Jobbat hela dagen. Efter det blev det ett ...

27032010270 (MMS)

Jobbat hela dagen. Efter det blev det ett par drinkar på Fridays. Nu e jag hemma, sova direkt. Har förresten en ny klocka, den röda från Triwa. Älskar den!


Har köpt ett nytt läppstift. Det köptes ig...

27032010269 (MMS)

Har köpt ett nytt läppstift. Det köptes igår. En perfekt beige nyans. :)


Malin Åkerman for Sisters





Fotograf- Sisters/Marcus Olsson

Jag längtar ännu mer till våren då jag ser dessa bilder på Malin Åkerman i Sisters vårkampanj. Mycket fina bilder och hon e snygg också. Love her hair..


Ed Hardy parfym



Jag vill ha Ed Hardys parfym. Snygg flaska och goo doft. Mmm..
Finns på Eleven.se


Sommarskor


Längtar tills all snö och is e borta på vägarna. Jag vill ha vår o sommarskor på fötterna. Dessa från H&M var riktigt somriga och fina!

Lipgloss


Fredag! Har ätit frukost på EH, köpt biljetter till Lady Gaga, jobbat.. Just nu e jag hemma, kikar runt på olika webshoppar, lipglosset från Smashbox vill jag ha. Snyggt rosa skimmer.. Finns på Eleven.se

Modeskytt -

Jobbat hela dagen. Efter det blev det ett ...

27032010270 (MMS)

Jobbat hela dagen. Efter det blev det ett par drinkar på Fridays. Nu e jag hemma, sova direkt. Har förresten en ny klocka, den röda från Triwa. Älskar den!


Har köpt ett nytt läppstift. Det köptes ig...

27032010269 (MMS)

Har köpt ett nytt läppstift. Det köptes igår. En perfekt beige nyans. :)


Malin Åkerman for Sisters





Fotograf- Sisters/Marcus Olsson

Jag längtar ännu mer till våren då jag ser dessa bilder på Malin Åkerman i Sisters vårkampanj. Mycket fina bilder och hon e snygg också. Love her hair..


Ed Hardy parfym



Jag vill ha Ed Hardys parfym. Snygg flaska och goo doft. Mmm..
Finns på
Eleven.se


Sommarskor


Längtar tills all snö och is e borta på vägarna. Jag vill ha vår o sommarskor på fötterna. Dessa från
H&M var riktigt somriga och fina!

Lipgloss


Fredag! Har ätit frukost på EH, köpt biljetter till Lady Gaga, jobbat.. Just nu e jag hemma, kikar runt på olika webshoppar, lipglosset från Smashbox vill jag ha. Snyggt rosa skimmer.. Finns på
Eleven.se


Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91