Ett mailsvar ang. läderarmbandet.



Det var några som ville veta om man kunde köpa det armband jag köpt, på nätet. Mailade Shoe repair och fick svar:

Hej Johanna,

 

Härligt att du är nöjd.

Det är verkligen fint det armbandet.

 

Man kan verkligen säga att det har gjort succé, vi har dessvärre inga kvar här just nu.

Men vi jobbar på att få fram några fler!

 

Vi jobbar inte med Internet försäljning, vilket gör det hela lite svårare,

På vår hemsida kan man ju gå in och kolla vilka butiker vi säljer till i varje stad.

Vissa butiker kanske skickar mot postförskott, men det är upp till varje butik.

 

Hoppas jag svarat på dina frågor.

 

Ha det fint.

Vänliga hälsningar

 

Sandra

Hoppas ni fått svar också. www.shoerepair.se Gå in på hemsidan och klicka på Retailers. Och sök butik i de olika städerna.


Kommentarer
Postat av: Käthe

Då borde dom verkligen börja jobba med internetförsäljning för att hänga med. :))

2007-02-26 | 17:36:29
Bloggadress: http://kathe.blogg.se
Postat av: lina

du köper massa saker du? vad jobbar du med?

2007-02-26 | 17:56:08
Postat av: Tusse

Efter att ha läst mejlet som du fått av Shoe Repair så ringde jag till flera affärer och till slut så hittade jag en som ska skicka ett armband till mig. Såå glad är jag :)

2007-02-28 | 00:25:21
Bloggadress: http://tusseludd.blogg.se
Postat av: Johanna

Tusse: Vad kul! Grattis =)

2007-03-01 | 16:53:41
Bloggadress: http://www.modeskytt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback