Three Blondes.

image1032

Jag har testat rätt många hårfärger. Rött, mörkbrunt och blond som är jag är naturligt. Hårlängden har också varierats. Men på sommaren vill jag gärna vara ljushårig. Håret bleks ju en aning i solen också. Till hösten kanske jag provar det mörk bruna igen.
Tre kändisar jag tycker passar jätte bra i blond hår är Reese witherspoon, Christina Aguilera och Gwen Stefani. Dessa tre bär denna hårfärg väldigt bra! Jag gillar det korta med lockar och volym, även om jag inte skulle passa i det..

Nån annan du tycker passar jätte bra i blond? Brukar du ändra hårfärg till sommaren?

Kommentarer
Postat av: Angel

reese e så söt

2007-03-30 | 13:44:27
Bloggadress: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Tobias

Nu har vi äntligen hittat en moderiktig tjej som hjälper oss män på factotumbloggen, henens första Dagens outfit är nu publicerad, vore kul att höra vad du tycker! :)

2007-03-30 | 16:18:31
Bloggadress: http://www.factotum.se
Postat av: Tobias

Nu har vi äntligen hittat en moderiktig tjej som hjälper oss män på factotumbloggen, henens första Dagens outfit är nu publicerad, vore kul att höra vad du tycker! :)

2007-03-30 | 16:18:34
Bloggadress: http://www.factotum.se
Postat av: Anonym

reese är överskattad

2007-03-30 | 20:26:38
Postat av: Erika

jag är naturligt blond med bleker det super silver blont året runt. fast det klart att lite mörkare blir det ju alltid på hösten och vintern då solen inte hjälper till så mycket.

2007-03-31 | 14:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback