Friday night and saturday afternoon.

Vilken kul kväll det var igår! Först fika med en vän, sen till mig och äta middag, sen ut på stan! Uteservering och dans sen.. Hade på min svarta Asos klänning och högklackat =). Riktigt lovely. Nu idag har jag ätit lunch ute. Snart sitta på altan nu när solen skiner så skönt.. Love it!
En middag senare hos en vän blir det. Trevligt.

Prova även ett par Acne jeans idag, Hep Pure. De var snygga! Riktigt sugen på Acne jeans..Finns ju på bubbleroom också.. Nån som har Acne jeans och töjer dessa då mycket?

Nu ska jag slita mig ifrån datan :)

♥ Ha en riktigt skön lördag!


Kommentarer
Postat av: Gilraen

åh, så trevligt! :D Solen skiner här med, så härligt med sommaren.

2006-06-10 | 15:11:13
Bloggadress: http://gilraen.blogsome.com
Postat av: christine

Låter trevligt =)
Är också sugen på Acnejeans.

2006-06-11 | 19:43:52
Bloggadress: http://chrisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback