Julklappar under hundringen

image1609

Julklappar behöver inte vara dyra. Finns mycket fint för under en hundring att köpa! Gäller att ha fantasi!


- Mössa från Rules by Mary. Nu 99kr hos Accessora! Finns även i grått.
- Liten väska från H&M, 79,50kr
- Söt liten sminkväska, 79kr hos Eleven
- Pocketböcker för den som gillar att läsa!
- EasyLooks smink. 89kr
- Glitter gel för ansiktet. 69kr hos Pashion Cosmetics.
- Armband, H&M 39,50kr

Beställ innan den 17 december så hinner posten leverera innan jul!

Snart ska jag se Topmodell finalen! Vem vinner och blir det nya ansiktet för Make Up Store? Hawa, Margarita eller Sanna?!

Kommentarer
Postat av: PetroNella

armbandet var riktigt sött, det ska jag ha i åtankarna på min julshopping:)

2007-12-12 | 21:12:00
Bloggadress: http://www.pne.blogg.se
Postat av: Lottisin

jag gillar den röda mössan! :)

2007-12-13 | 00:11:01
Bloggadress: http://lottisin.blogg.se
Postat av: Janika

Vilken trevlig blogg du har!

Jag älskar EasyLook-sminket! En jätte bra ide... och de har sygga "looks". Gillar mest "shimmer & glow"

2007-12-13 | 21:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback