Drama drama..

Är   trött nu.. Totalt orkeslös. Haft en bra helg. Var ute och dansa i fredags, träffa J sen, gick en lång och skön promenad med honom i lördags, vi gick i skogen, satt på en klippa och vattnet var stilla. Och solen sken så skönt.. men det slutade tråkigt igår kväll. Tjafs blev det! Han vart arg på mig och jag vart det på honom!
Hatar sånt!
Tycker om honom, men vi är inte tillsammans. Jag vill ses igen, inte att det ska sluta så här, p.g.a det som hände igår. Han har många bra sidor, jag trivs med att vara med honom. Men kan bli irriterad på honom ibland. Grr.. Vi har inte känt varandra länge alls, 3,5 månad.
Att läsa av människor är inte lätt, man reagerar så olika på vissa saker. Vi får se hur det går...

Åt som frukost en god wrap idag på Waynes. Med kyckling, guccamole och gurka! Love gurka till allt !


Blir premiär att grilla idag. Solen skiner skönt också.

Ha en go söndag!


Kommentarer
Postat av: Sigrid

jobbigt!

2006-04-23 | 19:48:44
Bloggadress: http://sigrid.webblogg.se
Postat av: Elica

kärlek kan vara jobbigt.. speciellt när man inte ens vågar snacka med killen.

2006-04-23 | 20:04:53
Bloggadress: http://elica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback