Filmen Miami Vice..

Morning alla! Lovade en recension av Miami Vice jag såg igår =)

Miami Vice är en riktig action film med bl.a Colin Farell i rollerna. Åhh vad jag gillade filmen mycket! Colin Farell och hans partner Jamie Foxx är två snutar som  tillhör en grupp som sysslar med köphandel. Reser runt och levererar knark. Han träffar en tjej(Li Gong) som han finner intresse för, men som han inte kan inleda något med p.g.a risken med deras liv. Filmen hade inlag av kärlek vilket jag tycker en action film ska ha ;). Kolla in dansen som Colin Farell gör med Li Gong =) Och även repliker med lite humor fanns med som gör att den inte känns så allvarlig hela tiden. Snygga bilar som jag älskar i actionfilmer. Gabriels favvo bil var med =)Film musiken var bra som filmen inleder med och även under filmen. Snyggt gjort och jaa.. Se den! I Like It ♥

Kommentarer
Postat av: Annie

haha, har skrivit om min drömbil idag och här ser man Gabriels, vilken är din då?! :)

2006-08-14 | 18:12:47
Bloggadress: http://www.anniesworld.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback