Gummistövlar skulle passa idag..

Vakna precis, trött, allergi förkylning, lite ont i huvet. Vart ett par glas rödvin igår. En kestine och en alvedon kanske gör susen. Men skulle behöva en kaffe! (Latte för mig =)
Ska snart åka till arlanda och hämta Annie och hennes sambo! Yeahh.. de kommer hem idag som sagt! Ännu mera regn idag.. i Sthlm. Så nu skulle ett par snygga gummistövlar sätta sin plats. Kanske dessa i rosa rutiga?

Jag som har tagit hem alla mina kläder, har mina jeans shorts och en klänning här.. Får ta klänningen. Har ju min trench här! Så, såå kallt blir det inte, vaddå lite regn bara?!

Nu ska jag ta och fixa i ordning mig, och äta något och bli lite piggare.

C´ya!

Uppdatering: De missa flyget i London, så de kommer inte förrän på e.m. Då behöver jag inte stressa..

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Snygga gummistövlar är guld värt här i Sverige...ibland kan det ju regna flera veckor i rad känns det som..får hoppas det inte blir så denna gång bara...Ha en härlig Lördag!

2006-05-20 | 12:58:37
Bloggadress: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Johanna

hannahsthlm: Jaa, det kan verkligen bli lång regn i sverige.. Jag hoppas på att hitta ett par snygga stövlar. Den sidan jag nämde, stod det att Åkersberga har kollektionen i Sthlm. (!)
Ha en skön lördag du me!

2006-05-20 | 20:04:50
Bloggadress: http://www.modeskytt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback