Lista..

Listor verkar vara en populär utmaning, här kommer en till..

One three hill eller O.C: O.C

Ute- eller hemmakväll: Både och!

Sex eller mys: Båda här med =)

Salt eller sött: Salt!

Lyx eller budget: Blandar gärna båda..

Sommar eller vinter: Sommar!

När är du Född: 1981

Vad har du på dig en ledig dag hemma: mysbyxor och linne.

Favoritresturang: Jimmys Steakhouse gillar jag.

Favoritfilm: Mååånga.

Drömväska: Chloé Paddington

Har du barn: Nej

Födelseort: Nacka

Smeknamn: Hannah, Schnappi ;)

Favoritfärg: Rosa

Drömprins: Gabriel =)

Har du varit kär: Jag är kär nu

Favoritlåt: Oj, det varierar..

Maträtt: Pasta!

FavoritResemål: N.Y vill jag till!

Favoritblomma: Orkidé och Stora rosor!

Tycker inte om: Folk som utnyttjar.

Senaste sjukhusvistelse Idag..


Favoritdricka: Latte, Mineralvatten

Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Sandsten och choklad brunt

Vad gör du när du är uttråkad: Surfar, ringer nån..

Missbruk: Shopping ;)

Vän som bor längst från dig: En vän i Göteborg

Vad retar du dig mest på: Små saker som är onödiga att reta sig på.. ibland

Läggdags: Varierar, men har blivit runt 23..

Nagellack: Ljust och mörkt!

Husdjur: Nej!

Skostorlek: 36-37

Syskon: En yngre.

Favorit pålägg: Skinka!

Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Cancerfonden.

Vilket är det vackraste ordet: Kärlek.

Bästa bok du läst: Gömda och Asyl gillade jag mycket då jag läste dom..

Är du Internetberoende: Skulle inte klara mig utan!

Favoritparfym: Laura.

Gillar du snö: Ej plask, men mjukt snö.

När köpte du något åt dig själv sist: Länge sedan..;)

Vilken är din bästa egenskap: Målmedveten

Senaste pojkvännen: Gabriel som jag är tillsammans med nu.

Vilken film såg du på bio senast: På andra sidan häcken.

Senaste köpta skiva: Köper inte skivor längre..och kommer inte ihåg den senaste.

Favoritgodis: Lakrits!

Studier eller jobb: Inget av dom just nu, men vill plugga..

Bästa kompis: Annica.

Innerstad eller liten ort: Innerstad

Favorit bloggar: Många!!

Nytt eller vintage: Nytt!

Det var den listan


Nu Idol!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Kul!!! Jag har också gjort den där listan precis :)!

2006-10-06 | 21:54:24
Bloggadress: http://ciccicicci.webblogg.se
Postat av: Gilraen

nog verkar det populärt alltid. det kryllar ju av dom. :P

2006-10-07 | 09:34:14
Bloggadress: http://gilraen.blogsome.com
Postat av: Annie

Puss :D

2006-10-10 | 15:00:58
Bloggadress: http://www.anniesworld.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback