Vill ha!

Kan inte låta bli att drömma om att köpa en chloé väska. Man blir ju såå kär. Jag och min kompis Annie, som ska åka med mig till London. Vi är tokiga i väskor.
Vi kan sitta o prata om väskor och skor, även inför hennes kille. Och lära honom om mode, jätte kul tycker jag.
Kom på just nu, ett halsband jag hade när jag var liten. Ett som jag köpte i en leksaksbutik, som det stod ens namn på. Som Carrie har i Sex and the city. Vill hitta det, men det är nog borta.. Får kolla vinden nån dag.

Ska sova snart, ska gå igenom garderoben igen imorn!

Kommentarer
Postat av: christine

Åh, jag har alltid velat ha ett sådant, men det fanns aldrig någonstans med min stavning =( Bara med Christina eller Kristin... skittrist!
Hoppas du hittar ditt halsband =)

2006-04-05 | 18:32:47
Bloggadress: http://chrisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback