Inför Galan



Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt och tänkte vara i stan imorn vid 10. Köpa det sista inför imorn!

Gör en lista jag med som jag sett hos några bloggare!

Klänning- Blir en svart tror jag.
Skor- Mina svarta paljett pumps.
Make-up- Lite sotad make-up, ljusa läppar.
Fördrink- Champagen i Limo
Smycken- Bling-bling örhängen
Väska- En clutch. Vet ej vilken nu.
Ytterplagg- Låna en svart kappa av syrran
Hår- Lockar! Har alltid rakt så det ska bli kul att ha lockigt.
Strumpbyxor- Svarta tunna.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Vi ska ha så roligt!

Vilken skumpa ska du dricka?

2008-10-15 | 23:50:14
Bloggadress: http://angelicascloset.blogg.se/
Postat av: Johanna

Angelicas Closet: Jag e sugen på Lanson =). Har du bestämt dig? Hörs imorn!

2008-10-16 | 00:50:59
Postat av: Nina

Lanson är himla god! Ha nu en fin kväll =)

2008-10-16 | 06:33:49
Bloggadress: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback