från Batiste.
Det verkar fungera bra, Finns i olika dofter och jag tar gärna lätt blomig doft.. Eleven.se har dom!   


Jag älskar kilklackar och vill gärna ha fl...

img_0653 (MMS)

Jag älskar kilklackar och vill gärna ha fler till sommaren.. Skyhöga o somriga är dessa från hm.com 299kr.


Neverfull GM



Min nästa Louis Vuitton väska måste vara den stooora och snygga Neverfull GM. Gilla Stort!

Modeskytt -

Hemmakväll denna fredag!  Klick!, även vec...

img_0673 (MMS)

Hemmakväll denna fredag!  Klick!, även veckans Sofis Mode, Batiste torrshampoo, (som finns att köpa på Åhléns nu), lite godis o coca cola finns på mitt vardagsrumsbord. Ses!


Beauty



Idag e jag ledig. Badat bastu och hämtat ut paket. En concealer från Lancome, som e grym! En handkräm från Elizabeth Arden- 8 hour. Och en ansiktskräm från Dermalogica.

De två första produktera beställde jag från
DonnaBeauty. Leverenas efter 2 dagar. Grymt snabbt! Bra priser också, handkräm 59kr- Jag såg samma storlek på handkräm på Kicks för 135kr (!). Och 209kr för concealern. Frakten är 29kr!

Ansiktkrämen beställde jag från Hudvårdsbutik.se Lägre priser där också. Ingen frakt. Och snabb leverenas där också. Jag betalade 349kr för 50ml. Krämen är riktigt ljuvlig för ansiktet, speciellt för mig som har lite torr hud.

Snart blir det sen lunch. Annars ska jag bara vila idag. Behövs!


Batiste

 

Jag vill prova detta torr shampoo från Batiste.
Det verkar fungera bra, Finns i olika dofter och jag tar gärna lätt blomig doft.. Eleven.se har dom!   


Jag älskar kilklackar och vill gärna ha fl...

img_0653 (MMS)

Jag älskar kilklackar och vill gärna ha fler till sommaren.. Skyhöga o somriga är dessa från hm.com 299kr.


Neverfull GM



Min nästa Louis Vuitton väska måste vara den stooora och snygga Neverfull GM. Gilla Stort!


Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91