Lovely saturday!

Fikat med vännen igår var riktigt trevlig! Vi drack en stor och en liten latte :). Jag har fått henne att dricka latte, hihi. Hon är även lika shopping galen som jag =). Hon köpte den snygga kedje väskan på Gina Tricot! Vill också ha en kedje väska. Jag köpte iaf ett nagellack, Mexico. Snygg mörk lila lack. Som jag lackade på under den lilla latten :).(Som vi drack efter att vi kollat runt i affärerna) Sen fick vi även smaka på en smoothie. Gott! Endast 0,5% fett. Lätt yoghurt, bär och lite mjölk. Sen mixa! Ska göra nån dag. Yammie!

Sedan blev det en middag hemma hos henne på söder. Goo lax med pasta åt vi! Sen vart det en sväng ut, var egentligen jätte trött och hängig. Men gick ut iaf. Först var vi på 5emtio4yra. Sen så gick vi till Södra teatern, där även J var :). Mötte lite fler där sen. Riktigt kul var det. Men sen så är man trött idag också. Kanske p.g.a. alla drinkar man drack =).
Mamma fick en ros idag och örhängen. Sen ska hon även få väskan jag beställt på Asos. Hoppas paketet kommer snart!

Nu blir det soffan och jag. =).

Have a nice sunday! ♥


Kommentarer
Postat av: Christine

Lät som en supernice dag =) Smoothies är gott!
Usch, jag är en dålig dotter, har inte köpt något till masmsen! men får köpa en blomma på vägen dit sen =)

2006-05-28 | 18:35:28
Bloggadress: http://chrisse.blogg.se
Postat av: Johanna

Christine: Ja det vart en super nice dag. Även om man vart trött sen på söndagen, men värt det =). Blommor uppskattas alltid!

2006-05-29 | 10:49:38
Bloggadress: http://www.modeskytt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback