Nu nåt roligare..

På torsdag nästa vecka har jag bokat frisör tid, ska färga håret! Såå härligt att bli ompysslad hos frissan. Jag ska till Academy of Hair på Biblioteksgatan 27 på östermalm. Gillar den frisörsalongen!
En tjej som jag gått hos där som färgar är verkligen urbra, men nu fick jag reda på att hon slutat, trist. Så en ny tjej har börjat jobba där med färg. Blir nog bra iaf.
Jag vill ha håret lite ljusare, har varit mörk hårig i lite över ett år nu. Har även provat rött. Det mesta kan man säga :)

Älskar att förändra mitt hår! Man blir så glad då.

Nu ska jag bläddra lite i min nya VR. Man fick med En extra hårbok, Perfekt!


Have fun!

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt! Ska med gå till en frissa någon dag och få fräsch vårhår =)

2006-04-23 | 21:15:13
Bloggadress: http://passionforme.webblogg.se
Postat av: hannahsthlm

åhh..kul..blir säkert awesome! Alltid kul med litem färgning eller slingor! Skulle behöva slinga mitt hår snart igen kom jag på nu..gör alltid ljusbruna slingor, det brukar bli en bra highlight till mitt annars mörkbruna hår! kram!

2006-04-23 | 23:14:46
Bloggadress: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback