Friday!

Ja, en helg är kommen nu. Även om jag är hemma alla dagar, så känns helgen mera speciell.
Idag tänkte jag kolla på lite skor, såg ett par vagabond stövlar på rea, 50%! Ska nog köpa dom, ha dessa i höst sen =). Sen kanske nån väska.. :) Lämna in ett annat par favorit stövlar på klackning blir det också.
Tänkte visa upp lite av mina skor som jag gillar och väskor nån dag. Eftersom jag är galen i dessa ting!

Sen lite packning och städning ska det bli, Annie kommer hem från Thailand imorn. Ska bli super kul att träffa henne! Har saknat henne. Men det har varit skönt att få bo här hos henne, alldeles själv..

Vädret är grått men det ska inte göra mig på dåligt humör, lite shopping kan hjälpa ;).
Har H&M katalogen framför mig, kanske nån beställning också.

Ha en underbar fredag!

Kramis!


Kommentarer
Postat av: Hanna

åh! du med! puss! ;)

2006-05-19 | 09:51:27
Bloggadress: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: Johanna

Hanna: Tack!! Puss & Kram ;)

2006-05-19 | 16:10:09
Bloggadress: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-10-31 | 09:25:18
Bloggadress: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback