Är med syrran på Fridays. Deras cheesecak...

30042010289 (MMS)

Är med syrran på Fridays. Deras cheesecake är ljuvlig.. Ha en trevlig valborg! Jobb för mig ikväll. Kramis


Påväg hem från jobbet. Idag hade jag på mi...

25042010284 (MMS)

Påväg hem från jobbet. Idag hade jag på mig mina "nya" skor, som köptes i februari. Lätta att springa i ;). Väl hemma ska jag äta en 7 Eleven brownie. Har varit sugen på en hela dan!


Jag har nu Ed Hardys parfym. Snygg flaska ...

09042010276 (MMS)

Jag har nu Ed Hardys parfym. Snygg flaska som man gärna har framme. :)


Modeskytt -

Är med syrran på Fridays. Deras cheesecak...

30042010289 (MMS)

Är med syrran på Fridays. Deras cheesecake är ljuvlig.. Ha en trevlig valborg! Jobb för mig ikväll. Kramis


Påväg hem från jobbet. Idag hade jag på mi...

25042010284 (MMS)

Påväg hem från jobbet. Idag hade jag på mig mina "nya" skor, som köptes i februari. Lätta att springa i ;). Väl hemma ska jag äta en 7 Eleven brownie. Har varit sugen på en hela dan!


Jag har nu Ed Hardys parfym. Snygg flaska ...

09042010276 (MMS)

Jag har nu Ed Hardys parfym. Snygg flaska som man gärna har framme. :)



Bloggtoppen.se
Top Mode & design bloggar

RSS 0.91