Ny vecka, nya möjligheter.

Just nu är det sol iaf. Skönt. Har duschat nu och tvättat håret. Druckit te och ätit en banan. I veckan ska jag träna mera, tänkte köra ett spinning pass, springa på löparbandet på gymmet. Ja, lite meer träning. En promenad också! Vore skönt, passa på när det är sol. Promenad är ju bra för att rensa huvet. Jag t ä n k e r alltid mycket. På allt. Vad som ska hända, kommer det att hända, ens framtid och allt. Jag har planer på vad jag vill jobba med. Men tänk om inget går alls? Sånt kan jag oroa mig för.. "Du är ju ung fortfarande.:" får man höra.. tycker inte jag, när tiden rinner iväg och man hinner inte med! Man blir ju stressad. Känner ni så?

Jag ska väänta på posten, spana på brevbäraren. Hoppas Asos anlänt. (Jag vet- jag tjatar.. men jag vill så gärna ha paketet snart!)


Ha en riktigt skön måndag! ♥


Kommentarer
Postat av: Christine

Ja, usch jag behöver också träna... suck. att man ska vara så lat! =)
Får också sådana känslor ibland... man känner sig stressad för framtiden... =/ Men vi är ju rätt unga ändå... det finns de som är 30 och knappt vet vad de ska göra av livet!
Hoppas ditt paket kommer idag! =)

2006-05-29 | 14:26:57
Bloggadress: http://chrisse.blogg.se
Postat av: Sandra

Vår beställning kommer ju aldrig. Grrr... Förhoppningsvis innan Nicklas student...tänkte ha på mej dem nya skorna, å diademet då...

2006-05-29 | 18:23:07
Bloggadress: http://pinkpanther.webblogg.se
Postat av: Johanna

Christine: Ja, det gäller att komma till träningen. Sen så är det ju bra och kul tycker jag. Tyvärr kom inte paketet idag, hoppas imorn då..

Sandra: Jag vet, fy...

2006-05-29 | 19:26:37
Bloggadress: http://www.modeskytt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback