Festlig tisdag

Kvällen igår var jätte kul! Mycket folk, vin, drinkar och live band. En liten goodiebag med produkter skulle man få, men den innehöll M.U.S magasinet i en kasse + en singel med ena bandet CJ Palmer som spelade där. 

Idag är man något trött, min vän som var med skulle till skolan på morgonen. Jag själv tog ett varmt bad, drack en massa vatten för att bota en del av baksmällan. Sen ringde en vän jag inte sett på ett tag och ville luncha, det gjorde vi trots att min kropp var trött. Men lite piggare blev man ;)

Ikväll ska jag se Mamma MiaCirkus. Ska bli kul och avkopplande! Det ser jag framemot =)

Paket från Shopaholic kom, inte det som försvann men den nya sändningen! Så det blir en fin julklapp :). Även en julklapp från Blush kom, ett nagellack som ska ges bort och en Essie nagelolja (Man fick oljan på köpet när man köpte ett Essie lack, om man skrev Hotspot som rabattkod) till mig som jag inte hunnit testa. Men den ska ner i min blåa neccessär.

Nu ska jag lägga mig ner i soffan ett tag, så trött som jag är..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Anna: Jag är sjukskriven. Så jag jobbar inte eller pluggar just nu. Väntar in en operation för min mage. Bor hemma nu, så man har lite mer råd ;).

2006-12-06 | 15:27:42
Bloggadress: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Anna

Vad gör du på dagarna egentligen? Jag tycker aldrig att jag läst att du jobbar eller pluggar, men ändå har du råd att shoppa så mycket och gå på bio osv så ofta! *Avundsjuk*

2006-12-06 | 15:28:04
Postat av: Debbie

Vet hur du känner! :) Själv tänkte jag ha det skönt, men så passade min mensvärk på att komma. Har helt galet ont, så min dag blev inge rolig.. buhu! Ska försöka fixa naglarna iaf :P

2006-12-06 | 15:52:37
Bloggadress: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Johanna

Debbie: Nää vad jobbigt! Kolla på en film och fixa naglarna :). Ha det så bra som det går ikväll!

2006-12-06 | 16:01:18
Bloggadress: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Malin

Lyllo dig! Har sett Mamma Mia men skulle kunna se den många gånger om..ha så trevligt!

2006-12-06 | 18:25:03
Bloggadress: http://justmoi.blogg.se
Postat av: Emma S.

Mamma Mia är så bra! Skulle kunna se den om och om igen...

2006-12-08 | 21:07:49
Postat av: Johanna

Malin: Ja, var jätte bra! Mycket bra show!

Emma S.: Håller med, skulle tänka mig att se den en gång till..

2006-12-09 | 10:30:30
Bloggadress: http://www.modeskytt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback