Utmaning!

En rolig utmaning av Cicci fick jag, här kommer den =)

1. Nämn en skönhetsprodukt du inte skulle klara dig utan!

Det skulle vara en bra rengöring! Att ansiktet känns frächt och rengjort.

2. Vad kommer du att införskaffa till hösten/vintern?

Svarta stövlar i skinn. (Har i mocka), en svart kappa.

3. Nämn ett plagg eller en kombination av flera som vi aldrig kommer få se dig i.

Tröjor med massa text!

4. Vad gillar du bäst hos dig själv utseendemässigt?

Ansiktet-ögonen, håret.. Någonting jag alltid varit nöjd med, och får komplimanger för :)

5. Sveriges bäst klädda enligt dig.

Oj..svårt.. Men Sofi Fahrman tycker jag klär snyggt, och Lena Ph.

6. Sveriges sämst klädda enligt dig.

Victoria Silvstedt klär sig inte i min smak alls..

7. Nämn en bloggare som du tycker klär sig i din smak!

Amanda!

8. Vilket är ditt drömjobb?

Sjuksköterska.

9. Vad är det som utmärker just din blogg och varför tror du att folk läser den?

Vad som utmärker den? Ja det tror jag mina läsare kan svara på.. Och varför de läser den? Jag hoppas de tycker att den är intressant, därför de läser den =)

10. Vad ligger högst upp på din önskelista just nu?

Att få må bra resten av året med min hälsa. En rosa mobil,en skön randig halsduk i flera färger.. :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad kul :)!

2006-09-06 | 16:16:26
Bloggadress: http://ciccicicci.webblogg.se
Postat av: Nea

Håller inte med dig om Sofi Fahrman, men Lena Ph klär sig annorlunda och snyggt ( oftast ).

2006-09-06 | 19:33:48
Bloggadress: http://rabarber.webblogg.se
Postat av: Johanna

Cicci: Jaa! =)

Nea: Okey, smaken är som baken ;).

2006-09-06 | 20:19:07
Bloggadress: http://www.modeskytt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback