DonDonna flyttar till Rizzo



Bild på Rizzobutiken. Biblioteksgatan.



Två höstnyheter som kommer in till Rizzo.

Varumärket DonDonna kommer att flytta till Rizzobutiker. Där kommer märket får en egen inspirerande plats där hela dess sortiment av välgjorda väskor och skor i naturmaterial kommer att presenteras. DonDonnas väsksortiment kan man även handla hos Accent butikerna.

Låter bra tycker jag! Jag måste spana in butiken. Den ser verkligen fin ut och inspirerande. Brukar du handla på Rizzo?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad fint! Jag shoppade där mycket förut, men tyckte att de blev lite väl dyra sen! =)

2008-10-03 | 09:27:06
Bloggadress: http://shoppingbloggen.com
Postat av: My

Brukar shoppa på Rizzo i Gbg. Senast Rizzo skinnhandskar. Är jättenöjd!

2008-10-03 | 10:07:16
Postat av: emma

dem där med massa spännen var sjukt coola.

men jag hittar dem inte på rizzos hemsida, vart hitta du dem?

2008-10-03 | 13:04:14
Postat av: Johanna

Amanda: Ja, det kan jag hålla med om. Handlar väldigt sällan där nu!

My: Åh vad bra! Måste dit igen!

emma: Jag har fått pressbilder. Så därför så finns de inte på hemsidan nu.

2008-10-03 | 17:06:21
Postat av: My igen

Glömde skriva men har även ett par sportskor från Rizzo. Köpte dem 2004 eller 2005 o dem är otroligt bekväma o superbra kvalite!

Just det, en svart kuvertväska i lack har jag också. :-D Fast den köpte jag på rean 2006 tror jag.

2008-10-03 | 19:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback