God Jul! + Tävling




Tävling!

Vinst: 3 läderarmband från den nya kollektionen hos Cocoo.se

Tävlingsuppgift:

Gå in på cocoo.se och välj ett smycke som du skulle vilja ge till nån som står dig nära. En vän, syster/bror eller kanske moster? Vilket smycke och varför till den personen skulle det bli?

Tävlingen avslutas 7:e januari 2009. Kl: 23:59

Glöm inte skriva din mailadress (det är bara jag som ser den) och välj vilket armband du helst skulle vilja vinna! (Se ovan)

Jag väljer sedan 3 vinnare!

God Jul och Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Anni Honey

Jag skulle ge pärlhalsbandet med artikelnummer 12427 och ge min mamma för att hon älskar pärlor :) Kramar

2008-12-26 | 16:51:35
Bloggadress: http://annihoney.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag skulle ge artikelnummer 12348 som är ett hjärta till min bästa kompis för hon är en sån underbar kompis som alltid finns där för mig :)

Om jag skulle vinna skulle jag helst vilja ha det svarta armbandet :)

kram

2009-01-02 | 09:07:31
Bloggadress: http://hannalonnemar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag skulle ge artikelnummer 12348 som är ett hjärta till min bästa kompis för att hon är en sån underbar person som alltid finns där för mig :)

Om jag skulle vinna skulle jag helst vilja ha det armbandet som är i mitten :)Det mörkbruna alltså :)

Ha det bra!

2009-01-02 | 09:10:29
Bloggadress: http://hannalonnemar.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag skulle vilja ge halsbandet med en kamera i, artikelnr 12590, till min brorsa för han är en sån fotonörd! :) själv skulle jag vilja ha det svarta armbandet längst till höger! Ha det bra!

2009-01-03 | 14:51:58
Postat av: Susanne

Jag skulle vilja ge armbandet med en fyrklöver i, som förhoppningsvis bringar lycka!!!! Och det är min syster som skulle få det, hon har gått igenom så mycket sjukdomar och tråkigheter nu de sista åren, så hon behöver all tur i världen just nu.

2009-01-03 | 19:33:02
Postat av: Anna Larsson

art nr: 23306

Jag skulle vilja ge det svarta armbandet med en fyrklöver till min älskade mamma eftersom hon nu efter en stressig jul behöver något uppiggande, och varför då inte något armband med en fyrklöver i, så att hon får lite extra tur på köpet :)



Ha de bra!

2009-01-04 | 23:49:37
Bloggadress: http://alarsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Art nr: 23228

Jag skulle vilja ge detta armband till min kompis som kommer hem från USA nu på Söndag, hon har varit borta hur länge som helst och jag saknar henne så mycket :) Hon älskar verkligen Peace märket och skulle bli superglad för detta armband :)



Ha en trevlig kväll och otroligt fin blogg du har :) Peace ;)

2009-01-07 | 23:23:53
Bloggadress: http://emmuz.blogg.se/
Postat av: Fanny

Min bästa vän har just kommit in på en foto och designskola så därför tyckte jag att detta halsband med en liten kamera skulle passa henne utmärkt som en liten lycka till present!! Artikelnummer 12591



Själv skulle jag vilja ha det svarta armbandet!! =)

2009-01-09 | 15:03:10
Bloggadress: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback