Asos kommit!

Jaa, nu har försändelsen til Asos paketet kommit!! Hinner inte hämta det idag, för jag ska på spinning vid sju. Inte kört just spinning på flera ååår. Men ikväll är det dags, puhh.. hur kommer jag känna mig sen? Träningsvärk antar jag, men värt isf =).

Men imorn ska jag hämta Asos!! Jippi!

Ses ikväll =).
Kramis ♥


Uppdatering: Spinningen var riktigt kul! Inte alls såå jobbig som jag trodde eller tråkig. När jag gick på mitt första spinning pass, vid 17 års ålder. Så var det riktigt trist och jobbigt. Men glad att man hittat en ny träningsform=)
Ses imorn, då kommer jag visa Asos :)


Kommentarer
Postat av: Persita

Jag blir nyfiken =)

2006-05-30 | 17:50:39
Bloggadress: http://persita.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

wooow spännande med träning hoppas att det går bra kram :))))


kul med paket :)))

2006-05-30 | 17:56:11
Bloggadress: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Tesan

Jag börjar gilla spinning faktiskt, tyckte det va aptråkigt innan. Träningsvärk är gott tycker jag, om det inte är så att man inte kan röra sig!
Ser fram emot dina Asosfynd imonn! Kram!

2006-05-30 | 18:18:56
Bloggadress: http://makemyday.webblogg.se
Postat av: Sanna

Alltid lika spännande när man kommer hem med ett paket för även om man sett plaggen på nätet är det annorlunda att kunna "känna" på plaggen på riktigt. Har kollat in en massa klänningar och shorts på Asos men MÅSTE lägga band på shoppingen nu känner jag. Majmånad är en månad man shoppar extra mkt! Ser framemot bilder på dina nya plagg imorrn. Ha en trevlig träningskväll! mvh Sanna

2006-05-30 | 18:29:56
Postat av: Johanna

Persita: Kika in imorn =) Kramis!

Vintage*Jessica: Tack, det gick bättre än förväntat :). Ja, paket är alltid kul. Jobbigt bara att vänta tills man får det. =). Kramis!

Tesan: Ja, det var riktigt kul idag på spinningen! Trodde jag inte först. Ja träningsvärk är gott, så länge man kan röra sig ja, har hänt att man varit orörlig och haft såå ont. Kramis!

Sanna: Jaa verkligen. På bild kan alltid ett plagg se bra ut, sen på en själv kan det se annorlunda ut. Men vi får se imorn =). Och träningen gick bättre än förväntat =). Hoppas du hade en bra kväll också! Kramis!

2006-05-30 | 21:34:01
Bloggadress: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: christine

Shit,så duktig du är! Gick på en spinningklass, sen gav jag upp det. Puh, vad jobbigt det var!
Hmm, ska nog träna imorn =) man blir ju peppad för tusan!
Åh, är lika spännd som du på Asos-paketet =)

2006-05-30 | 23:13:25
Bloggadress: http://chrisse.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fasen. Själva Ica buktiken öppnar 8 men för att hämta ut paket är det 9 som gäller, surt. Jag vill ha mina Asos skor nu...

2006-05-31 | 08:43:19
Bloggadress: http://www.pinkpanther.webblogg.se
Postat av: Sanna

Hej igen! Minns du det rutiga linnet på HM som var slut för några dagar sen? Var inne på hemsidan tidigt i morse o såg att bilden fanns återigen på hemsidan så jag ringde o mkt riktigt fanns linnet i några enstaka exemplar. Bl.a. en i storlek 34 o en i 36. Beställde båda för jag är lite osäker på storleken. Är så glad! Ett stort badlakan för 19 kr fick följa med beställningen. Nu är jag glad igen:-). Ser nu framemot dina asos-bilder. Ha en fortsatt trevlig dag! mvh Sanna

2006-05-31 | 08:47:21
Postat av: Sandra

Sanna: Ja det kom jag ihåg! Åhh vad härligt att du kunde betälla linnet iaf! Hoppas det kommer snart på posten, jag väntar jag me =).

2006-05-31 | 12:15:03
Bloggadress: http://www.pinkpanther.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback